Tube mester a zseniális miniatürizáló! :) Még két év és egy sokol rádió dobozába sűríted méretileg a B3/122-t! :D Aztán meg 20 év múlva felgravírozod a karórád csattjára... :) Na jó ez már tényleg csak vicc. :)Amúgy ezt nem nagyon értem hogy "Egy kis dobozban elviszem az otthoni B3-mam presetjeit..." visszaálltál Emu samplerre vagy itt a Nano-ra gondolsz? Ha jól tudom abba nem lehet mintákat rakni.A Roland A33 akkor tényleg ennyire jó lenne??? Én nem tudom de az ilyen vezérlők nélküli midi billentyűk helyett visszapakolnék egy VK7-et, 8-at, vagy DB-3-at. Bár leszögezem negyed annyi tapasztalatom nincs mint neked, mégis pl. a fatar hernyónyi kis potijai helyett is inkább vmi drawbar félét tologatnék.A miskolci 122-esre visszatérve akkor irreális az ár érte (800e.Ft)? Csakmer a boltban az van rá kitéve én meg végképp nem tudom milyen árban mozgolódik az ilyesmi.
Midis waterfallok: CX3, DB3, N.Electro, XK2, Doepfer D3, VMK161-ez passzol leginkább a B4-hez a sok kontrollerrel meg B4 presetjeivel. De igen sokféle midibillentyű kapható ami drawbaros is, tekerős is, nyomógombos is.
Szerdán az A38 hajón Pee Wee Ellis, Fred Wesley és társai lépnek fel. Nagyon fekete zene. Ők kísérték, hanxerelték James Brownt, Maceo Parkert. Igazából B3/122-t meg Rhodes 73-at óhajtanának, de objektív okokból kompromisszumra kényszerülnek. Mindenesetre a Motion Sound megfordul ott ("néhányszor") aznap este, de nem kizárt hogy a sajátos kialakításom is lesz. Koncertajánló: http://www.a38.hu/?p=programok&id=840
Szia, na megvolta koncert. Első menet: 11-1/2 1. Második 1-1/2 3.
Az összeállítás bevált.
A felső midibillentyűzetem made in italy, de Roland A-33. Fatar, mi más lenne? Jobb mint a waterfallosai. Mozgásában közelebb áll a B3-éhoz. Leginkább a block szólóval lehet eldönteni hogy menyire megfelelő a mechanika.
Szia Zsolt! A Geronimoba feltett szándékom volt, hogy elmegyek, persze közbeszólt egy ügyelet. Tetszik a midi egységed. A felső az Fatar billentyűzet? Milyen fajta? A próbateremben most én is midibillentyűzet+B4 II kombinációval fogok nyomulni. Kipróbáltam, a Soltonnal egész jól szól. A DB5-öt meg nem akarom bevinni, nehéz cipelni. Egyébként a Fatarnak tök jó midibillentyűzetei vannak. Itt egy Roland VK-8M és két sor Fatar TP/8O összekombinálva. Valszeg a VK-8 billentyűzeténél sokkal jobb (az idegesítően magas és vékony fekete billentyűk kiábrándítóak). Bár a képen látható kombináció már súlyban közelít a DB-5-höz. Ennek könnyített változata azonban jó szolgálatot tehet. Egyébként Mo-on milyen waterfallos midibillentyűzet kapható, - mert Fatart nem találtam - amellyel meghajthatnám a B4-II-t? Üdv.
Igen, a 3 xlr: horn left, horn right és low mic kimenet. A mikrofonok tlán 120°-os szögben lehetnek, ha előlről nézzük a Pro-145-öt, akkor a bal és jobb sarokban, a doboz sarkához illesztve, kis szivacspárnákra ragasztva. Alul 1 mikrofon van, a jobboldali horn mic alatt, egy emelettel lejjebb.
Kétségkívül jót tett a kiemelés, így már hallani is lehet a Hammondot. Egy apró nyűg azért mutatkozik, a dobnál a cinek kimaradnak. Elvégre nem dob topik, én így szívesebben hallgattam.
