Keresés

Részletes keresés

Bálint23-24 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 580
Köszi! Majd értekezünk akkor :)))) Kérlek szólj ha már intéztél valamit!
Előzmény: Chapadj (579)
Chapadj Creative Commons License 2005.07.30 0 0 579
Ősszel, ha beindul az iskolai szezon akkor be tudom szereztetni.
Előzmény: Bálint23-24 (576)
Infós Creative Commons License 2005.07.30 0 0 578

Nem, nem lesz új biztber. Marad a régi, márciusig. Csak Aquincum elág. lesz tengelyszámlálós. De a biztber ott is marad egyelőre. Jót írtam? :)

Előzmény: Bálint23-24 (573)
Vendégsín Creative Commons License 2005.07.30 0 0 577
Igen.

Mendén fordult elő először 1969-ben, az egyik legelső, háromfázisú motoros D 55 ott települt. Gyömrőn még kétfázisú motoros hajtóművek voltak.
Előzmény: Füsti-67 (575)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.07.29 0 0 576
Köszi. Nem akarsz ettöl a könyvtöl megszabadulni? :))) Jó pénzt adok érte...?
Előzmény: Chapadj (574)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.07.29 0 0 575

Bármelyik két drót felcserélése ezt eredményezi?

 

És akkor hogyan lehetett a csabai eset?

Előzmény: Bicskeij (572)
Chapadj Creative Commons License 2005.07.29 0 0 574
Ajánlom figyelmedbe a Vasúti automatika c. könyvet amelyet a BME közlekedésmérnöki tanszéke szerkesztett, (nekem egy haverom Győrben a SZIF-re jár és Ő vette meg a jegyztboltban: 500Ft-ért). Amúgy a D-55 és KA-69 alpkapcsolásait tartalmazza működési leírásokkal együtt 502 oldalon, 195 rajzzal!
Előzmény: Bálint23-24 (570)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.07.29 0 0 573
Köszi! Gondolom kint vagy telepíteni az új bizt. ber.nél. Tudnál majd a berendezésről mondani pár szót? Esetleg tudnál pár képet feltenni az új berendezésröl? Én nagyon megköszönném!!!! :))))
Előzmény: Bicskeij (571)
Bicskeij Creative Commons License 2005.07.29 0 0 572
A fázis sorrendet már az áramellátó berendezés is figyeli. Három fázisnál, D-55-nél 48V egyen az ellenőrzés, ez két drót felcserélésnél nincs végállás a váltónak jelzést eredményez.
Előzmény: Törölt nick (569)
Bicskeij Creative Commons License 2005.07.29 0 0 571
Türelmet kérek! Azt se tudom hol a fejem, véget ér a szentendrei vágányzár és jobban ráérek.
Előzmény: Bálint23-24 (570)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.07.28 0 0 570
Sziasztok! Senki nem küld nekem mailben bizt.ber. áramköri rajzokat? Nagyon megköszönném!!!
Füsti-67 Creative Commons License 2005.07.26 0 0 568

Köszi!

 

Másik kérdés: Óbuda páros végén még mindig többemeltyűsök a kijárati jelzők (a régi irányjelzésnek megfelelően)?

Előzmény: Infós (567)
Infós Creative Commons License 2005.07.26 0 0 567

Jó kérdés, S-ben kipróbálhatnánk! ;)

 

Majd értekezek Kocsis tanárúrral és Vendégsínnel, ha hazajön külföldről.

Előzmény: Füsti-67 (566)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.07.26 0 0 566
Bcsabán D55 berendezés van. Ha jól tudom 3 fázisú motorhoz 4 szál drót megy ki, azzal intézi az állítást és az ellenőrzést is. És ott van olyan, hogy ha a blokkos úgy köti be a hajtóművet, hogy 2 drótot véletlenül felcserél, akkor minden jól működik, csak amikor odakint E-ben áll a váltó, akkor a berendezés bent K-nak érzi és fordítva. Lehet, hogy ez a fázissorrenddel van összefüggésben? Vagy ez két külön eset?
Előzmény: Infós (565)
Infós Creative Commons License 2005.07.26 0 0 565
Erről a békéscsabai dologról nem hallottam (mesélj!), csak arról, hogy az áramkör nincs (vagy csak nem volt?) felkészítve arra, hogy a helytelen fázissorrend miatti rossz állítást észrevegye. Egyszer az áramszolgáltató rossz sorrendben adta vissza a fázisokat és úgy derült ki. Ha jót írt a biztberkönyvem.
Előzmény: Füsti-67 (564)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.07.26 0 0 564

Bocsi, régi téma, de most olvastam (fázissorend miatti problémák 3 fázisú váltómotornál.)

