Ugyanerre gondoltam, mikor néztem az eredményeket! Meg lesz ennek a többfrontos tesztelésnek az eredménye, legalábbis nagyon bízom benne. A Lada idejére voltam még kiváncsi, de több tényező miatt sem mérvadó az idejük: egyrészt 15 kört mentek, ami nudli, másrészt Shapovalov hajtotta, aki egy amatőr versenyző. Jaap Van Lagen mégiscsak profi, ő mindenképpen mérvadóbb lesz, ha beül ma, és tud menni eleget a géppel.
Ja, szegények güriznek az F1 miatt, aztán meg majdnem azt mondták nekik, hogy akkor sem kerülhetnek be a naptárba, ha elkészülnek időben a módosításokkal. Ez is tipikus F1 sztori! :(
Én egy kissé földhözragadtabban fogom meg ezt a kérdést, habár nagyon klassz autókat soroltatok fel, amiket tényleg élmény lenne látni a mezőnyben. Viszont a legtöbb gondolom azért nincs sehol az Európai TC sorozatokban, mert nehezen alakítható át az S2000-es szabályok szerint, vagy ha át is alakítható, bűn lassú lenne úgy. Ezek az S2000-es autók futnak szerte Európában:
A jelentősebbek közül ezek futnak, a legtöbb privát részvétel persze. De mivel a WTCC költséges nekik, valószínűleg a legtöbbjüket idén is csak az ETC Cup-ban láthatjuk, Salzburgban.
Ha megtehetném, hogy elindulok a mezőnyben (privátként persze) akkor én mindenképpen egy Vauxhall Vectrát vásárolnék. A színe pedig fehér, fekete, és világos zöld lenne, ugyanolyan elrendezésben, mint az SCCA-ban a Mazdánál van.
ui. A DTM-es Citroen-es hírt én is olvastam valami Speed-Up nevű helyen. :D
Na és amiket még szívesen látnék versenyautóként a mezőnyben: Fiat Bravo, Hyundai I30, Kia Ceed(ezeknek a dél koreaiaknak marketing szempontból nagyon is jól jöhetne) Razzinihoz csatlakozva Mazda6 esetleg 3. Mitsubishi Lancer Peugeot 308 Renault Laguna Saab 9-3 Suzuki SX4 Toyotából inkább az Auris vagy a Corolla VW Golf/Jetta/Passat Volvo C30/S40
Sikerült megnéznem a BTCC mindhárom futamát és fantasztikus volt mindegyik. Közben felötlött bennem két kérdés:) Ti milyen színűre festenétek a versenyautótokat ha nem csapattulajok/versenyzők lennétek és a szponzor nem kötné meg a kezeteke?:) én piros,fekete,kékre:)
A másik , mely márka melyik modelljét látnátok szívesen a WTCC/BTCC-ben?
Én a Honda Accordot és a Ladát a BTCC-ben és bármelyikben Ford Focus, Alfa Romeo 159, Skoda Octavia. Így elsőre ezek de épp futtatom az autókatalógust a fejemben:)
- Thompson indult a hétvégén a DTC-ben is, harmadik helyről rajtolt, negyedik helyen ét célba. ezzel a csapat történetének legjobb eredméynét érte el azon a bizonyos pályán. Csapattársa Moller is egy nagyon jó versenyző (Adrián is jól szerepelt az ETC Cup-ban), de a legjobb 10-be nem fért be, azért ez némileg jelzésértékű teljesítmény.
- Idén nem lesz Svéd nagydíj Anderstopban. Szó volt róla, hogy a pálya csak akkor szerepelhet a naptárban, ha elvégzik az esetleges módosításokat a pályán időre. Ez ezek szerint nem jött össze. Megilyedni szerencsére nem kell, nem lesz megint 2 hónap szünet emiatt, jön helyette Imola, szóval nem jártunk nagyon rosszul.
