szia. nekem olyat csinált hogy ha bele mentem egy kátyuba nagyobb tempónál akkor az elejét el kezte be limbálni és mikor gyorsitottam el hagyta. nálam az alsó felső kitámasztók cseréje oldotta meg a problémát.
Segítséget szeretnék kérni tőletek abban , hogy a 2006-os gyártású Jeep Grand Cherokee (WK/WH) 3.0CRD első differenciálműjét (tudomásom szerint 2 számsorozattal gyártották) de tudja e valaki ,hogy mi a különbség (változás) a p52111937ad es a p52111937af jelűek között? Illetve ha valaki tud gyári komplett kevés km-es első difit az érdekelne!
A segítségeket és a hozzászólásokat előre is köszönöm!
Rengeteg videó van a jelenségről a YT-on, death wobble névvel. Jellemzően 60 mérföld felett jelentkezik. Sok videó van a javításáról is, de mindenki mást mond, hogy mit kell javítani :D
A hibajelenség szerintem gumihibára utal.Ha csak egy bizonyos sebességnél jön elő az szinte biztos.Ezt az is alátámasztja,hogy sokáig állt a kocsi.A gumikban lévő azélsodronyok sérülhettek,magyarul tojás lett a gumid.Vidd el elsőkörben egy gumishoz.
A gondom az,hogy kb. 90-es tempónál iszonyatosan elkezd beràzni az eleje,annyira,hogy megfogni alig bírom.Ha gyorsítok elhagyja a rázást,de visszalassításnál ugyaz a probléma.
Egyszer pár éve már csinálta ezt,akkor a kormánystabilizátor hidraulika volt rossz,elfosta magát.
De most az rendben van,sőt egy sokkal keményebb lett legyártatva és a szilentek is látszólag.
Bár pár évet azóta pihent a kocsi,egyáltalán nem volt használva.
Hallottam,hogy ez elég általános jelensèg,de eddig mindenki csak találgatta a hibát.
Valaki tudna nekem segíteni ? 2002 -esJeep grand cherokee 2.7 crd hez keresek robbantott ábrát és kimondottan a szervo pumpa érdekelne a parts manualba nincs és a service nanualba se találtam de biztos vagyok benne hogy van valami külön robbantott ábrás kiadás. Vettem egy új ugy. Pumpát sajnos nem lett jó akkor felújitattam a gyárit és a kormányművet is és most sem jó 3-4e fordulaton fütyül valoszinűleg valaki 1x szétszedte és kihagyhatott valami alkatrészt ami miatt nem megfelelő a nyomás ill. alászedett állapotban is hangotad pappasnal se tudtak segíteni az ottani ábrán is csak maga a komplett pumpát mutatja nincs kicikkezve.
Sajnos előfordul hogy belockol a difizár és úgy is marad. Általában amiatt van hogy rossz típusú olajat raknak a difibe. Az enyémnél is előfordul néha, de nem annyira durva mint nálad. Ha szerencsés vagy egy difi olajcsere megoldja, egyéb esetben bütykölni kell. Házilag nem érdemes, állítólag elég bonyolult. Én is most tervezem szervizbe vinni mert így többet fogyaszt és megzabálja a gumikat.
Üdv.Segítséget szeretnék kérni,szeretnék Csirke tulajdonos lenni,már régóta nézegetem őket.Mindenképp dieselt szeretnék de nem tudom melyiket vegyem meg.2.7CRD vagy 2.5 TD vagy más javaslatot esetleg szívesen meghallgatok.Kicsit óckodom az autómatától mert még sosem volt.Segítséget választ előre is köszi.
Sziasztok! Egy kis segitsegre lenne szuksegem..... kerult hozzam a minap egy 2003 as 4.7 V8 csirke. Az egyik. Ajom vele hogy ha teljesen kitekert kormannyal kis ivben akarok kanyarodni v megfordulni, eremeg az egesz auto es pattpgni kezd,olyan erzes mint amikor a pajeroBan rajtafelejtem a diffizarat es kanyarodok... vonszolja magat.. ebbe hogy mukodik az az automata dicfizar?NEm lehet azzal V An baj?. Na meg emelnek is rajta egy 5-7 cm-t. Mi lehet a legegyszerubb modja? Ha valakinek van emeloszettje vagy felniszelesitoje jelentketten!! Koszi!
azt már cseréltem. akkor olyat csinált hogy valahol az ország másik felébe voltam azt hiszem orosházán ami innen 300 km. haza értem le állitottam és kb 5 perc múlva akartam be inditani és nem indúlt el. csak hajtotta az öninditó és semmi hibát nem is jelzett. akkor el kellett huzni szervizbe és ott a launch ki mutatta hogy a vezérműtengely jeladó volt a szar. akkor ki lett cserélve egy olcsóbb darabra, de csak 1 hónapig ment vele és tönnkre ment az is. akkor meg vettem bele a leg jobbat amit lehetett kapni. ez már 1 éve volt már és tökéletesen birja. én is olvastam a jelenség útán hogy le áll nagy gázbál és volt aki azt irta hogy injektor baja lesz, de nem tudom hogy az miatt miért tiltana le.
Hasonlót mintha olvastam volna valahol. Azt hiszem a vezérműtengely jeladóval kapcsolatban vagy valami ilyesmi ( de ezt nem mondom 100%-ra ). Nálam ilyesmi nincs és amikor jelentkeznek az említett problémák hibajelzés sincs.
nem vettem még észre gyengülést, de nekem csinál olyat hogy nagy sebességnél (120 körül) még gyorsitok és le tilt az autó. hiába nyomom a gázt nem megy ki gyullad a check engin hiba lámpa. meg kell állnom P be rakni és újra inditani akkor el tűnik a hiba lámpa és megy tovább mintha minden jó lenne és sajnos nem jegyzi meg a hibát és nem tudjuk ki olvasni hogy mi lehet.
Lehet akkor megpróbálom így kiolvasni hátha együttműködőbb lesz.
Ha már úgyis ugyanabban a cipőben járunk, te nem vetted észre, hogy menet közben néha minden előjel nélkül elgyengül a kocsi? Csak egy pillanatra mintha nem is nyomnád a gázt. Utána minden normális.
Még nem tudtam megfejteni milyen körülmények idézik elő, teljesen kiszámíthatatlan.