Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

590227 Creative Commons License 2009.02.23 0 0 277
Már teljesen megzavarnak minket,a legújabb változat szerint nincs blokktörés.A motorhibát már várták,a Fiat kiakar bújni a felelőség alól,a mi bőrünkre.Mióta feljelentést tettünk(60 nappal meghosszitották a határidőt)a teljes Fiat gépezet beindúlt ellenünk.Minden törvényt megsértettek,most nem vállalják a felelősséget.
Piri Creative Commons License 2009.02.23 0 0 276
most néztem meg a videódat Ez sokminden lehet , injektortól kezdve gázpedálig Mivel kifeküdt a motor újat kapsz ezzel a zajjal nem lesz gond
Előzmény: 590227 (273)
590227 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 275
590227 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 274
Állitólag az aszisztanszos aláfeküdt a motornak,akkor még nem volt kitörve a blokk,a motor még nem volt megszorulva.
590227 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 273
A Webastokon kivül minden rossz.Július 7-ota 25000km mentünk havi 12000km helyett.Hallgasd meg az aug 17.-ei videókat(ie-ről) nyitható meg.Még Piri sem nyilatkozott a hangokról.Sok videót csináltunk.Nekünk nem jó a motorhalál,csak a győrieknek.Ma postaköltség 4000ft!Ma lejárt a 3 munkanap,nekem bűzlik az egész.
theman3 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 272
Kiváncsi vagyok mi lesz a vége,talán szerencsével jártok és kaptok egy új motort,amivel megoldódnak a gondok.
Előzmény: 590227 (270)
590227 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 271
132 db papirunk van,+ az E-mailok.264 db fénymásolat.
590227 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 270
A hajtókar kikukucskált a motorblokkon,a FIAT szerint mi tehetünk arról,hogy tönkrement a motor.(100%,mert ha nem vesszük meg, nem lenne baj)41-es irásom a motorról.Hanggal vettük fel a videókat.Csereautó nincs,már kórházi kezelés sincs.Nem kellene nyugdijkorhatárt emelni,csak FIAT-ot a népnek akciót elrendelni.Kiment a hajtókar,olajfolt meg sehol.Érdekes.
590227 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 269
Szegény párom,13 órára kellett ultrahangra mennie a babával,utána meg a kb200db fénymásolatért,amit ma akart postára adni,az autóval kapcsolatban.Az első sikerült(14hetes),a második majd holnap,buszozással.
590227 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 268
Kötéllel vontatják 60 km-ert.??????
590227 Creative Commons License 2009.02.18 0 0 267
Ma délben a motor megállt,sárgalámpa,piroslámpa (olajnyomás)ki,persze a legrosszabb helyen.A segélyszolg szerint a motorban ment szét valami,megragadva nincs,de az öninditó nem forditja át.Csereautó persze nincs,szállitás 6000ft plussz.
590227 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 266
Azt csak Győrben lehet beadni,a papir ki van irva,elösször BT.Közben a versenyhivatalhoz is papirozni kell.A jótállási jogaink is sérültek,nagy összegű kártéritést szeretnénk.Az államot is bepereljük az elszabadult hitelek miatt,mert amikor az árfolyamkockázatot beválaltuk,még volt árfolyamsáv,most csak káosz van.A hitelekről majd később beszélünk,vannak érdekes hitelek.Az alapjárat csak esőben bolondul meg.
Előzmény: Piri (265)
Piri Creative Commons License 2009.02.17 0 0 265
bíróság?
Előzmény: 590227 (264)
590227 Creative Commons License 2009.02.14 0 0 264
Nagy a csend.Én kórházban vagyok.Javitás nincs.Ügyünket 1 hónap után átadták Győrből Veszprémbe ,mert az első nap még nem tudták az illetékességet csak 30 nap után.Érdekes,2007-ben pont forditva volt.A 30+15napos határidő már több mint 400nap!!
JOSEY Creative Commons License 2009.02.08 0 0 263
A Fiat Ducato 2,5 D motorja inkább olyan, mint az IVECO motorja, csak keresztbe van épitve.
Előzmény: samplermagic (255)
JOSEY Creative Commons License 2009.02.08 0 0 262
Szia!

Mikor hozzájutottam a kocsihoz az óra szerint 100 e km volt benne ( szerintem több kb: 250-300ekm).
Abban az időben városban, 10l, országuton 100km/h tempónál 10liter volt.
Nem vagyok egy versenyzőtipus, lendületből vezetek de nem birtam alámenni ennek az értéknek.
A mostani C Jumper 2,5TDI-m is 10litert fal. :-((((