Szert tettem egy Farfisa csöves erősítő combónak a belére, vagyis a bemeneti panel, zengető, előfok, végfok (2xEL34) minden OK. csak vmi őrült egy cipősszekrénybe építette. hétfőn meghajtom vele az ELKA Lesliemet. :-))
Hajlítókerék=wheel brake, beépítettem egy kapcsolót=vibrátó on/off, csúszka=elektromos zongora tremoló, 16 preset meg teljesen elegendő egy koncerthez, de akár meg is kétszerezhetem. Még fölülre beépítem a lezliváltó kapcsolóját is aztán vége.
Gratulálok mégegyszer a MSPro145-höz. Szép jószág. A teteje ismerős, 1/1 minden alkatrészében. Minek festették be a tölcsért feketére a könyökcső után?
A 3 XLR a három mikrofon egyenként ki?
Nem sok helyet/űrtartalmat hagytak a mélysugárzónak. Kíváncsi lennék a basszusára. Az eredetiekben a fölső tölcsérhely minimális hogy minnél nagyobb legyen a középső űr. Persze a KBR-3D basszusa is óriási, valószínűleg megoldották ennél is, meg nem akartak a kialakult fölső részen változtatni.
A dobrotor szép, klasszikus szerkesztésű. Nem árt hogy fából van :-)
Ma a Geronimóban a fellépéshez szintén viszem. 95%-ban kész a koncertcuccom, így egyben most fogom letesztelni zenei környzetben. Csak az alsó manuál fog változni még, mert az jelenleg négyoktávos. A fölső billentyűzet pont az alsó fölött kezdődik 7 centivel, mint a B3-asoknál. Így jó a játék rajtuk. A fölsőnek jobb a mozgása mint a Fatar új waterfallos formájúénak. Egy kis dobozban elviszem az otthoni B3-mam presetjeit, de programozással sikerült megoldanom a C3 scanner vibrátót is. Tényleg bekapcsolásával a hang fémesebben szól és sír, nem vinnyog, bugyog, remeg.
A KBR-3D meg abban zseniális hogy az orgona előfokcsövön át kimikrofonozottan forog, de a túloldalt a szintik, zongorák kristálytisztán szólnak ugyanezen, vagy 200W-on. Összsúly: 2 master-10kg, hangdoboz-5kg, 4 lábú állvány-10kg, MS 35kg. Orgona, zongora, lezli, szintialap, láb mindegyütt 60kiló, de ezzel nagyon hangos és 5 részből áll, cipelésbarát. Elértem a gitáros méretkategóriát és mégis ~B3/122.
Mennyi a pesó árfolyama? Meg miféle 122? Régi eredeti, 80-as évek, immár polisztiroldobjával, vagy napjaink egymotorosa optikai sebességvezérlésével szintén polsztirol dobbal? SF-nek van ott kettő is az M3, H100, DB3 mellett.
Kár Vili bácsiért. Egy évvel volt öregebb Nagyferónál aki vígan korcsolyázik, két évvel öregebb Frenreisz Karesznál? Szerdán olvastam a startlapon ezt a hírt :-( Két éve láttam színpadon a Jávori Machine Band-ben fiával, Plútóval, eszméletlen jók voltak. Az öreg vehemensen húzta maga után a fiatalokat. Szerettem a stílusát. Kicsit rockba hajló húzósabb jazz. Azok a pici dobjai is nagyon jól szóltak. Azelőtt meg egy esküvőn találkoztam vele a Grand Hotelban, ahol főleg orgonált (O1RW) Halász János (Charlie, Syrius75), meg egy gitáros/énekessel. Gyakorlatilag Hammond trió volt. Hatalmasat játszottak és volt egy dobszóló is!!!!!! amit megtapsolt a közönség. Na ilyet sem tapasztaltam lakodalomban :-)
AZ MTV-s A38-Rhodás felvételt nem bírtam ki, a hangot megmasteringoltam, videót trackereltem. A hangnál 400-1000Hz közötti erős kompresszoros kiemelés jót tett az arányoknak. Az eredményt megtekinthetitek a Youtube-on: http://www.youtube.com/watch?v=ToRyZNWGH6o
Persze ez erősen tömörített a 100mb, max. 10 perc korlátozás miatt.
