Valakinek nincs elfekvőben egy parancsnoki uaz ponyvája ami még használható állapotban lenne és nincs rá szüksége!Nem újat szeretnék,nekem a hobby uazomra kellene mert jönnek a hideg idők és az enyémet szétrágta a kutya!
Szia. Köszi a tippet. Akkor azt mondod hagyni kell egy kis nyúlási mozgást neki. Pedig épp az ellenkezőjére készültem. Azon gondolkodtam, hogy fúrok a csavarok közé illesztőcsapokat. Másik téma. Előrébb kérdezte valaki, hogy csinált e már valaki levegőszűrő kivezetést. Nos, én egy BMW 2,5 benzines levegőszűrőházát tettem be. A porlasztó teteje 75-ös, van ilyen gégecső, kb 2,5 méter kell belőle. A szűrőházról ledobod a légtömegmérőt, a négy csavarral szerkeszthetsz föl a 75-ös csőnek csatlakozást. A másik oldalról középen vittem föl a csövet, a motorháztetőt megkímélve, mögötte a kis deklin vágtam lukat. Onnan saválló cső áll föl a szélvédő mellett a tető fölé. A kartelgáz csövét a szűrő utáni oldalra kösd be, így nem szennyezi el azt. A szűrőházat három csavarral a doblemezhez fogattam, és mindenképp kend körbe sziloplasztal! Nem vagyok a technika ördöge, de ha sikerül teszek föl képet is. De nem ígérem rögtön.
Egyszer felhebráltam egy srácnak egy 80-amperes (Zil vagy Gaz66) generátort, ilyen célból. Alapjáraton borzalmasan megfogta a motort. Én hatvan ampernél nem mennék feljebb.
Sziasztok olyan kérdésem lenne,hogy valaki tett már uaz motorra valami komolyabb teljesitményü generátort? elég csak fel fabrikálni egy nagyobb teljesitményüt és kész? Birja a gyári fesszabályzó vagy azt is cserélni kell? Csörlő miatt szeretnék egy komolyabbat feltenni,ha valaki már csinált ilyet várnám az ötleteket tapasztalatokat.
orsóolaj kell bele.vagy60%transzformátor olaj+40%turbina olaj csillapitónként 0.145l kell bele. De szerintem kár bajlódni vele.hegeszteni kell felfogatást és rendes telós csillapitót alá tenni.
Nehéz lesz 100%.ban orvosolni, de gyártass magra gyengített nyúlócsavart legalább 10.9 anyagminőségben, én vmilyen nyugati szgk belsőkulcsnyílású hengerfej csavarjából szoktam csináltatni, de hajtórúd csavarból talán még jobb.
Ha megfelelően meg van húzva, a gyengített rész maradó feszültsége simít azon a lüktető terhelésen amit az egyenetlen hajtó és vonóerő jelent ha változó terhelés állapotokat idézel elő, szóval ha haladsz.
Így néz ki:
A gyengített rész nem érhet ki a féltengely kovácsolt tányérjából, viszont akkor nagyon rövid lenne, ezért én 10mm-es távtartó hüvelyeket szoktam tenni kívülre.
Mitől lehet az hogy az uaz beindul jár 10 másodpercet és le áll,szikra van mindenhol,ha karbi fölé tartom a kezem akkor jár a motor,elveszem azonnal leáll
Sziasztok sorstársak. Van egy parancsnoki uazom. Az állandóan visszatérő problémám a technikával, hogy a hátsó féltengelyem állandóan föllazul. Volt már több fajta alátét, menetrögzítő, és sorra került a nagyobb csavar is. Elismerem néha elgurul a gyógyszer, és kapott is egy kb 5 tonna teherbírású egytengelyes futót. Ezért erősen szeretnék javítani a helyzeten. Ebben kérném a segítségeteket. Ezt előre is köszönöm.
hello gyári m21 motor van benne. Igazábol nem árulom,de eléggé nincs kihasználva tehát megfordult a fejemben az eladása 2016.03 hóig van rajta műszaki nem recseg nem ropog nincs porrá rohadva sem 450 körül gondoltam érte ,de nem sürgős és még nem is hirdetem.
nyugodtan lehet kétfokozatu olajat használni,csak legyen legalább api gl.5 szabványnak megfelelő,mert az az alattiak nem alakalmasak a hipoid fogaskerekek kenésére.
Szia a sebváltóba 1l A terepváltóba 0.7l az első és a hátsó hídba 0.75-0.75.l sae 80w90 jó bele a könyv szerint is. +30 fok felett ír bele sae 140 est.
Sziasztok most hétvégén kicserélgettem a szimeringeket a futóműbe ,váltóba és annyi lenne a kérdésem ,hogy a difikbe és a váltóba összesen mennyi olaj kell mennyit vegyek és milyet van valakinek valami bevált márkája? Előre is kösz a választ.
Eladó a képen látható rendkívül újszerű Uaz hűtő! Eredetileg aggregátorban volt ezért nincsen az alján rögzítő. De adom hozzá 2 oldalra amivel fel volt rögzítve.
Kis hazánkban ennek a márkának már nincsen keresni valója sokak szerint .Ezért se kapkodnak érte.Kérdésem ezt hogyan sikerült elérni:Az összsúlya 2620 kg és húzhat egy 3500 kg-s ráfutó fékes utánfutót.
Jó ideje hirdetem a gépet, http://olx.hu/hirdetes/uaz-452-ID2txtx.html, de még csak annyira sem keresnek, hogy kapjam be és brummogjak. Olyan istentől elrugaszkodott áron hirdetem?
Sziasztok! Két fékkörös parancsnoki UAZ komplett és amennyire lehet rohadásmentes kasznit keresek (lehetőleg vezetékekkel), ha valakinél van eladó, kérem jelezze e-mailben (zoltandeli@hotmail.com). Köszi, Üdv
Sziasztok.Lenne egy lehet hogy hülye kérdésem uaz első hid belseje ugyanojan mint a hátso beletudom pakolni adolgokat vagy valami más a hátsoban előre is köszönöm a segitséget.
Uaz motorral szoptam a napokban rendesen ; Jött egy hülye csattogásszerű(nem fémes) hang a motorból,lekaptam a szelepfedelet ,semmi rendellenességet nem láttam ;lekaptam a hengerfejet ,látom hogy gyűrűtörés van ,faszán behúzta a fél éves hüvelyt .Összeraktam új hüvellyel ,gyűrűkkel ,próba , a csattogás még midig fennállt .
Lekaptam kínomban megint a h.fejet ,de a szelepeknél semmi hibát nem láttam ,a szívó szelepeket lepróbáltam a benzines módszerrel ,jól tömítettek. A kipufogó szelepeket kiszedtem és újra becsiszoltam mert a felfekvő felületük kráteres és kicsit szenes volt (mitől lettek kráteresek?). Nem volt egyszerű becsiszolni őket ,egy alapos durvázás után jöhetett csak a finom összecsiszolás.
Faszán összeraktam ,próba ,hát még mindig csinálja . :-( Véletlen vettem észre hogy a sortömítést kibaszta egy kis darabon és az adta a hülye hangot. Szopás volt ,de legalább fény derült más hibákra is.
Mindenképp ki kell szedni,ott nem tudsz alatta hézagolni rendesen. Ha a cuppánt csavarok be vannak állva,ne ott szedd le,hanem felül a rugótartó bakoknál bontsd ki és rugókkal együtt guritsátok ki alóla. Lehúzó jó ha van két pofás és három pofás is kéznél,mert kelleni fog a csapágyakhoz.