Ha jól láttam a motorja ugyan az mint a Ford Transit-é, még se birok olyan kevéssel elmenni, mint a Transit :-(((
Előzmény: samplermagic (256)
590227 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 261
dativus
bindera Creative Commons License 2009.02.06 0 0 260
Az milyen program ami az exploreredben van?
Előzmény: 590227 (259)
590227 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 259
Hát ez a forditóprogram,de amit exproler-be beépitve használok az nagyon jó!Nem a magyar nyelvvel van a gond,hanem EU-s pénzből(horibilis) finanszirozták a programokat,itt a kitűnő magyar munka eredménye.Biztos valami kinai alválalkozónak kiadták 1%-ért a munkát,99% meg zsebben maradt.Büszkék lehetünk az ilyen munkákra.A lényeget leirtad,a Fiat változtat a kuplungokon és a váltókon.(Az összes sofőr nem tud kuplungolni,a Fiat szerint.)A kiadott eu-s tipusbizonyitványokkal is gond van.
Piri Creative Commons License 2009.02.04 0 0 258
hihihihi
innen látszik hogy milyen nehéz a magyar nyelv
ez így érthetetlen
Előzmény: 590227 (257)
590227 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 257
rezgés probléma ami befolyásolva a motort
lakókocsik alapuló a Fiat Ducato
X/250 és az ő Peugeot Boxer-a
másolat, mikor hátrafelé haladva felfelé,
amiben takartunk a mi 2008. június
publikálj, van egy frissítésünk.
Peugeot angolja PR-a Adminisztrátor
tájékoztatva minket röviden karácsony előtt
az, “Ha a motor szoftver
tölts le, ami elérhető most
nincs kigyógyítva az ügyfelet
érdekcsoportok, értesülök, hogy a
módosított sebességváltó ki fog menni
előállítás járművek januárban, mint
tervezve, és a Szolgáltatási slamasztika lesz
elérhető februárban mindkettőre a
öt, és hat-sebesség dobozok”.
Fiat kereskedelmi járműve
szóvivő azt mondott, elértünk
az összes ügyfél, akik felemeltek
érdekcsoportok velünk, tanácsolja nekik, azt
utolsó technikai várunk
útbaigazítás és részek. Mikor mi igen
ez, amit kapcsolatba fogunk lépni velük újra”.
Hírt kaptunk egy non-Fiatről
származtass ‘annak... “a Fiat-nak kezdete' múlva a
módosítások váltani a motort
felszállások, ha pedig ami nem okoz egy
kúrálj, csak akkor ugye, vagy változz meg a
sebességváltó egy fő gyanánt minél alacsonyabb aránnyal, vagy
meztelenre vetkőzz az, és passzolj a szükséges részekbe, továbbá
szereld be egy módosított megragadást túl. az összes
töményebb [Fiat] felszállások csinálni fognak nedvesség
a rezgés, nem semmisíts meg a
alapul szolgáló hiány”.
samplermagic Creative Commons License 2009.02.04 0 0 256
fogyid?kényelemes 80-100as tempóban használnám
Előzmény: JOSEY (250)
samplermagic Creative Commons License 2009.02.04 0 0 255
köszi!

ha jól tudom szinte ua. a 2 konstrukció
Előzmény: JOSEY (250)
Piri Creative Commons License 2009.02.04 0 0 254
ne fogadd el azt hogy a többi is hibás
Kérd a hibák kijavítását . Ha ellenkeznek hívd az ügyfélszolgálatot Ha ott sem segítenek hívd a Torinói központi ügyfélszolgálatot (angolul)
Előzmény: theman3 (253)
theman3 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 253
Kösz.

Voltam tegnap szervízben a géppel bármit mondtam hibának, azt mondták a z nem baj a többi is ilyen stb.Nem volt kedvem vitatkozni csak annyit mondtam én nem kishibás pénzt adtam, és nem kishibás autót vettem(elvileg)
Előzmény: Piri (252)
Piri Creative Commons License 2009.02.04 0 0 252
A FIAT dolgozik a kuplung remegésen Lehet hogy új keményebb motortartó bakot fog bevezetni vagy új áttételezésű hosszabb fokozatot/ kuplung modifikációt
Előzmény: 590227 (249)
theman3 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 251
Mit takarna ez?
Előzmény: 590227 (249)
JOSEY Creative Commons License 2009.02.03 0 0 250
Szia!

Bár nékem Ducato 14 2,5 szivódizelem volt, de a szivómotorok ugymond igénytelenebbek, nehezebben széthajthatók, mint a turbósok.
Ha szervizelve volt, a szivócsonkban nics komolyabb olajlerakódás akkor még hosszú-hosszú százezer km-t ellehet vélük menni.
Előzmény: samplermagic (246)
590227 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 249

Fiat’s commercial vehicle

spokesman said, “We have contacted

all customers who have raised

concerns with us, advising them that

we are awaiting final technical

instructions and parts. Once we have

this we will contact them again.”

We have heard from a non-Fiat

source that... “Fiat’s ‘first step’ in the

modifications is to change the engine

mountings, and if that doesn’t effect a

cure, only then will it either change the

gearbox for one with the lower ratio, or

strip it and fit the necessary parts, and

install a modified clutch too. All the

stiffer [Fiat] mountings will do is damp

the judder, not eradicate the

underlying defect

590227 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 248
Köszönöm,de senki nem tudja,mi okozhatja.Csak első inditásnál alapjárat kb 850f/p,utána felmegy 1500f/p-re kb 1percig és viszzaáll.Lezárt egr???

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!