Ha jól tudom, ez úgy szokott menni, hogy kap a szerviz egy törzsmotort. Ez eltérő lehet, hogy mi van rajta, van olyan, hogy csak a blokk, főtengely, dugók, hajtókarok, gyűrűk, hengerfej és szelepfedél van rajta. Aztán valamelyiken van már szívócső is stb. De előfordul olyan is, hogy komplett motort kap a szerviz. Ezt nem tudom, mitől függ. Aztán a szervizben szépen ráteszik a többi cuccot. Amúgy semmi rossz nincs benne, a gyárban is dolgoznak festők, pékek stb... Vannak olyan emberek, akiknek fogalmuk sincs arról, hogy mit csinálnak, mit szerelnek fel egy motorra, csak rakják. Ez van Győrben, de gondolom máshol is így működik.
http://www.axel-augustin.de/shop/index.php/cPath/1000000001_200002_202193_202230/category/ventildeckel.html Piri itt vannak a cikszámok,köszi már ne keresd,csak ie-val lehet megnyitni!!
Én a LÁNG,STRART,UNIX-RÓL beszélek és irok,amit leirsz az természetesen igaz,de egyiknek se higgyél el semmit sem,a Láng sikertörténetét konkrétan megéltem,a hütőket Bécsből egy helyről vásároltuk,én adtam ugyanazt 8000ft-ért amit ő bp-n 45000ft-ért,a cégét 5 milliárd ft-ért adta el,nem dolgozik tudomásom szerint.Pénzügyekbe nem kell belebonyolódni,mi négyen(+fél)54 000 ft jövedelemmel rendelkezünk,csak a patika több mint 25 000 ft,hiányosan(cukorcsik most 4200ft,kellene havi 4doboz!)A Vállalkozók nagy része kényszervállalkozó,akik szenvednek a fentmaradásért,sajnos.Ha a NÉPNEK nincs pénze,a kereskedőknek sem lessz.Nyugati példa,a fórumok egymás segitéséről,az infók megosztásáról szólnak.Javaslatot nem tettél a segitséget kérő márkatársnak,pedig kérte töllünk a segitséget,tanácsot,én nem értek a régi ducatokhoz,alkatrészügyileg.Mivel nehéz helyzetben vagy,velünk együtt nem egymást kellene kóstolgatni,hanem Kurcsány elvtársat,meg a demokráciáját.Minden tiszteletem a sok szenvedő vállalkozónak,köztük a volt feleségemnek is,akivel napi kapcsolatban vagyunk,a 4 éves fiunk keresztanyja is,neki is fel kell adni a 1991 óta meglevő vállalkozását.Ezen a fórumon maradjunk az autóknál,a higgadtságnál,mindenki szenved,ez majd változik.Csak a kellemes történésekkel kell foglalkoznunk
Valamennyit én is konyítok hozzá hiszen 25 éve alkatrésszel foglalkozom.Már ezt sok helyen leírtam de most uttóljára ,csak hogy ne beszéljek a levegőbe.A gyári vonalat most kihagynám,de az utángyártottban abszolút nincs maffia sőt! mint mondtam iszonyú harc van,mindenki a piacon akar maradni. Csak egy pár dolog amit adjál hozzá a kinti árakhoz.
- forintért adod euroért veszed, -40 év előnyük van, - ide is kell szállítani magától nem jön,(egy fuvarozónak ne meséljek erről) -aki itt árulja ,annak van mindenféle költsége,adója, tb -je ,bérleti díja, rezsije,alkalmazottja,banki költsége, Stb.. -bele kell számítania az esetleg téves rendeléses ,vagy garanciális gondokat,(nem veszik vissza a kintiek,vagy irreális feltételekkel+odaszállítva) -és valami hasznot talán ő is szeretne.
A webáruházakat ne vedd alapul hiszen egy virtuális dolog szinte mindegyik( tisztelet a kivételnek)semmijük nincs,sem árukészlet,sem költség,sem szakértelem,sem garancia.
