Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1669
Nekem ezek a filmek nem jönnek be. Tudod, egyedül megnyerni a harmadik világháborút, egy karórával meg rakétameghajtású cipővel:))))))
Attól még lehet jó, csak engem nem köt le.
Előzmény: A GTV-s (1665)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1668
Kicsit későbbi film...
Előzmény: Inner Circle (1666)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1667
Off.
IC. Te írtad hogy a Ferrari nem Olasz! Pedig az!
Az autókat Olaszországban építik, a melósok és mérnökök 90%-a Olasz. Sőt a minőségügyi vezető -aki miatt a csapatnak mostanában jól megy- az is olasz. DE A McLARENNEK MÉG A MOTORJA SEM MERCEDES!!! CSAK A NEVE AZ! A gumi nem lényeg, a Ferrari sem Pirelliken fut, ezt kár is volt leírnom.
Csak azt nem értem hogy egy Alfisti hogy tud az F-1 ben egy McLarennek szurkolni. Nálam ez erősen érzelmi kérdés, és lehet hogy ezért nem értem!
on

Előzmény: Inner Circle (1664)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1666
Onnan csak "A kém, aki szeretett engem" dereng, a Lotus Esprittel. Az se volt egy semmi gép!
Előzmény: A GTV-s (1665)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1665
Ez a film még a Roger Moore időszakból, a nem rajongók is azt mondják, hogy jó.
Előzmény: Joe 155 (1660)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1664
OFF

Nana, Joe, miért is lenne német a McLaren, hiszen angol csapat. Adrian Newey és Ron Dennis angol, Coulthard skót, a motor is angol. Az meg, hogy a gumi japán, nagy meglepetés - ezt azért nem gondolhattad komolyan! :)
Egyedül a Mercedes mint motorszállító német. Egyébként miért kéne egy csapatnak nemzetinek lennie? Nem baj az ha soknemzetiségű, csak lássuk hogy a Ferrari nem olaszokra épül. Egyedül Montezemolo olasz, amúgy ott se olasz semmi - ami olasz volt, az nagyrészt megbukott Schumi & co. érkezéséig. Nem véletlenül nem nyertek már mióta.
A Ferrariban több pénz van, mint a McLarenben. Sajnos, nagyon sajnos már ennek a pénznek is egy része amerikai, GM. :(((

Előzmény: Joe 155 (1659)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1663
Hey Joe,
mi ez valami fajelmélet? Én azért csípem a Ferrarit mert a márka alapján kellemes asszociációs folyamatok indulnak meg bennem + plusz teccik a tifosik rajongása + jelenleg szvsz a legjobb pilóta van ott. Scummm-schummm wroumm-wroumm. Neki cuore sportivo-ja lehet... :-)
Tehát a ferrari egy legenda mely történelemmel rendelkezik, sőt írta is azt. A hozzá társított képzetek világszerte ismertek. Szarok rá hány német mérnök rakja úgy össze a mocit, hogy kibírjon pl. 65+1 kört. A lényeg, hogy az a piros autó érjen először célba.

Uff én beszéltem:
lore

Előzmény: Joe 155 (1659)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1662
cabo.
Képet csak a netről tudsz ide felrakni a gépedről nem. Én is szoptam vele az elején.
Előzmény: cabo (1661)
cabo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1661
Csak ugy!

Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1660
GTV-s.
Én kb. nulla James Bond filmet láttam. Bár ez az én bajom, de csak az álltalad említett Alfa miatt sajnálom.
Előzmény: A GTV-s (1635)
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1659
off
A Scuderia Ferrari igen is Olasz. Van egy két külfökdi is akiknek nagyon sokat köszönhet a csapat, de alapjában Olasz! Luca Di Montezemolo-t még a 70-s évek végén maga Enzo Ferrari ültette a Forma-1 es csapat vezetői székébe, huszonpárévesen! A Mercedesnek viszont alig van köze a márkához, és Németországhoz!
A motor Angol. Mario Ilien Ilmor motorja egy bazi nagy csillaggal. A kaszni angol, Adrian Neuynee ( ezt lehet higy nem jól irtam, de mindegy ) álltal tervezett cucc. A gumi japán, a versenyzők, és a csapatvezető sem német, sőt a csapat székhelye is Angliában van!
Ami az egész csapatban Német, az a rengeteg pénz !
on.
Előzmény: Inner Circle (1650)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1658
Sajnos, akármennyire is lelkiismeretesen nézzük át a dolgokat, apró (sajtó)hibák maradhatnak benne. Tárgyi tévedés viszont nincs, minden kérdésre van egy és csak egy helyes válasz.
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1657
Rájöttünk. Ezért hány pontot vonnak le a szervezőbizottságtól? :)

"Ha holnapig se tuggya senki a választ, lehet, hogy beleteszem a legközelebbi tesztbe. "

Akkor palotaforradalmat szervezek, és megalapítjuk a "James Bond filmeket nem ismerő alfások klubját"! :)

