Bocs, de azt elfelejtettem írni, hogy az autó bemutatása "picit" hiányos, tehát ez a gép dízel, kétliteres turbos , gyöngébbik , 90 lovas motorral szerelt!
Te hogyan, mivel tisztítod a motorteret, mert nagyon pöpec. Sajnos nekem valami nagyon retyós, olyan mintha gyantával lefújták volna, tiszta ragacs az egész. Azt hogyan tudnám eltávolítani?
Azt nem is néztem, hogy nagykabátban ül benne. Az is lehet, hogy tesztelte a klímát! :) Ekkorát nem kellene hazudni. Max. csak felületi rozsda lehetne a tárcsán, mint mosás után. Ha annál vastagabb, csúnyább, akkor felejtős!
Örülök, hogy sikerült a leírásom alapján kitisztítani a hűtőtöket. Sokan a fórumon, ha emelkedik a hőfok hajlamosak egyből a ventillátornál keresni a hibát, pedig egy egyszerű tisztítás is elég lenne. A nagyobb nyomású mosást csak a benzinkutaknál nem ajánlottam, mert az túl erős. Neked mennyi volt a calibrádnál a vízhőfok (mutató szerint)? Ha jól emlékszem neked is 16V volt. Ez a 3l-es mennyivel húz jobban nála(érzetre)?
A mókus aki a kocsiba ül/mókusszőr nyakú kabátba/ azt mondta , hogy egy hete van itt az autó, viszont én nem emlékszem, hogy egy hete olyan hideg lett volna. Mintha rólam a rövidgatya is le akart volna olvadni.Kérdésem csupán annyi volt, hogy mióta van a telepen az autó.A féktárcsák is rozsdásak eléggé, de ezt betudtam az elmúlt napok nem gyenge esőzésének, meg a nagy melegnek. Nem egészen értem miért nem lehet a szegény potenciális vevőnek az igazat mondani!
Nem lehetetlen, en is tankoltam mar 74l-t. Benzin tagulasa es a benzingoz miatt a tank valojaban 6-8l min nagyobb, mint a gyari spec. Anno fabiaba 45l-es tankba 55-58l siman belement a tankszellozteto szelep benyomasa utan, termeszetesen ezt a feature-t max hosszu ut elott volt erdemes kihasznalni...normal autopalyas tempoval 800-850km-t egy tankkal le lehetett nyomni...
Akkor jól gondold meg, mert a km tutti 2-3x-os. 300 000 km-nél a pedálok még mindig nem kopottak, a kormány viszont kifényesedik (már korábban is). Az ajtókönyöklő élén viszont a kárpiton már látszik a kopás. Majdnem kizártnak tartom ezt a futást ennyi idős kombitól. Tudok olyan szakit aki bele tud mászni az autó lelkébe, hogy előszedje a valós futást, ha érdekel, de ő kb 150 km-re van Tbányától. Több mint 6 évig hajtottam az én 110-es hdi kombimat (most is 2,0 hdi kombi van helyette csak nem 406). Nagyon jó volt, de az a motor a minimum bele szerintem, viszont azzal bárhol elmegy, csak nem gyorsul úgy mint a maiak. Úgy tudom a váltója is jóval hosszabb áttételezésű mint a 90 Le-s, + intercooleres ezért a gyakorlatban 5,5-5,8 l/100 km között bárhová eljutsz vele, ha autópályán nem mész 140 felett. A 90 Le előnye, hogy nincs benne kéttömegű lendkerék.
Szomrúan olvasom a hozzászólásaidat, hogy már végleges az eladás ténye. De, ha így mindenki lecsapott az autódra, mint a hiéna, és sem maradnék ki a nyálcsepegtetésből, lecsapnék az autódra, ha csak el nem ítélsz emiatt! Én a toronymerevítődre pályáznék, ha netán véletlenül felvetül benned, hogy külön eladd! :) A felniken is gondolkodtam, de miután már gun111 kolléga jelentkezett érte, már nem akarok bekavarni. :) Igen sok szerencsét a követekező autódhoz, és remélem azért néha tanácsokkal ellátsz minket, ha már más verda ülését koptatja a farmerod hátsó fele!
