Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

murrencs Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27461
Sziasztok!
gondoltam kicsit tuningolnék a verdán, de nem tom hol érdemes a következőket keresni:

Bőrkormány
Fém belső kilincsek
Autómata belső tükör (Fényre sötétedő)

Ebay-en már körbenéztem, de nem sok sikerrel. Esetleg melyik bontót ajánljátok? Lehetőleg a dunántúlon:)
Ja 2002-es 2.0Hdi szedán a verda:)
Chris78hu Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27460
Köszi a segitségeket. Az órám egyébként elektromos és a teljesitményel nincs gond. A tükröt meg majd megpróbálom szétkapni. Jó lenne szerezni 1 szerelési útmutatót (mármint az egész autóhoz) de az ncoron is csak a 99 utánihoz van. Azt letöltöttem ha kell valakinek akkor irjon. És ha valakinek van 96-tól vagy tudja honnan lehet leszedni akkor légyszi...
Előzmény: ratisrdt (27459)
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27459
Hát dízelnél nem tudom, hogy elektromos-e a km óra sebesség kijelzése avagy sem. Elvileg a km óra jeladó (sebesség) a váltó tetején van. De ha az romlik el, akkor a teljesítmény is változik.

A külső hőmérséklet jeladó a jobb oldali külső visszapillantó alján van, az a kis dudor. Azt nem tudom, hogyan lehet hozzáférni, de gondolom belülről.


Üdv.
Előzmény: Chris78hu (27458)
Chris78hu Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27458
Szia mindenki. Két kérdésben kérnék segitséget. 406 96-os 2.1tdi a kilóméter órám meghülyült és hol lengedezi hol beál fix 80-ra vagy 200 körül mozog ,viszont a két kilóméterszámláló jól müködik. Javitható? És ha igen mi kell hozzá? A másik kérdésem pedig, hogy hol van a külsö hömérséklet jeladó? Segitségeket elöre is köszi.
azur700 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27457

Üdv

Nekem is volt ilyen gondom nagyon sok is egy időben. Nekem az alapjárati motor csere részben ezt az általad leírt gondot rendbetette, viszont tényleg be kell tanítani újra az alapjárati motort a végállások miatt. És érdemes kivenni és megtakarítani a folytószelepház alatt lévő érzékelőt is nekem az okozta a következő gondot hidegen mindig magas volt az alapjáratom. Érdemes megnézni illetve kivenni az alapjárati motort lehet egy kis óvatos tisztítás is segíthet és ha kint van a motor írd fel milyen számok vannak rajta nekem van egy bontott de jó B13/00 -ás  eladó ha gondolod mivel én is vettem és közben B24/01-es kellett bele. Nem egyforma a felfogatásuk sem. Mondjuk nekem 1.8-as benzines van .

Előzmény: renbor (27450)
renbor Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27456
Szia.
Köszönöm előrre is a gyors segítséget.Amúgy nagyon jól néz ki az oroszlánod,az enyém is SV-felszereltségű csak bordó színben.A PUG hivatalos színnév szerint "Lucifer-piros".
A hozászólásokat pedig átnézem.
Mégegyszer köszi.
Az az érdekes amikor elkezd fulladni a kocsi ha odalépek a gázra,hogy ne fulladjon le hírtelen megtorpan,mintha fékre léptem volna.
Előzmény: ratisrdt (27452)
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27455
Kigyűjtöttem neked a PUG-os hozzászólásokat, de érdemes megnézni a Renault-osokat is.

link

Üdv!
Előzmény: renbor (27450)
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27454
Most olvasgatok kicsit a Fridcar-on. Tudtátok, hogy az alapjárati motort is be kell tanítani? Mindig tanul valamit az ember.
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27453
A km óra jeladóhibára az jellemző, hogy menet közben "leesik" a mutató és megtorpan az autó, ha jól emlékszem.

Rajtad szerintem segítene egy gyertyacsere is, ha nem volt. A szívótorokban van egy jeladó, amit szoktak tisztítani, nekem még nem kellett.

