Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B.Gyuri Creative Commons License 2009.01.18 0 0 171
Pár éve tüntetett egy Lanca Thesis tulaj a FAM előtt. Már nem emlékszem mi volt az esedménye azonkívül, hogy bekerült a TV-be :)
Előzmény: theman3 (170)
theman3 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 170
Sajnos nem lehet mit csinálni,itt mindent megenged magának sok cég.A FIAT magyarországról szinte mindenki csak rosszat mond.Azt lehetne szvsz ha az elégedetlenek tüntetnének és akkor talán lenne visszhangja.De egyenként semmi esély.
Előzmény: 590227 (168)
JOSEY Creative Commons License 2009.01.18 0 0 169
Szia!

Nékem korábban egy Ducato 14 2,5D m volt, a kuplungtárcsa és szekezet az óra szerint ( nem a fara szerint :-) ) 300 ekm-nél dobta fel a pacskert Budapesten a Dob utcában , ugy, h egy 2 tengelyes tréler volt mögötte.
De hazakinoztam Debrecenbe (3,5 óra alatt), huhh na azok a váltások naon gázosak voltak, volt olyan körforgalom , hogy mint a Forma1 pilóták csak átdobtam a rázóköveken a szerelvényt, h nem tudtam visszakapcsolni 4-ből, 5 ből.

Szóval a 60 ekm kuplung futásteljesítmény lassan már a Izs, Zuk, Nysa, Barkas korszakra emlékeztet.
Nevetséges, vagy inkább siralmas a hozzáállása a FIAT-nak.

Ezt mosolyogva és sűrű bocsánatkérések közepette köllene megoldaniuk.

A fogyasztásuk ezen járműveknek közelébe sincs a gyári megadott értékeknek.
Szólóban 10 utánfutóval 12-13 liter a 100km-ként minimum.

Régen a 90-es évek elején a régi kocka Ducatok 9-11 literből kijöttek ugyanezen feltételek mellett.
Igaz akkoriban még jó minőségű kénezett gázolaj volt kapható, manapság meg a " környezetkimélő " káliumozott.( ha jól emléxem).
Előzmény: 590227 (168)
590227 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 168
A kuplungot 2007 november 29-én cserélték,felújitottra ami törvényellenes.mert garanciális időben csak gyári új alkatrész épithető be!Már az elhozás percében bakkecske volt a kuplung,amit már másnap bejelentettünk.2007 december 3.-án már a fogyasztóellenes(védelmi????)hatóságnál is irásban,azóta 9 alkalommal jelentettük be irásban a kuplung hibáját.Kuplungra 2év a garancia km korlátozás nélkül,ami töllünk nyugatra +1év a berázások miatt.Csak a tárcsa kopó alkatrész,a szerkezet nem.Sajnos 1992 óta nincs személykocsim,ezért a ducatoval kell járni,ami helyben 20-30 litert fogyaszt.Aki csak olyan haszonjárművet tud gyártani aminek a kuplungja csak 60000km bir ki az nem autógyár,hanem szélhámos.Eltünt az infó a berázási javitásról is,ami 1 napos munka és megigérték,hogy az autó akkor lessz kuplungozva.A MOTOROMRÓL nem tudtok valamit?Nincs turbónyomás 2000-es fordülatig.Jövő héten nézünk egy sprintert kényszerből,mivel a birósági ügyünk még pár hónap.16 hónap alatt egyetlen napig nem tudtunk az autónak örülni,ennyi szervizlátogatás 300 évre elég.Vissza kell olvasni az irásaimat,ha vége lessz a pernek kipakolok rendesen.Az autó végsebessége üresen 140km/h,nagy lejtőn max160km/h.Valami nagyon büzlik a fiat MO-nál.Sok fuvarozó havi 30000km-ert megy,akkor nekik 2 hónapra gyártanak autót?A fórumban lehet olvasni a márkák közt,a konkurens cégeknél más a gari,mint a fiatnál.
Piri Creative Commons License 2009.01.16 0 0 167
kuplungra 60k km ig van gari FIAT nál
Utána nem fizetik ki csak ha gyári meghibásodás miatt kell kicserélni
Kopás nem számít bele
Előzmény: 590227 (165)
theman3 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 166
Eddig jó,de majd kiderül.Sajnos sokan panaszkodnak,de a mercis és fordos ismerőseim ugyanúgy .Majd meglátjuk,még nem igazán megy sehová,amíg a téli gumit meg a ponyvát nem rakjuk rá.Utána majd írok és remélem jobbakat mint az előttem szólók.

