Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibke Creative Commons License 2018.03.27 0 0 34210

Sziasztok! Hátha valaki csipőböl tudja a gondom megoldását. 

1999, Bora, 1.6 akl, digit klíma

00668 hibakód, azonnal visszajön a motorvezérlőbe. Élő adatba is durván ingadozott a feszültség(0.5 voltokat) de 14 alatt volt a kiugrás.

Hiba régóta fentállt, napokba kapott új hueco fesszabalyzót, 3 nap mulva kuka, túltöltött, abs, klíma, stb vezérlő bedobta ugyanezt a kódot, abs vadul írta a stop-ot a kijelzőre.

Ma kapott másik bontott generátort, töltés remek, 14.4-14.0 fordulaton, klímával, stb.

De hibakód ugyanúgy van(csak a motorvezérlőbe), és pislákol a lampa is ahogy ugrandzik az alapjárat. (És élő adatba is, bár akkun mérve minimalis az ingadozás, de a multiméter nem is túl gyors)

Adtam plusz testet az akkuról a bódénak, semmi valtozás.

Köszi ha van tippetek.

409 Creative Commons License 2018.03.27 -1 0 34209

 

  Jó. (ha működik)

Előzmény: Galaxy2006 (34207)
Galaxy2006 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 34208

Vag-com Vcds 17.8 HEX+CAN Magyar nyelvű Legújabb verziójú! nem demó!

Ez a leiras hozza.

Előzmény: Galaxy2006 (34207)
Galaxy2006 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 34207

Talaltam ilyet ez jo lehet a galaxymhoz?1.9 pd 2006.Csak sajat automhoz szeretnek.

atuc Creative Commons License 2018.03.26 0 0 34206

Nem lehet VCDS-sel megcsinálni. Nem tudom mi van benne, milyet akarsz. Lehet hogy elég átírni a security blokkot, lehet hogy nem.

Előzmény: Noob15 (34201)
atuc Creative Commons License 2018.03.26 0 0 34205

Színes KIJELZŐ! Nem eltérő színű.

Előzmény: murray (34204)
murray Creative Commons License 2018.03.26 0 0 34204

bár én skodás vagyok , annyit tudok hogy műszeregység nélkül vagy rosszul beállított csere egységgel  nem indul az autó. 

immo 4 jegyű PIN kód megvan? lehet kelleni fog. 

egyszerűbb lett volna a jelenlegin átforrasztani a háttérvilágitást 

 

Előzmény: Noob15 (34201)
Galaxy2006 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 34203

Csak mert nem szeretnek mellenyulni

Előzmény: WhirlpoolDoktor (34200)
Galaxy2006 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 34202

Szia!Tudnal belinkelni egy ilyen magyar nyelvut amit csak meg kell rendelnem?Galaxy 1.9 pd 2006 hoz kellene.Köszi

Előzmény: WhirlpoolDoktor (34200)
Noob15 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 34201

Sziasztok!

 

Szeretnék egy kis tanácsot,infot vagy segítséget kérni Tőletek!

 

Van egy Audi A4 B8 2009 évi autóm amiben szeretném lecserélni a Óracsoportot piros boardos-ról színesre, meg is van a másik óracsoport (MagnetiMarelli)

 

Az lenne a kérdésem hogy ennek mi lenne a menete, hogyan tudnám ezt kivitelezni!? (Márkaszervizbe nem igazán szeretném elvinni)

lehet hülye lesz a kérdés, de ezt gondolom VCDS-el nem igazán lehet kivitelezni!?

vagy ha még is :) hogyan tudnám megcsinálni?

 

Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!

WhirlpoolDoktor Creative Commons License 2018.03.24 0 0 34200

30 dollcsi alatt van a klòn magyar,2-3 èvig el van vele az ember

Előzmény: ctvi (34195)
atuc Creative Commons License 2018.03.24 0 0 34199

Igaz, csak nem magyar nyelvű.

Előzmény: a8lang (34198)
a8lang Creative Commons License 2018.03.24 0 0 34198

Azért a vag can pro (VCP) se rossz, sőt nagyon sok mindent tud amit a vcds nem, és sokkal olcsóbb is.

Előzmény: ctvi (34195)
ctvi Creative Commons License 2018.03.24 0 0 34197

Mert a sok okos nem menti le/vagy lementi csak nem adja oda az autósnak az eredeti tartalmat, csak ráteszi a csodaszoftvert! Néha ki kell menni a pályára, és regenerálja magát. Ha világítani kezd, akkor a legtöbb esetben még kényszer regenerálással menthető a dolog. Csináltam a haveroknak is, és volt amelyikkel 60 km-t kellett menni, míg kényszer regenerálta magát. VCDS-el alkottam meg, mert sokan már a kimosást, és hasonlókat mondtak neki! Megértem a szerelőket, mert egy részecskeszűrő cserén többet lehet keresni......, mint, egy kényszer regeneráláson... Kódok  hiányában nem lesz egyszerű a mutatvány.....

Előzmény: xmbela (34174)
ctvi Creative Commons License 2018.03.23 0 0 34196

Nem olcsó a vcds, ha megengedheted magadnak, akkor hosszútávon megéri venni egy ilyet. Magyar nyelvűt vcds-diag.huoldalon tudsz szerezni.

Előzmény: Penell1354 (34139)
ctvi Creative Commons License 2018.03.23 0 0 34195

A vcds a legjobb! Nem olcsó, de nem fogsz csalódni benne! Az auuto M3 forgalmazza, vagy vcds-diag.hu

Magyarul van. Léteznek klónok is, de azok nem tartósak, és nem is frissíthetőek általában, és hamar ott leszel, mintha vennél egy eredetit.

