Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Piri Creative Commons License 2009.03.09 0 0 372
type: radialjet with radial pumping elements

number of pumping elements: 3

maximum operating pressure: 1600 bar

power supply: diesel at a pressure of 3.5 - 5.0 bar

lubrication: carried out by the same diesel fuel

cooling: carried out by the same diesel fuel.

590227 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 371
A Common Rail System első generációja személygépkocsiknál maximum 1350 bar befecskendezési nyomásra képes, haszongépjárműveknél 1400 barra.
Az új, harmadik generáció Piezo-befecskendezőkkel már 1800 bar befecskendezési nyomásra képes. Emiatt az új rendszerben mennyiségszabályozó pumpa van. Ez teszi lehetővé, hogy az igényeknek megfelelő üzemanyag-ellátás alacsony nyomásnál is rendelkezésre álljon. Az új rendszer így szolgálja a nagyobb hatékonyságot, az üzemanyag-felhasználás és az üzemanyag hőmérsékletének csökkentését.
590227 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 370
http://www.benedeczkimuhely.hu/hun/feltoltes/1225727057.pdf
590227 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 369
Úgy érzem, hogy elég sokan vagyunk az országban, akik ilyen gépekkel járják az utakat.
Jó lenne, ha itt megírnátok a tapasztalataitokat, a jókat és rosszakat egyaránt.
Ha van képetek az autóról és berakjátok ide, akkor legalább színesebb lesz az oldal.
Remélem sikerül összehozni ezt a társaságot.
Üdv Minden Jumperesnek, Boxeresnek, Ducatosnak.Vanetteboy2007.04.02 07:12:47 Hát a kezdeti lelkesedésből nem sok maradt,egyikünkben sem.Keserűség annál több,vagy tévedek?
590227 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 368
Piri,köszönöm,csak hétfőn lesz pontos adat,amit nekem mondtak,hogy a fizikai max határ,amit a rendszer kibir,az általam megadott adat,csak a vak szerencse,hogy nem lett katasztrófa,most ugyanezeket az alkatrészeket visszaépitik,hatalmas szakértelemről téve tanulságot Vanetteboy-nál is valami hasonló történt,a javitás módjáról nem ir,meg arról sem,milyen lett az új motor,csak nála már cserélték a rail csővet.Amit átküldtem neked,azon leirják,hogy ha 100barral túllépi a rendszer a nyomást,a szenzort elkell dobni,meg ellentmondás lép fel az adatok kőzt stb..Ezért van az OBD2 rendszer létrehozva,csak a köcsög autógyártók,csak a saját rendszerüket használják,erről már irtam a fórumban,ez Amerikában elképzelhetetlen!Minden exa papiron(régóta)ez az érték szerepel,azzal a megállapitással,hogy nincs hiba,ha nincs turbónyomás az is jó,a sárga lámpa világitása normális(én már nem),van egyáltalán a Fiat-nál hiba?????????????Van valamiről tudomásom,erről már irtam,de csak a per vége után nyilatkozom.
Piri Creative Commons License 2009.03.08 0 0 367
3. oldal első bekezdés

