Ezért mersz olyan felelőtlen kijelentéseket tenni, miszerint "mire a nyócas lemez elrohad, addig ráérünk"! :)
Basszus, egy japán autót leraksz este, és reggel lehet, hogy hiányzik belőle egy darab. De nem ellopták, hanem elrohadt. Teljes metamorfózison esik át, szerintem még csak nem is por lesz belőle, hanem egyből valami gáz formájában távozik. A reggeli rutin öreg japán autónál nem úgy néz ki, hogy imádkozol a zökkenőmentes beröffenésért, a működő fékért, hibátlan elektromos rendszerért, mert az garantáltan jó. Hanem ellenőrzöd, hogy megvan-e még a küszöb, a taposó, a lengéscsillapító bekötési pontja, váznyúlvány stb, mert ezek a fiatalsághoz hasonlóan gyorsan múló dolgok!
Bár a videódat elnézve láttál már te is közelről illékony fémet. :)
Én végigszenvedtem a Disco lökösgyártást, amivel minimálisan sem voltam megelégedve, amikor felszereltem a Defire a gyári lököst, akkor elgondolkodtam pár dolgon :) A hobbi az hobbi.
A galvanizálás és a festés között annyi az átfedés, ha lököst gyártasz akkor (por) festés elött célszerű galvanizáltatni, különben csúnyán elkezd rohadni a cucc két éven belül. Egy ilyen lökös galvánozása kb. 7e huf, a festés is kb. ott van.
Voltam lakatosnál, aszonta ki lehet kalapálni az idomot! Szóval az csak akkor érdekel, ha tényleg jó áras. A lökös továbbra is cserére szorul! Viszont abból akkor most már csak olyat ami überbrutál!
Ha jol emlekszem, cseréltél légtömeg mérőt, ami lehet, hogy hibás. Én azt javaslom, hogy ha megjön az én légtömegmérőm, vidd el, szereld be, nézd meg hogy működik a szerkezet, ha nincs változás, akkor kizárhatjuk ezt a hibát, ha jobb lesz, akkor rendelsz egy másikat és visszaadod nekem a cuccot. Nekem nem annyira sürgős a beszerelés, az enyém teljesen döglött, ezért a kompjuter egy default értékkel szabályoz, ami jobb, mintha egy rossz légtömeg alapjelre dolgozna.
Még van egy nyomás és hőmérséklet mérő a szűrőházban, azt is meg kellene vizsgálni, ha kell kölcsön adom.
Koszi a linket, de mar jo idelye le van fenekelve az EGR:). Szerintem valami fityfasz erintkezesi hiba van valahol, mert neha jo neha nem. Amikor nem akkor lehuzom a legtomegmerot, aztan vissza es ujra jo. Mar megszoktam.:)
http://www.paddockspares.com/pm026-egr-blanking-kit-all-td5.html - ezt Disco99-nek is ajánlom, elkápzelhető, hogy az EGR-el van baja, ha nem nyit rendesen, akkor tökéletlen az égés, elmegy az ereje a motornak, továbbá jobban kell taposni, hogy menjen a szerkezet.