Üdv. Nagyon sok méret, kimunkálások stb.. hat ki a hézagra, úgy hogy szerintem nagyobb az esélye annak, hogy kell, mint hogy nem, de legyen szerencséd! :)
Sziasztok!En nem tuntem el,csak nem szolok hozza,ha nem olyanrol van szo!
Viszont minden nap olvasom! :-)
Ha mar irok,elarulom,uj szivet kap az uazom,dizelesitek a jovoben,ill jovore!
Ha meg lesz a moci,majd teszek fel kepet,nem akarom elsietni,olyankor mindig kozbe jon valami!Addig is mindenkinek jo uazozast! :-)
Biztos vannak érdekes történetek is, mint a faluban történt legutóbbi eset. Egy srác vett egy UAZt, valamiféle országúti gumi volt rajta, még csak nem is vízmintás ruszki, ugy gondolta hogy 45mm eső után elmegy az erdőre fát szedni, ami nem lett volna még nagy gond mert az erdőhöz kavicsos útak vezetnek, én is oda jártam, csak ő egy másik utat választott két szántóföld között vezetett át az út, és a gumik miatt egyszer csak sehova nem ment, és addig sikerült rugatnia hogy belecsúszott a barázdába, aztán telefon hogy menjek húzzam ki! Akkor beültem mert azt mondta hogy kidobálja a rükvercet, meg azt sem tudta hogy van benne elsőkerék, meg felező! Mondom neki váltó le, megnéz mi a probléma, nehezen akarta venni a terepet is, négy gumi...
Aztán 1 hete eladta! Annyit mondott ő nem akar vele Ennyit foglalkozni. Pedig nem is ő szerelte volna hanem egy szerelő aki már ismeri is ezeket a gépeket.
Hát én ezt vállalom hogy túrom ha kell, szeretem is csinálni!
Őszinte legyek azzal hogy mennyit eszik Sosem foglalkoztam, mert nekem még mindig olcsóbb megvennem a benzint, mint ha hazahordatnám az erdőről a fámat fuvarossal! Másra meg nem lehet mindig támaszkodni mert neki is van programja, úgy mindig nehéz volt összehozni!
Amikor erdőre járunk megveszem a benzint, 40 liter megy az UAZ ba aztán amikor kifogy megtankolom! Sosem foglalkozom vele hogy mennyit eszik csak akkor amikor valakinek hordok fát! Akkor reggel mérek benzinszintet, meg amikor végzünk!
engem is ijesztgettek mielött megvettemhogy mennyit eszik,meg mindig rosz.. lassan egy éve megvan csak off roadra van használva. És még semmit nem kellet rajta azért csinálni mert elromlott volna. amit csináltam az mind fejlesztés volt csörlő bukócső meg ilyenek. ja meg egy ac-t tettem rá mert csak gázüzem volt mikor megvettem. a fogyasztást meg azok sokalják akiknek sosem volt uazuk de még nem is vezettek ilyet.
Hát igen! Egy kis odafigyeléssel, valamint egy kis szerelgetéssel hálás gépek különben! Amilyen az oroszoknak kellett: Igénytelen!
De nagyon szeretem őket!
Igazán csak egyszer szivatott meg akkor 82essel lett hazahúzva, tele volt fával a plató,. Eltömődött a benzincső, ugyanis a marmonkanna belsejéről a mostani fasza benzin leszedte a festéket, és ahol csatlakozik a cső az AC pumpára ott a szűkületben ez a festék megállt! És mikor ráléptem a gázra a parton akkor megállt, csak annyi folyt át hogy alapjáraton elketyegett! És persze erre nem jöttem rá egyszerre , meg a hideg mellé(akkoriban voltak a leghidegebb téli nappalok -15 fokkal) kezdett sötétedni is!
Azóta szűrőn öntöm át a benzint a tankba!
olyan ritkán van hogy ne kellene szerelni,de nekem sokszor nem azért kell mert rosz,csak hogy még jobb legyen ,) végre itt a jó esös idő,most jöttem be a patakpartrol kicsit megjárattam már.
üdv! uaz 452 platós bontásából 4db 55 mm széles 8 tagos rugóköteg eladó.40 ezer az ára a garninak. /advesz-nél darabja 15/ 06306126119 vagy :audicoupe @ tvn.hu hézagolás téma: én nyomtató-fénymásoló papírt helyezek a tányér -kúpkerék közé,azt még ne vágja el.../ bevált már pár éve és jó néhány db-nál/ a jó hézag titka az olaj megfelelő hordása és a minimális hőtágulás illesztése mint a motor hajtó vagy nyugvó csapágyánál a motorban!
Én is hordok hordtam vele fenyőn(nyers) kívűl akác tölgy gyertyán bükk nyár hárs fát is, egyenlőre nem jelentkezett semmiféle probléma!
Annyi biztos hogy nincs már bent az anyag, mint a régiekben, amikor tettük fel őket tapasztaltam, ugyanis itthon kézzel megszereltük őket, amit a gumis elkért volna 4ezer pénzt azt megittuk sörből inkább! Sokkal könnyebb volt dolgozni az új gumival mint a régivel!
Mondjuk amikor a diffit belerakja a hídfélbe akkor látja hogy hol fut a pár, hézagolás közben meg be tudja állítani! Ezt ugy gondoltam hogy egyértelmű, emiatt nem írtam le!
Bocsi,hogy beke vau. De a hézagolás nen cak anyibol áll,hogy ne lógjon a bolygómü,hanem azt is bekel játszani,hogy a meghajtó fogaskerék normálisan kapcsolodjon a tányérkerékkel,ne csak a fogak hegye érje egymást mert olyankor törik.
Röviden a hézagolás menetét leírom
Beszerelve az új kúp és tányérkerék, csapágyak cserélve ha megkívánja a cserét, híd összeilleszt, behajtásnál egy csavar, vele átellenben egy (max kettő) csavarral összehúzni a hidat, kézzel forgatni a behajtás felől, kottyanás egyáltalán nem lehet(egyszer megcsinátuk úgy hogy csak csőfogóval lehetett körbetekerni, ami nem biztos hogy a legjobb az erősebb kopás miatt) kézzel éppen hogy elhajtható akkor már jó! A két hídfél közé Úgyis kell valamiféle tömítés, ami lehet papír zsírral megkenve, vagy loctite tömítőpaszta (számot most hirtelen nem tudok), az majd növeli a távolságot tehát könnyebben fog forogni!
A hézagoló alátétek a csapágyak alatt különböző vastagságúak, ki kell próbálgatni mennyit bír el, amit egyik oldalról leveszünk azt a másik oldalra kell visszatenni!!!
Csapágyakra ekkor vigyázni könnyen sérülhet a kosár, esetleg kuka is lehet a dolog! Mi szerelővassal szoktuk lekapni, satuban megfogjuk a diffit, két oldalról pedig szerelővassal lenyomjuk a csapágyat!
Leírni nehezebb volt mint megcsinálni!
Sok sikert hozzá!
És mint mondottam volt: A hézagolás mindenek előtt!
Egy ki segítséget szeretnék kérni, mégpedig, hogy a robur terepváltónak mik az áttételei? Samurai-ba szeretném rakni nagyobb kerekek végett, tehát hogy sima 4x4-ben lassabb-e mint a samu terepváltó? Köszi!
