Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 192
A lefolyót csak a lakóautókba építik be utólag mert a tulajok sokat reklamáltak
A legnagyobb baj ezzel az hogy a víz befolyik a injektorok mellé, az injektorok berohadnak a hengerfejbe és ha ki kell szedni akár egyet is az csak úgy fog menni ha leszeded a hengerfejet és kiesztergálod belőle beleszakított berozsdásodott csavarokat
kb egy hónapja volt nálunk egy ilyen eset és nem lehetett kiesztergálni sem a csavart úgyhogy FIAT kifizette a hengerfejet
Előzmény: 590227 (183)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 191
nem a FIAT ot képviselem csak olyan helyen dolgozok ahol nap mint nap van DUCATO- Boxer rel dolgunk
Azt mondjuk nem értem hogy miért nem kompletten cserélték ki mivel mi mindig kompletten cserélünk sőt mivel a munkahenger is rossz széria ezért azt is mindig kicseréljük (FIAT fizeti) Azért fizetik ki mert 1 munkaórát 66 euróval fizet ki a FIAT és ha újra szét kell szedni az többe kerül mint a munkahenger/szerkezet
Előzmény: 590227 (176)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 190
pereld be őket hogy nem újat szereltek be
Ha a beszerlés után rázott és előtte nem akkor ott valami baj van vagy a beszereléssel vagy a kuplunggal
Egyébként tapasztalataim szerint a felújított van ugyanolyan jó mint az új
Előzmény: 590227 (175)
theman3 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 189
Ez nekem sincs fent és valóban áll a motorban a víz,pedig az enyém elvileg új a autó.

Ja és a rádió mérete ami szabvány, a keret lötyög minden irányba 0,5 centit.A fiatnál azt mondták konstrukciós hiba ki kell tömködni.
Előzmény: 590227 (184)
590227 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 188
Az MSZ EN ISO 9001:2001 a gazdasági szféra minden területén, a legszélesebb körben elterjedt szabvány, amely mára egységes nemzetközi követelményrendszer.
Olyan egységes iránymutatást jelent, amely a vállalkozás méretétől, tevékenységétől, működésétől függetlenül alkalmazható a gazdasági szektor bármely területén, mind a vállalkozási szférában, mind a közigazgatásban, a kormányzati szervek, non-profit szervezetek működésében egyaránt.
Elősegíti és garantálja a termékek és szolgáltatások állandó kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését és a vevői elégedettség növekedését, a vevői igényeknek való magasabb szintű megfelelést.
590227 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 187
Az ISO/TS 16949 nemzetközi autóipari szabványt a világ vezető autógyártóinak (General Motors, Ford, BMW, PSA Citroën, Renault, Fiat, Volkswagen) szövetsége hozta létre. Az ISO 9001 követelményrendszerén és nemzeti iparági szabványokon alapul. Bármilyen, az autóiparban beszállítóként vagy összeszerelőként tevékenykedő cégre alkalmazható, és minden nagy autógyártó cég elfogadja és túlnyomó

Az ISO 9001 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszer működtetésével Ön igazolni tudja partnerei felé, hogy mint piaci szereplő, olyan szervezet, amely tevékenységét szabályozott, ellenőrzött körülmények között végzi, olyan magatartást tanúsít tevékenységének végzése során, amely vevői mindenkori érdekeit, megelégedettségét tartja szem előtt.                                               A vevő panaszára  KÖTELESSÉGE a FIAT MO-nak és az öszzes FIAT kereskedőnek irásban válaszolni,amit soha nem teljesitenek!!!Miért????

