Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

590227 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 212
590227 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 211
Mennyi a valós fogyi? Azt mondják 20000km-nél szokott lemenni a fogyi,ha nekem 11.6-ot ir,akkor 18.5 a valós fogyasztás,most rövidtávon 12.6-ot ir fogyi 20-30 liter.Én sokallom a 11 litert.Nekem bejáratások alatt extrém pici fogyasztások szoktak lenni,de pl a kamionoknál nem ritka hogy csak 100 000km után csökken a fogyasztás.Szél,hideg,forgalom stb..Sok márkatárs 20000km után -1-2literes csökkenést mond.Beszéltem márkatárssal 20km3-es ponyvással jár nemzetköziben 10-11l/100km 110km-es átlagnál,ő nem lop.A pótkereket azonnal vedd le és zsirozd be a szerkezetet meg szerezz be egy kerékanyakulcsot.
Előzmény: theman3 (210)
theman3 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 210
Kösz,felvidítottál.:-)

Ma volt az első autópálya menet 110-120- al, és egyszer- kétszer felgyorsítva 140-re,az átlagfogyi 11 l.ÉN nem nagyon hiszek benne hogy lejjebb megy de egy páran mondják, hogy kisebb lesz.Remélem.
Előzmény: Piri (207)
Piri Creative Commons License 2009.01.23 0 0 209
anyag+munkadij 200ezer FT
2.05 ora hivatalosan kicserelni
Előzmény: 590227 (208)
590227 Creative Commons License 2009.01.23 0 0 208
Minden márkánál van hiba,a Mercik rozsdásodnak.az újaknál sok a hiba.Nekem egy dolog nagyon nem tetszik,hogy az olasz márkáknál a bosch miért engedi álló helyzetben a motort 2000f/perc felé forgatni,amig az új német autóknál álló helyzetben 2000f/perc a max fordulat.Zöldkártya kötelező,de a mérés csak a tulaj felelőségére történhet.Persze a mérés könnyen kijátszható.A PSA-nak nagy perei voltak garancia ügyben,csak azóta más a hozzáállás.Minőségbeli különbség szerintem nincs,de ez csak magánvélemény.Tudomásom szerint a mai napig sem tudnak MO-ban újfajta injektorokat mérni,vagy javitani.A BOSCH--nál(+LÁNG) az árak iszonyatosak,van hely ahol az injektor a 3.0-áshoz kb 72000ft,a BOSCH-nál kb 130 000ft/db.PIRI saccolhatnál,hogy mennyit fizettünk a 4 db féktárcsa+betétek cseréjéért a FIAT-nál.(munkadij)
Piri Creative Commons License 2009.01.23 0 0 207
Pár elrettentő fotó

Első az egy hátsó (raktér) ajtóról tipikus probléma a repedés

Második egy menetvágó amit anyaként használtak a gyárban a motortartó bakon -:)) Gondolom elfelejtették a menetet rávágni és amikor megpróbálták kézzel akkor sikerült is de a menetvágót már nem szedték le mert rájöttek hogy milyen jól beválik anya helyett!
Harmadik pedig egy olyan Ducato amit véletlenül elfelejtettek normálisan lefényezni
Valószínű leállt valami a fényzőkamrában
Ez azt jelenti hogy csak 1 réteg fehér festék van rajta. Semmilyen alapozó vagy ilyesmi Ez azzal jár hogy körömmel le lehet kaparni a festéket
ajtórepedésmenetvágófényezés

