Számtalanszor kigyulladt a sárga lámpa,sosem tudtak hibát kiolvasni,nem volt turbónyomás 2000-es fordulatig.Zsebből kell a szállitási km különbséget fizetni.Csereautó nincs,szerdán lessz a motor megbontva,majd kiderül a hiba.Selenia wr 5w40 van benne,gyári szűrőkkel 25000km-es futással,a videó 2008 08 19-én lett felvéve,azóta borzalmas hangja lett fordulaton.Az olaj dobozai megvannak,minden tankoláskor mintát is tankolunk.Motoszkál annak az eshetősége hogy nagy sebességnél havas úton mi történhetett volna a 4 éves fiammal és a terhes párommal ha beáll a motor.
Ha nincs kommunikáció az ECU val akkor hibás és ki kell cserélni Viszont ha van Examiner papír akkor van kommunikáció vele...( a gázolajnyomás túl magas ) Kérdeztem már régebben is de én a helyetekben biztosan külföldre mennék hogy csinálják meg A garancia egész európára érvényes A másik fontos dolog hogy az olaszországi customer service nek kel jelenteni a panaszt Ők hamarabb intézkednek Én egyszerűen kimennék bécsbe Győrből egy köpésnyire van és bemennék az első szervízbe Persze ha járóképes a teherautó Ha nem akkor az assistence kell bevontassa és cseregépjárművet kell biztosítson helyette Ez a szabály
zfa25000001212244 Fiat Ducato kuplung és motor hibás müködésére vonatkozó bejelentésemre adott válasz hiánya.Azonnali hatállyal felszólitom önöket,hogy hivatalosan nyilatkozzanak a gépkocsi javitásának módjáról,mikéntjéről valamint azon csodálatos képességük eddigi elhallgatásáról,hogy az iróasztal mellöl megálapitják a még széjjel sem szedett gyári felújitott,a szerelés után azonnal,és azóta többszőr bejelentett rángatási hibával küszködő alkatrészről,amit már eleve törvénytelenűl szereltek az autóba,mivel garanciális autóba csak új alkatrészt szabad beépiteni!Távolbalátó képességükkel 16 hónap után,már megállapithatnák a motor hibáját is.Azonnali hatállyal megkezdem ügyem hivatalos kivizsgálásának kérelmét az összes illetékes hatóságnál,médiánál. S Tünde Ezt az e-mailt küldtük a Fiat Mo-nak 2009 01 12-én.Erre megjött a bosszúállás kedve az eddig alvó Fiat mo-nak.
Elmentem megkérdezni a törvényes eljárás mikéntjét,a Fiat szakvéleményét meg kell várni.Most erről nem beszélnék.Nekünk vannak pontos mérési adataink,a győri examiner papirt látva égnek áll a hajam,minden jó, paraméterek:motor fordszám:0gázpedál.0 mért lev mennyí:0 gázolajnyomás:3276 bar turbónyomás:982mbar Aktiv diagnózis nem került végrehajtásra.A kuplung jó az autó közúti használatra megfelel.Még egyszer sem tudtak hibát kiolvasni a tárolóegységből, nem tudnak komunikálni vele.Csütörtökön kb délben amikor kelepelt a motor,jeleztek a lámpák a párom azonnal megállt,hivta az asziszt-ost.Már akkor mondták hogy nincs csereautó,mert a mi hibánkból állt meg a motor.??Utána jött a motorblokktörésről a rémhir.Mindenki mást mond.Irásban többször kijelentettük,hogy nem kivánunk a győri szervizzel semilyen kapcsolatba kerülni,mégis ügyvédi felszólitásra a papirokkal,Győrbe kellett menni,ott a papirokra már senki nem volt kiváncsi,az ügyvéd sem.Kuplungjavitásra mentünk amiből motorjavitás lett.Másnapra fagyálló gond lett,Veszprém javitott utánuk,az egr szintjéig minden reggelre elfolyt a fagyálló.Csikorgó motorhang,felpörgő alapjárat,amit ide leirtam,meg biztos voltam,hogy valami turpiság történt,csak nem az lett a vége amire számitottak,nem az lessz a vége amire számitanak.Az emberi aljasságnak nincs párja,ma mindenki rávehető mindenre a munkahely megtartásáért.Ez az én véleményem,a saját becsületem mindennél többet ér.
Már teljesen megzavarnak minket,a legújabb változat szerint nincs blokktörés.A motorhibát már várták,a Fiat kiakar bújni a felelőség alól,a mi bőrünkre.Mióta feljelentést tettünk(60 nappal meghosszitották a határidőt)a teljes Fiat gépezet beindúlt ellenünk.Minden törvényt megsértettek,most nem vállalják a felelősséget.
A Webastokon kivül minden rossz.Július 7-ota 25000km mentünk havi 12000km helyett.Hallgasd meg az aug 17.-ei videókat(ie-ről) nyitható meg.Még Piri sem nyilatkozott a hangokról.Sok videót csináltunk.Nekünk nem jó a motorhalál,csak a győrieknek.Ma postaköltség 4000ft!Ma lejárt a 3 munkanap,nekem bűzlik az egész.