590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 186
Külföldi javitásnál ugyanannak a P T-nek kell az engedélyeztetést aláirni,mig nincs pénz,nincs javitás ,ingyen segitenek véleményeznek.No comment!
Előzmény: Piri (173)
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 185
Ez ezen a héten történt velem egy helyszínen Great Harwood közelében. Amíg megerőltető tolatni egy hangmagasságra a furgon adta annak egy csodálatos megtestesülését, hogy egy romboló füstöt csinált, Juddering hihetetlen volt. Otthagytam a hétnek való helyen azt és amikor elértem, hogy ma mozgassam azt a tengelykapcsoló volt a padlóra és a kuplung szigorúan csúszott.
Ez szintén puffan a kezdésen fent.
Ezen a hétvégén gépkocsi-nyomra fogok írni, érzem azt egy tökéletesen jó átalakítások hírnév ezáltal a hiba által jepordised*.
A járművem egy Auto-Trail Scout azon a Maxi 6 sebességen, amit 3 l motorral ellát.
Az előző motohome-öm* egy Hymer 544 volt egy Ducato 2.5 TD melyik 16 éven keresztül vezettem és tettem 90.000-t erre soha egy a pillanatok nyugtalankodnak.
Az új furgon csak 300-zal 2 hónapos az órán!!!
Különösen erről a kérdésről sok harag van, amikor éppen költötted £60ket az álomjárműveden.     EGY MÉRGES ANGOL,forditás webforditó használatával.Szegény csak 60 000ezer fontot fizetett.
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 184
Peugeot 2.2 Hdi Peugeot 2.2 Hdi
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 183
Nekünk még a gyári lefolyó sem volt felrakva,az ablaktömitésnél kb 1cm-es hézag van.a fiat semmit nem épit be utólag.A bili lassan kiborul.
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 182
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 181
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 180
CSAK IE böngésző használható tökéletesen,én a Google chrome-t szeretem.de még sok hibája van.megtudjátok nyitni a weboldalakat?Vagy másolni kell?
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 179
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 178
http://www.cyberlord.at/forum/?id=437&thread=879
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 177
http://www.fiatforum.com/ducato/132855-reversing-judder-x250-3.htm
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 176
Az első naptól fogva rossz a kuplung,de nem a tárcsa,hanem a szerkezet,szerintem nem a kuplungszerkezetnél,hanem a nyelestengelynél kellene a hibát keresni.A KONKURENCIÁNÁL nem épitenek be felújitott kuplungot.Mivel a motor forgatónyomatéka 1700ford/percnél 187NM,A 400NM-er helyett,induláskor 1000f/p már 300NM-ernek kell lenni,a miénk mennyi lehet?Tolatni szinte lehetetlen a nyomatékhiány miatt,hatalmas berázás van.Teszek fel videót a videára,a You Tube-ra.Felújitott alkatrészt nem vennék!A SPRINTER-ben volt egy Bosch felújitott generátor(szám szerint),tönkre is ment.A tárcsa a népitéletes kolléga kocsijában sem volt elkopva.