Ha jól tudom a válságra hivatkoztak az N. Technology-nél, aztán Adrian Campos állítólag jelentkezett, hogy átvenné az Accordokat, valahogy azonban elfelejtődött a dolog. Pedig az Accord szerintem nagyon is jól mutat(na) a VB mezőnyében, Giovanardi, Sharp, és talán még pár japán is zúzta a Hondákat - igaz nem az N. Technology színeiben.
Már nagyon hiányzott egy újabb gyártó a sorozatból....Jut eszembe hova tűnt a Honda tavalyról?...elég ígéretesen fejlesztettek év közben (még futamot is nyertek)..."Csak" a gazdasági válság miatt koccoltak le vagy van valami más oka is?
Nah végeztem Queensland-del is, mind a 3 nagyon jó verseny volt :))
Egyértelmű, hogy ebben az évben Winterbottom a legkiegyensúlyozottabb, remélem jövőre ott figyel az FPR autón az #1. emlékeim szerint csak a Clipsal 500-on volt bajban, amikor Lowndes kibaszta Courtney-t, ő is belekeveredett...
a Vodafone-osok agresszivitásának ismét meglett az eredménye - bár Lowndes műszaki hiba miatt esett vissza az 1. versenyen - utána voltak szép előzések többektől.
A Holdenek itt is gyengélkedtek, csak Ingall tudta valamennyire felvenni a lépést a Fordokkal.
a V8 Supercars-szal nem vagyok annyira elmaradva, csak a Queensland 400-at nem láttam még.
Nagyon jó versenyek voltak, Hidden Valley-t simán hozta a FPR (titkon nekik szurkolok), pedig a 2. versenyen a restartnál nagyot hibázott Richards, meg Winterbottom csapata is eltaktikázta egy kicsit, nagyon hamar jöttek ki. nem értem, miért.
azzal együtt, hogy a Holdenek gyengélkednek, Tander jól elvan, néha kifog 1-1 futamgyőzelmet. a Vodafoneosok pedig "túl agresszívak" meg is szívják néha...
tényleg mikor is vetik be az új Falconokat? (már ha be merik, most elég jól mennek a jelenlegi Fordok)
érdekesség:
a Glenfords és a Team Kiwi egy csapat lenne? úgy láttam ugyanazt a pithelyet használják.