Itt nem fogom megírni a pontatlanságokat, csak a következményt:
Pénteken a veresi és a szegedi klubvezető habzó szájjal várt minket a cikk miatt, pedig mi (mármint a szolnokiak) érdeklődéssel vártuk a nagy kiállítást amely így rögtön egy nagy csalódással indult (klubok közötti széthúzás, írígység stb).
Ami elkerülhető lett volna ha az olvasótól kapott levelet valaki leellenőrzi.
Szolnok 100km Pesttől, gyertek el beszélgesstek a három klubvezetővel és mindenre fény derül!
E-mailben írd meg légy szíves, mi a gond, ja, és hogy Te ki is vagy tulajdonképpen, egy nick alapján sem a nevet, sem a problémát nem tudjuk azonosítani sajnos.
Újságírokáim nem-e kellene utána járni a dolgoknak? De így könnyebb, hogy az "olvasoktól" kapott infokat ellenőrizetlenül közzéteszik, utána pedig a helyesbítéssel mégnagyobb bakot lőnek. :-(
A cseh villamos cikkben van egy félreértés, ugyanis szó nincs arról, hogy régi motorvonatokat váltanák ki az újak, hanem mozdonyvontatású szerelvények helyére érkeznek.
560-asokat főként nem váltanak ki velük, mivel azok csak Brno környékén járnak, az új 25 kV-os masinák viszont České Budějovicébe érkeznek. 460-asokat éppúgy nem, mivel azok jelenleg csak Ostrava környékén futnak (max. Přerovig jönnek le délre), az új 445 és 645-ösök viszont pont nem ebben a régióban fognak majd járni.
"Az athéni olimpia után rengeteg busz szabadult fel a görög fővárosban, ezek közül hazánkba került öt példány, amiből az Alba Volán hármat, a Nógrád Volán pedig kettőt vett állományba"
"A H5 Szentendre, a H6 Ráckeve, H7 Csepel, H8 Gödöllő, H9 Csömör irányába futó zöld szerelvények jelzése lesz. Ez megkönnyíti az utasok számára az azonosítást, és a tájékozódást."
Mondjuk Pomázon állva, nem olyan nehéz tájékozódni mely HÉV fog közeledni.:-)))