Előzmény: A GTV-s (1656)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1656
Megnyugodtam...
De még mindig nem bírt válaszolni senki az én kérdésemre. Ha holnapig se tuggya senki a választ, lehet, hogy beleteszem a legközelebbi tesztbe.
Ja, fontos: Elírás a tesztlap 67. kérdésében. Helyesen a kérdés: Melyik autó volt 1998-ban az év autója?
Előzmény: Inner Circle (1655)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1655
Beugratós kérdés volt, mert nem a tegnapiban törték.
Különben az Esmeralda című részben volt, mikor egy elefánttal hülyéskedtek. Emlékezetem szerint egy duplalámpás (!) piros Alfetta volt az áldozat. Épp csak nem GT. :(
Előzmény: A GTV-s (1653)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1654
Beugratós kérdés volt, mert nem a tegnapiban törték.
Különben az Esmeralda című részben volt, mikor egy elefánttal hülyéskedtek. Emlékezetem szerint egy duplalámpás (!) piros Alfetta volt az áldozat. Épp csak nem GT. :(
Előzmény: A GTV-s (1653)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1653
Nem láttam tegnap, amikor meg először vetítették, még nem figyelgettem az Alfákat annyira. Mit törtek össze? Csak nem?!
Előzmény: Inner Circle (1652)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1652
Ja. De nem vagyok nagy James Bond-fan. Viszont azt tudod-e, hogy a nagyszerű TIR című olasz-magyar sorozatban (aminek tegnap is adták egy részét) mikor és milyen Alfában ültek a gengszterek? Amely Alfát volt pofájuk összetörni. :(
(A kérdőívet töltögetem.)
Előzmény: A GTV-s (1651)
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1651
Na, senki se tudja a választ a '1636' hozzászólásomban feltett kérdésre?
Mindennkinek: Holnaptól él a www.alfaromeoclub.hu, a klub honlapja. Nézzétek és illessétek illő és jószándékú kritikával. Lehet nekem is emilezni (akkor hamarabb elolvasódik) vagy az info@alfaromeoclub.hu címre is írni.
V6, TL, IC itt vagytok?
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1650
A vicc az, hogy a Ferrarit nem olaszok csinálták. Ron Dennis, Jean Todt vagy Michael Schumacher a legolaszabb?
De ők hárman csak szerencsétlenkedtek, amíg a negyedik vitéz a színre nem lépett - a nevét méltatlanul elfelejtettem, de mikor ő lett a minőségellenőr, egyből kirúgta az olasz csapat felét, és kicsit jobban odafigyelt az anyagokra. Azóta nem rohadnak le a Ferrarik a verseny felénél, ami régebben szokásuk volt (most meg a Mercik szokása, de reméljük nekik is csak volt). Szóval ez a pali egész véletlenül német. :)))
Előzmény: Bati (1645)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1649
Én is arra tippelek. Eleget szívtam (és szívok most is) gyökér kuplungtárcsás autóval.

Próba: váltás után engedd fel a kuplungot és közben adj jó marha nagy gázt. Ha a motor bőg az autó meg nem megy, akkor hirtelen engedd vissza a gázt - ha ekkor "elkapja" és kis gázadással gyorsul, akkor 1000% hogy kuplungtárcsa. De ha ez van, akkor már piszokul el van kopva.
Talán csak csúszik a kuplung és után kell állítani, az kicsit olcsóbb.

Előzmény: alfa33 (1646)
alfa33 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1648
lore:

Ez csak amolyan jópofa-szöveg akart lenni. Pl.: tönkrement=megették a kínaiak, fényt kapott, stb.

De most komolyan. Szerinted a kuplunggal van a gáz?

Előzmény: lore (1647)
lore Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1647
Igenigen, csak sötét előhívólaborban lehet a 33-asok kuplungtárcsáit cserélni mert ha fényt kapnak tönkremennek és nem engedik leesni a fordulatszámot. Ja, fordulatszámot is csak sötétben lehet cserélni a 33-ason!

Most komolyan: lore nem érti ezt a fény dolgot!

?? lore ??

Előzmény: alfa33 (1646)
alfa33 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1646
Szijjasztok!
Van egy '93-as 33-asom és egy kis problémám:
Egy ideje, mikor gyorsan, nagy fordulatszámnál egyesből kettesbe kapcsolok a fordulatszám nagyon lassan esik vissza, a motor bőg, az autó nem úgy gyorsul, ahogy kéne. Aztán hirtelen feléled és húz. Ez mitől van? Többen arra tippelnek, hogy fényt kapott a kuplungtárcsa (110.000 km van benne).
Bati Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1645
Az olasz auto ipar ismét porba gyalázta a világot
és föleg a németet
:)))))
Joe 155 Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1644
Cabo.
Vidd el egy ügyes auto üvegeshez. Nem tudom milyen anyaggal, de gondolom azzal amivel a kagylós töréseket javítják, tuti meg tudják csinálni. Azért sokkal olcsóbb mint az üvegcsere!
Előzmény: cabo (1643)
cabo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1643
GTV-s: Mindig lekesem a valaszod!
Azert egy kis kokanysag biztos volt benne mert a kilometerora elott levo tartokeret csavarozva van es azt nem nagy szam visszacsavarni, na mindegy majd beszerzek egy garnitura anyagot es nekiallok atnezni minden rogzitest.
cabo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1642
GTV-s : Kosz a tippet, megprobalom!
Szavadon foglak a vezetessel kapcsolatban, majd lebeszelunk valamit!
A GTV-s Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1641
Nem teljesen biztos, hogy kókány állat volt, az Alfa (főleg az újabbak) kárpitögzítőinek jó részét nem lehet elvileg roncsolás nélkül leszedni -> inkább csak lusta volt utánajárni a beszerzésének.
Előzmény: cabo (1640)
cabo Creative Commons License 2000.04.09 0 0 1640
Inner Circle: Ne lasd messzinek a veget, gondolj arra hogy ha kesz van milyen egyben lesz az auto.
Legszivesebben en is szetszednem a 145-ot mert aki legutoljara szetszedte az akkora kokany allat volt hogy a karpitok,muanyagok csavarjainak,tartoinak a felet lehagyta.
Most legjobban akkor is a szelvedom idegesit, mikor megvettem lattam hogy az egyik ablaktorlo gumi hosszabb mint kene de nem volt semmi gondja, aztan valamikor kibujt a gumibol a femszal es szepen vegigkarcolta a szelvedot.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!