Ez tény,cáfold meg,nézd meg az árakat,te a beszerzésit nem is látod,én foglalkoztam vele,kérdezd meg a kamionosokat az átfuvarozásokról,átpapirozásokról,nézd meg a webáruházak árait.Amit én leirok az magánvéleményem,sok példát,árakat betettem a fórumokba,senkit nem szeretnék megbántani,senkivel sem szeretnék vitatkozni.Beirtam a Fiat 40%-os alkatrészakcióját is.Sprinter fék ATE gyártmány,4db tárcsa + fékbetétek visszajelzővel kb 200 eu,mutass hasonló hazai árat,meg olvass vissza az én konkrét számlamásolataimra,Pirit meg ne is kérdezd a kinti nagykerárakról,Ő többet tud.
Köszönöm,a segitséget.A motorral kapcsolatban,nem komplett motor jött,hanem blokk hengerfejjel vezérlés,meg minden tartozék nélkül,minden alkatrészt külön kellett rendelni éa felszerelni hozzá,úgy nézett ki ,mint a picassán látható régi motor(maradék)Majd privátban szeretnék segitséget kérni,de most csak a gyógyulásoddal foglalkozz!
http://www.zsu.hu/?page=category&catid=421303 Küszöb ár 4000ft/db vezérműszettről már irtam,hogy csak számlára,előirások szerint,komoly szervizben,mert ha baj lessz nyakig benne leszel.Nézesd meg,lehet hogy alig van benne kilométer.Ebben a fórumban szeretettel fogadunk,de segitséget nem tudunk adni,mert kevesen válaszolnak,az egyik legjobb tipust vetted meg.Kinai alkatrészektől óvakodj,és alkudni alkudni mindenhol.Patner kft Pécs árai korektek,de a zsuval kapcsolatban lehetnek.Magyarországon ármaffia van,itthon a legdrágább minden az EU-ban.Helyileg hol vagy?
Koszi a választ,csak hiányos,normális dolog szervizben összeépiteni egy motort?Külön a vezérléstől kezdve minden alkatrészt,mert aki ezt kitalálta az elnevezheti Kurcsány javitásnak.Engem még vezetgetni kell,mert képtelenségnek tartom az egész történetet.
Már sajnáltalak,hogy győri vagy,de Veszprém közel van hozzád ,de nem biztos,ha tudod oda hord,kérd Palit.C Feri diagnosztikai hozzáállása,tudása kiválló,a kasznis részleg(oldalajtó) nagyon jó.A javitásokat engedélyeztetni kell,meg az alkatrészeket is,ez a részleg már sz.r.Magánvélemény,meg tapasztalat,csak tanács.Már eltünt az info,FE olajok használata tilos az F1C motoroknál.
Köszi a tippeket, tanácsokat. Pirit közvetve már ismerem, sőt egyszer találkoztam is vele, Alfa gyorsulásin, Cinquecento Turboval volt, tőle vettem alsó motorvédő burkolatot :) Szerintem ő az a Piri :)
Míg garanciális az autó, addig márkaszerviz fog rajta csinálni mindent, utána pedig szerintem ezt is, mint a személykocsimat, Várpalotára a Csörgő Autószervizbe fogom vinni.
Szia,jobbulást kivánok,eddig mindent a tanácsod szerint csináltam,ment a YouTube videó Torinóba,meg levél(indignity),csak vizsgálatot kértünk,meg megkérdeztük,hogy szerintük ez a javitás gáláns megoldás-e?Nem szeretek közmondásokat irni:A műtét sikerült,a beteg meghalt.Mást csak privátban.Érdekelnének a 3.0-ás motorcserék.
Helyesirási hiba mindig becsúszik,mert megzavarnak.Őszintén örülök az elégedetségednek!!A gázolajszűrőre figyelj oda,ha cserénél rázogatásra kopog,ne engedd feltenni!A kevés gázolaj nem jó a rendszernek,ha világit a sárga lámpa tankolj.Nálunk 17-20 liter volt a határ.A nivópálcát forgatni kell,hivatalosan 7liter olaj kell,a valóságban 8liter,a motorba.Olvass vissza,pótkerék,kerékanyakulcs fontos.Szakmai segitséget Piritől kapunk.akit lehet,hogy akaratomon kivűl megbántottam,mert nem jelentkezik.Rengeteg infót cenzúráztat a FIAT,de a mi esetünk egyedi,egy rémálom.