Én simán tudok kuplung nélkül is váltani,ha kellene(pl:Fuller váltó.az amcsi kamionokon,csak az indulásnál kell kuplungolni)Sokat vezettem szinkron nélküli(dupla kuplungolás)teherautókat.Hoztam haza Hollandiából is kuplungmunkahenger hibás autót,de a kuplungnak semmi baja nem lett.Tény hogy vannak kuplunggyilkosok is.Sértés nélkül megkérdezném,bontás nélkül ki állapitja meg a hiba okát?A mi autónk kerekét,még üresen,még járólapon sem lehet megfüstőltetni(megcsúsztatni),sokszor imádkoztam,hogy hazaérjek ezzel a kuplunggal.Beült egy munkafelvevő,aki elsőre azt mondta,hogy nem jó a kuplung,egy éve volt ez,de javitás nem történt.Csak a tárcsa kopó alkatrész,aminek a hivatalosan megállapitott minimális élettertama 150 000km.Vannak külföldi fórumok(regisztrálva vagyok),leirtam a forditóprogram nevét,a használat módját.Szövegforditó minden eu.s nyelven használható,csak kis részenként kell beilleszteni a forditandó részt.Nálam 2,2-es boxer fogyasztása 6liter alatt volt,óra szerint 5,6l.Bejáratás alatt nem szabad nagyon kimélni az autót,kinozni meg megint nem,de alacsony fordulatszámon való hajtás(késői visszaváltás,nyomatékszegény fordulat)többet árt a motornak(főtengelycsapágyak terhelése nagyobb) mintha néha van túlpörgetve. Max élettartam a sofim motoroknál max 60%-os fordulatnál van megadva.Piri képviseli a FIAT-ot,én meg a vevőket,csak sajnos Pirin kivűl egy szakmabelit sem érdekli a mi(márkatársak) gondunk.
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 175
Válasz Pirinek5. § (1) A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
(2) A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
(3) A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, gépjármű esetében továbbá a kilométeróra állását...151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
theman3 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 174
Ez a fogyasztás téma érdekes.Én sokat jártam az előző Ducato-val 2.3 jtd,mindig más bérautóval,és a fogyasztásom ugyanazon az úton ,kb 130 as átlagal ,nem figyelve a fogyasztásra,8-10 liter volt.Több soha.Most a saját autóm, vadiúj ,a belső fogyasztásmérő 11 litert mutat űgy hogy még sosem csináltam ilyet, de 50 nél nem megyek gyorsabban és a lehető legtakarékosabban vezetek,és állandóan azt a műszert bámulom.
Előzmény: Piri (173)
Piri Creative Commons License 2009.01.20 0 0 173
Kuplung mindenhol "wear and tear" alkatrész Sehol Európában nincs 2 év korlátlan garancia rá Peugeotnál sem. Idő előtti kopást okozhat ha a munkahenger beragad félúton. Garanciában FIAT nál kizárólag felújított kuplung kerül be ha nincs felújított csak akkor szabad újat használni. (belső előírás) Ha nem vagy elégedett a magyarországi FIAT tal miért nem viszed Ausztriába vagy Szlovákiába? A gari ott is él.
Tapasztalatom szerint az ÜRES Ducato 120 nál 10 liter (Texaco) gázolajat eszik
Előzmény: 590227 (168)
theman3 Creative Commons License 2009.01.19 0 0 172
Igen én is emlékszem.Az ő esete talán azért más mert egy kinti használt luxusautó gariját akarta érvényesíteni,míg a ducatosok itthon vették-tük az autójukat újonnan és ez lenne a munkaeszközük.Na persze nem egyenként kellene hanem többen összefogni.
Előzmény: B.Gyuri (171)
B.Gyuri Creative Commons License 2009.01.18 0 0 171
Pár éve tüntetett egy Lanca Thesis tulaj a FAM előtt. Már nem emlékszem mi volt az esedménye azonkívül, hogy bekerült a TV-be :)
Előzmény: theman3 (170)
theman3 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 170
Sajnos nem lehet mit csinálni,itt mindent megenged magának sok cég.A FIAT magyarországról szinte mindenki csak rosszat mond.Azt lehetne szvsz ha az elégedetlenek tüntetnének és akkor talán lenne visszhangja.De egyenként semmi esély.
Előzmény: 590227 (168)
JOSEY Creative Commons License 2009.01.18 0 0 169
Szia!

