Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50137
  1. Nyikorog még az ülésed? Esetleg valakinek valami tipp, akinek sikerült megszüntetnie a vezetőülés nyikorgását (bal kanyarban és kiszálláskor)?
  2. A fedkompom világítását sikerült megcsinálni. Elég paraszt megoldás, de végülis lopott árammal (szivargyújtóról), új égőkkel sikerült... :)
Előzmény: Max009 (50037)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50136

Hát a felicia után nem lenne semmi, az biztos. Feltéve, ha tényleg egy jó példányt fogsz ki.

Attól, hogy francia, ne ijedj meg! Minden autó úgy szolgál, ahogy figyelnek rá. Bár belső összeszerelésre nem egy golf (habár nem is olyan unalmas), de kényelemben az elsők között van a maga kategóriájában. Többet érnek, mint amennyiért árulják. Alapban több extrával rendelkezik, mint egy hasonló kategóriájú túlárazott német "csoda". 

Megjelenésükkor jó helyen végeztek a megbízhatósági teszteken, főleg ezzel az 1,6/16V motorral.

 

Ellenőrizdd a hátsó futóművet, hogy a kerekek nem dőlnek-e nagyon befelé és hogy berugóztatásra nem nyikorog, ropog-e. Ez Xsaránál bizonyos km. után előjövő típushiba. Ha problémás, akkor 60-70 körüli javítási költséggel számolj.

Ellenőrizz le minden elektromos alkatrészt, hogy működik-e! Különösen a kormánykapcsolókat (világítás, fed. komputer váltógomja). Évjáratból kiindulva ez már COM2000 kapcsolómodulos, itt szoktak érintkezési problémák lenni.

Pozitív dolog lenne, ha a szervízkönyve vezetve lenne, megtudni, hogy volt-e már a kötelező vezérlés cserélve (vez.szíj, vízpumpa, fesz. görgők).

Figyel meg a kormányt és a pedálokat. Ha nagyon kopottak, sima a felületük, akkor biztos nem  100e km-hez közeli a futásteljesítménye.

Mindenképp csináltass a vásárlás elött egy állapotfelmérést. Lehetőleg ne az eladó haverjánál.

Ha minden klappol, akkor kb. 700e forint körül lehet belőni az árát, de 800 felett már nem igen mennek ezek a példányok.

Előzmény: Keri Arpi (50130)
soryton Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50135

http://citroenxsaraklub.site88.net   ..ide  regisztrálj be  és a leírások /fűtőventillátor-nál megtalálod a részleteket ...  

Előzmény: Gerimurr (50134)
Gerimurr Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50134

vf7n1nfub73108988

Előzmény: soryton (50133)
soryton Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50133

dobj egy  alvázszámot ...

Előzmény: Gerimurr (50132)
Gerimurr Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50132

2001-es

Előzmény: Gerimurr (50131)
Gerimurr Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50131

xsara II 1,6 16v

Előzmény: soryton (50129)
Keri Arpi Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50130

Segítsetek légyszi... Ajánlottak megvételre egy 2003-as, 1,6-os példányt. Egyelőre még nem néztem meg személyesen, de többé-kevésbé leinformálható előéletű, egészen jó áron, 100ezerhez közelebb kilométerrel, mint 200hoz. Érdemes megvenni? Mire számítsak? Mit nézzek meg? Mennyit adjak érte? (kp zár, auto klíma, ködlámpa, ABS, ISOFIX amit egyelőre tudok hogy van benne, a többit csak ha megnéztem személyesen)
Nem igazán terveztem a vásárlást, de tekintettel arra, hogy nem egy teljesen bizonytalan akárhonnan vásárolt használható, így eléggé elgondolkoztam rajta. Soha sem volt Citroenem, egyáltalán francia autóm se és egy kicsit van bennem félsz, egyébként most egy Felicia-ból ülnék át. Ha most a vásárlás mellett döntök, akkor 3-4 évig biztos nem cserélném és 15-20000 km menne bele évente.

soryton Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50129

...milyen szekér ...?

Előzmény: Gerimurr (50128)
Gerimurr Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50128

Hali !

 

Nekem is a fűtőmotorral van gondom, mikor elindulok és hideg az autó akkor müxik .

Viszont ahogy felmelegszik akkor leáll és csak kattog, mindegy milyen állásba teszem .

Ha leveszem a kárpitot és a kábeleknél babrálok, akkor elindul, de csak magas fordulaton, ha visszateszem autómata állásba akkor megint leáll .

Ez kontakt hiba, vagy valami elektonikus ?

norbtoth Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50127

Köszi!

 

Gyári felújítókészlettel felújítja, olyan lesz mint az új.

soryton Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50126

..érdeklődj ezen a számon ,, a srác az ősszel bontott egy II-es Xsarát ilyen motorral..   20 628 6346

Előzmény: norbtoth (50125)
norbtoth Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50125

Helló!

 

2002-es évjáretú Xsara II 1.6 16 V be kellene egy komplett com 2000, rádiókaros, computer gombos.

 

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50124

kössz!

Előzmény: Törölt nick (50123)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50123

Motorolaj szint visszajelző.

Előzmény: Törölt nick (50122)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50122

Üdv az uraknak!

A (citrom)sárgával karikázott rész, az minek a visszajelzője?

Bocs a képért, de csak ilyet találtam amin látszik...

green11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50121
köszönöm a segitséget
Előzmény: Kárász00 (50120)
Kárász00 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 50120

A kék körnél van a termosztát.

