Nemrég vettem egy 2004-es 2.3JTD motoros Ducatot.Kérdésem,hogy milyen gyakran kell vezérműszíjat cserélni és kb. mennyibe kerül?Történhet-e nagyobb baj ha elszakad (azonkivül,hogy megáll),gondolok itt a szelepekre (stb.)?
Kiváncsi lennék,hogy 3000 fordulaton mi az utazó sebessége (5-ösben).Előre is köszi!
Az utolsó videót,csak a fék miatt tettem fel!Veszprémi szervizben kapunk segitséget.de sajnos egyetlen jó fődarabunk sincs az autón a sok győri javitás miatt!!A FIAT MO gariban semmit nem akar javitani,azt senkivel nem közlik,hogy a befecskendező rendszerre nincs garancia!A videókat csak hanggal szabad megnézni.várom hozzászólásotokat a FIAT és az autófórum RIEGLER KFT REFERENCIAAUTÓJÁRÓL a KUC 692-ről.CASCO van.
hát kedves 590 227 öszinte részvétem így visszaolvasva, ha van rajta casco gyújtsd fel a a faszba...ha nincs kössél rá és utána. asszem sikerült a ducatok christine-jét kikapnod egy igazi dec.23 péntek délutáni modellt.
A fék nem akar fogni,az eleje is le lett cserélve 20q-s betétekre.a jobb eleje megint elkopott!/fényképek/Két hete 4.5km-ert egyesben!! ereszkedtem le egy hegyről,kb 1000kg-os terheléssel.Rakottan nincs fék,a kuplungozás óta,extra vészfékrásegitőért 18000ft-ot fizettűnk,34000km-ert mentünk idáig gyenge fékkel!A GYŐRI SZERVIZ?? kérdőjelet tett a bejelentésünk után,de javitás nem történt!A kuplung ko,a váltó tolatáskor beráz.rakottan nem lehet tolatni.A legnagyobb pofátlanság és aljasság,hogy VADÁSZ/MŰSZAKI IGAZGATÓ??/ irt egy levelet hogy megjavitva átvettük az autót,amihez hozzá sem nyúltak!Az ilyen gazemberek meddig dolgozhatnak/?/büntetlenül a javitóiparban magyarországban,mert nyugaton az ilyeneket börtönbe csukják.Hihetetlen,de a NKH/nemzeti közlekedési hatóság/nem illetékes az ügyben/nem fizettük be a fékbetétadót??/A fogyasztóvédelem korrupt,minden hatályos törvényt megsértenek.A kisvállalkozókat pedig büntetik,üldözik!A sebváltóhibát a fogyasztóvédelemnek kellett volna a FIAT fele elrendelni a visszahivást!Aki segitett:FRANK ÁDÁM ÚR Eurojust jogi tanácsadó!Tisztességesen,gyorsan,szakszerűen segitett nekünk,kár hogy kevés ilyen EMBER van a közigazgatásban!Már a motor gyengeségét,füstölését sem tudjuk elfogadni.de a fékhibát felháboritónak és veszélyesnek tartom.véleményünket jelezzük az ügyésszség fele,ha ott nem segitenek,minden alkatrészt és javitási bizonylatot az autóval együtt németországban leadunk.Nagyon alszik a fórum,valószinüleg a nyakkendőadóval vagytok elfoglalva,vagy az internetadót nem tudjátok befizetni.
webforditó használata:A bemásolandó angolnyelvű weboldal http részére jobb egérgombbal klikkelés MÁSOLÁS szóra,utána a webforditás.hu bal oldalán weblapforditóra bal egérgombal klikkelve az üres részre jobb egérgombal klikkelve BEILLESZTÉS utána balegér klikk fordit szóra.
Nem azt mondtam,hogy rossz a váltó,hanem a sebességfokozatokat nem nagyon találjuk!A 77-es és a 97-es hozzászólásomban csak a hivatalos visszahivásra hivom fel a figyelmeteket,pontos forditást most várjuk. Nem tudom mi a rémbusz,azért próbálok weboldalakat feltenni.A sebváltókar mozog menet közben,aki már dolgozott kinyúlt váltóbovdennal az érti mi a gond./zsizás!/A hátsó fékeket komplett lecseréltettük/tárcsák betétek/,csodálatos dolgokat tudunk a lábunkkal a fékpedálon keresztül a bal hátsó betéteket több sikban sikerült elkoptatni!!Nem csak egy oldalra kopott félre,hanem mindenfele!Majd képeket teszünk fel.Alkatrészek 54600ft/gyáriak/.Nem nyilatkozhatunk.A motor gyengül,valamikor leáll/sárga lámpa/! Teljes a káosz az országunkban minden szinten,ami elkeserit.Gondtalan húsvéti ünnepeket kivánok minden fórumtársnak!