http://www.boschautoparts.co.uk/pdf/3-934584-40-3.pdf
590227 Creative Commons License 2009.03.07 0 0 366
Piri.Valami megoldás mindig tölled jön,ennyire képzetlenek az itteni Fiat dolgozói???Az itteni magyar nyelvű fiat(belső)szervizadatai hiányosak.
590227 Creative Commons License 2009.03.07 0 0 365
Piri nagyon pontos max értéket kérnék,van egy olyen érzésem,hogy nyugaton már tudnak a megoldásról,másról itt ne nyilakozzunk.Köszönöm.
590227 Creative Commons License 2009.03.07 0 0 364
Köszönöm a választ,csak azt nem értem,miért mondják,hogy a gázolajnyomás érték jó,meg hogy gondolták a motor összeszerelését.Vizsgálatot kérünk a Fiattól.Kinek az ötlete lehetett a motor szervizben való összeszerelése??Mennyi a max gázolajnyomás értéke?Mi okozhatta a hatalmas fogyasztást,honnan vált le a dugulást okozó anyag?Ez a Fiat előirás szerinti javitás?Ha itthonról reklamál valaki,az nem Torinóba,hanem BP-RE megy.A cr pumpát is visszaépitették,minden tiszta por,az biztosan jót tesz az injektoroknak.
Piri Creative Commons License 2009.03.06 0 0 363
Azért mert nem arra van tervezve a rendszer (többek között) és a common rail végén lévő szenzor kidurran tőle . Nos ez a szenzor olyan mint egy biztosíték ha egyszer eléri a határt akkor kuka . Ha nem jön ki az injektor (nem fog) új hengerfejet kell feltenni. Nálunk is volt már ilyen , sajnos a motortakaró hiánya miatt a víz befolyik az injektor mellett a résbe és a vas összerohad az aluminiummal Ez egy autómentő volt FIAT fizette a hengerfejet és az új (felújított) injektorokat is. Egyébként van arra lehetőség hogy úgynevezett "declassified" cuccot rendelni ha jóban vannak a központtal akkor új cuccokat felújított áron küldenek el. Pl a főnököm most kapott egy új motort a 159 esébe felújított áron -:) (garanciába)
Előzmény: 590227 (362)
590227 Creative Commons License 2009.03.06 0 0 362
Piri,az injektorokat 1 hete próbálják kivenni,új barkácsszerszámmal,ami tegnap is szétszakadt,most még erősebbet gyártanak,avval újból próbálkoznak,igaz már elötte volt olyan injektor ami szétszakadt,de akkor sem jött ki.Arra lennék kiváncsi,hogy a magas befecskendezési érték,miért nem jó.Köszönöm.
590227 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 361
http://www.fiatprofessional.hu/cgi-bin/lcv.dll/LCV_HUNGARY/promotion/promotion.jsp
590227 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 360
Leadtuk a csereautót,már fent volt a régi turbó,meg minden üarendszert visszaépitenének bevizsgálás nélkül.A CSALÁDOM létbiztonságát tovább nem kockáztatom innentől csak per maradt.Nem játékgépezem,nem iszom,nem dohányzom,nem járunk szabadságra,nem tudunk ruhát venni,szórakozni.stb
Piri Creative Commons License 2009.03.05 0 0 359
-:)))))
Előzmény: 590227 (358)
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 358
Az egész történetünk a garanciáról szól,egész idáig csak azt élveztük,a kuplungnál is tapasztaltuk a garanciát,inkább nem kérek belölle,elfogadjuk Kuncétól a ciánt,arra tuti garancia van!
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 357
Még amikor nézték a befecskendezést,a hármas hengernél mutatta a computer a hibát,a résolajcső a négyest.Volt egy boxer hasonló hibával,elvitték bevizsgálni az injektorokat,az jött vissza,hogy jók,egy új autóból áttették az injektorokat,a hiba megszünt.Nézzél meg egy merci diagnosztikát.Mi új autót fizettünk,nem egy gányoltat,még a hiba okát sem tudják,én láttam a motort,nekem nem kell.Nem egy évre vettük,egyetlen napot sem akarunk szenvedni,javitani.Ha valaki 20 hónapot kinlódik,lassan 5 hónapja egy fillért sem keresünk,még a lehetőségét is elutasitom a kisérletezésnek,pereskedünk,hiszen 20 hónap hibás teljesités volt.Még egy bontott motor is jobb egy javitotnál.Mondj egy céget amelyik nem komplett motort cserél.
Előzmény: Piri (356)
Piri Creative Commons License 2009.03.04 0 0 356
A munkára 1 év gari újraindul . Injektort nagyon egyszerűen résolaj-méréssel lehet bevizsgálni . 15 perc az egész és HA a Fiat szerint jártak volna el akkor kötelező lett volna elvégezni. Én átvenném a Ducatót ha minden frankó és a motor bevizsgálva .
Előzmény: 590227 (355)
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 355
A Fiattal szerződésben állnak,tudomásom szerint,de tök mindegy,mert a javitást nem fogadjuk el,100%-ban elutasitjuk,ilyen munkát melyik cég csinálna szerinted.Csak blokkot meg hengerfejet cserélnek,még a vezérlés is a régi maradna,szerintem még nem látod a kiirt anyagot,te átvennéd ezt az autót???
Előzmény: Piri (354)
Piri Creative Commons License 2009.03.04 0 0 354
ők nem garanciális szervíz!
Előzmény: 590227 (352)
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 353
HEUR:Exploit.Script.Generic&referer=kis......Ahogy próbáltam beilleszteni az oldalt,egyből virúst jelez,ami karanténban van.
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 352
Minket elküldtek a pi..ába,a összes telefonhivásunk megvan,már a garancia kezdőnapján hivtuk őket,a kutya nem harapja meg a saját farkát,a mai napig itthon senki nem tud piezzós injektorokat vizsgálni,köszönöm a gyors válaszod ,reggel visszaadjuk az autót,nem ez volt megbeszélve,nekem tákolt motor nem kell!!!!!
Előzmény: Piri (351)
Piri Creative Commons License 2009.03.04 0 0 351
A keceli Benedeczky BOSCH szervíz elismerten a legjobb Magyarországon
Előzmény: 590227 (347)
Piri Creative Commons License 2009.03.04 0 0 350
http://www.fiat.com/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_COM/contact/contact.jsp?BV_SessionID=@@@@1515318878.1236191045@@@@&BV_EngineID=cccgadegjdgimglcefecejgdfkhdfjj.0
Előzmény: 590227 (340)
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 349
Köszönöm,nézzétek meg hányadikától nem tudok weblapot feltenni e-mailt küldeni.A hang csipogott a gépen,a szakértő után még két napig.
Előzmény: Roadtrain (348)
Roadtrain Creative Commons License 2009.03.04 0 0 348
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 347
Istvánko Bosch Car Service és a Merci szervizek mind kellemes meglepetést okoztak nekem Pappas Auto Magyarország Kft anno PALLAGI ÚR Székesfehérvár,SilverStar Motors Kft Veszprém.A Bosch szervizektől irtózom,a fent emlitett kivételével,de biztos sokan más véleményen vannak.
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 346
http://www.herpy.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=15 sajnos a gépem hibásan müködik,ismétlem önmagam azóta,hogy kifeküdt a motor,pedig legális Kaspersky védi,aki kitudja másolni a linket az feltehetné,megnyitásra.Köszönöm.
Roadtrain Creative Commons License 2009.03.04 0 0 345

