Ezt a hibaüzenetet egyébként 1000 dolog okozhatja, a rossz üzemanyagtól kezdve bármi. Nagyon nehéz a hiba okát lokalizálni, türelem és tudás kell hozzá. Ez Jenában meg is van.
Peugeot 307-esünk van. 2008-as, diesel-es, 1.6-os. Sajnos használtan vettük. Azt mondták törve volt. Egy évig semmi baja sem volt. Két hónapja fogta magát, és leállt. Már egy halom pénzt hagytunk szerelőknél. Márkaszervíz eddig nem volt, mert az még egy halom lenne...
Amit kiír:
Abgasanlage defekt. Most akkor mi van? Másnál volt ugyanilyen probléma? Mit kellett végül megcsinálni, kicserélni? Lehetett egyáltalán valamit kezdeni vele??? Mert nem bízom per pill a kocsiban, hogy majd télen 3 gyerekkel, akár éjjel utazva megállunk az ország köztepén... Roncstelep? Eladhatjuk alkatrésznek?
Szia! Én is cseréltem kulcsházat, nekem sem indult, de észrevettem, hogy egy pici mágnest nem tettem át csak a panelt. Miután áttettem a régi házból az újba a kocsi egyből indult :)
Kis terheléssel sokat járatva a szelepek kormozódnak. Én elég öregurasan vezetek, csak néha küldöm meg és általában 90-100 hosszú távon. A szerelőm mondta, mert az enyém is remeg, mint a tiéd, bár már majdnem 340 van benne. Azt javasolta, hogy csak akkor bontsunk, ha nagyon muszáj.
Rendeltem eBay-ről egy bicskakulcs házat, mivel a gyári gumi része elkopott, így már nem lehetett nyitni. Mivel a nyákot is át kellett tenni ezért már elemet is cseréltem benne, de nem akarja "megtanulni" az új kulcs.
Olvastam, hogy gyújtás, 5-10mp ig nyomva kell tartani a zárás gombot a kulcson, aztán gyujtás el és elvileg ennyi.
Sajnos nem jött össze, megnéztem érintkezik minden mindennel. Esetleg tanács?
Nemrég vettem egy Peugeot 307 Break tip. autót 2003 évjáratú 1.4 benzines 75 le, ez az autó még 8 szelepes motorral(KFW10FSJ) készült.
A problémám a köv. lenne: gyújtás ráadáskor az olajnyomás visszajelző led nem világít, miért? ezt nem értem. Olvasgattam itt kommenteket és egyértelmű választ nem találok. Lehet hogy ez a motor tipus olyan konstrukcio hogy nem is kell világítani a lámpának a gyújtás ráadásakor? Járó motor esetén viszont ha valami probléma van jelez.
Kérem, aki tudja a választ az jelezze. Köszönettel
Most má tutira tudom hogy tévedtek. :-) Neked mondták, én meg kiprobáltam, és erre megkérlek Téged is, és mindenki mást is.
TESZT: vetítőlencsés (új típusú) lámpa magasság állitójat mozgasd fel le, lampat meg refire kapcsold, és figyeld meg valtozik-e a fényfolt magassaga. Allo helyzetben jobban megfigyelheto, de menet kozben is egyertelmu lesz. Meglepne ha csak az enyem mukodne igy. Ha megis csak nalam ilyen akkor csinalok videot rola.
szia. ha addig nem találsz más megoldást, akkor alternatív lehetőség, hogy megkeresed Őrmin keresztül Őrminét, aki tud egy normális vizsgáztatóhelyet vácon, akik korrekt áron (asszem 26 v 27) levizsgáztatják az autót, tényleg ügyfélbarát, normális hozzáállással. az enyém ott vizsgázott a múlt héten, hét személyesként, öt üléssel.