És a legfontosabb dolgot bizony mindenki tartsa szem előtt, amikor az "erdőben" motorozik -
BOROTVAÉLES penge élén, vékony jégen motorozunk ott :-(((
Az egyetlen érvünk - ami inkább utolsó szalmaszál, hogy "nem tudtuk", hogy "behozott a GPS"... Kicsit komolyabb - de a rendőrség ezt ELFOGADJA! - hogy nem volt kitáblázva, hogy oda, AZON AZ ÚTON tilos behajtani.
Ha kint volt és mégis bement valaki - hát arra nincs mentség.
--
A háttérben azon munkálkodunk páran, hogy LEGÁLIS lehetőséget keressünk (és találjunk!) a jelenlegi - kizárólag túraenduros - gyakorlatra. Persze, kétségünk sincs, hogy sok szigorítást kell elviselnünk - de ezek betartásáért "cserébe" szeretnénk más lehetőségeket kapni...
A "tökön-paszulyon át"-ra nem lesz sem megoldás, sem mentség ezután sem.
Szerencsére, a túraenduros társulat - ne legyenek kétségeink, csak "MÉG" - nem került célkeresztbe. Vannak még nálunk is elvetemültebbek - akik sokkal jobban szúrják nem csak a zöldikék, hanem a motorosok szemét is.
Ez viszont megtapsikolandó:
"Nem a folyamatos ellenőrzés, hanem a tájékoztatás, illetve a minden érintett számára megfelelő megoldás kidolgozása az együttműködő felek legfőbb feladata"
Pont ezen dolgozunk! Hátha sikerül normális mederbe terelni minket ( IS ) :-)
És még voltak tűz-zsonglőrök, nótáztak is ketten (szerencsére keveset...), vadász-sólyom bemutató (lent a 30 méteres pincében!), korhű zenekar, felszolgálók korhű ruhában. Jó volt :-) :-)
És mellesleg még motoroztunk is :-D
A - sajnos lezárt - mályinka feletti kilátó.
Sólyom végveszélyben :-)
(a piros karika...) kéttized másodperccel később éreztem a szárnya végét a tarkómon!
A sokak által szentnek tartott kereszt nevében hány embert is vágtak le a jó szolgák!? :-(
Johannita "fegyverkezési" bemutató.
A vacsi elenyésző része:
Még a svédasztal romjai is impozánsak:
A másik asztal is rogyásig volt mindenféle húsokkal - de azokat elpusztítottuk. Csülök, ropogós kacsa, bőrös malcsült, fél csirke májával, malackaraj, ódalos' szaftjában... Pár vega itt kölcsönkérte a johanniták kardjait - és beledőltek.
Köszönöm a részvételt a hétvégén - azt hiszem (remélem...) nem csalódott senki! volt szép napsütés és szakadó eső, finom kaják, jó sörök, hosszú egyenesek, sok kanyargó, szép tájak, reneszánsz korhű ruhák, tökéletes dekoltázs (hú...)
Bocs, hogy belevau. Sztem ohmmérővel - sőt próbalámpával - egyszerűen ki lehet mérni (ha nem vezet a kábel és a küső között, akkor biztosan műanyagos - vagy vastagon zsíros :DDD)
2. félbevágod - és a keresztmetszetét kell megvizslatni
3. amikor veszed, megkérdezed. Ha pék volt tegnapelőtt még az eladó, akkor persze fogalma se lesz :-( GOTO 1 4. körbe (karikába) meghajtod és megmozgatod. Ha csúszik - akkor teflonos
:-))))))
Több 5letem (főleg ami ilyen nagyonokos) nincs. Én az első kettőt ajánlom mindenkinek, azzal biztosra lehet menni :-))))
Én még gyári bowdeneket (kuplung, gáz, ülés felnyitás) használok a Tenerén. 12 év 106 ezer km. Évente 1x szoktam átfújni egy kenősprayvel. Van egy kütyüm, amit a rácsavarozok a bowden kibontott felső végére és 1-1,5 perc alatt átfújom belül a bowdent. Nekem ennyi eddig elég volt.
én már olyan 10 éve rájöttem nem szabad olajozni az olyat aminek műanyag bélése van
és arra is ha nehezen jár ki kell cserélni, havernak havi szintem cseréltük a bowden belsőt mert mindig elszaggatta, nehéz is volt huzigálni, vett egy újat és vajpuha lett a kuplung
a petróleum remekül ki tudja mosni a bowdent, egy fecskendő kell meg egy olyan tű amit be lehet szúrni a belső mellé, szépen lecsepeg és felold mindent
A 97 ki van zárva, ez 91-es festés :-) Esetleg, első mo-i forgalombahelyezés... Vágvölgyi Tibinek van ugyanilyen itt Szögedinben - és az enyém is ilyen volt - valaha...
MegveÚr! A szivató bowden úgy jün ki a házból, mint a vaj...
Sztem te a házból tépted ki :-( A porlasztóból ki kell tekerni egy 13-as villással az réz-perselyt, és utána már csak két pillanat - és kint van minden.
--
Ronya!
Meghegesztettem a szívató golyót! (ha már úgyis kibeleztem a porlit) Csak annyi kellett, hogy befújtam féktisztítóval :-)
persze, hogy élek, és lassan, de biztosan növekszik a Tenerkére és motorozásra fordítható időm!!! Jipiiii.
Ultra köszi az infókat, utánajárok! Szeretném a "kis kedvencet" újra bevethető formába hozni... Kicsi harkály van a blokkba, azt még ki kell derítenem hogy mitől lehet...(Mondjuk az a túra elött is benne lakott már...) A kerekeken látszanak a kazah utak meg a selyemút... Sok kis sarokból áll össze a karika... Mióta a Döme Robi mocijával mentem, másodszor is bebizonyosodott, hogy az én 3DS-em bizony nem tudja azt, amit egy 3AJ... Pár paci hiányzik és sokkal rángatósabban megy... Remélem a Gerecsések tudnak segíteni karbi ügyben. Holnap kiderül. A Kazanyban felhegesztett első lánckereket is leműtöttem, így végre új láncot is kaphat. Az első telókban szerintem még a gyári olaj volt... 32 éves... A leeresztő és a beöntő csavarokon még nem volt kulcs, az tuti. ÉÉÉÉÉS mind az összes 517 ccm olaj benne volt. A szimeringek 1 cseppet sem eresztettek ki. Made in Japan!!!