pénzt szerintem max bontós ad érte, ha egy szerelő magának csinálja meg még akkor is deficites a dolog szerintem a mai árakon, főtengely, csapágy, hajtókar, olajszivattyú új vezérlés, esetleg 2t lendkerék stb.
Utolért az 1.5 DCI átok,főtengelycsapágy megadta magát,sajnos vitte a főtengelyt is magával. 2004.10 havi. 200000 km,minden része megvan és tökéletesen működik.
A Puggal meg közlekedek nap mint nap hol város rövid út hol kis országút. Tény erősen észrevenni a külső hőmérséklet emelkedését a klíma hatékonyságába, de nincs is ebbe semmi érdekes fizika az egész.
34-36 fokba Skoda Fábia utódja lépcsős hátú akármi, 4fő álló helybe nem tudta lehűteni.
Pug Partnerem, pedig ott ugye csak 2 hely van ma is csak éppen, hogy elfogadhatóra hűtött igaz sokban függ mennyire melegedett fel a műszerfal és egyebek és ez egy 4éves autó.
Bp, araszolva 43 fokot mutat a kinti hőmérsékletre ,4-en ültünk benne és nyomta a hideget)gondoltam ha ezt kibírja akkor ennek jónak kell ez után lennie:))).Ennek menni kell ha akármilyen körülmények is vannak,ha nem akkor nem jó valami.Sokat kínlódtam én is vele mire beállott végre és szépen teszi a dolgát.
Sziasztok!Olyan gondom lenne hogy szeretnék egy tartalék kártyát,de a gyári új a Renault-nál eléggé húzós árban van.Hallottam olyant hogy bármelyik Scenic kártya(használt) is jó,csak rá kell tanítani az adott autóra. Ez tényleg így van ? Köszönöm.
Sziasztok! Érdeklődöm, kinél hogyan működik a gyújtás/áram be-és kikapcsolás a kocsiban? 2008-as Scenic II 1,9dci szabadkezes kártyás. Indítás/leállítás simán pedál benyomásával. Leállítás után, ha a kártyafoglalatban van a kulcs, jelez, hogy vegyem ki. Majd a kivétel után kattintja a kormányzárat. Ha nincs a foglalatban a kártya, leállítás után kattan a kormányzár. A navi/rádió kijelző bekapcsolva marad leállítás után, ajtónyitásra kapcsol ki. A klíma panel viszont kikapcsol a motor leállítását követően. Azt az indítógomb pedál nélküli nyomásával tudom be- majd kikapcsolni. Régebben (bár lehet az emlékek kopnak) mintha nem szólt volna leállítást követően, hogy vegyem ki a kártyát. Másnál is így működnek a dolgok? Köszi Üdv, Dani
"Még arra gondoltam esetleg megtört a kábel valahol." lehet, sajnos az ilyen beázások sok olyat produkálnak ami hosszas nyomozást igényel.
"Arra van valami puska, hogy melyik kábel mi?" van, itt rákeresel az R2 csatire vagy 10 db is lett másolva/linkelve
"Másik kérdés. Az OBD -re ha rá van" hosszan kell nyomni
"Mi van akkor ha nem húzom le az aksit?" nem konkrét a kérdés, DE ha a légzsákra érted, akkor az eljárás a következő, sima kártya esetén ne legyen a leolvasóban, szabadkezes, meg ne legyen az érzékelési zónában, így nem indulhat be a légzsák. Csináltam már párat, nem volt vele gond. Ha másra érted részletezd mire :D
Én is gondoltam rá. De se a vezető oldali ablaklehúzóval nem megy se a hátsó ajtó kapcsolójával sem. Még arra gondoltam esetleg megtört a kábel valahol.
Arra van valami puska, hogy melyik kábel mi? Csak szívesen ellenőrizném mi mivel párosult. Egyébként sok esetben azonos színnel párosodott de sok esetben tök mással...
Másik kérdés. Az OBD -re ha rá van dugva valami akkor gyújtáson nem kapcsolódik hozzá semmi. Csak akkor ha jár a motor. Ez normális? Gyújtásra ha jól tudom úgy teszem ha kuplung vagy fék nyomása nélkül nyomok start-ot.
Másik kérdés 2. Ha szétszedtem mindig levettem az aksi sarut még mielőtt az ülések csatija le lett húzva. Mi van akkor ha nem húzom le az aksit?
"ez előtt a jobb hátsó ablak nem működött most a bal hátsó nem jó" két lehetőség van tönkrement a kapcsoló véletlen pont ekkor, illetve feladta az utastéri egység ezen része.
Nos rájöttem, hogy én vagyok a hülye :D Szóval azért reklamált mert nyitva volt az ajtó és a kézifék nem volt behúzva. Szóval minden rendben lett. Kivéve, hogy ez előtt a jobb hátsó ablak nem működött most a bal hátsó nem jó... De így már, hogy össze van forrasztva szépen minden fogalmam sincs hol kéne keresni a hibát. Illetve miként lehetne felderíteni. Az biztos egyesével vágtam le és forrasztottam is a párokat. Lövésem sincs hogyan tovább.
"LOCK parking brake" azt kéri huzd be a kéziféket, majd ha ( jól értem nem használtad egy métert sem ) üzemszerüen maga engedi ki és huzza be akkor el fog tünni elviekben. Amennyiben minden rendben van