Marha egyszerű. Bemégy a praktikerbe, és veszel rozsdamentes 3mm-es acélsodronyt, néhány métert, egy darab sodronyfeszítőt, meg néhány darab sodronybilincset.
Oszt felrakod mindenhova úgy, hogy elindulsz a dögrács jobb oldaláról, oda jön egy darab sodrony, két-két bilinncsel, ráhurkolod a dögrácsra a sodronyt, megbilincseled, beleakasztod a sodronyfeszítőt. Ide nem kell hosszú, elég egy 10 centis darab sodrony. A sodronyfeszítő másik oldalára megint rábilincseled a többi sodronyt, elmégy vele a dögrácsig, átbújtatod rajta, továbbmész vele a bal oldalra, ott megint áthurkolod, és lejött a dögrácsig, ott megint meghurkolod a dögrácson, és sodronybilinccsel rögzíted. A feszítővel meg feszesre húzod, oszt kész.
De egyébként megfelelő a célra a burkolt hangszóróvezeték is, ha elég erős. De érdemes, és kulturált a dögrács csücskére apró pici szemeket hegeszteni egy-egy pöttyel, fejrefordított U formát, és abba tudod akasztani a sodronyfeszítőt, és akkor az úgy kulturált is.
Na, úgy tűnik a konverterrel megszívtam : ) nem a megfelelő jött a váltóval. Így máris eladó egy szuper kis ZF4HP22-höz való konverter beszerzési + szállítási áron. De akár cserélhető is 99-ig összeszerelt P38-as konverterére. Csak gyorsan, mert rendelem a következőt.
Egyébként végül nem az Árvatranssal hozattam a váltót, hanem a Csomagfutárral, és teljesen meg vagyok elégedve velük.
Élőben nem tűnik úgy, hogy megtörne. Mindenesetre megpróbálom majd egy madzaggal, mielőtt bevásárolok hozzá.
Egyébként elég meredek lesz a kötél, legalábbis úgy tűnik.
Hegeszteni, fúrni több okból sem akarok. Főleg a tetőcsomagtartót nem. Arra gondoltam, hogy valami bilincsszerű dologgal oldanám meg, az alá meg valami olyan anyag, ami védi a festést - a tetőcsomagtartón, a gallytörő nem számít annyira :)
Tényleg a Halásztelki találkozóról nincsenek képek? Vasárnap lent voltam én is a homokon starandolni a családdal. Nagyon jó kis hely, csak ajánlani tudom!!!!
Ja, és a burkolatlanra szavaznék. A burkolat úgy is meg fog sérülni, bemegy alá a nedvesség, és ha nem rozsdamentes akkor csúnya lesz. A rendőr meg mindenért szól : ) Főleg mostanában.
Én egyébként egész más célból vettem rozsdamentes burkolatlant. Kint van télen nyáron, semmi baja. Sima barkácsáruházas. Minden meg lehet kapni hozzá, feszítőket, stb.
Azon agyalok, hogy csinálok valamiféle gallyvezetőt a Defenderre. Van rajta gallytörő, meg tetőcsomagtartó. A kettő sarkait kéne valahogy összekötni.
Az első kérdés: Szólhat ezért a rendőr? (Nyilván műszaki vizsgára le kell szedni...)
A második kérdés: Sejtem, hogy valamiféle huzal lesz a nyerő, de milyen? Burkolt, vagy burkolatlan?
A harmadik, ami jelenleg a legnagyobb gondot okozza: Hogyan szereljek fel bármit roncsolás nélkül?! Fúrni nem akarok. Sem a gallytörőt, sem a tetőcsomagtartót... Ha valakinek volna ötlete...
Ja, egy kép az autóról - ezen látszik a tetőcsomagtartó sarka és a gallytörő sarka is:
Hát Ja! Csajom is panaszkodik, hogy így kissé macerás a beszálás, s tényleg kell némi tornagyakorlat hogy behuppanjon az embergyereke...pedig így szerintem sokkal vagányabb a verda!
Vissza kell hát pakolni a csövet!
Pingu! Csinálok majd néhány fotót, hátha megjön az ihleted!
Jaja, ilyen az enyim is. Csak ez, amikor tele akarod tolni a memóriát sok-sok térképpel, akkor aszongya, hogy jó, 14 órán keresztül fogom töltögetni rá. Annyit meg nem megy el elemről. :-D
ÚGyhogy remélem este megtalálom valahol hozzá a vezetéket, ami egyszerre adat, és tápkábel is.
A lényeg az, hogy nem kell furkálni lyukakat, durván le kell kazabolni az egész küszöböt fűrésszel, oszt csókolom. Persze ennek az az alapfeltétele, hogy az ember karosszéria lakatos legyen, továbbá szét legyen kapva a kocsi darabokra.
Defi se sokkal bonyolultabb, minimális küszöb van ott is. Azt kicseréled zártszelvényre, hogy kilógjon egy kicsit, oszt annyi, pont ugyanúgy, mint a Disco-n.
Ráadásul még annyira kihozni se kell ódalra, mert a Defi ódala függőleges, nem íves, mint a Disco-é. Szokják is, hogy az erősített küszöböt síkban is hagyják, viszont ide-oda raknak bele lukat, ahova a Jack emelőadapterét be lehet csúsztatni.
A Disconál "egyszerű" volt a történet. Kivágtuk a küszöböt, legalábbis ami maradt belöle, helyette betettünk egy 60x90-es 4mm falvastagságú zártszelvényt, hozzá hegesztettünk egy már nemtom milyen méretű zártszelvényt, hogy az ajtó védve legyen és lehessen emelni jackel a kocsit, oszt jócakát. Nem is értem, miért görcsölnek sokan azzal, hogy az eredeti lemezelést leutánozzák, ami szerintem totál döglött megoldás volt. Hajtogattak egy lemezt, plusz hozzápatentoltak egy műanyag bizbaszt, ami alá szépen bemegy a sár és kirohasztja igen nagy tempóban.
A Definél nézegettem a dolgokat, kicsit más a történet, még emésztem, szerintem ha kezemben lesz a flex és tele lesz az udvar bazierős zártszelvényekkel, akkor minden adni fogja magát. Valamilyen fellépőt is akarok, a kölköt szeretnének bejutni a járgányba önállóan, az fontos :)