A Common Rail System első generációja személygépkocsiknál maximum 1350 bar befecskendezési nyomásra képes, haszongépjárműveknél 1400 barra. Az új, harmadik generáció Piezo-befecskendezőkkel már 1800 bar befecskendezési nyomásra képes. Emiatt az új rendszerben mennyiségszabályozó pumpa van. Ez teszi lehetővé, hogy az igényeknek megfelelő üzemanyag-ellátás alacsony nyomásnál is rendelkezésre álljon. Az új rendszer így szolgálja a nagyobb hatékonyságot, az üzemanyag-felhasználás és az üzemanyag hőmérsékletének csökkentését.
Úgy érzem, hogy elég sokan vagyunk az országban, akik ilyen gépekkel járják az utakat. Jó lenne, ha itt megírnátok a tapasztalataitokat, a jókat és rosszakat egyaránt. Ha van képetek az autóról és berakjátok ide, akkor legalább színesebb lesz az oldal. Remélem sikerül összehozni ezt a társaságot. Üdv Minden Jumperesnek, Boxeresnek, Ducatosnak.Vanetteboy2007.04.02 07:12:47 Hát a kezdeti lelkesedésből nem sok maradt,egyikünkben sem.Keserűség annál több,vagy tévedek?
Piri,köszönöm,csak hétfőn lesz pontos adat,amit nekem mondtak,hogy a fizikai max határ,amit a rendszer kibir,az általam megadott adat,csak a vak szerencse,hogy nem lett katasztrófa,most ugyanezeket az alkatrészeket visszaépitik,hatalmas szakértelemről téve tanulságot Vanetteboy-nál is valami hasonló történt,a javitás módjáról nem ir,meg arról sem,milyen lett az új motor,csak nála már cserélték a rail csővet.Amit átküldtem neked,azon leirják,hogy ha 100barral túllépi a rendszer a nyomást,a szenzort elkell dobni,meg ellentmondás lép fel az adatok kőzt stb..Ezért van az OBD2 rendszer létrehozva,csak a köcsög autógyártók,csak a saját rendszerüket használják,erről már irtam a fórumban,ez Amerikában elképzelhetetlen!Minden exa papiron(régóta)ez az érték szerepel,azzal a megállapitással,hogy nincs hiba,ha nincs turbónyomás az is jó,a sárga lámpa világitása normális(én már nem),van egyáltalán a Fiat-nál hiba?????????????Van valamiről tudomásom,erről már irtam,de csak a per vége után nyilatkozom.
Köszönöm a választ,csak azt nem értem,miért mondják,hogy a gázolajnyomás érték jó,meg hogy gondolták a motor összeszerelését.Vizsgálatot kérünk a Fiattól.Kinek az ötlete lehetett a motor szervizben való összeszerelése??Mennyi a max gázolajnyomás értéke?Mi okozhatta a hatalmas fogyasztást,honnan vált le a dugulást okozó anyag?Ez a Fiat előirás szerinti javitás?Ha itthonról reklamál valaki,az nem Torinóba,hanem BP-RE megy.A cr pumpát is visszaépitették,minden tiszta por,az biztosan jót tesz az injektoroknak.
Azért mert nem arra van tervezve a rendszer (többek között) és a common rail végén lévő szenzor kidurran tőle . Nos ez a szenzor olyan mint egy biztosíték ha egyszer eléri a határt akkor kuka . Ha nem jön ki az injektor (nem fog) új hengerfejet kell feltenni. Nálunk is volt már ilyen , sajnos a motortakaró hiánya miatt a víz befolyik az injektor mellett a résbe és a vas összerohad az aluminiummal Ez egy autómentő volt FIAT fizette a hengerfejet és az új (felújított) injektorokat is. Egyébként van arra lehetőség hogy úgynevezett "declassified" cuccot rendelni ha jóban vannak a központtal akkor új cuccokat felújított áron küldenek el. Pl a főnököm most kapott egy új motort a 159 esébe felújított áron -:) (garanciába)
Piri,az injektorokat 1 hete próbálják kivenni,új barkácsszerszámmal,ami tegnap is szétszakadt,most még erősebbet gyártanak,avval újból próbálkoznak,igaz már elötte volt olyan injektor ami szétszakadt,de akkor sem jött ki.Arra lennék kiváncsi,hogy a magas befecskendezési érték,miért nem jó.Köszönöm.
Leadtuk a csereautót,már fent volt a régi turbó,meg minden üarendszert visszaépitenének bevizsgálás nélkül.A CSALÁDOM létbiztonságát tovább nem kockáztatom innentől csak per maradt.Nem játékgépezem,nem iszom,nem dohányzom,nem járunk szabadságra,nem tudunk ruhát venni,szórakozni.stb
Az egész történetünk a garanciáról szól,egész idáig csak azt élveztük,a kuplungnál is tapasztaltuk a garanciát,inkább nem kérek belölle,elfogadjuk Kuncétól a ciánt,arra tuti garancia van!