Szia, attól, hogy nincs hajtásod elöl, kanyarban még ugyanúgy összefeszül a két oldal! Lehet tekergetni, vagy le kell cserélni a gyárit gyors oldatósra. Akkor csak egy tekerés az egész :)
Ha lefogazta akkor lehet eleve nem volt tökéletes a hézagolás,szerintem tuti ujra kell hézagolni ha azt akarod,hogy tartós legyen. A könyvben leirva nem tünik olyan bonyolultnak de elégsokszor szétkell huzgálni a hidat :D
Ha már témánál vagyunk én is segítséget kérnék.Szintén difi.Ma kiszedtem a parancsnoki hátsó hídját mert beszart a difi,3 fog a tányéron letörve a kúp meg körbe lenyalva.41 fogas volt benne,meg is van hozzá a bontott tányér kúp helyette.A kérdésem az lenne hogy ha mondjuk a tányérkereket rászerelem arra a difire ami előtte is benne volt ugyanazzal a hézagolással akkor az úgy jó lehet?Vagy akkor is más hézagolást igényel?Honnan tudom majd hogy mikor van jól hézagolva?Holnap nekiállnék ha valaki gyorsan kioktat hézagolásból :)
Sziasztok valahol olvasgattam aneten és olyat találtam,hogyha BTR zárat teszünk elöre akkor kell az elsö agyra kapcsoló,hogy ki lehessen iktatni az elsö hajtást aszfalton. Nem elég ha csak nem teszem öszkerékbe ?? Mindig ki kellene tekergetni az elejét-?? vagy ez egy marhaság?
A 37/8asnál magasabb a végsebesség az áttétel aránya miatt
A platósokba 41/8ast rakunk, ott jobb a nagyobb áttétel, mivel nagyobb terhelésnek van kitéve az egész hajtáslánc, ezáltal az erdőn könnyebb a motornak elindítani a gépet!
Tulképpen csak az áttétel aránya más
Ha van rá lehetőséged akkor szerezz gyári orosz párt, az sokkal tovább bírja mint az utángyártott!
Bár nekem azzal megy 3 éve, bár a hézagoláson múlik a legtöbb, nem csak az anyagminőségen!
Egyszer szakadt szét a hátulja 6 év alatt, akkor is a saját hülyeségünk miatt!
Platós a gép, tehát kap rendesen fahordások alkalmával!
Mindkettőben ugyanolyan ,,nehéz" kicserélni! Az első hídnál egy kicsit több a cullang , meg picit nehezebb bírkózni, mert picit nehezebb! A tányér kúpjereket meg mindig párban kell cserélni, bár olyat még nem láttam hogy csak az egyik tört volna el, Állítólag azért kell párban cserélni mert miután készen vannak utána járatják egy célgépen hogy összekopjon!
Nem bonyolult dolog kicserélni, de nehéz leírni a menetét, a lényeg a hézagoláson van, az nagyon fontos mert hamar törik ha nem sikerül rendesen!
Csapágyak cseréje 1 kúpgörgős pár , és egy hengergörgős csapágy a kúpkeréken, két darab a diffi két végére.
Üdv az uraknak. Az lenne a kérdésem hogy az első vagy a hátso difiben egyszerübb kicserélni akup kereket és mi volna a menete mert még nem csináltam.köszönöm.
Az enyémen tavaly tél óta van elől hátul medvetalpas omskshina semmi probléma nincs vele, de már nem tudom megmondani hány köbméter fát hazahordtam vele, fenyő ritkításbol tuskót sokat kapott tegnap is kapott tuskót még sincs semmi baja! Nem fél köbméter fa volt rajta!
Annyi biztos hogy nincs olyan minőség mint amik fent voltak CCCP felirattal rajta!
Az újabb medvetalpasok sorra durrognak el az erdőjárók uazain :( Nagy nulla lett abból a gumiból a régihez képest.Sokkal kevesebbet bír kopásban is,terhelhetőségben is.
a p-s rendszám kiváltása valóban 120 ezer körül mozog,ennek sajna van egy horror árú biztosítási díja is amellyel már 200 ezer felett járunk vmivel... a kiadása pedig névre szól-tehát a hatóság azonnal bevonja ha nincs ott" gazdi"!!!nálam is marad a lopakodó üzemmód
Bandibácsi,én ugyanebben a cipőben járok.Közel az erdő de mégis rettegni kell a fakabátosoktól,mert biza itt is járnak elég sűrűn.Én beszéltem rendőrrel is meg mással is onnan tudom a tarifákat is.Kérdeztem a rendőrt is hogy mi a szart lehet csinálni hogy ne legyünk haragba és én se kelljen bújkáljak mondván csak azért kell az autó hogy kimenjek az erdőre fát csinálni,esetleg kiközelíteni hogy legyen egy kis mellékes .Düllőre nem jutottunk de annyit javallanék hogy másik autó rendszámát meg se próbáld rátenni mert az már bűncselekmény.ZÖLD rendszámot szeretnék de Tolna megyében azt mondják lehetetlen terepjáróra ,pedíg az alföldön minden fostalicskán azt láttam,nemtudom minek ez a nagy megyei külömböztetés.Úgy még lehet állítólag hogy pick up vagy kisteher autó meg egy valag pénz,és akkor foglalkoznak az üggyel.PIROSAT nem tudok mert egyrészt hibrid az autóm másrészt házilag van csinálva,harmadrészt az is piszok drága.Maradt a terepjáróm,a rettegés meg a bújkálás.De ha valaki tud gyógymódot arra én is vevő vagyok.
igen, sajnos a sokból egyszer lesz szerencséd találkozni velük :( nem vagyok benne annyira, de lehet egy P-s rendszámot is meglehetne érdeklődni, azt hiszem 120 körül van egy évre a kiváltása. amikor nem használod a járgányod, akkor pedig kilehet adni kölcsönbe, kb 5000ért adják egy napra...
Igazából én kizárólag fakitermelésre használom a járgányt.Tőlünk kb.minden erdő megközelíthető szinte kizárólag föld úton de sajnos csak szinte.Itt ott szért muszáj keresztülmenni vagy egy rövid szakaszon a műúton muppetkodni.Valahogy megpróbálom papírozni de igazából fogalmam sincs hogy kezdjek a dologhoz.Munkagépre vagy ilyesmi ,beszélnek zöld meg piros vagy mi rendszámokról is de még nem tudom mi lenne a jó.Nem akarok vele balcsira menni de állandóan fű alatt sem lehet közlekedni.Szerintem ilyen esetben a lyukra futás csak idő kérdése ,megpróbálom megelőzni ha tudom.Gondolomúgy indul.hogy kell egy rahedi pénz.
Tudja valaki mi a pontos díjtétele egy rend derék őreivel összefutásnak egy papírok nélküli UAZ gépjárművel?Lelövik az embert a helyszínen?Volt már valakinek ilyen incidense?
szia bármilyen teleszkópos csillapitót feltudsz rakni aminek jó a mérete,csak hegeszteni kell a hídra meg az alvázra felfogatást,nekem uazhoz való teleszkópos csillapitó van fent,de karosat is lehet venni ujjat is az advesznél,de szerintem azok elég szarok.
