Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

imitto27 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1979
Nem mellékesen hozzátettünk egy kicsit a GP árához, így a Linea havi törlesztője 5-6 ezerrel a Grande alatt van, és valami megmagyarázhatatlan okból a casco-kötelező páros is olcsóbb 2-3 ezerrel, így be is hozta...
Előzmény: imitto27 (1978)
imitto27 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1978
Leszoktam a fogyasztás-fetisizmusról, azt hiszem az első lépés amit a gyógyulás útján tettem a T-Jet vásárlása volt. Havi 1200 km-t megyek, néhai Grande mjet-em és jelenlegi Linea tjetem átlagfogyijával számolva ez havi 9000 forint többletet jelent. Erre azt mondom belefér, mert cserébe a menetkomfort, dinamika messze túlszárnyalja az mjet-es időkét :D Meg ha jól belegondolok, míg dohányoztam ennek közel kétszeresét elfüstöltem egy hónapban...
Előzmény: atoms (1977)
atoms Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1977

Van annak értelme, hogy 15-30 km táv alapján nézegessem, hogy mennyit enne 100-on? Ilyen rövid táv nagyon eltérhet egy teljes tankos értéktől. Persze ha csak és kizárólag ugyanolyan körülményekkel mész egész tankot, mint azt a 30km-t akkor más a helyzet. De ez elég valószínűtlen.

Előzmény: kiskabo (1975)
imitto27 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1976
Az 8, azaz nyolc darabnál megállt...de közben jött ez az infó, meg már megváltam a szerviztől ahova gyűlt...mint említettem átnyargaltam a Csiki-Bege szervizre, ami eddig a legjobb döntésem volt.
Előzmény: DSz (1973)
kiskabo Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1975
Szia Kati!
Mint már írtam egyszer neked, az én verdám is itt a városba 6.5-6.8 körül fogyaszt. Szerintem ahol mi közlekedünk Bp.-n nem lehet mással összehasonlítani. Nekem 7 fölé nem igen megy, csak esetleg nagyon extrém körülmények között. De ezt is csak rövid távon produkálja. 15-30 km. között. Ha megnézem a nagyobb távokat 150-200 km. akkor már ez az érték még itt a városban is lemegy 7 alá. Tehát egy tankoláskor ha csak városba megyek akkor már 6.5 körül van. Ha megfeszülök sem tudom 5 alá vinni. Na de ez Bp. Ha vidéken vagyok, vagy nyaralok nagyobb más városban akkor még lejjebb megy a fogyi. Egészen 5 alá. Úgy hogy elhiszem azoknak is akik ezt írják, meg neked is aki egész nap a Bp-i dugóban araszol. Ezt a saját tapasztalatomból írom. 30000 km. van a gépben, ebből 22000 km. város és Bp.

Üdv. Jó napot neked és mindenkinek
Kiskabo
Előzmény: KAti (1971)
imitto27 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1974
Nagyon valós :D Már vergődtem egy ideje ezzel a zár problémával, mikor illetékes mondta, amit írtam - mármint hogy egész eu-ban probléma, Linea - Bravo és Fiat 500 érintettséggel, meg hogy szoftverhiba, behatolási kísérletet regisztrál és ezért blokkolja a távos nyitást (amit a saját kulccsal nyitás resetel). Szintén ő mondta hogy dolgoznak rajta az olaszok - ami időben bármit jelenthet, megerőltetni nem szeretik magukat ugye :)
Előzmény: atoms (1972)
DSz Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1973

"legalább 100 bejelentett eset kell, hogy foglalkozzanak vele."

 

Tényleg!

 

Hogy alakul az alvázszám gyűjtés?

Előzmény: atoms (1972)
atoms Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1972

Imitto

 

Ez mennyire valós infó? Pár hónapja még az volt a válasz, hogy ez nem létező probléma és legalább 100 bejelentett eset kell, hogy foglalkozzanak vele.

Előzmény: imitto27 (1968)
KAti Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1971

Az enyémen most lement 6.4 –re az átlagos fogyi, tegnap késő este Rákosborzasztóról hazagurultam Erzsébetre úgy, hogy összesen 3 lámpánál kellett megállnom. De ez azért nem igazán tipikus városi forgalom, inkább falusinak kéne számítani. Kifelé menet nem is változott az átlag, maradt 7.1.

Hétvége után írok egy négy személy plusz csomagos 500 km-es vidéki út fogyit.

conan77 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1970

Berry !!!

 

Miért vagyok én  ( ,,negatív kisugárzású" sofőr ) ????????????????????