Nos ilyeneket Boxeren még nem láttam
Előzmény: theman3 (205)
590227 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 206
theman3 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 205
Igen! Az enyém duplafülkés, és a vezető mögötti és bele.
Előzmény: Piri (204)
Piri Creative Commons License 2009.01.22 0 0 204
nem tudom hogyan lehet de ez a tapasztalat
tempomatot meg nem epitettunk be utolag eddig ugyhogy nincs infom rola Itt nem divat mert keves autopalya van
A hatso ajto er bele?
Előzmény: theman3 (200)
590227 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 203
590227 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 202
Még mindig nem érted,hogy mi a problémám.Kössél le két hengert egy 3,0-ásról(elektromosan)és kb 1.0t rakománnyal tolassál.Kár hogy van lejtős,meg emelkedős út is.Nem olvastam vissza,de leirtam már amikor ausztriában az utánfutómat egy vw transporterrel kellett felhúzni egy emelkedőn,mert a ducato nem birta?Próbálj meg egy cdi-s sprinterrel másodikban elindulni.vagy egy ford-al,vagy próbáld ki hogy lehet1900-as fordulattal elindulni.Tükőrbe irányjelző részt lehet külön is venni.Tempomat beépitése kb 100 000ft,mert a FIAT csak kompletten adja a többi kapcsolóval,amit eltesznek zsebre,csak a tempomat részt illesztik a helyére plussz elektromos szerelés kell,mert külön kellene a komplett kábelköteget is megvenni,meg egy szakember aki ért hozzá,az egész max 30 perc.Első lépés:szakember a fiat-tól aki ért hozzá,ha ez megvan bontóban kb 15000ft a kar.Meg lehet,hogy computer csatiból érintkezőre is szükség lessz.A BOXER oldalt nem reklámból tettem fel,hanem csak ott van nyomatékgörbe,meg váltóáttételezés diagramm,ami a fiat belső szervizkönyvében sem szerepel.A citroen a legolcsóbb,sok alkatrész is.Gari alatt senki ne tegyen be szutyok szűrőket,meg olajakat.meg utána se!SELENIA-nál kizárólagosan csak az uránia daily-t lehetett az f1c-motorokba beletenni,most már lehet wr-t is.FE olajok használata tilos!!F1A motorok(2.3) nem kényesek,de ajánlom az 5w 30-as wr.t.Fagyállóból utántöltésre csak gyári!!!Árak: üa szűrők(eredeti)5000-12000ft,olajszűrő kb 4500ft,légszűrők 7000-14000ft(gyári)Sokszor látom,hogy a fuvarozók kinai szűrőket épitetnek be.Gyári olajak kedvezménnyel.
Előzmény: Piri (199)
theman3 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 201
Tapasztalatom szerint a Boxerek sokkal jobban vannak összerakva és könnyebb gariba elintézni dolgokat . Nincs annyi huzavona. Mondjuk drágább is.

Én nem is néztem a Boxer-t mindenképpen Fiat-ot akartam ezzel a motorral,mert ezt eddig sokan dicsérték míg a boxert nem.Most hogy írtad megnéztem a Boxer árlistát és szerintem még olcsóbb is.Bár nem derül ki hogy a klíma széria ,vagy a gyári plató benne van e az árban.Erről semmit nem tudni.Meg hogy mit enged a kereskedő.Ha ezeket összeadom akkor mindenképpen olcsóbb.
Előzmény: Piri (199)
theman3 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 200
Azt mondták egy szalagon jönnek lefelé.Hogy lehet az egyik sokkal szarabb?
Én tegnap vettem észre, hogy az ajtó beleér a küszöbbe, és a fülke hátfala rozsdás :-((

