A galvanizálás és a festés között annyi az átfedés, ha lököst gyártasz akkor (por) festés elött célszerű galvanizáltatni, különben csúnyán elkezd rohadni a cucc két éven belül. Egy ilyen lökös galvánozása kb. 7e huf, a festés is kb. ott van.
Voltam lakatosnál, aszonta ki lehet kalapálni az idomot! Szóval az csak akkor érdekel, ha tényleg jó áras. A lökös továbbra is cserére szorul! Viszont abból akkor most már csak olyat ami überbrutál!
Ha jol emlekszem, cseréltél légtömeg mérőt, ami lehet, hogy hibás. Én azt javaslom, hogy ha megjön az én légtömegmérőm, vidd el, szereld be, nézd meg hogy működik a szerkezet, ha nincs változás, akkor kizárhatjuk ezt a hibát, ha jobb lesz, akkor rendelsz egy másikat és visszaadod nekem a cuccot. Nekem nem annyira sürgős a beszerelés, az enyém teljesen döglött, ezért a kompjuter egy default értékkel szabályoz, ami jobb, mintha egy rossz légtömeg alapjelre dolgozna.
Még van egy nyomás és hőmérséklet mérő a szűrőházban, azt is meg kellene vizsgálni, ha kell kölcsön adom.
Koszi a linket, de mar jo idelye le van fenekelve az EGR:). Szerintem valami fityfasz erintkezesi hiba van valahol, mert neha jo neha nem. Amikor nem akkor lehuzom a legtomegmerot, aztan vissza es ujra jo. Mar megszoktam.:)
http://www.paddockspares.com/pm026-egr-blanking-kit-all-td5.html - ezt Disco99-nek is ajánlom, elkápzelhető, hogy az EGR-el van baja, ha nem nyit rendesen, akkor tökéletlen az égés, elmegy az ereje a motornak, továbbá jobban kell taposni, hogy menjen a szerkezet.
Nem azt írtam, hogy ilyen van neki, eszemben sincs kivívni a haragját, csak a minta zsír nagyon :)
Pinguru, azt sejtem hogy futózott, az ilyeneket C-s gumikra építik és volt már szó róla emitt, hogy az oldalfaluk gyenge, ezért sem erőltettem annyira, de köszi, hogy szóltál. Amúgy nem vágnék semmi lemezt, egy-két jobban sikerült túra után a gumi úgyis csinál helyet magának :)
Ha a gumim ennyire kell, ilyen sok embernek, akkor árverésre bocsájtom :) Vagy ki tud érte jobb dolgot fölajánlani ( a beteg gondolatokat zárjátok ki!! )
Ha ez a gumi kell neke, akkor eleve vágnod kell az oldallemezt, hogy elférjen, plusz nyomtáv szélesítő is kell, hogy tudjál kanyarodni. AZ oldalfala gyengék ezeknek, nemrég hirdettek egy Simex mintásat, nagyon ráizgultam, de végül győzött a józan ész.
Ez úgy fog folytatódni, hogy a kiégett Discotol 100 méterre találnak egy összelapított, Yokohama MT mintás horpadásokkal teli Ranget, szintén kerekek nélkül, matrica sofőrrel. Ha valakinek megzavarják a bizniszét, az nem felejt egyhamar :)
-naná, hogy fent van csak ez a gumám van és ha összefutunk, nyugodtan mehetsz vele, ez hüjje kérdés volt :)
-Pest környékén
-Amikorra megdumáljuk
Viszont el kell keserítselek, mert nem mindenáron válnék meg tőle, főleg az előző hsz-ban írtak miatt. Mint mindenki, én is jóval többet autózom betonon mint erdőben, oda meg inkább jobb az AT. De ha valaki meggyőz, hogy MT kell, hajlok rá és meghallgatom.
TdiOxi! Te állat! itt nyerítettem, mikor olvastam a rémképedet :D
:)))) és aztán majd olvashatjuk a hírt, hogy egy eldugott bozótosban egy kiégett kerekek nélküli discot találtak, benne egy szénné égett cápa-ember hybrid testtel:)))))