 

Máá bocsi :))

 

Én nem vagyok negatív!!! imádom a verdám :))

Ha az a bajod hogy megvédem akkor ez van.

Előzmény: berigazek2 (1904)
DSz Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1969

Jó reggelt!

 

Ma nem a párom, hanem én jöttem melózni a Lineával. Megnéztem a fed.comp adatokat.

Átlagfogyasztás: 17,1 km/l -> 5,85 l/100 km

Átlagsebesség: 37 km/h

Megtett táv: 176 km

 

Sajnos képem nincs, mert merül a telóm és ilyenkor nem enged fényképezni, de ha valaki igényli, otthon megörökítem! :)

imitto27 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1968
"Na jó, kivéve a központizárat!:-))

Bár a legújabb kutatások szerint a rádiófrekvenciával vannak gondok, nem a kp. zárral, külföldön, ahol más frekvenciákat használnak, semmi baj a kp. zárral!"


Szoftverhiba, Európa minden országában jelentkező hibáról van szó, behatolási kísérletet érzékel és letiltja a távot. De valóban dolgoznak rajta, ha egyszer elkészülnek biztos lesz nagy visszahívás :D
Előzmény: Daty (1887)
gambl-R Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1967

Ui: Jó rendszámod van!
A miénkért az asszony még mindíg orrol!:-(

Bár, mint mindig mondom, a nőkkel csak a baj van, most valamennyire egyet kell, hogy értsek a kedves nejeddel ! Ezt a rendszámot én sem igazán értem. Előfordul, hogy egy-egy rendszám "beragad" valahol, és később adják csak ki, de a te rendszámod kb. 2 éves. Természetesen, marhára nem számít a rendszám, de akkor sem értem ...

Előzmény: Daty (1914)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1966
köszönöm a tanácsokat ezzel a tudattal talán el tudok aludni kicsit idegesitő bár a szerviztől eddig sem vólt jó tapasztalatom de ha arra járok csak elmondom a megvezetésem tárgyát
Mikusz. Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1965

Azért fogyaszthat kevesebbet, mert itt az üzemanya nyomásával /fejlettebb boxnál ez mellett még a turbónyomással is/ játszanak. Nagyobb nyomáson jobb lesz a porlasztás hatása, jobban keveredik, kisebbek lesznek a cseppek stb..

 

Ezért van egy tartomány ahol a fogyasztás kedvezőbb lesz, ez pedig a mindennapos használatban a legfontosabb közepes fordulatszám tartomány.

 

Tehát ha ésszel nyomod is nem versenyzel minden lámpánál akkor valóban még kevesebbet is fogyaszthat a gép.

Sőt saját tapasztalatból mondom hogy az Alfa vagy fél literrel kevesebbet evett boxal, mint nélküle.

 

Előzmény: KAti (1960)
CsacsaS Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1964
rendben...
Előzmény: spityu98 (1961)
CsacsaS Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1963
semmi gond :)))))
Előzmény: Mikusz. (1962)
Mikusz. Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1962

Most látom az utolsó az nagy S, szóval CsacsaS

 

Előzmény: Mikusz. (1959)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1961
ma már nem keresem meg de holnap beirom hátha ismerős lessz .
Előzmény: CsacsaS (1958)
KAti Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1960

Mikusz, az tiszta, hogy ha több üzemanyagot pumpálnak bele, nagyobb teljesítményt ad a motor. 

Ez egy dízel, a levegőt szívja fojtás nélkül (plusz turbo), és bele van köpködve az üzemanyag.  Ha több, mint amit a gyári program maximálisan enged, nőhet a teljesítmény, (bocs az ismétlésért).

De mitől fogyasztana kevesebbet?

Előzmény: Mikusz. (1954)
Mikusz. Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1959

Nyugodtan hagyhatod.

 

Ahogy Csacsas is írta, ha ésszel használod akkor nem lesz baj. Tartsd be amit az előbb írt és élvezd a gyorsulást :-))

 

Előzmény: spityu98 (1955)
CsacsaS Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1958
Egyébként mi a neve annak amit be tettek neked ??
Előzmény: spityu98 (1955)
CsacsaS Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1957
Na ezt oszt jól összekutyulta a zindex :(((((
Előzmény: CsacsaS (1956)
CsacsaS Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1956

ird már le a véleményed akkor mégis mi ez van-e értelme?

 

 

Persze, hogy leírom a véleményem…ha másért nem is akkor azért mert én is Boksz-ot használok. (csak én Küberl-t)

Maga a boksz az egy működő dolog. Igen egyszerű a működése. A szenzorok álltal küldött adatokat hamisítja meg ezért az elektronika másként irányítja a motort…ennyi.