Egy tempomat beszerelése mibe kerülne,tudsz róla valamit?
Előzmény: Piri (199)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 199
Érdekes én el tudok indulni magasabb fordulatról Meg is mutattam egy ügyfélnek a múltkor mert nem hitte el hogy nem rángat hátramenetben . Hát nem rángatott.
Ma hívott az ügyfélszolgálat hogy ugyanez csávó reklamált mert beázik a tükörben lévő index.(spéci lakóautó tükör)
Elvileg csak egyben lehet cserélni 330 EUR per darab . FIAT nem akarja kifizetni csak miután a területi képviselő megvizsgálta. Majd meglátjuk.
Tapasztalatom szerint a Boxerek sokkal jobban vannak összerakva és könnyebb gariba elintézni dolgokat . Nincs annyi huzavona. Mondjuk drágább is.
Legnagyobb különbség a Scudo-Expert között van . Van egy olyan Scudónk amiben eddig 4x cseréltünk első stabilizátort ÉS lengőkart -:)) Most van 100 ezer km benne és itt jobbak is az utak mint Magyarországon Mi lehet otthon?
Előzmény: 590227 (196)
soonó Creative Commons License 2009.01.21 0 0 198
Első szótól, az utolsóig igaz. Ámen.
Előzmény: 590227 (196)
590227 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 197
590227 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 196
A balek keresése nem az én stilusom.Vannak határidők,rendezési sorrendek van 2 killó levelezésünk,szerintem egy hatalmas korrupciós hatóságrendszerünk van.Magyarországban a magyar jogszolgáltatás úgy müködik,ahogyan és az igazsággal csak elvétve találkozik.Nem vagyok pereskedős tipusú.eddig 3 perem volt hatósággal szemben,mindegyiket megnyertem.A tolatási és az elindulási berázásra honnan vegyek forgatónyomatékot,mert aki megmutatná nekem,hogy 1900f/perces fordulattal hogyan lehet elindulni(akkor van 247NM,aminek 900f/percnél kellene meglenni!!)annak megköszönném a segitséget.Sokan nem tudják.hogy nem a teljesitmény,hanem a forgatónyomaték a fontosabb érték.Voltam német szervizben,megmondták hogy porlasztó gond van(kb 500eu)10 hónap múlva csere a 4-ik hengernél.Azért vettünk új autót,mert nem akartunk balekok lenni.Hát mégis azok lettünk.Ebben az autóban annyi kilométer van,amennyit ment,pedig 1 perc alatt kikapcsolható a km óra.
Előzmény: soonóné (195)
soonóné Creative Commons License 2009.01.21 0 0 195
".A bili lassan kiborul."

Már egy éve írod a kínokat. Már kérdeztem, hogy nem lenne-e jobb eladni ezt a roncsot, valami baleknak, aztán vennél egy másikat? Ennek soha nem lesz vége.
Előzmény: 590227 (188)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 194
Ha tolatáskor remeg a kuplung akkor magasabb fordulaton kell a motort pörgetni
Ez a hivatalos FIAT álláspont
Előzmény: 590227 (185)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 193
És kipróbáltad már bevinni külföldön egy szervízbe?
Vidd be és próbáld meg mi történik
Előzmény: 590227 (186)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 192
A lefolyót csak a lakóautókba építik be utólag mert a tulajok sokat reklamáltak
A legnagyobb baj ezzel az hogy a víz befolyik a injektorok mellé, az injektorok berohadnak a hengerfejbe és ha ki kell szedni akár egyet is az csak úgy fog menni ha leszeded a hengerfejet és kiesztergálod belőle beleszakított berozsdásodott csavarokat
kb egy hónapja volt nálunk egy ilyen eset és nem lehetett kiesztergálni sem a csavart úgyhogy FIAT kifizette a hengerfejet
Előzmény: 590227 (183)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 191
nem a FIAT ot képviselem csak olyan helyen dolgozok ahol nap mint nap van DUCATO- Boxer rel dolgunk
Azt mondjuk nem értem hogy miért nem kompletten cserélték ki mivel mi mindig kompletten cserélünk sőt mivel a munkahenger is rossz széria ezért azt is mindig kicseréljük (FIAT fizeti) Azért fizetik ki mert 1 munkaórát 66 euróval fizet ki a FIAT és ha újra szét kell szedni az többe kerül mint a munkahenger/szerkezet
Előzmény: 590227 (176)
Piri Creative Commons License 2009.01.21 0 0 190
pereld be őket hogy nem újat szereltek be
Ha a beszerlés után rázott és előtte nem akkor ott valami baj van vagy a beszereléssel vagy a kuplunggal
Egyébként tapasztalataim szerint a felújított van ugyanolyan jó mint az új
Előzmény: 590227 (175)
theman3 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 189
Ez nekem sincs fent és valóban áll a motorban a víz,pedig az enyém elvileg új a autó.

