Jól emlékszel!:) Harmadik helyről indult, az első futamon harmadik lett, a másodikon negyedik. Egyik kedvencem Turkington, szóval most furcsa amit mondani fogok, de....
Azért azt tegyük hozzá, hogy amikor ő beugrott még büntetlenül lehetett használni a H-váltót, ma már úgy tudom nagyobb súlybünti jár alapból a H-váltóért. Friss beugró volt, akkor még úgy tudom csak 10 kiló plussz járt a friss beugróknak, és nem 30, mint most. A mezőny nagy része akkor már jól meg volt pakolva többlettel (50 kilónál járhattak). Valamint ő egy évben 2 versenyen megy élesben Brands Hatch-ben, ami 6 futamot jelent + ehhez jönnek az év eleji, évközi tesztek a pályán. Mentségére szóljon, hogy az Indy verzión, és nem a hosszabbikon.
De nagy zsugásnak tartom Turkingtont, a BTCC egyik meghatározó versenyzője, aki akármikor ott tud lenni az elején. Csak valahogy a szerencsével áll hadilábon, lásd. Rockingham 3. verseny, ahol 5 mp előnye volt, de a balszerencséje miatt csak 7. lett ha jól emlékszem.
Helyes, már írni akartam, hogy ha sikerült megnézni valamelyiket, akkor szívesen olvasnám a véleményeteket a témáról. A második is jó verseny volt, a harmadikhoz még mindig nem volt szerencsém sajnos....
Európa összes jelentősebb túraautó szériája átvette az S2000-es szabályrendszert (kivéve persze a DTM-et), így lehetséges, hogy az általad is említett Turkington el tudott indulni Brands Hatchben, mert az autók azonos paraméterekkel futnak a WTCC-ben és a BTCC-ben is.
A WTCC-ről jut eszembe, ma és holnap hivatalos kétnapos teszt lesz Oscherslebenben, Ladástól mindenestől. Kiváncsian várom az eredményeket.
MSN-en remélem este tudok lenni, mert sajnos most ingázok a lakóhelyem és Nyíregyháza között. Megpróbálok fenn lenni.
Letöltöttem egy ősrégi DTM-es felvételt is, 1988-1995-ig tartalmaz szezonösszefoglalókat. Nem néztem végig, így nem akarok róla még negatív véleményt mondani, de halálra nem izgultam magam eddig rajta. Hiába túl magasra tette a BTCC a szintet. :)
A 93-as évadért azért megérte leszedni, Larinit jó volt látni az Alfával menetelni. ;)
Kettővel most reggel végeztem, a harmadikat este lesz időm sajnos megnézni. Egy számomra kedvezőtlen, és egy kedves győzelemmel értek ezek véget. :) Ahogy láttam a 3. végeredményért sem fogok nagyon rajongani, de hát engem elsősorban a verseny egésze érdekel.
Nagy jelenetek voltak megint, véleményem szerint kicsivel több felesleges kakaskodás is volt, mint az eddig versenyeken.
Örülök, hogy jöttél, már vártam hátha magadtól beugrasz! :)
A V8-at és a BTCC-t én is tartom, tényleg ez a két legnézhetőbb Túraautós sorozat. A DTM-nek jó lenne már egy 3. gyártó, de ezekért az egységes szabályokért (amit 2010-ben vezethetnek be) sem nagyon fogok rajongani. Amúgy ez a Mugelloi futam most nem volt annyira rossz...
A WTCC sajnos ma már tényleg nem szint. :(
A mostani BTCC futamba csak fél szemmel néztem bele, de úgy láttam hozza a megszokott szintet, ajánlom letöltésre. :)
Jelenleg tényleg nem sok embert érdekel az elemzés, de ez a bizonyos megállapodás nem emiatt nem születtett meg. Sajnos rossz szokás kis hazánkban, hogy ha vki bekerül egy elég nívós helyre, akkor az arca az eredti többszörösére is nőhet, pedig egy kis senki volt előtte, de bejött neki az élet. Röviden itt is erről van szó.
Ezzel csak az a gond, hogy az egyébként sem létező Túraautós társadalomba még tovább forgatják a kést, ezért is ilyen ratyi jelenleg a helyzet. Pont ezeknek az embereknek kellene a sorozat mellé állnia, informálnia, neadjisten' még fórumokon téríteni a jónépet. Az lenne az igazi, ha lennének olyan emberek, akik már kb. 10 éve tudták mi az a BTCC - hogy egy sorozatot kiemeljek - és ő lenne az, akitől kérdezni lehet. Minden sorozatnál vannak ilyen emberek (lásd. Indycar fórum), a túrauatózásban vagy nincsenek, vagy nagyon jól leplezik magukat. Bárhogyan is van, nincsenek itt, hogy segítsenek a fejlődésben.
Az S-U még nagyon kevés sajnos ehhez, hiszen mi is csak nézők/"rajongók" vagyunk, még jó 10 év múlva beszélhetünk szakértelemől a témában.
