A fék nem akar fogni,az eleje is le lett cserélve 20q-s betétekre.a jobb eleje megint elkopott!/fényképek/Két hete 4.5km-ert egyesben!! ereszkedtem le egy hegyről,kb 1000kg-os terheléssel.Rakottan nincs fék,a kuplungozás óta,extra vészfékrásegitőért 18000ft-ot fizettűnk,34000km-ert mentünk idáig gyenge fékkel!A GYŐRI SZERVIZ?? kérdőjelet tett a bejelentésünk után,de javitás nem történt!A kuplung ko,a váltó tolatáskor beráz.rakottan nem lehet tolatni.A legnagyobb pofátlanság és aljasság,hogy VADÁSZ/MŰSZAKI IGAZGATÓ??/ irt egy levelet hogy megjavitva átvettük az autót,amihez hozzá sem nyúltak!Az ilyen gazemberek meddig dolgozhatnak/?/büntetlenül a javitóiparban magyarországban,mert nyugaton az ilyeneket börtönbe csukják.Hihetetlen,de a NKH/nemzeti közlekedési hatóság/nem illetékes az ügyben/nem fizettük be a fékbetétadót??/A fogyasztóvédelem korrupt,minden hatályos törvényt megsértenek.A kisvállalkozókat pedig büntetik,üldözik!A sebváltóhibát a fogyasztóvédelemnek kellett volna a FIAT fele elrendelni a visszahivást!Aki segitett:FRANK ÁDÁM ÚR Eurojust jogi tanácsadó!Tisztességesen,gyorsan,szakszerűen segitett nekünk,kár hogy kevés ilyen EMBER van a közigazgatásban!Már a motor gyengeségét,füstölését sem tudjuk elfogadni.de a fékhibát felháboritónak és veszélyesnek tartom.véleményünket jelezzük az ügyésszség fele,ha ott nem segitenek,minden alkatrészt és javitási bizonylatot az autóval együtt németországban leadunk.Nagyon alszik a fórum,valószinüleg a nyakkendőadóval vagytok elfoglalva,vagy az internetadót nem tudjátok befizetni. |