Igen nekem apróbb gondjaim voltak/vannak,de evvel csak annyit akartam jelezni,hogy arra is nagy valószinűséggel lett volna megoldás ügyvéd által.

Az én általam megélt hibák tényleg aprók a tiedhez képest.Amit veled művelnek az a hülyeség netovábja.Én már bele építettem volna valaki fejét a motortérbe az biztos.

Ahogy írtad az ember azért vesz új autót,hogy egy jódarabig úgymond hiba mentes legyen.Én is ezért vettem.De amit manapság a márka kereskedések és szervízek művelnek az a gusztustalanság fogalmát bőven kimeríti.Nem hiszem,hogy van kivétel.

Előzmény: 590227 (344)
590227 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 344
Pedig a tied referencia autó.a fogyasztásod jó,váltóhiba meg a futómű a gond?Én a kis hibákat fel sem sorolom,a motorcserével a fékgondom sem változna,az meg,hogy még a hiba oka sincs meg,és az alkatrészeket visszaépitik felháborit.Komplett motor nincs a Fiatnál,akkor hogyan próbálják ki??Sehogyan.A Boxereknél más lehet a meo a gyárban.
Előzmény: Roadtrain (343)
Roadtrain Creative Commons License 2009.03.04 0 0 343

Nálam is voltak gondok eleinte,szerintem több mint kellett volna.A szervíz nem volt a helyzet magaslatán és úgy éreztem,kezdenek hülyének nézni.Nekem van az autóra is DAS így felhívtam őket,beszéltem egy ügyvéddel,vázoltam a szervíz baromságait.Azt mondta először próbáljak meg velük peren kívül meg egyezni,elmondta röviden mikre figyeljek oda,miket beszéljek meg velük.Amennyiben ez nem vezet jóra vagy nem változtatnak a dolgokon akkor az összes papírommal (amiket a szervizbe töltött,cseréltek,meg miegymás) menjek be hozzá és azonnal elindítja a dolgokat.Mivel nálam is tartósan nem tudták a hibákat orvosolni,nagy esélyt látott a per megnyerésére,kártérítésre és kocsi cserére.

 

Előzmény: 590227 (342)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!