Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105578

látom pihentél egy csöppet :):):):):)

Előzmény: _Haszi_ (105575)
mrrr74 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105577

Ja, nem is akartam megváltoztatni, csak kíváncsi voltam (illetve nem tudtam hogyan nullázható). Majd megnézem mire áll vissza.

Tükör megjavult, már csak a vizes szőnyeget kell megjavítani (a tutorialt már ki is nyomtattam).

 

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (105576)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105576

Kinek melyik, van akinek 30 ekm-re , van akinek 15ekm.

Szereintem BSI beállítás kérdése. Viszont ezt egy olcsó ELM327 nem lehet megoldani/változtatni

Előzmény: mrrr74 (105571)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105575

bemutatom öreg, holland barátomat: Kukken Van de Loog.-

Előzmény: ádibébi (105557)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105574

1ropi az új conti belső. Nem érdemes xarakodni ;-)

Előzmény: ádibébi (105564)
morcibacsi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105573

Köszi szépen neked is, és mindenkinek a felajánlást. Végül nem nézték a darabszámot :) Volt egy ABS jeladó hibám, Zolysys talán még emlékszel rá... végre azt is megcsinálták, 2 helyen is el volt szakadva a zsinórja.

Előzmény: Zolysys (105521)
magyart Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105572

Sziasztok!   Bicskakulcs téma!  Zolysys segített nekem is amikor felhívtam megbeszéltük a témát. Én is rendeltem egy bicskakulcsot az Aliexpress-en, a 307 CC-hez. Igen ám, de ez a fajta nem is ehhez a típushoz való, mert ez új 308-as kulcs ház. Mindegy...tollszárat bevágattam, panelt átraktam, de nem indítja a kocsit. Zolysys rájött a dologra, mert valószínű, hogy a tekercs és az immo távolabb van a nagyobb kulcsházban a szártól, mint az eredetiben, ezért nem indít. A távirányító viszont nyitja zárja a kocsit. Jó tanulópénz volt! :)

 

Üdv:  Tamás

Előzmény: canonpacher (105530)
mrrr74 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105571

Közben megtaláltam, bocsánat, hogy teleszemetelem a fórumot mielőtt olvasnék:

 

Benyomod a képen látható gombot és tartod, közben ráadod a gyújtást.
Elindul a számláló visszafelé 10-től 0-ig.
A számláló lenullázódik és ha van hibakód a rendszerben akkor jelzi.

 

Milyen értékre áll vissza? 15000?

Előzmény: mrrr74 (105569)
mrrr74 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105570

Amúgy a tükröt ki tudom hajtani kézzel?

Előzmény: mrrr74 (105569)
mrrr74 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105569

Az most volt (10.000 km-t nem megyünk vele évente, ezért minden szeptemberben cseréljük). Meg első- hátsó komplett féket, komplett kipuffogót, feszítőgörőt és szíjat, komplett klíma szerviz és töltés, 1/2 éve trafó csere :) Szóval megkapott mindent.

Az intervallum nem volt nullázva, akkor ezért írhatja (most van 1000 alatt)?

Azt vissza lehet állítani valahogy? Illetve ki is nulláznám ha van mód rá.

Előzmény: ádibébi (105567)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105568

sajna nincs hozzáférhető ladás, wartburgos ismerős. de kösz az infót!

Előzmény: mekkGyver (105565)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105567

Szia. A szervizkulcs arra utal, hogy kéne benne olajat meg szűrőket cserélni. (És nyilván minden egyebet, amit a gyártó előír.)

 

Előzmény: mrrr74 (105566)
mrrr74 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105566

Sziasztok,

 

A napi kilométerszámláló mellett megjelent egy szervizkulcs jel. A szerviz intervallum most 1000 km alatt van. Lehet összefüggés? Ez így üzemszerű?

Illetve a bal oldali tükör nem akar nyílni. A hétvégén kiolvastam a hibakódokat (nem volt benne), mintha azóta csinálná. Torque progit engedtem rá, majd kiléptem és kihúztam az olvasót. Gondolom az olvasás tudja elrontani.

 

Köszönöm

 

mekkGyver Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105565

Régi (pl Lada, vagy talán Wartburg) szelepsapka megfordítva szelepkiszedőként funkcionál. 

Előzmény: ádibébi (105556)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105564

a bringám egyszer régen nagyon megázhatott, mert egy ideje néhány csepp víz jön a hátsó kerék szelepéből pumpálás előtt, és sajna nem is zár rendesen. ki akarom szedni a szelepet, kitakarítani, hátha nem kell emiatt új belsőt tenni bele.

Előzmény: pedro001 (105559)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105563

és neked van olyan, te elégtelen "rail"nyomású? :P

Előzmény: Zolysys (105558)
azur700 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105562

Üdv.

Valaki esetleg nem tud egy 1.4 16V 2004-es évjárathoz egy kipufogó leömlőt az enyém elrepedt? Ha van valakinek ne szégyelje árral megírni mennyi lenne?

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105561

PEdig én is álá krokival gondoltam, csak kérdés hol lehet megtámasztani.

Előzmény: Zolysys (105548)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105560
Előzmény: ádibébi (105556)
pedro001 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105559
Miért akarod kicsavarni?
Előzmény: ádibébi (105556)
Zolysys Creative Commons License 2014.10.09 0 0 105558

szelep kiszedővel :):):):):)

Előzmény: ádibébi (105556)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105557

eddigi tapasztalataim szerint minden baj, ami lóg....... :D

Előzmény: Grantc (105554)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105556

milyen célszerszámmal lehet kicsavarni autógumi szelepéből a középrészt?

ádibébi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105555

na mesélj, mi a sorrend a réteseknél? :D

Előzmény: Jena307 (105553)
Grantc Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105554

És az baj, ha lentebb lesz? :D 

Előzmény: Zolysys (105548)
Jena307 Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105553

azért ennyire nem rossz konstrukció ez, csak kicsit komplikált, megkaptam ma hozzá az alvázszámot, holnapra lesz infó, mivel az egész autó működése ok-okozati összefüggés így sora van a hibakeresésnek mint a rétesevésnek, az EGR  működtető motor elhasználódása egyértelmű volt, és teljesen hétköznapi is ilyen km-futásnál ennél a 90lovas verziónál, és sajnos csak az egr rendszer rendbehozatala után lehet tovább lépni, sajnos hogy nálam egyszer sem produkálta az autó a hibát, így csak az aktuális nem megfelelő paraméterekre hagyatkozhattam, de legalább körvonalazódik a hiba oka.

 

 

 

Előzmény: anna81 (105543)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105552

ööö látom, már megvolt :D

Előzmény: ádibébi (105551)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105551

Szia Anna. Nyomj egy telefont Jenának. Segíteni fog (akár az élete árán is, ahogy ismerem...)

Előzmény: anna81 (105543)
ádibébi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105550

És TÉNYLEG! Együtt mozog a tompi a refi lencséjével az enyémben is.

 

Akkor viszont nem tudom a megoldást. Kérdés, hogy nem lehet a refit külön, csavarokkal állítani? Vagy nem lehet, hogy eleve rossz helyre van kalibrálva (szintén a csavarokkal) a tompított?

Előzmény: Martinka. (105525)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2014.10.08 0 0 105549

Én alátoltam 1 kis krokit :)

Előzmény: Grantc (105547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!