Nah én meg pont most értem haza hosszú hétvégéről. Nah ennek örülök hogy onnan is elérhető az oldal. Az elemzés nekem nincs ellenemre mert igaz, hogy nem sok embert érdekel, de ha nincs ilyen akkor kereslet sem alakulhat ki rá.
Kösz, hogy felajánlottad, majd most már a 4 napos hétvégén remélhetőleg többet fenn tudok lenni MSN-en, és megvitatjuk a részleteket.
Ha már az S-U szóba került. Nem olyan nagy dolog, de azért érdemes megemlíteni, hogy a wtcc.lap.hu és a dtm.lap.hu is hivatkozik most már a Speed-Up oldalára, így ott is meg lehet találni, így is segítve a könnyebb megtalalását az oldalnak. Még tervbe van hasonló hírgyűjtő oldalakon való részvétel, és nyáron ha lesz időm mindenképpen kialakítok pár partneri kapcsolatot is. Szintén nyártól nagy valószínűséggel már .hu-s oldal lesz az S-U.
A Magazin részhez felkerestem a WTCC szakkommentátorát, ill. írtam neki egy levelet. Vissza is írt illedelmesen, de sajnos annyira nincs képben a WTCC nézettsége kapcsán, és annyira nem vágta mit akartam kihozni a dologból, hogy aztán a "szemfelnyitó" válaszlevelem után nem túl illedelmesen cseszett válaszolni. De nagyon-nagy tévhitbe volt, szóval annyira nem is probléma. Egyébként elemző cikkek írását szerettem volna kicsikarni a versenyek után (afajta WTCC-s Dávid Sanyi bá módon), de szerinten a jelenlegi WTCC-t kár is komolyabban elemezni. Vannak még a Magazin részhez terveim, remélem 1-2 hamarosan sikerrel beindul.
Az oldallal kapcsolatos bármilyen segítséget nagyon szívesen veszek a FAQ, Pályák, Versenyzők, stb részhez, legyen az egy sor vagy egyetlen fotó, az is nagyon-nagy segítség. Természetesen a szerző nevének feltüntetésével gondoltam mindezt. A Rövid híreket remélhetőleg a suli után végre jobban lesz időm futtatni.
Akkor még jó, hogy köhgtem be az eredményeket korábban! :(
Sajna mindig a legjobb csatornák maradnak ki a különböző programcsomagból, a szemetet persze még hurkapálcával is foghatod. Ez annyira Magyaros vonás amúgy.
Én is szeretek ilyen párhuzamokat vonni, és elméleteket kreálni. Ha jól értem akkor ebben a vonatkozásban nálad ITT a DTM=F1 és V8=CC? Mert Nekem így jött le a hsz.-edből.
hát ha a technikát/teljesítményt nézzük, leginkább a NASCAR-ra hasonlít, ez tény. csak itt megmaradt az eredeti kasztni többek között. de akárhogy is hasonlít hozzá, akkor is a túraautókhoz lehet sorolni.
no ez egy kicsit vicces lesz amit írok, de:
ha a technikai színvonalat/teljesítményt/sebességet nézzük, akkor a DTM/V8 közötti különbségek és az F-1/CC különbségek között vélek felfedezni egy kis párhuzamot :DD
:DD Nekem most nemtom 2006-tól vagy 2007-től vanna kmeg egész versenyek. és pár szezon összefoglaló az 1190-es évek közepéről. Akkor lehet tőled fogom kérni a többit:)
Nekem 17 szezon összefoglalója van meg, de még egyiket sem fejeztem be úgy, hogy egyetlen másodpercre is ki mertem volna menni a klotyóra. :) Mikor kellően elkezdtem megutálni az F1-et mindent, de ténylegesen mindent el kezdtem nézni, és a BTCC tényleg mindent überel. Ez nem mese, ez tény. Kimagaslóan a legjobb versenysorozat nem csak a túraautós szériák közül, hanem egyáltalán.
Most sasolom a 2007-es szezon összefoglalóját. Emlékszem tavaly adta a Sport Klub egy héttel a verseny után, 1 órás összefoglaló volt a 3 versenyről. Thruxton-t adták éppen akkor, természetesen csillagos ötös verseny volt, Világi P. meg nem hitt a szemének. Biztos azt hitte vmi ócska autós szériára ültették be, de mikor 5 autó ment egymás mellett a kanyarba már csak ámélkodott, meg fogta a fejét kínjába. :)
Próbálj meg időt szánni a BTCC-re valahogy. nekem megvannak a tavalyi összes 2006-ból is vmennyi ha lesz időd vállald be mert tátva marada szád. Mindent überel szerintem.
Én sem hallottam felőle. Viszont minden TC sajátja a büntetősúly rendszer, még az amcsi Speed Challenge is használja, nem értem akkor mi alapján sorolták anno a V8-at a TC-k táborába. Végülis lényegtelen, ott van oszt' jóvan. :)