Nekem az lenne a problémám, hogy tegnap este kiégett a bal első tompított fényszóróm, és megpróbáltam kicserélni, de a másik égővel sem világít. De ránézésre a másik se tűnik rossznak. Annak kevés esélye van, hogy mindkettő égő ki lenne égve gondolom... Lehet, hogy vmi biztosíték mondta be az unalmast? De akkor viszont gondolom nem csak azzal az égővel lenne probléma. Én úgy emlékszem, hogy amikor elindultam, akkor még világított... Hova vigyem most, vmi autovillamossági szakihoz? (Ha igen, akkor megköszönném, ha tudnátok is ajánlani vkit a 11-22. ker fele!)
307 1.6 hdi 90 le, gépre dugva írja vajon, hogy melyik izzítógyertya van kimenve?Elég kényes helyen van :D !Ha az egr szelepet tövében lefalazom nem lesz gond ott ahol a vizet megforgatja benne?Miért forgatják meg a vizet a kipufogógáz levegőben?Hűtse a levegőt+hamarabb melegedjen a motor?Ezt ha lefalazom nem lesz vmi gond?
Az ilyen - olyan kiegészítőkkel az a gond, hogy bizonyos funkciókra képesek. pld: Ha te egyet pöcintesz az indexkaron akkor az elektronika 3-at villant.
Mi van ha te indexelsz és utána a kar vissza áll az eredeti helyzetbe. Az elektronika mi alapján tudja, hogy most pöccintettél vagy kattintottál. Ehhez meg + áramkör kellene, mely a kart teljes elfordulását érzékel.
A három villantást én inkább a vészvillogóval történő köszönésre csinálnám meg, mert egy sötétített kocsiban bárhogy emelgeted a kezed, vagy mondod, hogy "Köszi", azt raktad kívül csak a közvetlen melletted lévő utas látja/hallja.
Mi van, ha átülsz egy másik kocsiba ahol nincs ilyen elektronika?
A linkeket elolvasva ugyanezeket a kérdéseket teszi fel az író.
Kb. 20 indításból 2-3x az üzemanyagszint jelző elmegy 0 állás alá,majd az eredeti szint alá áll be.(mintha el lenne csúszva a skálázása a műszernek) Ekkor leállítom az autót és leveszem a sapkát,vagy szisszen egyet vagy nem,belefújok egyet a tankba hallom,hogy a csapószelep csattanik és mikor visszamegyek a mutató beáll 0-ára(normál szintre ahogy kell.)
A másik probléma a fék indításkor kemény marad vagy felkeményedik,kell neki pár másodperc amíg lesüllyed és puha lesz. (nincs indításkor rásegítés) ezt is hasonló időközönként produkálja. Ezt meg is nézettem vákumpumpa hibát állapítottak meg,a nyomástartó szelepe szar.
és a barkácsolás öröme hol marad? :D meg elég bosszantó, hogy tele kezd lenni a lakás félig hibás belsőkkel. Egyikben mikrolyuk, másikban szar szelep, stb. Házasodjanak már össze picit....
Vidd el a kereket valamelyik gumishoz, bíztos hogy kitekerik neked a szelepet. Lehet még szeleptükihajtós szelepsapkát is ad egyet. Nekem is van egy marékkal, de messze vagy.
K_rva élet megint lerúgtam egy kuplungot, hogy nekem minden autóm pályafutását egy kuplungozással kezdem vagy fejezem be :D pont hazafele úton határoztam el hogy leméretem a dynoprojeckt-nél, erre 4.ben elkezdett megcsúszogatni, hát így akarjatok egy fékpadi megkínzással kedveskedni az oroszlánnak mert rögtön meghálálja a mocsok :D
Gabikaaaaa készítsd a kuplung szettet, meg a geometriát ... ja meg a primer láncot......ja meg túrjunk valami féktárcsákat a vasak közt mert az is lila meg picit keskeny is már :DDDD