üdv
Előzmény: JOSEY (164)
590227 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 165

A Fiat Magyarországtól-mint költségviselőtől- kapott útmutatás alapján az Ön által bejelentett hiba ekkora kilométerfutás megtétele után (66403 km) nem tekinthető gyártásból eredendő  meghibásodásnak.

A tengelykapcsoló meghibásodása természetes elhasználódás következménye.

Látatlanul,megbontatlanul Fiat Magyarország megállapitása.!!200km megtétele után kilencszer jelentettük be a hibát csak irásban.Ez a FIAT.

JOSEY Creative Commons License 2009.01.12 0 0 164
Szia!

No mesélj!
Milen a tutu 2 nap után?
Előzmény: theman3 (159)
JOSEY Creative Commons License 2009.01.12 0 0 163
Szia! Néked is Boldogabb Új Esztendőt!

Ezek tisztában vannak azzal, h nem egy lőcsös szekeret adtak el Néked?

Mert azt a kocsikenőccsel kenve a tengelyeket ,azon nincs több szervizelési gond és sok évtizedet kibir javitgatás nékül.

Előzmény: 590227 (160)
590227 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 162
Csak a kuplungtárcsa kopó alkatrész,a szerkezet az nem.
590227 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 161
590227 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 160

SZiasztok, BUÉK!Régóta nem irtam a fórumba,most irok újra.Az autó nem jó a motor trágyadomb 1700ford/perc a teljesitmény 45.3 le(kb100le helyett),a forgatónyomaték 187nm(400nm helyett) fogyasztás kb100-as tempónál 18.5 l,helyben 20-30l.A motort nem tudják megjavitani,cserélni nem akarják!A hibátlan turbót lecserélték,egr szelepet kétszer,a turbónyomás gyenge.A motorba befolyik a fagyálló,nehezen indul,volt hogy át se fordult a főtengely(tréler).A kuplung ami csere óta rángat,október 16.-ától fogva csúszik(felújitott!!!),a mai napig sem cserélték ki,sőt a mai nap bontás nélkül megállapitották a FIAT MAGYARORSZÁG-nál,hogy természetes elhasználódás a hiba!A fékről irtam,no koment.Átlag 2 hetente vagyunk szervizben,az autót nem tudjuk használni.Véleményem szerint FIAT-ot ne vegyen senki a garancia,meg a szivatások miatt,inkább válasszátok a márkatársakat(jumper,boxer)Egy kolléga véleményét olvassátrok el.(népitélet)

theman3 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 159
Szia!

Tegnap este hoztam el,7 személyes, duplafülkés ,platós 2,3 jtd.

üdv
Előzmény: JOSEY (157)
JOSEY Creative Commons License 2009.01.09 0 0 158
Bocsi Theman 3 :-))), bennmaradt a kezem a CL gombócon.
Előzmény: JOSEY (157)
JOSEY Creative Commons License 2009.01.09 0 0 157
Szia Theman+!

Milen Ducatot veszel?
Előzmény: theman3 (156)
theman3 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 156
Nem szakad szét ez a topic.

Na mindegy, jövő héttől én is belépek a Ducato-sok táborába.

A többit majd utána.
JOSEY Creative Commons License 2008.11.27 0 0 155
Szia Endy101!

