Köszi szépen neked is, és mindenkinek a felajánlást. Végül nem nézték a darabszámot :) Volt egy ABS jeladó hibám, Zolysys talán még emlékszel rá... végre azt is megcsinálták, 2 helyen is el volt szakadva a zsinórja.
Sziasztok! Bicskakulcs téma! Zolysys segített nekem is amikor felhívtam megbeszéltük a témát. Én is rendeltem egy bicskakulcsot az Aliexpress-en, a 307 CC-hez. Igen ám, de ez a fajta nem is ehhez a típushoz való, mert ez új 308-as kulcs ház. Mindegy...tollszárat bevágattam, panelt átraktam, de nem indítja a kocsit. Zolysys rájött a dologra, mert valószínű, hogy a tekercs és az immo távolabb van a nagyobb kulcsházban a szártól, mint az eredetiben, ezért nem indít. A távirányító viszont nyitja zárja a kocsit. Jó tanulópénz volt! :)
Közben megtaláltam, bocsánat, hogy teleszemetelem a fórumot mielőtt olvasnék:
Benyomod a képen látható gombot és tartod, közben ráadod a gyújtást. Elindul a számláló visszafelé 10-től 0-ig. A számláló lenullázódik és ha van hibakód a rendszerben akkor jelzi.
Az most volt (10.000 km-t nem megyünk vele évente, ezért minden szeptemberben cseréljük). Meg első- hátsó komplett féket, komplett kipuffogót, feszítőgörőt és szíjat, komplett klíma szerviz és töltés, 1/2 éve trafó csere :) Szóval megkapott mindent.
Az intervallum nem volt nullázva, akkor ezért írhatja (most van 1000 alatt)?
Azt vissza lehet állítani valahogy? Illetve ki is nulláznám ha van mód rá.
A napi kilométerszámláló mellett megjelent egy szervizkulcs jel. A szerviz intervallum most 1000 km alatt van. Lehet összefüggés? Ez így üzemszerű?
Illetve a bal oldali tükör nem akar nyílni. A hétvégén kiolvastam a hibakódokat (nem volt benne), mintha azóta csinálná. Torque progit engedtem rá, majd kiléptem és kihúztam az olvasót. Gondolom az olvasás tudja elrontani.
a bringám egyszer régen nagyon megázhatott, mert egy ideje néhány csepp víz jön a hátsó kerék szelepéből pumpálás előtt, és sajna nem is zár rendesen. ki akarom szedni a szelepet, kitakarítani, hátha nem kell emiatt új belsőt tenni bele.
Valaki esetleg nem tud egy 1.4 16V 2004-es évjárathoz egy kipufogó leömlőt az enyém elrepedt? Ha van valakinek ne szégyelje árral megírni mennyi lenne?
azért ennyire nem rossz konstrukció ez, csak kicsit komplikált, megkaptam ma hozzá az alvázszámot, holnapra lesz infó, mivel az egész autó működése ok-okozati összefüggés így sora van a hibakeresésnek mint a rétesevésnek, az EGR működtető motor elhasználódása egyértelmű volt, és teljesen hétköznapi is ilyen km-futásnál ennél a 90lovas verziónál, és sajnos csak az egr rendszer rendbehozatala után lehet tovább lépni, sajnos hogy nálam egyszer sem produkálta az autó a hibát, így csak az aktuális nem megfelelő paraméterekre hagyatkozhattam, de legalább körvonalazódik a hiba oka.
És TÉNYLEG! Együtt mozog a tompi a refi lencséjével az enyémben is.
Akkor viszont nem tudom a megoldást. Kérdés, hogy nem lehet a refit külön, csavarokkal állítani? Vagy nem lehet, hogy eleve rossz helyre van kalibrálva (szintén a csavarokkal) a tompított?