Fiat 500 érdekesség lesz maga nemében, de úgy kezelik, mint a Beetle-t a VW akkor az az 500-as esetében nem túl szerencsés. Retrodivat borsós áron.....
Meg agonizalok. Igazabol probalom a legjobb hitelkonstrukciot megtalalni, no meg az az igazsag hogy az uj Fiat 500 nagyon nagyon piszkalja a fantaziamat, es utalnam magam ha ugy melloznem hogy bele sem tudtam ulni.
Diesel dinamikusabb es ha hinni lehet statisztikáknak, akkor sokáig bírják.Amugy azt mondják ha vki 20000km nél nem megy többet akkor nem éri meg.A benzinesek is nagyon jó adatokkal bírnak.
igazabol vicc az 1.4 es az 1.6 kozotti arkulonbseg, es ha nem eszik legalabb egy-masfel literrel kevesebbet, akkor foleg. dieselt elvbol nem veszek, mostanaban mar nem is megyek annyit hogy megerje az arkulonbseg, ha meg neadjisten elpukkan benne valami, akkor egy uj auto arat fizetem ra ...
Az ülés úgy gondolom, jobb ha kicsit keményebb hosszú távon az ülés. jobban tartja az ember hátát (enyémet biztos) Persze ez most nem a vad sportülésekről szól.
Volt egy Renault Meganom amiben a deréktámasztól kezdve minden volt, és nem volt olyan kényelmes hosszú távon mint egy Skoda Fabia a keményebb ülésével.
Olvastam róla pár tesztet külföldről és nem írnak rosszat róla. Mindenki a dieselekről regél ódákat, ami érthető, de a benzinesekre is azt írják, hogy nem sok más gyár tud ilyen motorpalettával dicsekedni. A legkisebb motort is korszerűnek és vállalhatónak minősítettek.
A Ceed-ben ugyanez a motor van, és azzal tartható a 8L alatti városi (nem Budapesti) fogyasztás. Én kipróbáltam vagy 8 féle autót, szinte mindegyiknek keményebb az ülése, mint amihez én szoktam (1. generációs Megane), de mostmár kezdem megszokni.
Jonapot az uraknak! Erost gondolkozom, hogy a kisse agyonhajszolt 307embol egy i30ba uljek at. Tegnap tesztvezettem, nagyon tetszett, bar az ulese kicsit kemenynek tunt a pug utan, bar lehet hogy csak megszokas kerdese. Igazabol az erdekelne hogy vajon az 1.4es motor a maga 109 loerejevel elegseges-e ehhez a kasznihoz, es mennyit fogyaszt tenylegesen varosban.
Vajon miért van kis hasonlóság a BMW 1 és az i30 között? Lehet , hogy van köze Thomas Bürkle Úrnak is, hiszen mielőtt ezen modell formájának (design)kidolgozásán dolgozott,a BMW 1 es formavilágán is dolgozott.
Továbbá:
A modell 5 csillagos törésteszttel rendelkezik NCAP teszten a német hírek szerint.
A Cee'd fanoknak is van a következő tesztben egy kis összehasonlítás, több szempontból is.
Vajon melyik autót szokták még íhy hasonlítani: Mercedes C osztályához való hasonlítás kényelemben?:)
Érdekes hasonlat a Golfhoz, valamint párhuzam az i30 és Cee'd között, mint a VW Golf és Audi 3 hoz , VW Golf és Seatokhoz képest mérten
Nem elfogultságból, tetszik-tetszik, de valahogy nem fogott meg ugy ahogy kellett volna!!! Próbáltam, és szép belül, próbál kitünni ezzel a kék színű müszerfallal de nekem egy kicsit eröltetett, halad arra fele amerre elment az OFF honda civic!
Kellemes, jobban a kényelemre van hangolva(futómű) mint a cee'd! Nekem nem igazán jön be se a felszereltségi listázása sem az árképzése!!! Nagyon rámennek a divatcuccokra (esőszenzor, könyöklő, szövet-bőr ülések) Nem fontos, luxus!!! Inkább lenne ESP, ASR!
Nem akartam negatív kritikát tenni, ha most vásárolnék autót, nehéz lenne dönteni! Jó kompakt lett! Remélem be is válik és sok sikert ill. balesetmentest az új tulajoknak!!! :))))))))))))))))