Hajrá akkor azzal a BTCC-vel, mert bizony nagyon jó volt Rockingham és Brands Hatch is az idén. ;)
DTM nem volt eddig a műsorfüzetükbe, ill. eddig minden futamot felvételről nyomattak este nyolc után valamikor. Az elsőt legalább a futam napján, úgy látszik a harmadik versenynél már ez is hatalmas luxus nekik. Pedig hogy mondták a 2007-es szezonösszefoglalónál, hogy a 2008-as évet is Élőben fogják adni. Szánalom....
Mint ahogy a kommentátor is valóban kritikán aluli. Én már azon meg sem lepődöm, hogy a neveket/autókat nem vágja, MO-n ez már majdnem trendnek mondható. De, hogy ennyire sótlan, papírokból élő közvetítésre teljen, az már nagyon gáz. Komolyan egy lelkes DTM rajongó, aki ezt a szakmát nem tanulta 10 ezerszer jobban le tudná közvetíteni. Hol vannak ezek egy Martin Haven-höz (WTCC) vagy egy Tim Harvey-hoz (BTCC) képest, akik akkora lelkesedéssel közvetítenek, hogy élmény leülni elé.
sajnos még nem tudtam idén btcc-t nézni, mert későn eszméltem :(
az első verseny 2-3 futama most ér le..
viszont tegnap este felvettem sportklub-ról a mugello-i dtm futam felvtelről adott versenyét..és ez a kommentátor nem lett figyelmesebb, jobb tavaly óta..
zárójelben kérdezném, hogy csak én nem láttam az előző dtm verseny(eke)t a sportklub-on vagy tényleg nem voltak még felvételről sem mint a mugello-i?
már a rajt után összekeverte scheider audiját és di resta mercedesét, pedig elég jól különböznek a hűtőrácsok..
Jól emlékszel!:) Harmadik helyről indult, az első futamon harmadik lett, a másodikon negyedik. Egyik kedvencem Turkington, szóval most furcsa amit mondani fogok, de....
Azért azt tegyük hozzá, hogy amikor ő beugrott még büntetlenül lehetett használni a H-váltót, ma már úgy tudom nagyobb súlybünti jár alapból a H-váltóért. Friss beugró volt, akkor még úgy tudom csak 10 kiló plussz járt a friss beugróknak, és nem 30, mint most. A mezőny nagy része akkor már jól meg volt pakolva többlettel (50 kilónál járhattak). Valamint ő egy évben 2 versenyen megy élesben Brands Hatch-ben, ami 6 futamot jelent + ehhez jönnek az év eleji, évközi tesztek a pályán. Mentségére szóljon, hogy az Indy verzión, és nem a hosszabbikon.
De nagy zsugásnak tartom Turkingtont, a BTCC egyik meghatározó versenyzője, aki akármikor ott tud lenni az elején. Csak valahogy a szerencsével áll hadilábon, lásd. Rockingham 3. verseny, ahol 5 mp előnye volt, de a balszerencséje miatt csak 7. lett ha jól emlékszem.
Helyes, már írni akartam, hogy ha sikerült megnézni valamelyiket, akkor szívesen olvasnám a véleményeteket a témáról. A második is jó verseny volt, a harmadikhoz még mindig nem volt szerencsém sajnos....
Európa összes jelentősebb túraautó szériája átvette az S2000-es szabályrendszert (kivéve persze a DTM-et), így lehetséges, hogy az általad is említett Turkington el tudott indulni Brands Hatchben, mert az autók azonos paraméterekkel futnak a WTCC-ben és a BTCC-ben is.
A WTCC-ről jut eszembe, ma és holnap hivatalos kétnapos teszt lesz Oscherslebenben, Ladástól mindenestől. Kiváncsian várom az eredményeket.
MSN-en remélem este tudok lenni, mert sajnos most ingázok a lakóhelyem és Nyíregyháza között. Megpróbálok fenn lenni.