Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adi2110 Creative Commons License 2017.03.31 0 4 6

Ha neked használt kell "olcsóbban" ami "szebb" és "jobb" az a szíved joga. Vegyél. De az anyázást nem kéne folytatnod... Értelmesen is lehet véleményt alkotni.

Előzmény: pécsi fosórém (5)
pécsi fosórém Creative Commons License 2017.03.31 -12 1 5

anyád a troll, te rohadt kis véglény. aki leírja a véleményét, nem troll. legfeljebb az, aki kifordítja és magára veszi. mi van, talált a dolog?

egy jobb fajta, a ladánál ezerszek kényelmesebb használt autó nem kerül milliókba. cserébe szép, szerethető és legalább olyan olcsón fenntartható, mint egy láda.

Előzmény: h_g (4)
h_g Creative Commons License 2017.03.31 0 2 4

Te még trollnak sem ütöd meg a lécet, melyik új autó nem kerül millókba?

 

Előzmény: pécsi fosórém (2)
Vesta2017 Creative Commons License 2017.03.30 0 1 3

Üdv! Két hete vásároltam egy lada vesta lux-ot. Az előzményekről annyit, tavaly tavasszal puszta kiváncsiságból betértem egy lada szalonba. Mit mondjak a kétkedőknek nézzék meg ők is. Ár érték arány önmagáért beszél. Szinte minden megtalálható a kalinákban és grantákban amire ebben a kategóriában csak szükség lehet. A hasonló motorizációs és felszereltségű autók 1.5-2millió forinttal drágábbak. Nem akarom hosszúra nyújtani miután kipróbáltam egy grantát (3000-es fordulat felett mindenkit meg fog lepni), egyszerűen beleszerettem. Otthon elkezdtem bújni a netet lada témában, és rábukkantam a vestára. Mondanom sem kell azonnal megtetszett. Érdeklődni kezdtem mikor lesz nálunk kapható. Ígérték nyárra, majd télre, majd év elejére. Mindegy is, már azon is gondolkoztam, hogy behozok egyett kintről. Amikor aztán beérkezett, ha nem is a trélerről azonnal, de a helyi szaolonból elsőként vettem meg az autót. Az első tapasztalatok: kényelmes, csendes, a rugózása, úttartása rendben. A motor még nem pörgött 3000 felett (700km van az autóban), de a dinamikájából már annyi látszik, hogy városban 1/3 ad gázadásnál, 2500ig pörgetve és elváltva már  az átlagnál jóval hamarabb érsz a követkető lámpához. A váltó precíz, a szervó nekem tökéletes. Fogyasztás megíjesztett egy kicsit. 9.2ről indúltunk, mára 8.1 az átlag 80%városi forgalom, kíváncsi vagyok megy e még lejjebb. Az biztos ebből nem lesz 5-6 literes átlag, de ez engem nem zavar. Az ülések kényelmesek, a lábtér mérete és az ülések lapja felső kategóriás autókat is megszégyenít. Magam is melepődtem azon, hogy kimondottan élvezem a 17cm-es hasmagasság adta előnyöket (parkolás, kátyú stb.) Az elektronikai rendszerek nagyon jók ( rádio meglepően jó hangzással, tolató radar és kamera, gps navigáció, sd kártya olvasó, usb port, stb.) Ami a vezetés segítő rendszereket illeti sem a kipörgésgátló, sem a blokkolásgátló nem volt még tesztelve, de a visszagurulásgátló kellemes meglepetés. Mint ahogy az is amit a szervízeléssel kapcsolatban olvastam: vezérműszíj csere 180000km-ként évkorlátozás nélkül (hallja kedves vw, skoda, seat stb nem lánc és nem 90000-ként, ja és nem 350000Ft mint egyes vw típusok.) Sok mindent tudnék még írni, de így is kicsit csapongónak érzem az eddigieket. Ezért bocsi mindenkitől, később írok még a tapasztalatokról. Addig is még annyi nagyon örülök, hogy elindúlt ez a fórum.

pécsi fosórém Creative Commons License 2017.03.30 -9 1 2

vegyétek csak! gratula. ortopéd, rossz autó, de legalább milliókba kerül.

a lúzerek autója...