Nos az utazósebesség pontos megállapitásához végy egy rádiótelefont, vagy a kvarc karórát, mely tartalmazza a stopperóra opcionális lehetőségét, és egy zsebszámológépet.
Indulj el egy egyenes szakaszon ( autópálya , ha lehet kerüld a traffipaxot :-) ), állj a gázon 3000 fordulat mellett ugy, hogy még véletlenül se változzon a fordulat szám és a lemért 1000 m-en már meg is tudhatod, hogy mit tud az autód, mert a sebességmérőórák egy kicsit csalókák.
Volt, hogy tachográfos Citroen Jumpert teszteltem, hogy mit megy, és kiderült, hogy mindegyik sebességmérő órája és km számlálója pontatlan volt, pedig cak 30000km-körül volt benne, nem lehetett a gumikopás számlájára irni, h kisebb a hajtott kerék átmérője.
Szerintem ha a méréseket egybeveted a sebességmérőddel általában 5-10% eltérést tapasztalhatsz.
3000 fordulat mellett 5 fokozatban ugy 98-100km/h a jármüved utazási sebessége.

Üdv: JOSEY
Előzmény: Endy101 (129)
JOSEY Creative Commons License 2008.11.27 0 0 154
Szia HDIimi!

Nékem egy Citroen Jumper 2,5TDI van extra magas kupolával.
105 lú van a ménesben, neki eddig végre 140-et tudtam tolni, de nem nem forgott le teljesen a motor.
Ha tuti állapotban van a Ducato-d akkor ezt a végsebességet tudnia kell.
Ha mechanikai okokra gondolunk, h miért nem bir gyorsabban menni, akkor nézd, meg, hogy a gázbowden akasztó tokja hova van beakasztva, mert akkor ha rossz a poziciója, akkor nem nyit teljesen és nem tudsz neki több gázt adni.
De a Ducato-ból a szivódizel is tud 140-et menni 85 lúval.

Üdv: JOSEY
Előzmény: HDImi (138)
bindera Creative Commons License 2008.11.25 0 0 153
nekem már csak egy hónap garanciám van(:
Lehetne venni még két évet de szerintem nem éri meg.
Ma kész lett az auto nincs elfogadható magyarázat az átugrásra.
Előzmény: vanetteboy (151)
vanetteboy Creative Commons License 2008.11.25 0 0 152

3 hétig jártam csereautóval, amit a citroen hungária fizet, mint ahogy az egész szerelést.

Az autó bérlet díja 180ezer+áfa volt.

Előzmény: vanetteboy (151)
vanetteboy Creative Commons License 2008.11.25 0 0 151

Szia!

 

Látod én már rutinos vagyok csereautó ügyben.

Ha kivillan a sárga motorelektronika lámpa, lehet hívni az assistance szolgálatot, kötelesek ingyen bevinni és csereautót adni.

 

A Jumperrel én is ezt csináltam, pedig saját lábán is be tudott volna menni a szervízbe.

 

Ja, visszakaptam a gépemet, garanciában kicserélték a komplett motort :-)

Előzmény: bindera (147)
bindera Creative Commons License 2008.11.25 0 0 150
nem kem=nekem
Előzmény: bindera (149)
bindera Creative Commons License 2008.11.25 0 0 149
Nem olyan áru ami másnak pénzzé tehető(alkatrészek)
Átugrott ez nem kem is hihetetlen.
Azt mondja nincs autója cserére
Előzmény: Grandeferi (148)
Grandeferi Creative Commons License 2008.11.25 0 0 148
de indulás után nem volt benne erő.

Ez nekem így elsőre, trafó hibának tűnik...
Ugrándozott közben az alapjárat, illetve volt olyan h egyszercsak erős lett, aztán megint semmi?

Szerintük átugrott a vezérmüszij egy osztást.

Ezt én hülyeségnek tartom, de legyen, (csak hobby szinten piszkálom a kocsikat)


.Csere auto persze nincs.

NA ez az, amit nem szabad, olyan nincs h nem adnak csere autót, kötelességük, balhézni kell, mint az állat...

ui: Nem mintha nem bíznék a szervízekben, de nem bízok bennük, én nem hagytam volna ott teli áruval a cuccost, és csereautóért is ugattam volna...

HA más nem bemegyek a kereskedés részbe és ott, hidd el 5-10 perc múlva ott áll brümmögö kocsi...