Köszönöm a válaszod,amikor mi vettük az autót a Rieglernél,kifogástalan volt az ügyfélkapcsolat(Babos Balázs Úr) a hitellel nekünk is gondunk volt,de felejánlották a befizetésünk teljes visszaadását,az autót kedvező áron adták,ajándékot is kaptunk.Legutolsó ajánlatuk januárban,15köbös webasto,esp-vel brutto 6 060 000ft.Örülök az elégedetsédednek,sajnos Szőke kapitány-t is ajándékba kaptuk,majd megtapasztalod.A veszprémi szerviz tudását,hozzáállását meg sem közelitik,a kézifékem 3-4 kattanás max,még a Sprinter sem tudta,Győrben nem tudták beállitani,de én nem tudok elfogulatlan lenni.Januárban Győrben megállapitották,hogy minden jó az autónkon,a sebváltónál nincs olajfolyás,csak olajpára!!!!!! látható,ami ilyen kilométerfutásnál természetes jelenség,stb stbAddig mindenhol ügyfelek vagyunk,amig nem fizettünk és utána??
Extrák: - dupla rugó - nagy tank (125 liter) - klíma - tempomat - elektromos ablak és tükör - karfás ülés deréktámasszal - sebességfüggő szervókormány (széria) - olajszint ellenőrző (széria)
Alapjárat 800 körül van, ha jól emlékszek. Olyan 3000-ig érdemes húzatni, felette már nem húz annyira, mintha feljebb vált egyet az ember. Győrben vettem a Galgóczinál. Mindenféle haszongépjárművet árulnak, de a legtöbb náluk a kisteherautó. Kamionból kevés van náluk. Adnak újat is és használtat is. Az emberek hozzáértése kiváló, az ügyintézés kicsit hosszadalmas volt. A papírok aláírása nem tartott sokáig (Fiat szalonban ez több órát is igénybe vesz), itt szerintem fél óráig nem tartott. Viszont az aláírástól számítva az autó átvételéig eltelt több, mint 1 hónap. Pedig a hitelt elbírálták 1 nap alatt. Az autóhoz adtak ajándékba egy Panasonic MP3-as fejegységet és 4 db Matador téli gumit (meg átvételkor megajándékoztak 1 üveg Tokaji Aszúval :) ). Ami tetszett ebben a cégben, hogy ők tényleg el akarják adni az autót. Egyszer voltam bent náluk személyesen, aztán egyszer emailt írtam nekik, így meg lett náluk a telefonszámom. Megkaptam mailben az árajánlatot, majd fel is hívtak, mondtam, hogy még nem aktuális, majd talán 3 hónap múlva. Letelt a 3 hónap, újból hívtak, mondtam még 1 hónap. 1 hónap múlva megint hívtak, másnap már a papírokat írtuk alá. Ugyanez a Fiat Rieglernél nem volt meg. Voltam náluk tesztvezetni, egy 2,3-ast próbáltam ki, az is jó volt. Az értékesítő tudása itt is kiváló. Viszont a sorbanállás órákat vett igénybe, mert épp eladtak egy autót és csinálták a papírokat. Kaptam árajánlatot, a havi törlesztő kedvezőbb lett volna, mint a Galgóczinál, kb havi 15.000 Ft-tal, viszont a Galgóczi 16,67%-os befizetéssel számolt, a Riegler pedig 20-szal. Következő személyes érdeklődésemnél szintén sorban állás, ekkor már picit emelkedett a törlesztő mértéke és elkezdte mondani az értékesítő, hogy inkább 30%-ot kellene befizetnem, de legalább 25-öt, mert 20-szal nem fogom megkapni a hitelt. Később érdeklődtem náluk emailben, felhívtak, hogy mikor tudok bemenni, mondtam, hogy inkább emailben kérem az ajánlatot, mondták, hogy oké, mindjárt küldik. 1 hétig nem küldték, hétvégén pont hívtak a Galgóczitól, több se kellett nekem, megvettem náluk 16,67%-os kezdővel, érdekes itt megkaptam a hitelt ennyivel is. Majd délután hívtak a Rieglertől, hogy akkor küldik az árajánlatot, én meg mondtam, hogy már tárgytalan, mert délelőtt vettem egy autót. A Galgóczi a Rieglertől veszi a Fiatokat, szóval szerintem a Rieglernél látták, hogy én már máshol vagyok ügyfél.