Nah végeztem Queensland-del is, mind a 3 nagyon jó verseny volt :))
Egyértelmű, hogy ebben az évben Winterbottom a legkiegyensúlyozottabb, remélem jövőre ott figyel az FPR autón az #1. emlékeim szerint csak a Clipsal 500-on volt bajban, amikor Lowndes kibaszta Courtney-t, ő is belekeveredett...
a Vodafone-osok agresszivitásának ismét meglett az eredménye - bár Lowndes műszaki hiba miatt esett vissza az 1. versenyen - utána voltak szép előzések többektől.
A Holdenek itt is gyengélkedtek, csak Ingall tudta valamennyire felvenni a lépést a Fordokkal.
a V8 Supercars-szal nem vagyok annyira elmaradva, csak a Queensland 400-at nem láttam még.
Nagyon jó versenyek voltak, Hidden Valley-t simán hozta a FPR (titkon nekik szurkolok), pedig a 2. versenyen a restartnál nagyot hibázott Richards, meg Winterbottom csapata is eltaktikázta egy kicsit, nagyon hamar jöttek ki. nem értem, miért.
azzal együtt, hogy a Holdenek gyengélkednek, Tander jól elvan, néha kifog 1-1 futamgyőzelmet. a Vodafoneosok pedig "túl agresszívak" meg is szívják néha...
tényleg mikor is vetik be az új Falconokat? (már ha be merik, most elég jól mennek a jelenlegi Fordok)
érdekesség:
a Glenfords és a Team Kiwi egy csapat lenne? úgy láttam ugyanazt a pithelyet használják.
Most hétvégén lesz a Bigpond 400-as a Barbagallo Racewayen. Tavaly Tander a kvalin is első volt, és mindhárom futamot elsőként hozta. Eddig nagy formában van, és nagyon kevés választja el Kelly-től. Kiváncsian várom. :)
Ugyanerre gondoltam, mikor néztem az eredményeket! Meg lesz ennek a többfrontos tesztelésnek az eredménye, legalábbis nagyon bízom benne. A Lada idejére voltam még kiváncsi, de több tényező miatt sem mérvadó az idejük: egyrészt 15 kört mentek, ami nudli, másrészt Shapovalov hajtotta, aki egy amatőr versenyző. Jaap Van Lagen mégiscsak profi, ő mindenképpen mérvadóbb lesz, ha beül ma, és tud menni eleget a géppel.
Ja, szegények güriznek az F1 miatt, aztán meg majdnem azt mondták nekik, hogy akkor sem kerülhetnek be a naptárba, ha elkészülnek időben a módosításokkal. Ez is tipikus F1 sztori! :(
Én egy kissé földhözragadtabban fogom meg ezt a kérdést, habár nagyon klassz autókat soroltatok fel, amiket tényleg élmény lenne látni a mezőnyben. Viszont a legtöbb gondolom azért nincs sehol az Európai TC sorozatokban, mert nehezen alakítható át az S2000-es szabályok szerint, vagy ha át is alakítható, bűn lassú lenne úgy. Ezek az S2000-es autók futnak szerte Európában:
A jelentősebbek közül ezek futnak, a legtöbb privát részvétel persze. De mivel a WTCC költséges nekik, valószínűleg a legtöbbjüket idén is csak az ETC Cup-ban láthatjuk, Salzburgban.
Ha megtehetném, hogy elindulok a mezőnyben (privátként persze) akkor én mindenképpen egy Vauxhall Vectrát vásárolnék. A színe pedig fehér, fekete, és világos zöld lenne, ugyanolyan elrendezésben, mint az SCCA-ban a Mazdánál van.
ui. A DTM-es Citroen-es hírt én is olvastam valami Speed-Up nevű helyen. :D
Na és amiket még szívesen látnék versenyautóként a mezőnyben: Fiat Bravo, Hyundai I30, Kia Ceed(ezeknek a dél koreaiaknak marketing szempontból nagyon is jól jöhetne) Razzinihoz csatlakozva Mazda6 esetleg 3. Mitsubishi Lancer Peugeot 308 Renault Laguna Saab 9-3 Suzuki SX4 Toyotából inkább az Auris vagy a Corolla VW Golf/Jetta/Passat Volvo C30/S40