Tudna valaki olyanba segíteni,hogy platós uaz-ra milyen lengéscsillapítót tudok nagyobb barkácsolás nélkül felrakni? Meg van emelve elől 5 hátul 8cm-el. Karos volt rajta,de azok rosszak,vagy valaki fel tudja azokat javítani?
Dioffer, az IFA és egy másik jármű (pontosan nemtudom melyik) difizárját másolta le! Alakított rajta egy kicsit és kész is volt a saját tervezésű pneomatikus difizár.
Btr-be ha megfelelő olajt használsz és sűrűn!! cserélgeted akkor dupla élettartamot kibír! Az se árt neki ha évente 1-szer szétszedet és kitakarítod minden részét (olaj vezető kis furatokat, hornyokat stb)
Így lehet, mert most esett le, hogy erősített tárcsát tettünk bele, és ez lehet, hogy vastagabb. Szerinted milyen vastag alátétet tegyünk hézagoláskor?
A véleményetekre lennék kíváncsi. A helyzet a következő:
indítási problémák következtek be, ezért fogaskoszorút kellett cserélnem. Ha már ennyire szétszedtük, kicseréltük a kuplungtárcsát, szemmel láthatóan kopott volt. Ha már tárcsa csere, akkor kinyomó csapágy is. Összeraktuk. Akkor kezdődtek a problémák.Járó motorral nem lehet sebességbe tenni, csak recseg a váltó. Ha álló motorral teszem sebességbe, akkor indításkor máris viszi az autót. A kuplungon állítani már nem lehet, kiért a csavar a végére.
Hát a hézagoláskor még akinek 30éve Uaza van,is jár ám a szája rendesen... Csapágy alá hézagolni,lehúzni,ujraütni ugy hogy ne legyen baja a csapágynak ha nem jó..rémálom...ráadásul úgy hogy a lehúzó se fér be a kúpgörgős csapágy alá...csak orosz lehet.
Így van, a képen látható híd semmivel nem volt megmerevítve, ami azért nem árt ilyenkor. Igazából a dioferr szerintem főleg azért jó, mert nem folyamatosan használod, amikor elakadsz egyenesbe rakod, kapcsolsz, és kihoz, aztán szétoldod. Kanyarokban nem kell szétzabálni a technikát azzal hogy folyamatosan összefeszül.
Másik meg ha úgy mész és olyan terepen, eltudod törni a gyári hidat is, vagy féltengelyt :)
Szasztok! Marmonkannák nélkül 15E Ftért elvihető a karosszéria. ha nem akkor a héten sajnos elviszik a vasba. Remélem valaki lát majd benne fantáziát és elraktározza.
Előtte volt benne Btr szerettem jó volt tette a dolgát csak a kopással előjöttek a hangok recsegett ropogott kattogott ami természetes nála egy idő után.Mindegyiknek van gyenge pontja a Níván többször eltekerte a féltengelyt nem volt megfelelő hőkezelés idővel ez is kialakult.
Én szerintem akkor is a btr melett döntök. Nem tetszik ez a tovább bordázott féltengely sem a dioferrnél arrol is halottam elég sok rosszat.a btr hez meg nem kell fargcsálni semmit. Ha már ennyire faragcsálhatnákom lenne akkor hegesztett difi XD
Nekem az van elől hátul benne jó pár éve a Nivánkba is az volt.A nagy furat pedig Kb 70 mm ami a perem ehez van fogatva a munkahenger. A híd tokon kisebb a nyílás valójában.A ház meg van erősitve két db élre állitott 8 mm-es acéllemezzel ennek a kiküszöbölése véget.De ha törni akar akkor fog is.
S.O.S-be tudna valaki fékcső hollandi menetméretet mondani?? M12x1vagy M12x1.5??Zsiguli féknyeregből csinálom a kardénféket és annak a furatát kellene főlfúrni.
nekem is gyanusan olcsónak tünt az az ajánlat :D. ukrajnábol tudnék most hozatni btr zárat vagy itthon láttam használtat. De nem tudom milyen minőségü lehet az ukrán. valakinek van tapasztalata esetleg eladó btr zár???
Beleástam,éltem magam én is ebbe a difizár témába de érdeklődtem hozzáértőtől és az erdei láncos használathoz nem javasolja.Valamit tördösni fog vagy mi ,azt meg nem szeretném.Szóval a következő lépés nálam a csörlő beszerzés lesz plusz a Merci motor miatt kaszni emelés.
Míg nem volt UAZkám elképzelni sem tudtam volna,hogy ennyi kreativitásra ad lehetőséget egy ilyen jármű.
Nem beszélve arról,hogy tolhatod a gallyakat percekig
aztán körül nézel ,hogy hová jutottál,ha benézted ugyanez tolatva vissza. Na ezt csináld meg egy G Mercivel!Életed végéig sirathatod a 70ezres tükröt.:-)
Zárat tudok szerezni a beszerelés is menne de a hézagolás miatt nem merek belefogni,az nem menne. Két helyen érdeklödtem beszerelés árrol,az egyik ember a 3 szorosát mondta mint a másik :D
Szia nemtudom,hogy samu felni e vagy másrol van,az enyémen 31x10.5 es gumivan és emelve van,de havernak 235/80 r16 gumi van fent és emelés nélkül elfér. Féltengelyek birják pedig kap rendesen.
Tutira jók ezek a csörlők.Nekem is van egy Ramsey 3,6 tonnás.Bazi erős,már egyszer a gyári kötelet is sikerült eltépnem,igaz az akksit is leszívja hamar.Egyik falubeli jött fuvarba nekem erdőre télen ARO-val.Odafele semmi nem volt fagyott volt még reggel de visszafele úgy lerakta az autót 2 köbi fával hogy nem bírtam kiszállni az én oldalamon mert nem nyílott az ajtó.Elindultam segítségért és lássatok csodát éppen arrajött egy srác Samuraial,csörlővel.Mondtam neki hogy mi a szitu,mondta hogy megpróbálja.A Samut kikötöttük egy fához,rákötöttünk az ARO-ra és kikapta mint a sicc.Az arós sofőr csak pislogott.Na a lényeg hogy a srácnak is ilyen metrós csörlője volt.Na akkor az aró+a 2köbi fa az hány kiló? :)
A Niván nekem is Simexek voltak ,ha úgy leszek öltözve kap majd az UAZ is,egyelőre 4 lánc van a vágott gyári gumikon.Erdőre használom leginkább,elég jól bevált oda ez a lánc dolog.
Komersz metrós csörlő már hozzám is használtan került, elötte pajeron volt,már több éves és hibátlanul müködik,nem kellet még forditócsiga pedig huzott már ki másik uazt elég necces helyröl is.
Amire szánták (katonai célokra) arra tökéletesen megfelel. Ha elakad a menetoszlopban majd valaki kihúzza. Aki meg egyedül használja az rakja vagy rakassa bele a gyárit.
Nekem is hiányzott már sokszor és kiment volna ha van.
Nem bírálatnak szántam a kérdést valóban érdekelne.Valamilyen műszaki oka lehet vagy más amire elsőre egy egyszerű ember nem is gondolna de a gyári mérnökök igen.Mostanában szinte napi szinten használom a 469-est és találtam már az erdőn olyan "visszafordítót"ahol szerintem difizárral felment volna.
4.5-tonnás és parancsnokin van szerintem bőven elég rá ha alvázig felül akkor is kihúzza. Ezt a difizár kérdést énsem értem,hogy miért nincs rajta gyárilag legalább hátul.
láttam már ilyenröl videót komolyabb kivitelben,de ugyan ilyen elven müködőt de szerintem nem sok értelme van elég körülményes.Nekem elektromos csörlő van fent és bevált.