Én a legolcsóbbal kezdeném (átnézés).

Itt van a link, amit írtam.
Előzmény: renbor (27450)
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 27452
Üdv a fórumon!

Van a Fridcaron egy szerelői fórum, ahol egy hozzáértő válaszolt sok-sok kérdésre. Van bőven fordulatszám ingadozásra vonatkozó kérdés is, ott tudsz csemegézni belőle, és ezeket kellene végig nézned az autódon, de kérdezhetsz is. Egyébként nekem is ilyen motorral szerelt autóm van SV felszereltséggel, itt egy kép is madártávlatból.


Üdv!
Előzmény: renbor (27450)
renbor Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27451
Igen sajna most úgylátom sikeresebb lettem.
Előzmény: rsi (27449)
renbor Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27450
Egy segítséget szertnék kérni:
Van egy 406 2.0 benzines 97-es évjáratú kocsim mely a napokban azt produkálja,hogy a fordulatszám elkezd ingadozni majd a kocsi lefullad.
Ezt 10km-n belűl 3x is produkálta.
Mi lehet ez?
Esetleg km/h jeladó, alapjárati motor esetleg?
Ha bárki tud kérlek segítsetek,mert a hétvégén külföldre mennék de így nem merek.
:-(
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27449

renbor!

 

Elég avantgard stílusúra sikeredett az első indexes hozzászólásod...:-)))

 

Sok sikert!

 

rsi

Előzmény: renbor (27448)
renbor Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27448
vn
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27447
Az 5-ös tényleg szép kocsi még mindíg... Az általad említett motorral meg megy is rendesen... De ne csináljunk itt BMW topikot, mert a többiek kitagadnak...:-)))
Előzmény: ratisrdt (27446)
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27446
Azt tényleg nem kell pogácsázni, így egy kicsit szélesebb a nyomtávod, mint a gyári, de hát elég szélesek a felnik is!

Nekem, ami tetszik, és szívesen "elcserélném", az az 5-ös BMW, amit 96-tól gyártottak (523-as), vagy az Opel Vectra GTS. Nagyobb pénzügyi projektekre nincs lehetőségem jelenleg. :(

Üdv!
Előzmény: rsi (27445)
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27445

Szia rati!

 

ET 10. A következő kocsi még "képlékeny", a 407 coupe-n még nem is gondolkoztam, de emlékeim szerint 4,5 misi alatt nem igazán van a piacon...

 

rsi

 

Előzmény: ratisrdt (27444)
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27444
Akkor ET tízenvalamennyi a felni? Szerintem a nyomtávszélesítő gondolata csak erre vonatkozott, hogy be tudjad állítani az ET számot.

Üdv!
Előzmény: rsi (27442)
ratisrdt Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27443
Milyen autó lesz a következő? Esetleg 407 coupe?

Üdv!
Előzmény: rsi (27435)
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27442

Hali!

 

Nyomtávszélesítőm az pont nincs, nem stílusom...:-)

 

rsi

Előzmény: Isti62 (27441)
Isti62 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27441
Ha emlékeim nem csalnak, RSi Kollégának nyomtávszélesítő is van a felni alatt. Lassan felmerül a kérdés, hogy nem egyszerűbb lenne-e ezt a járgányt bontva eladni. Annyi jó cucc van benne, hogy lehet darabokban gyorsabban elkapkodnák :-) (persze ez vicc, de nem vagyok benne biztos, hogy teljesen irreális a gondolat)
Előzmény: gun111 (27440)
gun111 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27440
Szia!

Errol mar beszeltunk regebben, hogy engem erdekelne a felni es a xenon is mindenkeppen! Az lenne a javaslatom, hogy ballagjuk majd el novemberben a kereskedesbe, oszt csereljuk ki jol a lampakat (az en automban levot a te autodban levore), meg a felniket (esetleg gumikkal) elhozom kulon, te pedig egy elore meghatarozott penzmennyiseggel leszel gazdagabb, en meg jol fogok latni a sotetben es szep felnijeim is lesznek! :-)

Udv: gun
Előzmény: rsi (27438)
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27439

Helyesbítés:

 

...Persze először meg kell hogy vegye valaki az autót, addig nem akarom „kiszervezni” alóla a nyári garnitúrát…

 

bocsi!

