tyúkeszű okoskodás elvárni a tökéletességet. több (4?) versenytávot teljesít mindegyik motor, a 80as években egyet is alig bírtak végig, nemtudomhanyadrész fogyasztással és nagyobb leadott teljesítménnyel, mint anno.
Csak somolygok ezen a csúcstechnikán...:) A Mercinél állítólag szimplán kilyukadt a motorblokk, szétverte a hajtókar vagy akár főtengely...:) Ennyit ért az ezerszenzoros százomputeres csoda telemetria, meg a százszoros hókusz-pókusz ellenőrzések az összeszerelés előtt meg közben...
Azon gondoltam h lehet Vettelnek most jön a szopóroller időszak. 2014től tart....eltarthat pályafutása végéig is AKÁR , erre mondjuk kevés esélyt látok, de miért ne? Senki nem gondolta hogy 2006 lesz az utolsó bajnoki éve alonsonak is, de ő is még 2018ig csodát tehet, vagy tovább, attól függ meddig marad. Haminak 2007 volt szopás és 2009től 14ig azért eléggé nem volt szerencsés. Rosberg meg sztem ha idén nem nyeri meg, akkor vége.
Nézzünk előre a hétvégére! Japán nagydíj. Nekem kedves ez a futam, főleg, ha október 9-re esik. 5 éve is így volt. Akkor ilyen eredménynek örülhettem felvételről, este.
Óóóóh kedves wégé, köszönöm a bőbeszédű tájékoztatást. Sajnos további sörszagú primitív bunkósággal kell megvallanom, hogy nekem inkább a német nyelv az "erősségem" és ezért általában az angolba bele sem bonyolódok...
De nyugi, azért ismét megkérdeztem a német guglit. A Franfurter gazdasági rovata, vagy a Spiegel annyira azért nem sörszagú bulvár, hogy ne legyen érdemes belenézni és nem valószínű, hogy sokkal kevesebbet tudnának, mint az angolok...
Most már emlékszem is, hogy miért nem másztam bele anno pár napja ebbe a történetbe, hiszen az alapállás az, hogy felröppent egy hír (nyilván nem véletlenül) és ezt nyomban cáfolta a McLaren... Vagyis egy állítás egy tagadással szemben... Ez egyelőre nem sok és inkább mint bulvár, mint érdekes tény...
Én nem vagyok olyan okos, hogy eldöntsem, melyik az erősebb valóságtartalmú, és más se vállalkozik erre. De azt azért csendben említik, hogy a McLaren azzal a sokat emlegetett sportkocsi "gyártással sok száz milliós veszteséget termelt és abban korábbi F1-es "hírek" is megegyeznek, hogy a cégnek elég szarul megy. Egyelőre még a Honda jóvoltából kifelé tudják lódítani, hogy áááá dehogyis, de azért igen...
Szóval annyira azért mégsem vagyok egy tahó, műveletlen külvárosi suttyó: a McLarennel gond van, az Apple-ne ksok pénze van és sok okból igenis reálisan kell nekik a McLAren... Ez azonban minket annyira ne mérdekel, mert per pillanat nem óhajtok még se McLAren M12-es vagy tudomisén milyen sportkocsit venni, de még egy TEslát se - mert se erre, se arra nincs pénzem...
Ha valami érdekel ,akkor a McLaren F1 jövője érdekel (valamennyire) és ezekből a kósza hírekből bármi kisülhet. Akár jó is, és akár rossz is... Nagyon bunkó paraszti ésszel pl. a cégért remélt (..??) 1,néhánytized milliárd elsősorban az adósságok rendezésére mehet el, a maradékból pedig túl sok csodát azzal a betegeskedő verdával elég nehéz varázsolni....
Hááááát, annyira én nem nézek körbe, mert annyira azért nem érdekel ,hogy széttúrjam érte a netet... Úgy hogy igazi bunkó, sörgázt felböfögő módon bevallom, hogy nem tudom, mi a szándéka a z Apple-nek a McLarennek.... És azért ne mtudom, mert a még őszintébbet bevallva, valami német hírportálon olvastam róla, még csak nem is F1 szaknyavalygáson, hanem napilap. De lehet, hogy osztrák vóóót a szerencsétlen..
Igazán meg is köszönném kedves wégé, ha röviden elmesélnéd pár keresetlen szóban, és szétvágnál ebben a bulvárborzalomban.....
Te, sunny, Apple ügyben nézz már kicsit körbe jobban a neten, mert valamiért ugyanazt az infót szajkózod egy ideje, miközben elég világos, hogy miért került szóba az Apple és pontosan mit akar a McLarentől. Semmi elképesztő vagy felfoghatatlan nincs benne. Viszont ahogy előadod, az nagyon bulvár.