Eddig jó,de majd kiderül.Sajnos sokan panaszkodnak,de a mercis és fordos ismerőseim ugyanúgy .Majd meglátjuk,még nem igazán megy sehová,amíg a téli gumit meg a ponyvát nem rakjuk rá.Utána majd írok és remélem jobbakat mint az előttem szólók.
A Fiat Magyarországtól-mint költségviselőtől- kapott útmutatás alapján az Ön által bejelentett hiba ekkora kilométerfutás megtétele után (66403 km) nem tekinthető gyártásból eredendő meghibásodásnak.
A tengelykapcsoló meghibásodása természetes elhasználódás következménye.
Látatlanul,megbontatlanul Fiat Magyarország megállapitása.!!200km megtétele után kilencszer jelentettük be a hibát csak irásban.Ez a FIAT.
SZiasztok, BUÉK!Régóta nem irtam a fórumba,most irok újra.Az autó nem jó a motor trágyadomb 1700ford/perc a teljesitmény 45.3 le(kb100le helyett),a forgatónyomaték 187nm(400nm helyett) fogyasztás kb100-as tempónál 18.5 l,helyben 20-30l.A motort nem tudják megjavitani,cserélni nem akarják!A hibátlan turbót lecserélték,egr szelepet kétszer,a turbónyomás gyenge.A motorba befolyik a fagyálló,nehezen indul,volt hogy át se fordult a főtengely(tréler).A kuplung ami csere óta rángat,október 16.-ától fogva csúszik(felújitott!!!),a mai napig sem cserélték ki,sőt a mai nap bontás nélkül megállapitották a FIAT MAGYARORSZÁG-nál,hogy természetes elhasználódás a hiba!A fékről irtam,no koment.Átlag 2 hetente vagyunk szervizben,az autót nem tudjuk használni.Véleményem szerint FIAT-ot ne vegyen senki a garancia,meg a szivatások miatt,inkább válasszátok a márkatársakat(jumper,boxer)Egy kolléga véleményét olvassátrok el.(népitélet)
Nos az utazósebesség pontos megállapitásához végy egy rádiótelefont, vagy a kvarc karórát, mely tartalmazza a stopperóra opcionális lehetőségét, és egy zsebszámológépet. Indulj el egy egyenes szakaszon ( autópálya , ha lehet kerüld a traffipaxot :-) ), állj a gázon 3000 fordulat mellett ugy, hogy még véletlenül se változzon a fordulat szám és a lemért 1000 m-en már meg is tudhatod, hogy mit tud az autód, mert a sebességmérőórák egy kicsit csalókák. Volt, hogy tachográfos Citroen Jumpert teszteltem, hogy mit megy, és kiderült, hogy mindegyik sebességmérő órája és km számlálója pontatlan volt, pedig cak 30000km-körül volt benne, nem lehetett a gumikopás számlájára irni, h kisebb a hajtott kerék átmérője. Szerintem ha a méréseket egybeveted a sebességmérőddel általában 5-10% eltérést tapasztalhatsz. 3000 fordulat mellett 5 fokozatban ugy 98-100km/h a jármüved utazási sebessége.
Nékem egy Citroen Jumper 2,5TDI van extra magas kupolával. 105 lú van a ménesben, neki eddig végre 140-et tudtam tolni, de nem nem forgott le teljesen a motor. Ha tuti állapotban van a Ducato-d akkor ezt a végsebességet tudnia kell. Ha mechanikai okokra gondolunk, h miért nem bir gyorsabban menni, akkor nézd, meg, hogy a gázbowden akasztó tokja hova van beakasztva, mert akkor ha rossz a poziciója, akkor nem nyit teljesen és nem tudsz neki több gázt adni. De a Ducato-ból a szivódizel is tud 140-et menni 85 lúval.
nekem már csak egy hónap garanciám van(: Lehetne venni még két évet de szerintem nem éri meg. Ma kész lett az auto nincs elfogadható magyarázat az átugrásra.
Vasárnap reggeli inditásnál gyulladt ki. Mentem kb öt km,a lámpa világitásán kivül semmit nem észleltem. Egy óra mulva viszont már nem indult. Másnap(Hétfő) reggel készitettem a fényképet gondoltam megprobálom ujra és láss csodát elindult,de indulás után nem volt benne erő.Mivel hozzánk közel van a fiat szerviz oda gurultam gépre tették és elvették a kulcsot :EZZEL sehova ne menjen.A raktér tele áruval. Szerintük átugrott a vezérmüszij egy osztást. Majd ha lebontják talán meg mondják miért. A kocsiban 40 000 km van.szerviz 92 000 ft kb két hónapja volt.Csere auto persze nincs.
Üdv! Adott egy 1998-as évjáratú 2.5 TD Peugeot Boxer furgon. Gond van a fűtéssel. Az hogy nem fűt egyáltalán. Már a fűtőradiátor is kilett cserélve, de még mindig nem fűt, csak fújja a hideg levegőt. A csapok ellenőrizve lettek már. Szeretném végigkövetni a fűtésrendszerét, de sajnos annyira bonyolult hogy mindenképp kéne hozzá valami rajz legalábbis nekem. De már az is jó lenne, ha az ilyen általános hibákat leírná valaki, és akkor utána tudnék járni. Télen sajnos így meglehet fagyni az autóban. Köszönöm előre is a segítséget! Üdv: Marci