 

Ezzel függ össze az a probléma is, hogy ha a 3 fázisú váltómotor javításakor véletlenül összecserélnek két vezetéket, akkor az egyenes állású váltót kitérőnek jelenti vissza a berendezés (és fordítva)?

 

Ebből pedig Békéscsabán volt gond a 80-as(?) években. Nem sebességtúllépés, hanem foglalt vg-ra járt a vonat. Lezárva a vg.út a VII.-re volt, a bejáraton szabad fény volt -kettő sárga-, a vonat pedig a foglalt VI.-on kötött ki.

 

Előzmény: Vendégsín (70)
Füsti-67 Creative Commons License 2005.07.26 0 0 563
Na,ja. A vinyei ismétlőjelző valóban szabálytalan.
Előzmény: Infós (520)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.20 0 0 562
Aha, a free DWG Viewer az egyebkent amit en probalok ajanlani.
Előzmény: Infós (561)
Infós Creative Commons License 2005.07.20 0 0 561

Bicskei úr hozzászólása:

"Ami elektronikus, az Dic-Cad formátum. Ehhez kell a program. Autocad rajzot keresek, ha az van, azt tudod majd olvasni? Talán van ami már abban készült."

 

Erre a Dic-Cad-re gondoltam, hogy ezt megnyitja az ACAD. Ezek szerint nem... :)

Előzmény: oldmumus (560)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.20 0 0 560
Nem egeszen ertem, hogy mit akarsz megnyitni vele?
Előzmény: Infós (559)
Infós Creative Commons License 2005.07.20 0 0 559
És az AutoCAD-del megnyitható? Igazán jó hír!
Előzmény: oldmumus (558)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.19 0 0 558
Ez is egy megoldas. Csak sokszor a Google behozza a linket, de ott mar hult helye:-(
Előzmény: etwg (557)
etwg Creative Commons License 2005.07.19 0 0 557
Bárki letöltheti az AutoCad weblapjárol (meg máshonnan is   Google)
Előzmény: oldmumus (556)
oldmumus Creative Commons License 2005.07.19 0 0 556
Letezik olyan szoftver ami az AutoCad-es fileokat megnyitva csak olvasasra. Ha kell valakinek szivesen atkuldom.
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.07.19 0 0 555
Igen, van Autocad-em. Elöre is köszönöm!
Előzmény: Bicskeij (554)
Bicskeij Creative Commons License 2005.07.19 0 0 554
Igen az vagyok. Nem sok rajz létezik elektronikus formátumban, csak papíron. Ami elektronikus, az Dic-Cad formátum. Ehhez kell a program. Autocad rajzot keresek, ha az van, azt tudod majd olvasni? Talán van ami már abban készült.
Előzmény: Bálint23-24 (551)
Bicskeij Creative Commons License 2005.07.19 0 0 553
D-70-hez a felépítési elv nagyon hasonló, csak tolató funkciók nélkül. Nem kell jelfogóegység, nincs szükség annyi jelfogóra. Például a váltóvezérlés váltónként egy jelfogósáv. Nem egység, hanem két sor jelfogóból álló jelfogósáv. Elvileg csereszabatos, csak éppen nincs másik berendezés, amivel csereszabatos lenne. A sávok D-70 szerű tuchelokkal csatlakoznak az állványba.
Előzmény: zugkraft aargau (552)
zugkraft aargau Creative Commons License 2005.07.18 0 0 552
Aha, én azt hittem ez valami D70V szerűség... De akkor azt nem értem, hogy ha nem egységekből áll, akkor honnan jön a Domino név, és mi köze az Integrához?

Bátor kijelentés, hogy nem készült a 67/70-nél újabb berendezés.

Konkrétan? Mi az ami a D70-hez képest valódi újdonságot hozó jelfogós berendezés volt?
Előzmény: Bicskeij (550)
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 551
Ezek szerint Te bizt. beres vagy? :))) Nem tudnál pár áramköri rajzot küldeni majd nekem mailben?
Előzmény: Bicskeij (550)
Bicskeij Creative Commons License 2005.07.18 0 0 550

A D-87-nek semmi köze a D-70, vagy D-67-hez!

Nem jelfogó egységekből épül fel, hanem jelfogó sávokból. Az eredeti tervek szerint ebből is sorozat gyártás lett volna. A KA-69-hez hasonló elv alapján, de a HÉVes specialításokkal. Ne hasonlítsuk az apró áramköri módosításokhoz! Ez tényleg új berendezés típus! Mint üzemeltető nem szeretjük, mert egyedi. De, ha több lenne belőle, több lenne a tapasztalat, tartalék alkatrész, stb., jobban szeretnénk. Ez csak emberi tulajdonság.

Bátor kijelentés, hogy nem készült a 67/70-nél újabb berendezés. A fejlesztőit ne bántsuk, inkább tiszteljük!

Előzmény: zugkraft aargau (546)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!