Nékem korábban egy Ducato 14 2,5D m volt, a kuplungtárcsa és szekezet az óra szerint ( nem a fara szerint :-) ) 300 ekm-nél dobta fel a pacskert Budapesten a Dob utcában , ugy, h egy 2 tengelyes tréler volt mögötte.
De hazakinoztam Debrecenbe (3,5 óra alatt), huhh na azok a váltások naon gázosak voltak, volt olyan körforgalom , hogy mint a Forma1 pilóták csak átdobtam a rázóköveken a szerelvényt, h nem tudtam visszakapcsolni 4-ből, 5 ből.

Szóval a 60 ekm kuplung futásteljesítmény lassan már a Izs, Zuk, Nysa, Barkas korszakra emlékeztet.
Nevetséges, vagy inkább siralmas a hozzáállása a FIAT-nak.

Ezt mosolyogva és sűrű bocsánatkérések közepette köllene megoldaniuk.

A fogyasztásuk ezen járműveknek közelébe sincs a gyári megadott értékeknek.
Szólóban 10 utánfutóval 12-13 liter a 100km-ként minimum.

Régen a 90-es évek elején a régi kocka Ducatok 9-11 literből kijöttek ugyanezen feltételek mellett.
Igaz akkoriban még jó minőségű kénezett gázolaj volt kapható, manapság meg a " környezetkimélő " káliumozott.( ha jól emléxem).
Előzmény: 590227 (168)
590227 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 168
A kuplungot 2007 november 29-én cserélték,felújitottra ami törvényellenes.mert garanciális időben csak gyári új alkatrész épithető be!Már az elhozás percében bakkecske volt a kuplung,amit már másnap bejelentettünk.2007 december 3.-án már a fogyasztóellenes(védelmi????)hatóságnál is irásban,azóta 9 alkalommal jelentettük be irásban a kuplung hibáját.Kuplungra 2év a garancia km korlátozás nélkül,ami töllünk nyugatra +1év a berázások miatt.Csak a tárcsa kopó alkatrész,a szerkezet nem.Sajnos 1992 óta nincs személykocsim,ezért a ducatoval kell járni,ami helyben 20-30 litert fogyaszt.Aki csak olyan haszonjárművet tud gyártani aminek a kuplungja csak 60000km bir ki az nem autógyár,hanem szélhámos.Eltünt az infó a berázási javitásról is,ami 1 napos munka és megigérték,hogy az autó akkor lessz kuplungozva.A MOTOROMRÓL nem tudtok valamit?Nincs turbónyomás 2000-es fordülatig.Jövő héten nézünk egy sprintert kényszerből,mivel a birósági ügyünk még pár hónap.16 hónap alatt egyetlen napig nem tudtunk az autónak örülni,ennyi szervizlátogatás 300 évre elég.Vissza kell olvasni az irásaimat,ha vége lessz a pernek kipakolok rendesen.Az autó végsebessége üresen 140km/h,nagy lejtőn max160km/h.Valami nagyon büzlik a fiat MO-nál.Sok fuvarozó havi 30000km-ert megy,akkor nekik 2 hónapra gyártanak autót?A fórumban lehet olvasni a márkák közt,a konkurens cégeknél más a gari,mint a fiatnál.
Piri Creative Commons License 2009.01.16 0 0 167
kuplungra 60k km ig van gari FIAT nál
Utána nem fizetik ki csak ha gyári meghibásodás miatt kell kicserélni
Kopás nem számít bele
Előzmény: 590227 (165)
theman3 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 166
Eddig jó,de majd kiderül.Sajnos sokan panaszkodnak,de a mercis és fordos ismerőseim ugyanúgy .Majd meglátjuk,még nem igazán megy sehová,amíg a téli gumit meg a ponyvát nem rakjuk rá.Utána majd írok és remélem jobbakat mint az előttem szólók.

üdv
Előzmény: JOSEY (164)
590227 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 165

A Fiat Magyarországtól-mint költségviselőtől- kapott útmutatás alapján az Ön által bejelentett hiba ekkora kilométerfutás megtétele után (66403 km) nem tekinthető gyártásból eredendő  meghibásodásnak.

A tengelykapcsoló meghibásodása természetes elhasználódás következménye.

Látatlanul,megbontatlanul Fiat Magyarország megállapitása.!!200km megtétele után kilencszer jelentettük be a hibát csak irásban.Ez a FIAT.

JOSEY Creative Commons License 2009.01.12 0 0 164
Szia!

No mesélj!
Milen a tutu 2 nap után?
Előzmény: theman3 (159)
JOSEY Creative Commons License 2009.01.12 0 0 163
Szia! Néked is Boldogabb Új Esztendőt!

Ezek tisztában vannak azzal, h nem egy lőcsös szekeret adtak el Néked?

Mert azt a kocsikenőccsel kenve a tengelyeket ,azon nincs több szervizelési gond és sok évtizedet kibir javitgatás nékül.

Előzmény: 590227 (160)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!