Már teljesen megzavarnak minket,a legújabb változat szerint nincs blokktörés.A motorhibát már várták,a Fiat kiakar bújni a felelőség alól,a mi bőrünkre.Mióta feljelentést tettünk(60 nappal meghosszitották a határidőt)a teljes Fiat gépezet beindúlt ellenünk.Minden törvényt megsértettek,most nem vállalják a felelősséget.
A Webastokon kivül minden rossz.Július 7-ota 25000km mentünk havi 12000km helyett.Hallgasd meg az aug 17.-ei videókat(ie-ről) nyitható meg.Még Piri sem nyilatkozott a hangokról.Sok videót csináltunk.Nekünk nem jó a motorhalál,csak a győrieknek.Ma postaköltség 4000ft!Ma lejárt a 3 munkanap,nekem bűzlik az egész.
A hajtókar kikukucskált a motorblokkon,a FIAT szerint mi tehetünk arról,hogy tönkrement a motor.(100%,mert ha nem vesszük meg, nem lenne baj)41-es irásom a motorról.Hanggal vettük fel a videókat.Csereautó nincs,már kórházi kezelés sincs.Nem kellene nyugdijkorhatárt emelni,csak FIAT-ot a népnek akciót elrendelni.Kiment a hajtókar,olajfolt meg sehol.Érdekes.
Szegény párom,13 órára kellett ultrahangra mennie a babával,utána meg a kb200db fénymásolatért,amit ma akart postára adni,az autóval kapcsolatban.Az első sikerült(14hetes),a második majd holnap,buszozással.
Ma délben a motor megállt,sárgalámpa,piroslámpa (olajnyomás)ki,persze a legrosszabb helyen.A segélyszolg szerint a motorban ment szét valami,megragadva nincs,de az öninditó nem forditja át.Csereautó persze nincs,szállitás 6000ft plussz.
Azt csak Győrben lehet beadni,a papir ki van irva,elösször BT.Közben a versenyhivatalhoz is papirozni kell.A jótállási jogaink is sérültek,nagy összegű kártéritést szeretnénk.Az államot is bepereljük az elszabadult hitelek miatt,mert amikor az árfolyamkockázatot beválaltuk,még volt árfolyamsáv,most csak káosz van.A hitelekről majd később beszélünk,vannak érdekes hitelek.Az alapjárat csak esőben bolondul meg.
Nagy a csend.Én kórházban vagyok.Javitás nincs.Ügyünket 1 hónap után átadták Győrből Veszprémbe ,mert az első nap még nem tudták az illetékességet csak 30 nap után.Érdekes,2007-ben pont forditva volt.A 30+15napos határidő már több mint 400nap!!
Mikor hozzájutottam a kocsihoz az óra szerint 100 e km volt benne ( szerintem több kb: 250-300ekm). Abban az időben városban, 10l, országuton 100km/h tempónál 10liter volt. Nem vagyok egy versenyzőtipus, lendületből vezetek de nem birtam alámenni ennek az értéknek. A mostani C Jumper 2,5TDI-m is 10litert fal. :-((((
Ha jól láttam a motorja ugyan az mint a Ford Transit-é, még se birok olyan kevéssel elmenni, mint a Transit :-(((
Hát ez a forditóprogram,de amit exproler-be beépitve használok az nagyon jó!Nem a magyar nyelvvel van a gond,hanem EU-s pénzből(horibilis) finanszirozták a programokat,itt a kitűnő magyar munka eredménye.Biztos valami kinai alválalkozónak kiadták 1%-ért a munkát,99% meg zsebben maradt.Büszkék lehetünk az ilyen munkákra.A lényeget leirtad,a Fiat változtat a kuplungokon és a váltókon.(Az összes sofőr nem tud kuplungolni,a Fiat szerint.)A kiadott eu-s tipusbizonyitványokkal is gond van.
rezgés probléma ami befolyásolva a motort lakókocsik alapuló a Fiat Ducato X/250 és az ő Peugeot Boxer-a másolat, mikor hátrafelé haladva felfelé, amiben takartunk a mi 2008. június publikálj, van egy frissítésünk. Peugeot angolja PR-a Adminisztrátor tájékoztatva minket röviden karácsony előtt az, “Ha a motor szoftver tölts le, ami elérhető most nincs kigyógyítva az ügyfelet érdekcsoportok, értesülök, hogy a módosított sebességváltó ki fog menni előállítás járművek januárban, mint tervezve, és a Szolgáltatási slamasztika lesz elérhető februárban mindkettőre a öt, és hat-sebesség dobozok”. Fiat kereskedelmi járműve szóvivő azt mondott, elértünk az összes ügyfél, akik felemeltek érdekcsoportok velünk, tanácsolja nekik, azt utolsó technikai várunk útbaigazítás és részek. Mikor mi igen ez, amit kapcsolatba fogunk lépni velük újra”. Hírt kaptunk egy non-Fiatről származtass ‘annak... “a Fiat-nak kezdete' múlva a módosítások váltani a motort felszállások, ha pedig ami nem okoz egy kúrálj, csak akkor ugye, vagy változz meg a sebességváltó egy fő gyanánt minél alacsonyabb aránnyal, vagy meztelenre vetkőzz az, és passzolj a szükséges részekbe, továbbá szereld be egy módosított megragadást túl. az összes töményebb [Fiat] felszállások csinálni fognak nedvesség a rezgés, nem semmisíts meg a alapul szolgáló hiány”.
ne fogadd el azt hogy a többi is hibás Kérd a hibák kijavítását . Ha ellenkeznek hívd az ügyfélszolgálatot Ha ott sem segítenek hívd a Torinói központi ügyfélszolgálatot (angolul)
Voltam tegnap szervízben a géppel bármit mondtam hibának, azt mondták a z nem baj a többi is ilyen stb.Nem volt kedvem vitatkozni csak annyit mondtam én nem kishibás pénzt adtam, és nem kishibás autót vettem(elvileg)
A FIAT dolgozik a kuplung remegésen Lehet hogy új keményebb motortartó bakot fog bevezetni vagy új áttételezésű hosszabb fokozatot/ kuplung modifikációt
Bár nékem Ducato 14 2,5 szivódizelem volt, de a szivómotorok ugymond igénytelenebbek, nehezebben széthajthatók, mint a turbósok. Ha szervizelve volt, a szivócsonkban nics komolyabb olajlerakódás akkor még hosszú-hosszú százezer km-t ellehet vélük menni.