Ja és a rádió mérete ami szabvány, a keret lötyög minden irányba 0,5 centit.A fiatnál azt mondták konstrukciós hiba ki kell tömködni.
Előzmény: 590227 (184)
590227 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 188
Az MSZ EN ISO 9001:2001 a gazdasági szféra minden területén, a legszélesebb körben elterjedt szabvány, amely mára egységes nemzetközi követelményrendszer.
Olyan egységes iránymutatást jelent, amely a vállalkozás méretétől, tevékenységétől, működésétől függetlenül alkalmazható a gazdasági szektor bármely területén, mind a vállalkozási szférában, mind a közigazgatásban, a kormányzati szervek, non-profit szervezetek működésében egyaránt.
Elősegíti és garantálja a termékek és szolgáltatások állandó kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését és a vevői elégedettség növekedését, a vevői igényeknek való magasabb szintű megfelelést.
590227 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 187
Az ISO/TS 16949 nemzetközi autóipari szabványt a világ vezető autógyártóinak (General Motors, Ford, BMW, PSA Citroën, Renault, Fiat, Volkswagen) szövetsége hozta létre. Az ISO 9001 követelményrendszerén és nemzeti iparági szabványokon alapul. Bármilyen, az autóiparban beszállítóként vagy összeszerelőként tevékenykedő cégre alkalmazható, és minden nagy autógyártó cég elfogadja és túlnyomó

Az ISO 9001 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszer működtetésével Ön igazolni tudja partnerei felé, hogy mint piaci szereplő, olyan szervezet, amely tevékenységét szabályozott, ellenőrzött körülmények között végzi, olyan magatartást tanúsít tevékenységének végzése során, amely vevői mindenkori érdekeit, megelégedettségét tartja szem előtt.                                               A vevő panaszára  KÖTELESSÉGE a FIAT MO-nak és az öszzes FIAT kereskedőnek irásban válaszolni,amit soha nem teljesitenek!!!Miért????

590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 186
Külföldi javitásnál ugyanannak a P T-nek kell az engedélyeztetést aláirni,mig nincs pénz,nincs javitás ,ingyen segitenek véleményeznek.No comment!
Előzmény: Piri (173)
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 185
Ez ezen a héten történt velem egy helyszínen Great Harwood közelében. Amíg megerőltető tolatni egy hangmagasságra a furgon adta annak egy csodálatos megtestesülését, hogy egy romboló füstöt csinált, Juddering hihetetlen volt. Otthagytam a hétnek való helyen azt és amikor elértem, hogy ma mozgassam azt a tengelykapcsoló volt a padlóra és a kuplung szigorúan csúszott.
Ez szintén puffan a kezdésen fent.
Ezen a hétvégén gépkocsi-nyomra fogok írni, érzem azt egy tökéletesen jó átalakítások hírnév ezáltal a hiba által jepordised*.
A járművem egy Auto-Trail Scout azon a Maxi 6 sebességen, amit 3 l motorral ellát.
Az előző motohome-öm* egy Hymer 544 volt egy Ducato 2.5 TD melyik 16 éven keresztül vezettem és tettem 90.000-t erre soha egy a pillanatok nyugtalankodnak.
Az új furgon csak 300-zal 2 hónapos az órán!!!
Különösen erről a kérdésről sok harag van, amikor éppen költötted £60ket az álomjárműveden.     EGY MÉRGES ANGOL,forditás webforditó használatával.Szegény csak 60 000ezer fontot fizetett.
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 184
Peugeot 2.2 Hdi Peugeot 2.2 Hdi
590227 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 183
Nekünk még a gyári lefolyó sem volt felrakva,az ablaktömitésnél kb 1cm-es hézag van.a fiat semmit nem épit be utólag.A bili lassan kiborul.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!