Nem hiszem el! Kár volt Vili bácsiért, szerintem elég jó dobos volt, nem hallottam sehol sem róla hogy elhunyt, persze nem nagyon hallgatok mostanában jazz műsorokat. Norbi pajti meg csak a tűz közelében tanulgat, érthető a jól informáltság... (tényleg Norbi! felhívhatnál ha jössz Miskolcra, leülnénk dumálni. Meg a Joey kottákat is beszéltük már egy jó éve, azóta biztos vannak új dolgaid is!) Most akkor egy tanárral szegényebbek a dobos ifjoncaink. Sajnos! Amúgy nemrég olvastam hogy elhunyt Michael Brecker is, mai korunk saxofon fenoménja. Hát ő érte is kár volt!
Elvileg nem rossz, benne van a lényeg. (A lényeges presetek, perka, vibrátó, click, effektek) Persze kérdés hogy hogy szól? Az igazi forgó lezlik még egy gyengéb alkalmatoságból is csodát csinálnak. Jó lenne kipróbálni. Esetleg nálam? Rálöknénk a Motion Soundra, ill. a 142-re. Kíváncsi vagyok én is a hangjára.
Nemcsak a pozan volt hangos, engem elsősorban a dob hangereje zavart. Ez nem metál vagy underground. Az orgonának kellett volna megadni a zene alapját, a basszust és a harmóniákat. Sajna ezek lettek leginkább a háttérbe keverve. Ha a tv-n brutálisan kiemeltem a mélyet meg széthúztam (van ilyen turbo sound -egyébként használhatatlan- lehetőség), akkor egész jó lett :-| Jó volt hallgatni a volt A100-asom gyönyörű hangját.
hát... én akkor csak azért nem vehettem észre, mert a Hammond után kedvenc és játszott hangszerem a harsona :) szerintem halálos volt a koncert. Rhoda-t én sajnos nem annyira ismerem, ezért hiányolhattam belőle a brutális (pl.) Tony Monaco-s játékot. ettől függetlenül kegyetlenül odarakta a csaj. féloff: talán a harsonásokból se ehhez vagyok szokva, a keményebb harsona-virtuozitást sem véltem felfedezni a műsorban. Mondom, ettől eltekintve marha jól szóltak így együtt-szerintem.
hmmm Nekem is pont ez volt az elso benyomasom ejfel kornyeken almosan, hogy bizony a magyar nem gyogyult meg ki a hangszerek aranytalan keveresebol...:-( Vagyis regen tudtak meg jo felveteleket kesziteni mondjuk 35-40 evvel korabban, de az utobbi idoben csak magasat, melyet lehet kiemelni, vagy aranytalanul elvinni egy hangszerbe a balanszot!!?? Itt a dolog pikanteriaja az volt meg, hogy tudhatta a TV, hogy Rhoda Scott a foszereplo, es megis a pozan volt kiemelve, de nagyon. Az Hammond olyan hatterszepkent szolalt meg, mintha csak egy atlagos Joe Cocker, vagy Tom Waits lemezen lett volna szonyeg...es meg lehet ott is jobban kihallottam volna. Egy szo mint szaz: Rhoda zseniallisan jatszott, a rutin nagyon benne van, es az erzes, az orgona kivalloan szolt, csak a magyar utokeveres, felvetel volt olyan szocis... a'la P Mobil lemezek pl....
Rhoda Scott ügyben valóban a fúvós leányzó erősen elnyomta, szinte csak háttérmuzsikus volt, de a felállás a kecskemétivel megegyezett. Ez van. Attól még nagyot billentyűzött. Nekem Ő az első számú, mivel először annak idején tőle hallottam hammond hangzást.
Más. Van egy VOCE micro B-m. Nem tudjátok véletlenül, hogy milyen módon hozza létre a hangjait? Sajnos nem vagyok kiszédülve tőle, bár igazi jó körülmények (külső leslie, hangerő, nyugis körülmények) még 1 éves birtoklás után sem adódott. Ezek a fix drawbar állások erősen idegesítőek, holott valóban a gyakorta használt beállításokat tartalmazzák