Kutyaközönséges megszakítós gyújtás. Az a négyszögletes belsőkulcsnyílású valami, a lendkerékanya. Én esztergakésszárat szoktam beledugni, amit aztán menetfúró-hajtóvassal szoktam forgatni. Ha jól emlékszem, balmenetes. Ha az anyát levetted, a lendkerék már lejön, ne3m kell hozzá lehúzó. Viszont a lendkerékagy, vagyis a megszakítóbütyök a helyén marad, és ahhoz már kell lehúzó.
Hőlégfúvóval nem próbáltál rámelegíteni?Mert általában a megelg mindennek használ,és ha megmelegítetted a lehúzót rárakod (ha még kibír annyit a ventillátor) picit megfeszíteni és kalapáccsal egy kicsit komolyabb ütéssel(de azéer nem vadállat módjára) rákoccantol egy párszor a lehúzó menetes szárára...hátha megindul nekem be szokott jönni...
4.00X8"-os járókerék eladó,ami gyárilag racsnis/szabadonfutós/ fixre alakítottam,de vissza lehet alakítani.12000Ft.A mailom a nick névre kattintva publikus.Szolnok megyében tekinthető meg.
Üdv mindenkinek!Megérkezett a várva várt ekém ami iránt nagyon sokat keresgettem.Igaz még a hirdetés képe de majd lassacskán teszek fel képet munka közben is.
Drotszamaras barátomnak írom hogy lassan beindul a szezon és megyek a töltögetőért EL NE ADD! :)
Kis vizuális promlémád lehet , ugyanis mint 2 enékenek ugyan az a talp megoldása . Az enyém gyakorlatban is jól teljesít igaz ekkor még gumikerék volt:
Ez egy MTD 55/6 Thorx gép. Nagyon baba kis masinyaa. Igen simán össze lehet építeni. Van benne 2 biztonsági szint is , hogy ha a kerék netán túl nagyot fogna ne ölje meg a csigát. 1- ékszíjhajtás 2- kuplunk (átalakítva rugóerőre )
Más : van egy bizonyos Műszaki táblázatok c könyv abban megtalálod a perselyek / csapágyak pontos gyárátsi mérerteit és még sok mást ezzel kapcs.