 

rsi

Előzmény: rsi (27438)
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27438
Tisztelt „Pizsós” Kollégák!

 

 

Mint talán már korábban írtam kereskedésben van a kocsi 2010. január óta (Cegléd, majd Kecskemét). Téligumival és „téli” alufelnivel van kitéve, a nyári BBS-eket, új gumikkal igyekszem kimenteni a buliból, ha már ilyen nyomott áron van kirakva (1.049.000. Ft).

 

Teoretikus, piackutató kérdés, hogy érdekelne-e itt valakit a nyári kerékgarnitúrám, amennyiben sikerül csak a télivel eladni a vasat (PUG 406 Coupe)???

 

Adatok:

- 7,5x17 BBS RX 4x100

- Dunlop Sport Maxx 225/45 ZR 17 gumik

 

A gumik „előélete” jól követhető, mivel 2009. szeptember 26-án vettem őket (erről van is fent képes beszámoló a topkon 22830 sz-on ), azután 2009. november elején gyorsan felkerültek a téli gumik. 2010. januárja óta kereskedésben van a kocsi (1x kihoztam májusban kb. 10 napra, 1x meg most augusztus elején szintén 10 napra, amíg szabadságon voltam otthon, de téli kerékkel jártam) szóval a Dunlop gumik futottak max. 1-1500 km-t. Elsősorban a felni lesz eladó, mivel a gumik 99%, hogy jók lesznek az új autómra is.

 

Persze először meg kell hogy vegye valaki az autót, addig nem akarom „kiszervezni” alóla a téli garnitúrát…

 

Üdv!

 

rsi

 

 

 

 

 

 

Isti62 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27437
Egy picit pontosabban Gun kérdése - azon műszercsalád esetében, ahol a baloldali olajhőmérő mutatja az olajszintet is, vajon mi lehet a gond, hogy hidegen a gyújtást ráadva a mutató mutat egy szintet, de az olajszint skáláját jelentő világítócsík nem világít. (Merthogy a felső skála, az olajhőfok skála)
Mértem feszültséget a foglalaton, meg cseréltem izzót is - nincs feszültség, a jó izzó nem világít.

Tehát jó hír, hogy az olajszintet mutatja a műszer, de már csak úri huncutságból is olyan jó lenne, ha az alatta lévő skála is világítana.

A hűtőnek tényleg nagyon jót tesz ez a szétnyitós tisztogatás - ezért hála azon fórumos srácnak, aki leírta - Gun radiátorából egy fél fecskefészeknyi szalmával egyetemben pár kiló dzsuvát is kimostam. Az enyémben meg mintha filc lett volna a két hűtőtest között.
A tisztítást követően néztem Gun hőmérőjét és még full terhelésre sem érte el egészen a 90 fokot.

Viszont. Először a két hűtő között mostam át a rendszert és bizony némi idő eltelt mire kezdtek látszani, hogy lamellák vannak. Aztán egy kis spricc még kívülről a hűtőrács felől és összeraktuk a hűtőt. Valami másért vettem jobban szemügyre közelebbről a hűtőrács környékét és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a hűtőn kívülről - a ventilátor mögött - nagyjából nem látszanak a a lamellák. Na jött a kompresszor és a nagynyomású mosópisztoly fejét kissé terítősebbre állítva (így lényegesen kisebb az egységnyi nyomás, viszont ez a nyomás kell, mert ehhez a sima slag nagyon kevés - kezdtem kintről tisztogatni a hűtőt. Óvatosan tisztítottam tenyérnyi helyeket és szépen lassan itt is letisztultak a lamellák.
Előzmény: gun111 (27434)
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27436
Már megint lebuktattál...:-))
Előzmény: ratisrdt (27432)
rsi Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27435
Szia!