AZért én gyakorlatban is megnézném,hogy tépi le az agyról magát az a cső. amikor megfeszül a kötél...elv,egyszerűsége nem lenne rossz,csak kétlem,hogy működik is.
Sziasztok. Eadó egy uaz 469-es parancsnoki keménytetős kárpitozott autó.az uaz vonóhorgos benzin gáz üzemű 1500-ös LADA MOTOROS .két év műszakival .Motorikusan és Esztétikailag is nagyon rendben van. Telefon 06 70 3837614. Bármikor lehet hivni.Az uaz ára 450000ft
Ha be van még szerelve, akkor ha első a jót betámasztod egy asztalos szorítóval és rátaposol a fékre. Ha hátsó, akkor ugyan ez szorító nélkül. Ha erre sem indul, akkor szerintem kuka.
sziasztok,ÉRDEKLŐDNÉK,hogy nektek mennyire szoktaak kekeckedni müszakivizsgán? Olyat halottam,hogy nem nagyon akarnak már idős autókat látni az utakon csak OT vizsgásokat a többit meg kiakarják szoritani van valakinek ilyen tapasztalata hogy szigorúbb lenne mint régen?
Kapni a barkácsboltokban fékcsőperemező szerszámot. A legegyszerűbb, ami ilyesmi otthoni használatra megfelel kb 1500-200 forintba kerül, hollandit csavarboltban tudnak adni. Kellhet hozzá csővágó is az is kb 2000 forint. Igy megtudod csinálni önmagad. Vagy valakivel meg kell peremeztetni.
a problémám a következő lenne: fékgenerálba kezdtem egy 30 éve álló gaz 69-esen. A főfékhenger hollandija annyira be volt rohadva, hogy csavarás közben a fékcső eltörött. Van ötletetek hogyan tudnám ezt megjavítani? Cserélnem kell az egész fékcsövet és venni, vagy gyártatni le egy mindkét oldalon peremezettet hollandival, vagy esetleg meg lehet peremezni a régi fékcsövet és új hollandival visszacsavarni a főfékhengerre?
Sziasztok! Sebváltó, osztómű, első-hátsó híd hajtóműolaj leeresztő csavarhoz keresek szerszámkulcsot. Ha van valakinek eladó, vagy kölcsön, kérem jelezze! Új leeresztő csavar is érdekelne (6db)! 20/622-18-68
Van egy laprugógarnitúrám eladó, ha érdekel. Kocsiba benne van minden, motor váltó stb... plusz kb 300 kilónyi alkatrész belepakolva, úgy annyira ívesek, mint a képeken.
SZia BTR zár ügyben kereslek majd ha aktuáis lesz. Vettem egy mechanikus órát mtz-be valót le teszteltem kompresszoral aztán beszereltem,és láss csodát van olajnyomásom :)
Szia az enyémen samu tárcsa van és 3as golf féknyereg mangels felnik vannak rajta nyomtávot nem kellet szélesiteni. majd teszek pár képet holnap vagy vasárnap.
Nem rég vettem egy parancsnoki UAZ-t ami eléggé be van ülve.Terheletlenül is szinte egyenesek laprugói,főleg az elsők.Az volna a kérdésem ,hogy van-e erre a problémára valami bejáratott módszer?
Üdv mindenkinek.Segítség vagy ötlet kellene.Tárcsásításra adtam a fejem,de nem vagyok biztos magamban.Uaz hídra 10mm vastag Samurai tárcsát gondoltam,Samurai macisajt felnire,vagy uaz felni maradna nyomtáv szélesítővel,de nemtudom mekkora szélesítést igényelne.És a féknyeregben sem vagyok biztos,swift nyeregre gondoltam de nemtudom jó lesz e vagy elfér e.Valakinek valami ötlet hogy milyen nyereg stimmelne a 10-es samu tárcsához?
-terepváltó (15000) -generátor(ékszíjtárcsa nélkül viszont kiváló állapotban van!!) (5000.-) -469-as ponyvatartó vasak (4000.-) -lámpa bura bilik újszerűek! (4000.-) -önindító behúzó mágnes (2000.-) -bolygómű! (6000.-) -első futómű csuklóház komplett (4000.-) -szelepházfedél feketére galvánozva. Nem ég le le mint a festék! (2000.-) -1 db uaz tükör (1000.-)
Van egy karosszériám már jelentősen átfaragva. 20.000FT-ért odaadom. Ha senkinek nem kell előbb utóbb elviszem a MÉHecskébe mert csak áll és eszi az idő. De jobb szeretném ha valaki még felhasználná.
Email címet mondasz, küldöm. Valamikor régebben mérve volt, ha jól emlékszem valahol 7 és 9 között. Ha hozol mérő műszert és mindent ami kell az élindításhoz mérhetünk olajnyomást is. Pest megye, Tököl
Nektek mennyire pontos az olajnyomás jelzőtök? Megbízható? Nkem sajna nem is nullárol indul mikor ráadom a gyujtást,és alapjáraton melegen ki sem mozdul a piros lámpa viszont sosem villan be. Gázadásra meg elindul a mutató de 2 barnal soha sem megy feljebb még hidegen sem. Lehet motorgenerál lesz a vége??
Szeretném a segítségeteket kérni. Röviden az előzményekről.
Nagyapámtól örököltem egy házi építésű kerti traktort, melyben egy Moszkvics "erőforrás" üzemel, mely egy Uaz váltó/terepváltóval van összekötve. Sajnos ez a Moszkvics motor nincs túl jó formában, és eléggé költséges lenne a feljavítása ezért motorcserén gondolkodom.
A kérdésem a következő:
Mivel Moszkvics motort nem találok, - vagy ha igen akkor arany árban - , így azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, hogy meg tudnátok-e mondani milyen motorral lehetne összehozni az Uaz váltót?
Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.
Eladnám a képeken látható UAZ cuccokat. A kuplung tárcsa, a kardánkereszt garnitúra ( bontatlan eredeti zacskóban ), két gyújtás előtét a hengerfej tömítések és a szelepfedél tömítés újak, a többi használt. Nem igazán tudom az árakat, meg nem is kereskedni akarok, csak sajnálnám kidobni . Meg aztán valakinek még jól is jöhet. A legtöbbet ígérő viheti a cuccot, lehetőleg egy tételben.
Nem UAZ-os dolog, de hátha valakit érdekel. A harmadik képen egy ZIL 131-es valaha híradós kocsi dízelesítéskor kibontott elektromos nemtudommik vannak. Ha valakit érdekel... Telefonom: 20 9907476
Szevasztok!! Abban kérbém a segítségeteket hogy az üzemanyag szintjelzőt hogyan lehet bekábelezni? A jeledó valamint a jelző teljesen gyári. A jeladóra elvileg egy kábel megy azonban a jelzőre viszont 4 és az érdekelne hogy mit honnan hova kell kötni? Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok nem tudtok valakit a keleti régióban ( Miskolc Nyiregyháza Debrecen) környékén aki BTR zárat betud szerelni?? nem baj ha nem olcsó csak korrekt legyen és müködjön rendesen.
Udv az Uraknak!
Gyari kinyomocsapagyat helyettesitett-e mar valaki valamilyen masik kinyomocsapagyra,ami strapabirobb valamivel,ill zsirozhato is!
