Keresés

Részletes keresés

Jelian Creative Commons License 2008.05.10 0 0 81
Most hétvégén lesz a Bigpond 400-as a Barbagallo Racewayen. Tavaly Tander a kvalin is első volt, és mindhárom futamot elsőként hozta. Eddig nagy formában van, és nagyon kevés választja el Kelly-től. Kiváncsian várom. :)
Jelian Creative Commons License 2008.05.08 0 0 80
Természetesen nem jött össze a linkelés. :(

WTCC Oschersleben, 2. tesztnap eredményei:

1. Yvan Muller (SEAT León TDI) - 1:35.227 / 39 kör

2. Augusto Farfus Jr. (BMW 320si) - 1:35.487 / 61 kör

3. Jörg Müller (BMW 320si) - 1:35.535 / 44 kör

4. Félix Porteiro (BMW 320si) - 1:35.834 / 40 kör

5. Andy Priaulx (BMW 320si) - 1:36.026 / 35 kör

6. Alessandro Zanardi (BMW 320si) - 1:36.072 / 40 kör

7. Nicola Larini (Chevrolet Lacetti) - 1:36.158 / 26 kör

8. James Thompson (Honda Accord) - 1:36.167 / 30 kör

9. Jordi Gené (SEAT León TDI) - 1:36.355 / 37 kör

10. Jaap van Lagen (LADA 110) - 1:36.476 / 15 kör

11. Tiago Monteiro (SEAT León TDI) - 1:36.546 / 24 kör

12. Viktor Shapovalov (LADA 110) - 1:37.753 / 21 kör
Előzmény: Jelian (79)
Jelian Creative Commons License 2008.05.08 0 0 79
Remélem kikerült a link is!:)
Jelian Creative Commons License 2008.05.07 0 0 78
Így már világos. :)
Elvileg a valenciai versenyen már ők is indulnak, ami most lesz nemsokára.
Előzmény: Darth Bald (77)
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.07 0 0 77
Pontosabban fogalmazva mikor várható hogy pályára lépnek élesben versenyen?
Előzmény: Darth Bald (76)
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.07 0 0 76
A Ladákra.

Előzmény: Jelian (75)
Jelian Creative Commons License 2008.05.07 0 0 75
Kikre gondolsz most konkrétan? :)
Előzmény: Darth Bald (74)
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.07 0 0 74
Mikorra várható,hogy pályára lépnek?
Előzmény: Jelian (73)
Jelian Creative Commons License 2008.05.07 0 0 73
Ugyanerre gondoltam, mikor néztem az eredményeket! Meg lesz ennek a többfrontos tesztelésnek az eredménye, legalábbis nagyon bízom benne. A Lada idejére voltam még kiváncsi, de több tényező miatt sem mérvadó az idejük: egyrészt 15 kört mentek, ami nudli, másrészt Shapovalov hajtotta, aki egy amatőr versenyző. Jaap Van Lagen mégiscsak profi, ő mindenképpen mérvadóbb lesz, ha beül ma, és tud menni eleget a géppel.  
Előzmény: Darth Bald (70)
Jelian Creative Commons License 2008.05.07 0 0 72

Ez Imolára ment válasznak természetesen! :)

Előzmény: Jelian (71)
Jelian Creative Commons License 2008.05.07 0 0 71
Ja, szegények güriznek az F1 miatt, aztán meg majdnem azt mondták nekik, hogy akkor sem kerülhetnek be a naptárba, ha elkészülnek időben a módosításokkal. Ez is tipikus F1 sztori! :(
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.07 0 0 70
Ígéretesnek tűnik Thompson a Hondával.
Előzmény: Jelian (68)
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.07 0 0 69
Na igen ott olvastam, tudtam,hogy hozzád kötődik vhogy a dolog:)
Előzmény: Jelian (67)
Jelian Creative Commons License 2008.05.07 0 0 68
WTCC - Oschersleben, 1. tesztnap eredményei:

R. Huff (Chevrolet Lacetti) - 1:35.324 / 93 kör

G. Tarquini (SEAT León TDI) - 1:35.795 / 84 kör

J. Thompson (Honda Accord) - 1:35.840 / 46 kör

A. Farfus (BMW 320si) - 1:35.856 / 102 kör

A. Priaulx (BMW 320si) - 1:35.874 / 99 kör

J. Müller (BMW 320si) - 1:35.866 / 112 kör

Y. Muller (SEAT León TDI) - 1:36.073 / 58 kör

R. Rydell (SEAT León TDI) - 1:36.150 / 98 kör

F. Porteiro (BMW 320si) - 1:34.436 / 83 kör

A. Zanardi (BMW 320si) - 1:36.601 / 96 kör

V. Shapovalov (LADA 110) - 1:40.319 / 15 kör
Jelian Creative Commons License 2008.05.07 0 0 67
Én egy kissé földhözragadtabban fogom meg ezt a kérdést, habár nagyon klassz autókat soroltatok fel, amiket tényleg élmény lenne látni a mezőnyben. Viszont a legtöbb gondolom azért nincs sehol az Európai TC sorozatokban, mert nehezen alakítható át az S2000-es szabályok szerint, vagy ha át is alakítható, bűn lassú lenne úgy. Ezek az S2000-es autók futnak szerte Európában:

Volvo C30 (STCC)
Audi A4 (STCC)
Honda Civic (BTCC)
Peugeot 407 (DTC)
Vauxhall Vectra (BTCC)
Alfa Romeo 156 (STCC)
Peugeot 308 (STCC)
Mercedes C200 (STCC, DTC)
Volvo S60 (STCC)
BMW 320i (STCC)
SEAT Toledo (BTCC, DTC)

A jelentősebbek közül ezek futnak, a legtöbb privát részvétel persze. De mivel a WTCC költséges nekik, valószínűleg a legtöbbjüket idén is csak az ETC Cup-ban láthatjuk, Salzburgban.

Ha megtehetném, hogy elindulok a mezőnyben (privátként persze) akkor én mindenképpen egy Vauxhall Vectrát vásárolnék. A színe pedig fehér, fekete, és világos zöld lenne, ugyanolyan elrendezésben, mint az SCCA-ban a Mazdánál van.

ui. A DTM-es Citroen-es hírt én is olvastam valami Speed-Up nevű helyen. :D
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.07 0 0 66
Na és amiket még szívesen látnék versenyautóként a mezőnyben: Fiat Bravo, Hyundai I30, Kia Ceed(ezeknek a dél koreaiaknak marketing szempontból nagyon is jól jöhetne)
Razzinihoz csatlakozva Mazda6 esetleg 3.
Mitsubishi Lancer
Peugeot 308
Renault Laguna
Saab 9-3
Suzuki SX4
Toyotából inkább az Auris vagy a Corolla
VW Golf/Jetta/Passat
Volvo C30/S40
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.06 0 0 65
Na meg ha a LADA WTCC-zik akkor akár a Dacia is indulhatna a Logan-al:)
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.06 0 0 64
A Citroen drágállja a rallyt és a DTM felé kacsintgat, leeht pont itt olvastam a fórumon. De én szívesebben látnám BTCC-be mondju ka C4-el
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.06 0 0 63
Minden átalakítható:) Csak olyan kell ami homologizáltatható, tehát szériában is gyártják kétezres motorral.
Előzmény: Razzini (61)
Razzini Creative Commons License 2008.05.06 0 0 62

ja a szín:

 

Forsythe-kék (világos- ill. sötétkék kombináció), vagy fekete-sárga.

Előzmény: Darth Bald (60)
Razzini Creative Commons License 2008.05.06 0 0 61

Ford Falcon, Chevy Monte Carlo SS  :D          viccet félretéve az Alfa Romeo visszatérhetne gyári szinten. A ©koda is jöhetne, hátha itt jobban összejönne nekik, mint a WRC-ben. Esetleg Toyota Avensis, bár az új nemtudom mennyire alakítható versenyautóvá....

vagy Mazda 6-os.

Előzmény: Darth Bald (60)
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.06 0 0 60
Sikerült megnéznem a BTCC mindhárom futamát és fantasztikus volt mindegyik. Közben felötlött bennem két kérdés:)
Ti milyen színűre festenétek a versenyautótokat ha nem csapattulajok/versenyzők lennétek és a szponzor nem kötné meg a kezeteke?:) én piros,fekete,kékre:)

A másik , mely márka melyik modelljét látnátok szívesen a WTCC/BTCC-ben?

Én a Honda Accordot és a Ladát a BTCC-ben és bármelyikben Ford Focus, Alfa Romeo 159, Skoda Octavia. Így elsőre ezek de épp futtatom az autókatalógust a fejemben:)
Darth Bald Creative Commons License 2008.05.06 0 0 59
Imola fasza, amúgy is kíváncsi vagyok mit műveltek vele. Célegyenes előtti sikánt eldózerolták ha jól tudom. Kár érte.
Előzmény: Jelian (58)
Jelian Creative Commons License 2008.05.06 0 0 58
Lefekvés előtt még egy kis WTCC NEWS: :)

- Thompson indult a hétvégén a DTC-ben is, harmadik helyről rajtolt, negyedik helyen ét célba. ezzel a csapat történetének legjobb eredméynét érte el azon a bizonyos pályán. Csapattársa Moller is egy nagyon jó versenyző (Adrián is jól szerepelt az ETC Cup-ban), de a legjobb 10-be nem fért be, azért ez némileg jelzésértékű teljesítmény.