Kőtelességük csere autót biztosítani, ha 1 napnál tovább tart a szerelés... a normálisabbak akkor is adnak csereautót ha csak 1-2 órás a szerviz.
Előzmény: bindera (147)
bindera Creative Commons License 2008.11.25 0 0 147
Vasárnap reggeli inditásnál gyulladt ki.
Mentem kb öt km,a lámpa világitásán kivül semmit nem észleltem.
Egy óra mulva viszont már nem indult.
Másnap(Hétfő) reggel készitettem a fényképet gondoltam megprobálom ujra és láss csodát elindult,de indulás után nem volt benne erő.Mivel hozzánk közel van a fiat szerviz oda gurultam gépre tették és elvették a kulcsot :EZZEL sehova ne menjen.A raktér tele áruval.
Szerintük átugrott a vezérmüszij egy osztást.
Majd ha lebontják talán meg mondják miért.
A kocsiban 40 000 km van.szerviz 92 000 ft kb két hónapja volt.Csere auto persze nincs.
Előzmény: Grandeferi (146)
Grandeferi Creative Commons License 2008.11.25 0 1 146
Ez a jel az összes autón egyet jelent... motorhiba.

Ez lehet akármi, rossz üzemanyag, trafó hiba, gyertya, porlasztó, befecskendezés, "dugulás".... rengeteg minden lehet...

HA nem értesz a kocsihoz akkor vitesd be, ha meg értesz, akkor ugye értelemszerüen mindent megnézni...

Mitcsinál ha indítózol?
Előzmény: bindera (145)
bindera Creative Commons License 2008.11.24 0 0 145


a kép en látható 0 km alatti sárga jelzőlámpám kigyulladt és a kocsi nem indul.
Mit jelez ez?
Most voltam egy hónapja 40 000 km szervizen.
Martonfun Creative Commons License 2008.11.09 0 0 144
Üdv! Adott egy 1998-as évjáratú 2.5 TD Peugeot Boxer furgon. Gond van a fűtéssel. Az hogy nem fűt egyáltalán. Már a fűtőradiátor is kilett cserélve, de még mindig nem fűt, csak fújja a hideg levegőt. A csapok ellenőrizve lettek már. Szeretném végigkövetni a fűtésrendszerét, de sajnos annyira bonyolult hogy mindenképp kéne hozzá valami rajz legalábbis nekem. De már az is jó lenne, ha az ilyen általános hibákat leírná valaki, és akkor utána tudnék járni. Télen sajnos így meglehet fagyni az autóban. Köszönöm előre is a segítséget! Üdv: Marci
Grandeferi Creative Commons License 2008.11.07 0 0 143
Sziasztok!

Eladó egy Citroen Jumper /relay..

2001-es évjárat/ 2,5 dizel / jobb kormányos, angol papírokkal... apróbb ütés hibákkal, de motorikusan hibátlanul...

Érdeklődni: wizard21[kukac]freemail.hu -n / HElyileg Kecskeméten

irányár: 750 000 ft

vanetteboy Creative Commons License 2008.11.05 0 0 142

Nahát szép estét!

 

2006-os gyártású, 2007-es üzembehelyezésű új kasztnis Jumperem motorja meghalt.

Úgy néz ki, konstrukciós hiba, mely bármelyik Jumper/Boxer motorjánál előfordulhat.

Szóval a Nagy Peugeot HDI valójában egy Ford motor, melyet csak mellékesen megjegyezve a Transitba nem raknak bele.

Namármost, erre a mocira a Peugeot ráküldött egy 1200 Bar nyomású befecskendezőrendszert, aminek a nyomását nem bírta a Ford motor a kocsimban.

Füstölt gyorsításnál, hidegen lefulladt, ami után a sárga motorelektronika lámpa világított. alapjárat érdekesen működött.

Bementem a Frédi Bénibe Üllőn, ahol megvizsgálták, majd arra a következtetésre jutottak, hogy Motorcsere lesz. Náluk már a harmadik.

Most csereautóval járok, melyet adtak ingyen.

Kérdem én: Mi van, ha már elmúlik 2 éves?

Asszem Szharban lennék anyagilag rendesen.

Amint tudok valami újat, jelentkezem

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!