A hajtókar kikukucskált a motorblokkon,a FIAT szerint mi tehetünk arról,hogy tönkrement a motor.(100%,mert ha nem vesszük meg, nem lenne baj)41-es irásom a motorról.Hanggal vettük fel a videókat.Csereautó nincs,már kórházi kezelés sincs.Nem kellene nyugdijkorhatárt emelni,csak FIAT-ot a népnek akciót elrendelni.Kiment a hajtókar,olajfolt meg sehol.Érdekes.
Szegény párom,13 órára kellett ultrahangra mennie a babával,utána meg a kb200db fénymásolatért,amit ma akart postára adni,az autóval kapcsolatban.Az első sikerült(14hetes),a második majd holnap,buszozással.
Ma délben a motor megállt,sárgalámpa,piroslámpa (olajnyomás)ki,persze a legrosszabb helyen.A segélyszolg szerint a motorban ment szét valami,megragadva nincs,de az öninditó nem forditja át.Csereautó persze nincs,szállitás 6000ft plussz.
Azt csak Győrben lehet beadni,a papir ki van irva,elösször BT.Közben a versenyhivatalhoz is papirozni kell.A jótállási jogaink is sérültek,nagy összegű kártéritést szeretnénk.Az államot is bepereljük az elszabadult hitelek miatt,mert amikor az árfolyamkockázatot beválaltuk,még volt árfolyamsáv,most csak káosz van.A hitelekről majd később beszélünk,vannak érdekes hitelek.Az alapjárat csak esőben bolondul meg.
Nagy a csend.Én kórházban vagyok.Javitás nincs.Ügyünket 1 hónap után átadták Győrből Veszprémbe ,mert az első nap még nem tudták az illetékességet csak 30 nap után.Érdekes,2007-ben pont forditva volt.A 30+15napos határidő már több mint 400nap!!
Mikor hozzájutottam a kocsihoz az óra szerint 100 e km volt benne ( szerintem több kb: 250-300ekm). Abban az időben városban, 10l, országuton 100km/h tempónál 10liter volt. Nem vagyok egy versenyzőtipus, lendületből vezetek de nem birtam alámenni ennek az értéknek. A mostani C Jumper 2,5TDI-m is 10litert fal. :-((((
Ha jól láttam a motorja ugyan az mint a Ford Transit-é, még se birok olyan kevéssel elmenni, mint a Transit :-(((
Hát ez a forditóprogram,de amit exproler-be beépitve használok az nagyon jó!Nem a magyar nyelvvel van a gond,hanem EU-s pénzből(horibilis) finanszirozták a programokat,itt a kitűnő magyar munka eredménye.Biztos valami kinai alválalkozónak kiadták 1%-ért a munkát,99% meg zsebben maradt.Büszkék lehetünk az ilyen munkákra.A lényeget leirtad,a Fiat változtat a kuplungokon és a váltókon.(Az összes sofőr nem tud kuplungolni,a Fiat szerint.)A kiadott eu-s tipusbizonyitványokkal is gond van.
rezgés probléma ami befolyásolva a motort lakókocsik alapuló a Fiat Ducato X/250 és az ő Peugeot Boxer-a másolat, mikor hátrafelé haladva felfelé, amiben takartunk a mi 2008. június publikálj, van egy frissítésünk. Peugeot angolja PR-a Adminisztrátor tájékoztatva minket röviden karácsony előtt az, “Ha a motor szoftver tölts le, ami elérhető most nincs kigyógyítva az ügyfelet érdekcsoportok, értesülök, hogy a módosított sebességváltó ki fog menni előállítás járművek januárban, mint tervezve, és a Szolgáltatási slamasztika lesz elérhető februárban mindkettőre a öt, és hat-sebesség dobozok”. Fiat kereskedelmi járműve szóvivő azt mondott, elértünk az összes ügyfél, akik felemeltek érdekcsoportok velünk, tanácsolja nekik, azt utolsó technikai várunk útbaigazítás és részek. Mikor mi igen ez, amit kapcsolatba fogunk lépni velük újra”. Hírt kaptunk egy non-Fiatről származtass ‘annak... “a Fiat-nak kezdete' múlva a módosítások váltani a motort felszállások, ha pedig ami nem okoz egy kúrálj, csak akkor ugye, vagy változz meg a sebességváltó egy fő gyanánt minél alacsonyabb aránnyal, vagy meztelenre vetkőzz az, és passzolj a szükséges részekbe, továbbá szereld be egy módosított megragadást túl. az összes töményebb [Fiat] felszállások csinálni fognak nedvesség a rezgés, nem semmisíts meg a alapul szolgáló hiány”.
ne fogadd el azt hogy a többi is hibás Kérd a hibák kijavítását . Ha ellenkeznek hívd az ügyfélszolgálatot Ha ott sem segítenek hívd a Torinói központi ügyfélszolgálatot (angolul)