Ettől még a turbód nem fog alapjáratról tölteni. Mivel tudjuk hogy azt a kipufogó gáz hajtja meg, ezért annak közvetlenül nem sok köze van ahhoz hogy hamis infókat kap az elektronikád.

Itt csak a kereskedő által beadott süket duma a bosszantó. Mikusz is ezen borult ki.

Ilyen cuccra hogy mondhatja hogy gyárilag be fogják rakni. Hát barátom ez hülének nézett téged L Szerinted a gyárban betesznek egy külön boxot ?? Mért tennének ilyet ?? Hát nem egyszerűbb átírni az ECU-t oszt jónapot ??. ki tudja azt megírni rendesen ha nem a Fiat ??

 Egyébként több helyen árulják úgy hogy a garid nem megy el tőle. De hát én azt mondom, hogy ennek a lúzer brigádnak nem hiszek. Pl: én mindig kiveszem, ha a szervízben járok…pedig tudják, hogy van boxom. De tudod amit nem lát, az nem fáj.

 

Arra pedig nagyon figyelj, hogy mituom én havonta járasd meg a kicsikét, mert marha sok korom fog lerakodni… Én legutóbb egy 30km-es távot 4.-ik ben futottam végig 120-140km/h közötti tempóban. Valamint ajánlom legalább évente 1x egy CataClean kúra bevetését. Erről olvashatsz a Grande fórumon, ha visszakeresel.

És a koromról is olvashatsz ott ha rákeresel a Gyorsulási teszt VChris vs. CsacsaS J)

Elárulom neked, hogy VChris 90hp+boksz-os gépét lealáztam az én 75hp+boksz-os gépemmel J)) Szerinted az ővé mennyire volt kormos ?? :DD

Kapott egy CataCleant oszt úgy feltámadt mint az állat :DDD

 

CsacsaS

 

Előzmény: spityu98 (1951)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1955
nem szoktam se túl huzatni sem pedig nagyon gyomni neki szerinted hagyam, vagy vissza dugjam a gyárit rá ez meg tegyem el emlékbe/60-ezer/ nem akarom a motort sem tönkre tenni
köszönöm a felvilágositást.
Előzmény: Mikusz. (1954)
Mikusz. Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1954

Pár szóban a működés lényege :

 

Általában meghamisítják az üzemanyagnyomás jeladó jelét, így elérik hogy nagyobb legyen a befecskendezési nyomás és ezáltal a befecskendezett üzemanyag mennyisége. A kapcsolóval lehet állítani ennek a mértékét. A Grande óta ez már nehezebb, mert ott már oxigénszonda is figyeli a kipufogó gázokat, tehát azzal is kell kezdeni valamit hogy a computer ne vegye észre a turpisságot és le ne tiltson.

 

Gyakorlatilag becsapják a befecskendező elektronikát és így bírják rá a többlet üzemanyag befecskendezésre, viszont ettől kezdve a computer sem a valós fogyasztási értékeket mutatja, azt már neked kell mérned. Ráadásul ha kiveszed a nagyobb teljesítményt akkor az nagyobb kormolással jár, viszont ha finoman nyomod és ésszel vezetsz akkor valóban még a fogyasztás is csökkenhet.

 

Ennél azért lényegesen jobb megoldás egy jól megírt valódi chiptuning.

 

Bocs ha néhol kicsit erősen fogalmaztam, ezt nem neked szántam csak a szervizen durrant be az agyam.

 

Előzmény: spityu98 (1951)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1953
nos nem tudom egy ilyen 100-lábu akrmit huztak le a motortérben annak a helyére tették rá ezt a mink is nevezzem már.
van neki valami kézzel fogható hatása vagy csak a motort teszi gajra?
Előzmény: Mikusz. (1949)
atoms Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1952
Egy kapcsrajz engem is érdekelne, +hogy mit hol találok.
Előzmény: Mikusz. (1949)
spityu98 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1951
ird már le a véleményed akkor mégis mi ez van-e értelme?
Előzmény: spityu98 (1948)
CsacsaS Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1950

ki vagy te enstejn unokája?

 

 

:)))

Hát az biztos nem, de érti a box működését...ennyi. ;)

 

Figyu...maradjunk abban, hogy ha neked ezzel a szöveggel adták el a boxot, akkor jól megvezettek.

Nem a boxal...mert az működhet. De a hozzátartozó duma na az nonszensz.

 

Előzmény: spityu98 (1928)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!