Olvass vissza a hozzászólásaim között!Mindhárom projektet végigcsináltam! Kormánybőrözés Kecskemét mellett Kadafalván (12.000 Ft váltógombbal és kézifékkarral együtt, két színben), alu belső kilincs (5000 Ft/db) és fotokróm belső tükör (7000Ft) simán bontóból. Semmi extra! Meg ne próbáld szalonból venni, mert tripla áron van minden... Egyébként javasolt upgradelni a belső szellőzőket is az alu verzióra, ha már finomítasz...
Egyébként írd be nyogodtna a bal oldali keresőbe, hogy kormány, kilincs, szellőző, tükör stb! A szerelési leírástól a bekötésig mindent megtalálsz a régebi hözzászólásokban...
Kösza gyors választ! Megnéztem az autót ma és érdekes módon "semmi" kopás kormányon, ablakemelőn,sebváltón, kitűnő fényzés, pótkréktartó "gyári" fényű, nagyon egybe van, szerintem .Azért is mertem megkérdezni, mivel Ti több ilyet láttatok már mint én. Belső sajnos nincs. Természetesen dízel a kicsike a 90 lovas fajtából, gyári pözsó alufelnikkel.Csak fenntartásaim vannak a kereskedőkkel, főleg a tbányaiakkal!
Szerintem drága, de ha neked ez teszik és jó akkor természetesen vedd meg. Nekem gyanús a km, ha a belsőről mutatnál képeket lehet, hogy segíteni is tudnánk. Ennyi km után nem lehet semmi kopás a kormányon, pedálokon, üléseken, kartámaszokon. Ha mégis van akkor légy óvatos.
A váltóba biztosan nem került motorolaj, max a kuplungharangba.
Valószínűleg azért, mert az olaj miatt kezdett csúszni a kuplungod nem a kopás, elhasználódás miatt cserélted. Gondolom előtte is finom puha volt, és most is az maradt, aminél már nem lehet jobb.
Sziasztok! Véleményt kérnék erről az autóról, lehet, hogy megveszem! Köszi! http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/406/peugeot_406_break_2.0_symbole_ajandek-3640749
Egy kuplung cserém most volt az autómon (2.0 benzin, 136LE).
Írtam is korábban, hogy magasabb fordulatnál a motor felpörög majd visszesik a fordulatszám és csak utána kezd húzni az autó. Ez a jelenség nem volt túl gyakori. Ti is mondtátok, hogy biztos kuplung.
LUK márkáju kuplung ment végül bele és szereléskor derült ki, hogy a főtengely szimering enged és motorolaj kerül a vátóba.. ez biztos így van. Azóta nem láttam olajfoltot az autó alatt. A furcsa csak az egészben, hogy a maga pedál lenyomásának keménysége és az hogy hol fog nem változott. Az előző autómon kuplungcsere után ég és föld volt a használat, sokkal lágyabb lett és lent fogott. Most meg semmi... Szerinetek?
Bőrkormány= bőrős mühely Belső fém kilincs = pug szerviz kb. 24eFt Automata tükör ritkaság ebayon volt 1-2 hete 100eurért ez majd a gyári új ára... ~36eFt környékén van! Renault algunáét vettem multkor a 306-omba egy gáli bontóban 2eFt-t kért érte a csóka (valszeg nem vette észre, hogy el. króm)!
Oké. Most van a műtő asztalon a kocsi. Az alpjárati motort valsz.megtakarítom mert szrintem a 13év nyoma teljesn rajta van. A számot megprobálom levadászni róla,és megírom. Utánnajártam a PUG-nál a km óra jeladóra 40ezret mondtak. Ez lehetséges? Azt hittem olcsóbb lesz. :-( Az eredményekről még írok.
Köszi a segitségeket. Az órám egyébként elektromos és a teljesitményel nincs gond. A tükröt meg majd megpróbálom szétkapni. Jó lenne szerezni 1 szerelési útmutatót (mármint az egész autóhoz) de az ncoron is csak a 99 utánihoz van. Azt letöltöttem ha kell valakinek akkor irjon. És ha valakinek van 96-tól vagy tudja honnan lehet leszedni akkor légyszi...