- Idén nem lesz Svéd nagydíj Anderstopban. Szó volt róla, hogy a pálya csak akkor szerepelhet a naptárban, ha elvégzik az esetleges módosításokat a pályán időre. Ez ezek szerint nem jött össze. Megilyedni szerencsére nem kell, nem lesz megint 2 hónap szünet emiatt, jön helyette Imola, szóval nem jártunk nagyon rosszul.
Jelian Creative Commons License 2008.05.06 0 0 57
Hajrá akkor azzal a BTCC-vel, mert bizony nagyon jó volt Rockingham és Brands Hatch is az idén. ;)

DTM nem volt eddig a műsorfüzetükbe, ill. eddig minden futamot felvételről nyomattak este nyolc után valamikor. Az elsőt legalább a futam napján, úgy látszik a harmadik versenynél már ez is hatalmas luxus nekik. Pedig hogy mondták a 2007-es szezonösszefoglalónál, hogy a 2008-as évet is Élőben fogják adni. Szánalom....

Mint ahogy a kommentátor is valóban kritikán aluli. Én már azon meg sem lepődöm, hogy a neveket/autókat nem vágja, MO-n ez már majdnem trendnek mondható. De, hogy ennyire sótlan, papírokból élő közvetítésre teljen, az már nagyon gáz. Komolyan egy lelkes DTM rajongó, aki ezt a szakmát nem tanulta 10 ezerszer jobban le tudná közvetíteni. Hol vannak ezek egy Martin Haven-höz (WTCC) vagy egy Tim Harvey-hoz (BTCC) képest, akik akkora lelkesedéssel közvetítenek, hogy élmény leülni elé.
Előzmény: Debilon (55)
Debilon Creative Commons License 2008.05.06 0 0 56

plusz nem szokott le arról, hogy undorító módon fikázza Susie Stoddart-ot...

engem ez irritál a legjobban...

Előzmény: Debilon (55)
Debilon Creative Commons License 2008.05.06 0 0 55

sajnos még nem tudtam idén btcc-t nézni, mert későn eszméltem :(

az első verseny 2-3 futama most ér le..

 

viszont tegnap este felvettem sportklub-ról a mugello-i dtm futam felvtelről adott versenyét..és ez a kommentátor nem lett figyelmesebb, jobb tavaly óta..

 

zárójelben kérdezném, hogy csak én nem láttam az előző dtm verseny(eke)t a sportklub-on vagy tényleg nem voltak még felvételről sem mint a mugello-i?

 

már a rajt után összekeverte scheider audiját és di resta mercedesét, pedig elég jól különböznek a hűtőrácsok..

Előzmény: Jelian (54)
Jelian Creative Commons License 2008.05.06 0 0 54
Jól emlékszel!:)
Harmadik helyről indult, az első futamon harmadik lett, a másodikon negyedik. Egyik kedvencem Turkington, szóval most furcsa amit mondani fogok, de....

Azért azt tegyük hozzá, hogy amikor ő beugrott még büntetlenül lehetett használni a H-váltót, ma már úgy tudom nagyobb súlybünti jár alapból a H-váltóért. Friss beugró volt, akkor még úgy tudom csak 10 kiló plussz járt a friss beugróknak, és nem 30, mint most. A mezőny nagy része akkor már jól meg volt pakolva többlettel (50 kilónál járhattak). Valamint ő egy évben 2 versenyen megy élesben Brands Hatch-ben, ami 6 futamot jelent + ehhez jönnek az év eleji, évközi tesztek a pályán. Mentségére szóljon, hogy az Indy verzión, és nem a hosszabbikon.

De nagy zsugásnak tartom Turkingtont, a BTCC egyik meghatározó versenyzője, aki akármikor ott tud lenni az elején. Csak valahogy a szerencsével áll hadilábon, lásd. Rockingham 3. verseny, ahol 5 mp előnye volt, de a balszerencséje miatt csak 7. lett ha jól emlékszem.
Előzmény: Debilon (53)
Debilon Creative Commons License 2008.05.06 0 0 53
nemhogy indult Turkington, nem is ment rosszul :)
a qual-on is elég jó helyen végzett ha jól emlékszem
Előzmény: Jelian (52)
Jelian Creative Commons License 2008.05.06 0 0 52
Helyes, már írni akartam, hogy ha sikerült megnézni valamelyiket, akkor szívesen olvasnám a véleményeteket a témáról. A második is jó verseny volt, a harmadikhoz még mindig nem volt szerencsém sajnos....

Európa összes jelentősebb túraautó szériája átvette az S2000-es szabályrendszert (kivéve persze a DTM-et), így lehetséges, hogy az általad is említett Turkington el tudott indulni Brands Hatchben, mert az autók azonos paraméterekkel futnak a WTCC-ben és a BTCC-ben is.

A WTCC-ről jut eszembe, ma és holnap hivatalos kétnapos teszt lesz Oscherslebenben, Ladástól mindenestől. Kiváncsian várom az eredményeket.

MSN-en remélem este tudok lenni, mert sajnos most ingázok a lakóhelyem és Nyíregyháza között. Megpróbálok fenn lenni.
Előzmény: Darth Bald (51)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!