adi2110 Creative Commons License 2017.03.30 0 1 1

Üdv! 110-ről váltottam Grantára lux felszereltséggel. Hát mondanom sem kell ég és föld a két autó. Kívülről formában én mintha felfedeznék egy kis hasonlóságot az autó hátulja környékén de nagyjából ennyi. A beltér kulturált (nyilván az hiszen új autó) megfelelő anyagválasztással de érezni az olcsó hatást pár helyen. Az ülés kényelmes és fűthető ami nagy királyság téli hidegben, és a háttámla egy része is fűt ami nagyon jó a deréknek. Főleg indulásnál használtam míg az utastér be nem melegedett. Utána viszont ki kell kapcsolni mert a kettő együtt nagyon ütős... mondhatni gatyára lehetne vetkőzni. Az első szélvédő is fűthető. Vastag jeget is leolvaszt de az már több idő, a fűtéssel kombinálva csökkenthető ennek az ideje. Én inkább a vékonyabb jég, zúzmara vagy pára eltávolítására használom de arra kiváló. A rádió megfelelően működik egész jó a hangminőség is, az egészen mély hangoknál magas hangerőnél zavaró lehet a remegés. Kihangosítható a telefon egy pillanat alatt. Az sd kártya beolvasását még nem próbáltam de az USB hibátlanul működik (hallja mr. totalcar?). A kesztyűtartó lehetne nagyobb. Az elektromos ablakokról nincs mit mondani. a Blokkolás- és kipörgésgátló is hibátlanul teszi a dolgát. A kormány magassága állítható kb. olyan szinten mint a 110-be magasság egy pár centin aztán kifújt. Elektromos szervó pille könnyű, városi tekergésekhez kitűnően kényelmes. A hátul ülőknek az autó méreteiből adódóan már akadhat gondjuk. El lehet férni hárman de ekkor már eléggé beszűkül a mozgási tere az embernek. A futómű jó, kicsit billegős de közel sem annyira mint a 110. A trágya magyar utakra megfelel. A gyári Pirelli gumi érezhetően nagyon jól tapad, nekem nagyon bejön. A guminyomás érzékelő viszont kicsit érzékenynek tűnik. A váltó nagyon jó null kilóméteresen is és még finomabb lett 5000 km alatt, a hangja viszont nem változott. Minden sebességben sír talán ötödikben a leghangosabb de egyre magasabb sebességnél elnyomják más zörejek. (Ha a rádió be van kapcsolva gyakorlatilag nem is hallani :D) Hátramenet kapcsolása az egyetlen gyengéje de idővel itt is javulásra számítok. Nyilván nem kapcsoljuk olyan gyakran mint a többi fokozatot. Kicsit akadós, nem mindig kerül a helyére és megtévesztő lehet a tolatóradar bekapcsolására figyelmeztető sípolás. Ami szintén hibátlanul teszi a dolgát. Nem használtam ezelőtt soha olyan autót amiben lett volna de mondhatom, hogy óriási segítség bizonyos helyzetekben. A könnyű szervó a hatalmas külső tükrök és a radar együttese nálam nagyon erős pont. Gyakorlatilag nincs olyan hely ahova ne lehetne beállni. 1.6-os szívó benzines. Le sem tagadhatja orosz mivoltát. 2112-vel kezdődik a motorkód :) Jól húz és alacsony fordulaton is van nyomaték. Már amennyi egy kis 1.6-ban van.  De én azt mondom hogy inkább pörgessük egy 500-assal feljebb és semmi okunk nem lesz panaszra. Ha a váltássegítőt figyeljük közben érezhetően jól informál. Budapesten használom. Körülbelül 3000-nél nulláztam le a számlálót és 7.8 litert ír átlagfogyasztásnak 100 km-en. Ebben az esti dugó és a hajnali nulla forgalom is benne van. Nekem a 110-es is ilyen fogyasztást produkált. Most hirtelen ennyi jut eszembe. Amit leírtam mind a saját véleményem és tapasztalatom. Úgy érzem elfogultság nélkül tudok beszélni az autóról. Ha valamit kihagytam és van kérdés természetesen válaszolok ha tudok. Én mindenkit arra bíztatok, hogy ha van lehetősége legalább nézze meg az nem kerül semmibe. Én is ezért döntöttem végül mellette. Élőben teljesen más minden. Nagyon ó végre úgy utazni 5 használt autó után, hogy nem remeg a kormány nagy sebességnél, hogy nem kell rendellenes zajokra felfigyelni és minden működik ami az extra listán rajta van. Az AMTS-en volt kiállítva Vesta be lehetett ülni meg lehetett nézni. Na az egy másik történet... Ott már nem az olcsóság a fő szempont és ez meg is látszik az egész autón.

Compibácsi Creative Commons License 2017.03.29 0 0 0

Szia!

 

Rám számíthatsz, mert most februárban váltottam 112-esről 2009-es évjáratú Kalinára. :-) 

Előzmény: Utilsman (-)
Utilsman Creative Commons License 2017.03.29 0 0 topiknyitó

Hírek, infók, tapasztalatok megosztását várom bárkitől, aki rendelkezik bármelyik új Lada típussal.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!