 

A fedélzeti számítógép projekt nem volt egyszerű, de végigvittem, mint az valóban olvasható a régebbi hozzászólásaimban. A pontos műszaki hátterét nem tudom (és az emlékeim is egyre homályosabbak), de az biztos, hogy itthon a nyíregyházi PUG szervizben azt mondták, hogy csak motorvezérlő számítógép cserével lehet összehozni a dolgot, ami kb. 500.000 Ft.

Azért rákérdeztem kint Varsóban is az egyik ottani márkaszervizben, ahol az alvázszámom ismeretében, némi kacsolási rajz tanulmányozás után azt mondták, hogy megoldható a dolog, kell nekik néhány óra és kb. 30.000 Ft értékű Zlotyi munkadíj… És tényleg megcsinálták. Az egyedüli számomra is látható dolog, egy szürke vezeték, amit pluszba behúztak a motorvezérlőtől a műszerfalig (emlékeim szerint talán a jobb oldali bajuszkapcsolóhoz lett bekötve az ominózus vezeték, amin a fedélzeti számítógép léptető gombja is van).

Amit én vettem az maga a fed. számítógép kijelzője volt (először angol, utána „európai”), és egy léptető-gombos bajuszkapcsoló. Amíg nem volt meg a megfelelő bajuszkapcsolóm, addig egy plusz kapcsoló volt betéve, a kormány melletti, bal oldali kapcsolósorra…

Dióhájban ennyi a történet.

 

Egy biztos, nekem mindkét csatlakozóm megvolt gyárilag a sima hőmérős kijelző mögött, ami a fedélzeti számítógéphez kell, tehát azt nem kellett kötögetni (ha lehet egyáltalán azt utólag buherálni).

 

A kocsim január óta kereskedésben áll, először Cegléden volt, most pedig Kecskeméten. Már lassan „üveggyöngyért” is odaadnám, de pang a piac… Más kocsim most nincs, de nem is vagyok otthon Magyarországon, tehát nem is hiányzik… Novemberben megyek haza, akkor indul az autóvásárlási projekt…

 

Üdv!

 

Bármi kérdésed van, írj!

 

rsi

Előzmény: Isti62 (27428)
gun111 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27434
Sziasztok!

Valoban jol sikerult a tegnapi tali, kiprobalhattam Isti V6-os coupejat is. Nagyon hasonlo az enyemhez mind menetteljesitmenyek, mind hang tekinteteben, es arra is rajottem, hogy az o fekjei sokkal jobban fognak, mint az enyemen levok. (Istinek pedig az en autom futomuve tetszett az uj Kayaba stabilizatorokkal... :-) )Volt termeszetesen egy kis szereles is: kitisztitottuk a hutoimet (nagyon dzsuva volt), muszerfalat szereltunk, szelvedot poliroztunk (koszonet Istinek ezuton is), valamint Somanak sikerult benyomnia a szonyegbe a csuszasgatlokat.

A muszerfalrol jut eszembe: akinek coupeja van: amint raadjatok a gyujtast a bal oldali olajhomero hőfok skalaja alatt felvillan nektek kb 15 sec-ig az olajszintjelzo mutatoja?

Mellekelek egy fotot is a 2 szep autorol! :-)


Udv:

gun
2 coupe
pupák111 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27433
 

Sziasztok!

 

 

 Szükségem lenne egy kis segítségre valamelyik szakavatott olvtárstól!

Néhány napja boldog tulajdonosa lettem egy P 306-nak ami nagyon sokáig állt az előző tulajnál. Szóval, a kocsi valószínüleg 2 literes motorral van szerelve ( motorkód:10 KJE1) és amikor az akku töltés után éltre akartam kelteni a motort az pöffent egy kettőt majd leállt  és azóta semmi! Eltünt a szikra!!!! Az igazság az hogy gőzöm sincs merre kezdjem keresni ha vki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném!

ratisrdt Creative Commons License 2010.08.16 0 0 27432
Na, jó de neked le van fóliázva egész évben az autód motortere, ugye?! :) :)
Üdv!
Előzmény: rsi (27420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!