Ha valakinek barmi otlete ill. tapasztalata lenne,azt szivesen fogadnam!
Koszonom a segitseget,jo uazozast mindenkinek!
sziasztok valaki meg tudná mondani hogy a kinyomo csapágy és béka közti hézagot hány milire kell állitani,platos uaz 452-es ha jól tudom,válaszokat elöre is köszönöm
469b-hez keresek egy darab használható állapotú lehajthatós oldalüléshez (6-7 ülés),való ülőlapot, ha akad valakinek egy eladó, kérem jelezze.
Valamint van egy használt vízmintás gumim felnivel, amit használt terepmintás gumira (felnivel) cserélnék el.
És van egy UAZ452 karbantartási leírásom (lefűzött), amit szívesen odaajándékozom annak, akinek szüksége van rá (persze, ha van felesleges bármi cserébe 469b-hez, azt megköszönöm).
Köszi a segítséget mindenkinek. Meglett a hiba, vagyis az ok nem, de sajnos az okozat igen. Valszeg a vez.lánc nyúlása és a lánckerekek kopásából adódóan elment a vezérlés. :(
megnézheted a gumi üzemanyagcsövek állapotát. egy rihes, repedt csö nagyon meg tud szivatni. egyenetlen lesz a motor járása és mintha folyton le akarna állni.
vannak Eladó uaz alkatrészek. Hidak,rugok,váltók,motor,fülke,alváz,gumik,felnik stb.Minden ami egy uazhoz kell Ár megegyezés szerint.06 30 504 4263 Mindent tudok postázni
Sziasztok! Hozzájutottam egy UAZ-hoz. Merci diesel motoros. A hibajelenség az hogy egyszer csak elment az erő belöle és mintha a levegőszűrőbe pufog ki és olyan mintha 'bezabálna', lassan pörög fel. Elméletileg a vezérlés a helyén van. Nem az első motor amit javítok, de ilyennel még nem találkoztam. Ha esetleg valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném.
Új feliratkozó vagyok, nemrég vásároltam egy UAZ469b-t és szeretnék hozzá beszerezni néhány újszerű alkatrészt, illetve kiegészítőt. Tud valaki eladásra ajánlani valamit az alábbiak közül?
- megszakítós gyújtótrafó
- jó állapotú ponyva
- jó állapotú medvetalpmintás terepgumi (4db)
- keresőlámpa
- kormánykerék
Érdekelne még gyári utánfutó és ajtózárási, illetve motorháztető zárási megoldási ötlet, illetve UAZ bontó elérhetőség.
Nem egészen ide illő a dolog de hátha van valaki aki tud segíteni.A 461-es aromba merci motort raktam.Azt a jelenséget tapasztaltam hogy terepben hegynek fölfele megy mint a veszedelem de utcaiba olyant csinál mintha csúszna a kuplung,motor pörög de az autó áll jobb esetben, vagy gurul vissza.Önbeállós olajos kuplungról beszélünk.A kuplungtárcsa még egész jó bőrben van.Mi lehet a gond??Tud valaki valami tippet adni?
Nemtudom:) én sosem használom mert akkor még siralmasabb az olajnyomásom :=/ gondolom egy jó állapotu motoron van értelme extrem terhelésnél dagonya forróságban meg ilyenek,de én még sosem éreztem hiányát.
Szürkemarha bikaborjakat(250-300kg) cserélnék jó állapotú dizel üzemű műszakis platós uazra, értékegyeztetéssel jelentkezni az alábbi telefonszámon:06308139435 illetve az alábbi email címen:csoka.g@freemail.hu, komoly érdeklődőknek képet küldök.
Üdv!
Van egy dobozos uazom, s az önindító ledarálta a fogaskoszorút, s most vennem kell egy olyat, s azt kérdezném hol lehet ilyet olcsóbban venni? s a dobozos uaz és a parancsnoki uaz lendkerék amin a fogaskoszorú van azt hiszem így hívják meegyeznek- e?
Segítséget előre is köszi. További szép napot!
Segítség.Gyenge volt az olaj nyomás, kicseréltük a hajtókar csapágyakat, és most egyáltalán nincsen olaj nyomás.olaj szívagyú működik.van valakinek ötlete?
Csak norisz olyan kemény,hogy vesz 10deka párizsit szeletelve,haza megy be teszi a dvd lejátszóba az egyik szeletet és visszanézi az egész disznóvágást!!!
amikor ezt gyártották akkor nagy divat volt a diskman és ha a diskman be beleduktal egy olyan vezetéket amelynek min2 vége 3.5 jack akkor a ásik fele bele ment a magnóba és máris tudod halgatni a cd-t az autóba de ezzel az eróvel kihangosíthatod telefonod hívását,vagy a telefonodból játszhatsz le számokat abban az esetben ha van a telefonodon 3.5 jack kimenet.
kazettás egyszer volt kipróbálva tehát működik,a cd-ről annyit hogy van rajta egy bemenet a magnó elején és akár mobil telefonról vagy mp 3 ról szólhat a zene
hello Sajnos papírjai nincsenek,de az autó nagyon jól össze van rakva,olyan áttétele van hogy ez nem fog ott maradni sehol,A kasztnit illetve csak a sárvédők lettek felvágva ,meg a ponyva helyett lemez van ,de nem egy össze eszkábált uazról van ,ez télleg nagyon jól össze van rakva.Most jelenleg másik parancsnokim nincsen ,platósom van eladó
Sziasztok van itt valaki aki lecserélte a gyári olajtükrös légszürőt? Szeretnék egy home made snorkelt csinálni ha esetleg van valakinek tapasztalat,hogy miröl kéne légszürőházat át febrikálni,esetleg egy két kép ,tanács azt megköszönném.
Nincs mit Ádám:) jó volt. ma vettem főfékhengert már alá is raktam, ugyhogy ujra van fékem.) de most az egyik első karos csillapitóm fosta el magát:/ remélem egyszer véget ér és minden jó lesz rajta. lehet át kellene alakitani normál lengéscsillapitósra. a hátuljában már olyanok vannak.
köszi, igen alapesetben 1-2-4-3, de itt a gyújtáselosztó a vezérműtengelybe 180 fokkal elfordítva lett anno beletéve és a motor járt már, csak kicsit csörgött a szelep ezért kéne rajta állítani. A gyújtást is eszerint állítottuk stroboszkóppal, tehát az tuti mert szép a hangja egyébként :)
most így néz ki a gyújtáselosztó, a nyíl a rotort akarja szimbolizálni :)
Igazából az 1-3-4-2 szelephézagállítási sorrendje érdekelne, biztosan így is be lehet lőni a motort.
Szerintem ennyi a gond ,de ha így se jó akkor valami galiba van a motorral.A szakirodalom szelephézagra rohadt sokat ír én a szívót 20 ra a kipufogót 25 re szoktam belőni és úgy nekem tökéletes.
1-3-4-2 a gyújtási sorrendem, azonban ha ezt a sorrendet követem, akkor valami nem okés, mert ha beállítom az első hengeren a hézagot és fordítok a kurblival 180 fokot, aztán a harmadik hengeren lévő szelepeket is beállítom, az elsőn lévő szelephézagok óriásiak lesznek (pedig ugye az előbb lettek belőve) és ez nagyon nem tetszik.