Még amikor nézték a befecskendezést,a hármas hengernél mutatta a computer a hibát,a résolajcső a négyest.Volt egy boxer hasonló hibával,elvitték bevizsgálni az injektorokat,az jött vissza,hogy jók,egy új autóból áttették az injektorokat,a hiba megszünt.Nézzél meg egy merci diagnosztikát.Mi új autót fizettünk,nem egy gányoltat,még a hiba okát sem tudják,én láttam a motort,nekem nem kell.Nem egy évre vettük,egyetlen napot sem akarunk szenvedni,javitani.Ha valaki 20 hónapot kinlódik,lassan 5 hónapja egy fillért sem keresünk,még a lehetőségét is elutasitom a kisérletezésnek,pereskedünk,hiszen 20 hónap hibás teljesités volt.Még egy bontott motor is jobb egy javitotnál.Mondj egy céget amelyik nem komplett motort cserél.
A munkára 1 év gari újraindul . Injektort nagyon egyszerűen résolaj-méréssel lehet bevizsgálni . 15 perc az egész és HA a Fiat szerint jártak volna el akkor kötelező lett volna elvégezni. Én átvenném a Ducatót ha minden frankó és a motor bevizsgálva .
A Fiattal szerződésben állnak,tudomásom szerint,de tök mindegy,mert a javitást nem fogadjuk el,100%-ban elutasitjuk,ilyen munkát melyik cég csinálna szerinted.Csak blokkot meg hengerfejet cserélnek,még a vezérlés is a régi maradna,szerintem még nem látod a kiirt anyagot,te átvennéd ezt az autót???
Minket elküldtek a pi..ába,a összes telefonhivásunk megvan,már a garancia kezdőnapján hivtuk őket,a kutya nem harapja meg a saját farkát,a mai napig itthon senki nem tud piezzós injektorokat vizsgálni,köszönöm a gyors válaszod ,reggel visszaadjuk az autót,nem ez volt megbeszélve,nekem tákolt motor nem kell!!!!!
Istvánko Bosch Car Service és a Merci szervizek mind kellemes meglepetést okoztak nekem Pappas Auto Magyarország Kft anno PALLAGI ÚR Székesfehérvár,SilverStar Motors Kft Veszprém.A Bosch szervizektől irtózom,a fent emlitett kivételével,de biztos sokan más véleményen vannak.
http://www.herpy.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=15 sajnos a gépem hibásan müködik,ismétlem önmagam azóta,hogy kifeküdt a motor,pedig legális Kaspersky védi,aki kitudja másolni a linket az feltehetné,megnyitásra.Köszönöm.
Igen nekem apróbb gondjaim voltak/vannak,de evvel csak annyit akartam jelezni,hogy arra is nagy valószinűséggel lett volna megoldás ügyvéd által.
Az én általam megélt hibák tényleg aprók a tiedhez képest.Amit veled művelnek az a hülyeség netovábja.Én már bele építettem volna valaki fejét a motortérbe az biztos.
Ahogy írtad az ember azért vesz új autót,hogy egy jódarabig úgymond hiba mentes legyen.Én is ezért vettem.De amit manapság a márka kereskedések és szervízek művelnek az a gusztustalanság fogalmát bőven kimeríti.Nem hiszem,hogy van kivétel.
Pedig a tied referencia autó.a fogyasztásod jó,váltóhiba meg a futómű a gond?Én a kis hibákat fel sem sorolom,a motorcserével a fékgondom sem változna,az meg,hogy még a hiba oka sincs meg,és az alkatrészeket visszaépitik felháborit.Komplett motor nincs a Fiatnál,akkor hogyan próbálják ki??Sehogyan.A Boxereknél más lehet a meo a gyárban.
Nálam is voltak gondok eleinte,szerintem több mint kellett volna.A szervíz nem volt a helyzet magaslatán és úgy éreztem,kezdenek hülyének nézni.Nekem van az autóra is DAS így felhívtam őket,beszéltem egy ügyvéddel,vázoltam a szervíz baromságait.Azt mondta először próbáljak meg velük peren kívül meg egyezni,elmondta röviden mikre figyeljek oda,miket beszéljek meg velük.Amennyiben ez nem vezet jóra vagy nem változtatnak a dolgokon akkor az összes papírommal (amiket a szervizbe töltött,cseréltek,meg miegymás) menjek be hozzá és azonnal elindítja a dolgokat.Mivel nálam is tartósan nem tudták a hibákat orvosolni,nagy esélyt látott a per megnyerésére,kártérítésre és kocsi cserére.