 

Előzmény: green11 (50119)
green11 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50119
sziasztok.egy kis segitsėg kellene uj tulaja vagyok egy 1.9td nek termosztàtot kellene cserélnem de nem talàlom.merre lehet?meg lehet hogy elöbb utobb egy hàtsó hid felujitàsra is szügség lenne.elfogatható àron ebben is tudnàtok segiteni?köszönöm elöre is
soryton Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50118

..érdeklődj ezen a számon ,, a srác az ősszel bontott egy II-es Xsarát...   20 628 6346

Előzmény: vadaszlaci (50117)
vadaszlaci Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50117

Köszi.

Nincs kedvem szétberhelni a kapcsolót. Viszont használtat sem igen találni. Volt egy itt a fórumon, de úgy tűnik már nincs meg.

Előzmény: Tuzmester84 (50107)
vadaszlaci Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50116

Sziasztok!

 

Xsara II. COM 2000-es kapcsolónál az irányjelző kar használatakor kikapcsol a világítás. Mozgatásra visszakapcsol. Viszont alkonyat után már nincs gond, világít folyamatosan. Igaz a visszajelző villog, de az nem elviselhetetlen.

Tudja valaki, hol található az a szenzor ami érzékeli az alkonyatot? Ha azt letakarom, elméletileg folyamatosan világítani kellene a fényszórónak. Lehetséges ez?

 

Köszi.

dctikis Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50115

Hello,

 

Szuper, koszi szepen az otletet. Megneztem, felulrol megtalaltam a vezeteket, valami aknat kelle meg szerezni a tovabbi tanulmanyozashoz.

 

koszi,

T

 

Előzmény: igazi hős (50110)
klvadas Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50114

Sziasztok!

2000évj hdi xsara berakomon beletörött a hátsó féknyeregbe a légtelenitő csavar.

Lehetséges ennek a javítása?

Komárom megye körzetébe tudvalaki jó és olcsó bontot?

Köszönöm.

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 50113

Én sajna kihúztam a karból az egész nyákot (amin megy a hátsó ablaktörlő meg a fedkomp állítója)... :( Nem tudom visszadugni sehogyse, sajna.

Előzmény: 1fiu79 (50112)
1fiu79 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50112
Átestem ezen is már.Nem szakadtam meg a röhögéstől amikor szétszedtem a kormányt.Szanaszét repült minden.Amolyan négykezes mutatvány,de a fed.comp. kapcsolót kiforrasztottam egy mikronyomógombra.
A fényszóró most lesz altuális,mert a karon lévő kapcsolóra ha van még nyák a kopott részen,rá lehet forrasztani,de nekem eddig tartott(2 év)
Előzmény: Tuzmester84 (50107)
1fiu79 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50111
Múlt héten estem bele ebbe a hibába én is.Két vezeték van,egyik a gerjesztés,másik a "diagnosztikai" vezeték.A diag.vezetéjka motorvezérlőbe megy,ha megszakad,működik minden csak hibát generál.
Előzmény: igazi hős (50110)
igazi hős Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50110

Itt a megoldás a topikban csak keresni kell.

 

Kárász00 válasz | megnéz | könyvjelző 2011.02.22 20:07:00 © (37788)

Egyszerű megoldani a problémát, csak kell hozzá akna vagy emelő. A motor alján a klímakompresszor környékén van egy kábelcsatorna-szerűség. Ebben fut többek között az a két vékony vezeték ami a generátorból indul. Na ezek közűl szakadt meg egy(vagy mindkettő). A kábelcsatorna kidörzsölte a vezeték vékony szigetelését, az meg szépen elrohadt. Bele kell toldani egy darabot. Húzzál rá egy jó hosszú zsugorcsövet a szálakra(külön-külön), mert az megvédi a toldást a beázástól meg az újbóli kidörzsölődéstől.

 

A suttyó márkaszervizeseknek meg ne áruld el a megoldást!

 

illetve:

 

Kárász00 válasz | megnéz | könyvjelző 2011.02.28 19:48:56 © (37912)

Egy idő után állandósulni fog a hiba(ha teljesen elrohad a vezeték a sérülésnél). Akár 15cm is ki tud rohadni belőle. Képet nem tudok prezentálni, de azt hiszem elég jól leírtam a tudnivalókat. De ismételjünk. A generátoron van egy kicsi csatlakozó(felűlről jól látható). Ebből indul két vezeték ami valószínűleg az agyba megy. Ezek a vezetékek vékonyabbak mint általában a többi, mert terhelés nincs rajtuk csak jelet adnak. A kábelcsatornához csak alúlról lehet hozzáférni. Jól meg kell nézni, mert a vékony vezetékek jól "elbújnak" a vastagabbak között.

 

 

"Amúgy a márkaszervizben is csak pislogtak, hogy van töltésem, de mégsincs."

 

Pont ezért ne áruld el a suttyó márkaszervizeseknek a megoldást.

Ha nem tudsz aknára állni akkor keress egy kis szervízt ahol téged is beengednek a kocsi alá és csináljátok meg együtt.

Előzmény: dctikis (50106)
igazi hős Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50109

Nekem ma kezdte el ugyanezt csinálni (ráadásul szintén 2002-es autó), ezért kerestem rá a problémára. Alapjáraton is 14,27 a feszültség, viszont a Battery Charge Fault mindig jön.

Valaki tudja az okát, netán a megoldást?

Előzmény: dctikis (50106)
buzas73 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 50108

Helló nekem is ugyan ez a problémám ,2001-s xsarám vann.Egyenlöre ugy járok vele hogy a kocsiban a biztositék sorból kiveszem a jobboldalból felülrül a 4-ik biztit,de ugy hogy kulcs be ,elfordit de nem indit aztán bizti ki és indit.Igy legaláb nem tiltja le a fütés ventillátort.De ezse végleges megoldás mert valamikor még igy is elöjönn a hiba.

Előzmény: dctikis (50106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!