Várom a hozzászólásokat, segítségeteket, melyeket előre is köszönök.
Sziasztok nem tud valaki infót arrol hogy mit tartalmazott anno egy uaz gyári szerszámkészlet? Illetve hol lehetne egy ilyen retro csomaghoz hozzáutni? Neten semmi infót nem találtam:(
Volna egy kérdésem mitől lehet az hogy nincs szikra,már azt csináltam hogy az önindítóról vittem pluszt a trafóra de így sincsen ,át raktam már a másik uazomba a trafót és ott jó.
Mitől lehet ez
Kérlek segítsetek,mert dolgozni kellene vele menni .
Ezért ettől jóval több amit tud. Konkrétan a véglehajtással,előtéttel is rendelkező híd,aminek a két féltengelye nem a kerekeket hajtja közvetlenül,hanem a híd két végén levő lassító áttételt. Emiatt szerkezetileg megnő a hasmagasság,nől a talajra átvitt nyomaték,csökken viszont a sebesség.
Sziasztok! Van két hátsó féltengelyem. Valószínűnek tartom, hogy újak. Darabja 7E forint. Ha valakinek szüksége van rá, keressen nyugodtan, küldök képet is.
Gyarilag 10 centivel magasabban van a kaszni, ezt tudja a portalhid. A specialis orosz egysegek hasznaltak parancsnoki Uaz alatt. A portalhidas parancsnoki Uaz-ok tipusa 469A es nem 469B..
MH-ból kivont autók is vannak, 469-esek. Forgalomba helyezhetők, okmányokkal. Motor-erőátvitel jó mindegyiken, amiben különbség van, az a fülke korrodáltságának foka, és a teljesség. 452-esek is vannak, azok inkább bontásra, alkatrésznek. Több gépjármű csomagszerű vásárlása esetén kedvezmény. 06209452274
Jó napot emberek! UAZ portálhíd párban eladó. Ugyanitt gyakorlatilag bármilyen UAZ alkatrész, normális gyári új vagy garanciával felújított, bontott, zárolt kocsiból bontott eladó. 06209452274
Sziasztok eladóvá váltak az uazomból ezek az ülések.Nincs szakadva teljesen jók.A felfogatási pontok a gyári rögzítési pontokhoz lettek igazítva így csak be kell csavarozni és lehet is menni.
Csak egyben eladó 20 000 Ft-ért.
Ugyan itt eladó egy jó üzemanyagtartály is (balos) és egy jó alváz is.A tartály 6000 az alváz meg egy 10 000.
Köszi a tanácsokat. Lehet ez most szőkenősen fog hangzani. De leirnátok nekem hogyan kell a gyujtást álltani. Azt tudom,hogy az elosztót kell elforgatni,de merre hogyan valamelyik hdugót felsőholtpontra kell állitani? Sajnos ehez analfabéta vagyok ez valahogy kimaradt.
Nekem ugyanez az osszeallitas volt a 469-en 20 liter ala nem nagyon birtam vinni. Aztan gyujtas allitgatas, 131-es karbi ami kicsit jobban porlaszt. Most 17-18 liter... :-) ennyi.
sziasztok lenne egy kérdésem. van ugyebár egy 469es uazom 77es évjárat gyári m21 es motorral eddig csak gázzal üzemelt, de a forgalmiban nem volt benne ezért kivettem belöle.Tanksem volt az autó alatt tettem alá egyet ac-t is csöveket mindent k129es ablakos egytorkos karbi van rajta. Voltak gondok lyukas uszó rosszul záró tüszelep ezeket mind kijavitottam olajat szürőt cseréltem a karbiban volt rózsa azt is kivettem benzinem nem folyik sehol olajba sem nyomja bele. És most jön a kérdés hogy létezhet,hogy aszfalton sík terepen 45km-en 20liter benzint megeszik??? ez létezhet mi lehet a baj? nagy kerekek vannak rajta 31x9.5 r15 de ezt durvának tartom 20 literrel 100-on megbékélnék. ja és gázbol alig evett valamit 150km-röl 5000ft-bol haza jött. A BENZINSZINTEM jónak tünik fél felett 3/4közelében van az ablaknál
Dolgozni csináltam meg. Azért is javítottam fel ennyire, hogy ne hagyjon ott valahol. A gondom pusztán gazdasági. Hűtőházból hordom a káposzta levelet. Az UAZ-ra 9 konténer megy fel. Egy kimagasítózott 6,5-ös MBP-re 21. Ha még rá tudnék stiholni 3 konténerrel, akkor már kezdené megérni. Üzemenyagban akkor sem, de időben feltétlenül. Most ezen agyalok.
Nem szívesen adnám el, mert rengeteget dolgoztam és még többet tanultam mire sikerült összerakni.
Első szimmering csere:
- Ékszíj tárcsa levesz
- tengely vég levesz, vagy bele hajtasz egy-egy nyolcas csavart, vagy csapágylehúzó
- olajdekni levesz
- vezérmű dekni levesz
- vezérmű dekniben a szimmering
A szimmering mellé egy vezérmű dekni tömítést is rendelj
Szia ádám bocsi hogy ma nem jelentkeztem,de csak most lettem kész :/ az úszom is lyukas volt forrasztani kellet,a tüszelepemet meg hiába csiszoltam pasztával csak engedett. De ezt ajánlom mindenkinek volt itthon egy 1000 suzuki karbim abbol kivettem a tüszelepet a szelep háza nem passzol de a kis pöcök egy az egyben jó bele és ennek gumibol van az egész vége tökéletesen zár. most már nem nyomja tele benzinnel az alapjáratom is már csak minimálisan ingadozik de ezt a kopott pillangószelep tengelynek tudom be. vagy veszek rá majd egy jobb állapotu 129es karbit vagy lehet utána nézek és lada karbi lesz rajta.
Szia!Nem postáznak hozzánk legalábbis nekem ezt írták de Ukrajnába gond nélkül de oda is felszámol szállítást.Mi kellene ha nem titok talán tudok segíteni?Én ezt az ablakot rendeltem, ukránba mentünk érte .
Sikerült-e már valakinek orosz internetes webshopból alkatrészt, kiegészítőt rendelni uaz-hoz. Gondolok itt olyan cuccokra, kiegészítőkre amiket magyar kereskedők nem forgalmaznak. Nyelv nem probléma. Nyilván számítani kell vámra és az előre fizetésre, meg a magas postaköltségre.
Ez ilyen kategória, főleg ha hobbi, veterán autókról beszélünk, nagyon sok idő, pénz és energia rámehet a szeretett gépjárműre ami "talán" sosem jön vissza. Szopóág és nem is térül meg.
Teszem azt egy 353-as Wartburgra is simán rákölthet az ember 5-6 kilót, hogy legyen egy 200.000 Ft piaci értékű autója.
Nem lehet pénzben kifejezni mit ér egy ilyen annak aki megszállottságból, elhivatottságból sokat melózott rajta.
Tehát ha nem adják meg azt az árat amit kérsz, inkább tartsd meg.
AZ uazban a trafónál nincsen szikra,a trafóba be megy az áram a gyújtás elosztóba is átmegy,de a trafóból vezetéken nem jön ki,már vezetéket is cseréltem ,meg 3 db új trafóval is próbáltam akkor sem megy.
Hát a karbi az nem biztos hogy meg mutassa hogy m24 vagy m21-es mert nekem van 2 db uazom mind a kettőben m24 es van csak egyiken 1 torkú,a másikon 2 torkú,attól függ milyen szívósor van rajta
szervusz Viktor. most hogy felhivtad rá a figyelmemet nekem is feltünt hogy a 8 csavaros AC nem jo az m21 es motothoz, mert a karja felfelé kell hajoljon a 8 csavaros m24 es AC karja pedig egyenes. Ha lehet próbáld kicseréltetni, az adveszen gaz69 es AC ként van hirdetve, legalábbis ahoz hasonlito kell hozzá. ne haragudj hogy most kapcsolok, még álmomban is betont keverek a keritéshez.
Holnap lesz egy kis kultúrális program, itt az a cél, hogy minnél többen hozzák el a dédelgetett autócsodáikat. Még akkoris ha nem szalonállapotú a járgány.
Valaki igazán kigurulhatna egy UAZ-al... :)
Az nagy látványosság lenne a Trabantok, Wartburgok és Skodák közt.
Sziasztok egy kérdésem lenne . Van nekem egy 1977es évjáratu 469-esem .Nem rég vettem és csak gáz üzem van banne de szeretném vissza alakitani benzinesre. Ac pumpa sem volt rajta be volt lemezelve a helye. Most vettem egy ac pumpát az advesz-töl 8csavaros. De sajna nem megy be a helyére probátam körbe forgattam a motort de sehogy nem akar a helyére menni. Az lenne a kérdésem,hogy létezne hogy lehetséges,hogy a régebbi fajta poharas pumpa kellene és az nem egyforma ezzel az ujabbal? vagy ennek is be kellene mennie? itt lesz a szabadnap aztán szerettem volna megcsinálni minden tanács jól jönne. Elöre is köszönöm.
Végleg megszabadulnék a következő alkatrészektől (UAZ 452):
Hátsó kardán 3 15,000 Ft Cuppántok 16 10,000 Ft Lengéscsill 8 8,000 Ft Kengyelek 6 4,000 Ft Lökháritó 1 3,000 Ft Felnik 6 10,000 Ft Váltókarok 6 3,000 Ft Üvegek 12 5,000 Ft Gömbfej 1 5,000 Ft Hosszú félt. e. 1 6,000 Ft Ablaktörlő szerk 2 9,000 Ft Műszerek 1 500 Ft Vonószem 2 6,000 Ft Lendkerék 1 4,000 Ft Kuplung szerk 1 4,000 Ft kipufogó sor 1 5,000 Ft Főfékhenger 1 3,000 Ft Harang 1 5,000 Ft Első hid tok 1 8,000 Ft Első kardán 2 9,000 Ft Alváz 1 6,000 Ft Kormánymű 2 10,000 Ft Kézifék kar 2 4,000 Ft Kormány 2 4,000 Ft Szélvédő 1 3,000 Ft Hátsó lámpa 1 1,000 Ft Műszerek 1 400 Ft Váltókarok 3 1,500 Ft Váltórudazat 3 1,500 Ft Motor fedél 1 1,000 Ft Első lámpák 2 2,500 Ft Komplett fűtés 2 6,000 Ft
Ár annyi darabra vonatkozik, amennyi írva van az adott tételhez. Mind üzemképes kocsikból kibontva!!
Volna egy kis problémám ,volga motoron 2 torkú karburátor van és most kitakarítottam és azt produkálja hogy mind a két torokba folyamatosan folyik a benzin,és a kislyukakon meg szivárog ki,így ugye be se indul.
Sziasztok! van valakinek stroboszkóplámpás gyujtásállitáshoz uazra való elögyujtásskála vagy ilyen nem is létezik és ösidök óta fülre megy a dolg. A nyelvtan nem tartozik az erösségeim közé.
valószinü hogy forditva van betéve az elosztó, es a szivóütembe dobálja a szikrát. Vedd le az elosztót forgasd el a motrot 360fokkal vagy csak simán az elosztón fordits 180fokt, tedd vissza és elméletileg jön a brumbrum
Segítséget szeretnék kérni.Be építettem egy teljesen felújított volga motrot,És egyáltalán nem tudjuk beindítani.A gyújtás a helyén,benzint kap,szikra van de nem indul be.
Az alapszín Celloxin zöld nitrozománc, de ez eléggé mély, ezért kell még fehér,sárga,piros,fekete a megfelelő szín eléréséhez. Sajnos arányaiban nem tudom neked megmondani, kísérletezni kell :)
Én csak reagáltam,hogy megpróbálhatja de szerintem fölösleges Színkódot hiába keresel a HM-nél többféle variáció van, némelyik eléggé elüt a megszokottól.
Mindropi! Ne marakodjuk ezen, inkább néz át a terepjáró építők topicba. Mosolyogsz egy jót :))
Tudod a kódját?Mert nem az volt a kérdése az illetőnek,hogy kenyér boltban tud-e venni,igaz nem is a kódját kérdezte de Te feltaláltad magad és megírtad neki,hogy festékboltban,de szó se róla nagy segítség ez is.Egyébként az "átkosba"ha már így írtad nem igazán volt gond ezzel legalábbis felénk inkább mindig az volt a gond hogy csak egy 20 literes hobokkal kellett vinni mert volt.Üdv!
"nem igazán jellemző hogy segítsenek ezek a cégek az egyszerű ember baján de a vackaikat persze vegyük meg mert milyen jók azok."
Szerintem egy kicsit túlreagáltad a történetet. Szinte minden utcasarkon kapsz autófestéket. Bediktálod nekik a színkódot és választhatsz, hogy matt vagy fényes 1k vagy 2K...
Nem az átkosban vagyunk ahol a miniszter kell a barátod legyen ha "katonai zöldet" szeretnél.
Én egyáltalán nem keseredem el eszembe nem jutna az autómat ilyenre festeni csak az illető keresi és Ti meg ilyennel dolgoztok miért ne próbálhatná meg.Egyébként kellemesen csalódnék ha segítenének benne mert nem igazán jellemző hogy segítsenek ezek a cégek az egyszerű ember baján de a vackaikat persze vegyük meg mert milyen jók azok.Egyébként köszi ,hogy reagáltál.Szép napot!
Eladó benzin-gázos UAZ. 3 éve nem használt, önindító vagy fogaskoszorú hibából adódóan lett lerakva. A Burman tömítésnél csöpögött az olaj. Előtte üzemképes volt. Azóta vannak hiányosságai: a két első féltengely, a hűtő és a főfékmunkahenger lett belőle kiszedve. A váltó, terepváltó tökéletesen üzemelt.
Ára: 115.000.-
Somogybabodra, erdőre, tanyára vagy alkatrésznek egyaránt alkalmas!
Mi volt az elötörténete a dolgoknak? Sokat állt az autó? Talán a szivató üzemmódod nem müködik rendesen dugulás vagy elért tömités miatt. esetleg mégnézheted hogy nem e levegösödik be valahol az üzemanyagrendszered a tanktol számitva, mert amig nem dolgozza ki a levegöt nem folyamatos az üzemanyag ellátás. ezt okozhatja elöregedet gumicsö vagy laza bilincs
Na az jo lenne ha megnézhetném a géped legalább ki okositanál,hogy mire figyeljek majd a vételnél. A számom 20 399 4360. SAjnos most vasárnap is melo van,de jövőhétre valamelyik délutánra egyeztethetnénk. Következö hétvégén meg felkerekedek és elhozom a gépezetet.