Előzmény: LacEA211 (34180)
Penell1354 Creative Commons License 2018.03.22 0 0 34194

Szia! Kérdezném hogy egy pillanatra indulás előtt megjelent a kijelzőn hogy auto hold error. Mitől lehet?

Előzmény: direx (34178)
ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34193

Akkor nem értem... azt nem tartom valószínűnek, hogy hibás alkatrészt építettek volna be. Persze előfordulhat, de nem valószínű.

 

Már csak arra tudok gondolni, hogy esetleg egy komplett szoftverfrissítés is kellett volna, mert pl. változott a mapping is amikor új revíziót vezettek be a VW-nél (ez a termosztátház többször át lett dolgozva, ismert probléma, tele van a net a beázott darabokkal, itt az enyém: http://indafoto.hu/ruskyy/image/25730965-46fec03c/user

http://indafoto.hu/ruskyy/image/25730967-2e10fd7a/user#nagyitas).

 

Vagy esetleg valami más egyéb szenzor még hibás, ami bejátszhat a vezérlésébe...?

 

Valakinek tipp? :(

Előzmény: mica-r (34192)
mica-r Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34192

pontosan

 

Előzmény: ruskyy (34188)
WhirlpoolDoktor Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34191

Okés

 

Annyi,hogy változtattak valamikor valamiért az első szondán annyit tudok

 

A régit az új váltja fel 262D végződésű

 

Előzmény: ruskyy (34190)
ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34190

Köszi, de a szondáknak nincs semmi baja.

Előzmény: WhirlpoolDoktor (34189)
WhirlpoolDoktor Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34189

Vadiúj gyári első szondám még van is hozzá,és nagyon olcsón

Előzmény: ruskyy (34184)
ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34188

Az mit jelent?

Szoftveresen nem lehet rajta állítani semmit?

Csere esetén adaptálni sem kell, mint pl. egy fojtószelepet?

 

 

Előzmény: mica-r (34187)
mica-r Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34187

Mindegy, nincs semmiféle illesztés erre!

Előzmény: atuc (34185)
ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34186

2013-tól napjainkig

CHHA

Golf 7 GTI (+ szokás szerint egy halom másik VAG konszern autóban ugyan ez van + az újabb 1.8 tsi-k thermomenedzsmentje is ugyan ilyen)

Előzmény: atuc (34185)
atuc Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34185

A harmadik generációs TFSI egy kicsit tág fogalom. Évjárat, típus, motorkód.

Előzmény: ruskyy (34184)
ruskyy Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34184

Márkaszerviz cserélte 3 hónapja (cikkszám: 06L121111H), de azóta nem működik megfelelően.

 

Hamarabb és többet/nagyobbat nyit a hűtőradiátor irányába, mint kellene, emiatt nem melegszik fel kellőképp a hűtővíz mert túlhűti a menetszél.

 

Gyári specifikáció szerint részterhelésen 107 celsius fokon kellene tartsa a hűtőfolyadékot, de ehelyett a 80-95 celsiusfokot éri csak el, emiatt az olaj se melegszik fel teljesen, mert az olajhűtőben is ez az alacsonyabb hőfokú víz kering...

 

A csere előtt minden rendben is volt (addig, amíg szivárgás miatt zárlatos nem lett a termosztátház).

 

Visszavittem 1x már oda, ahol cserélték + 1x másik márkaszervizbe is, de mivel nincs ezzel kapcsolatban hibakód, szerintük rendben van és tojnak rá, olyan mint lóval imádkozni.

A gond csak az, hogy emiatt egyrészt kb. 10%-kal nőtt a fogyasztásom + felmelegedett autónál be-be dobálja a katalizátor hatásfok alacsony hibakódot. A cserét követően 30 perccel hogy elhoztam az autót kivillant a MIL ezzel a hibakóddal. Azelőtt soha...

 

Az autóban 50e km van, gyári állapotú. A lamdaszondákat és a katalizátort is bemérettem független szervizben, tökéletesen funkcionálnak. 100%, hogy amiatt dobálja hosszabb utakon a hibát, mert hiányolja azt a 10-15 celsiusfokot az autó és más minimálisan más feszültséget vár a katalizátor mögötti szondától az ECU.

Előzmény: direx (34182)
76beci Creative Commons License 2018.03.21 0 0 34183

Kedves Fórumtársak! 

 

A kérdésem olyan emberhez szólna aki jártas diagnosztikában vagy már volt tapasztalata a következő jelenséggel. Az autó egy caddy 2.0 TDI 140 LE BMM motorkód gyári állófűtéssel. +5 fok alatt amíg a motor el nem éri az üzemi hőmérsékletet (víz 90 fok) addig érezhetően erőtlen az autó és hiába próbálom nyomni a gázt akkor kidobja hibára és leszabályoz. A hibakód P0299. Reggel indulás előtt 10 perccel elindítom az állófűtést de ez nem segít mert amíg a vízhőfok el nem éri a 90 fokot addig nem megy miután elérte ezt a hőmérsékletet utána gond nélkül működik. Az érdekesség, hogy utána napközben már nem jön újra elő a probléma csak első indításnál vagy akkor ha teljesen vissza hűl a motor és ebben a hidegben most visszahűl reggeltől estig amíg munkában vagyok. Ha valaki találkozott ilyen hibával az ossza meg a tapasztalatát velünk. A válaszokat ötleteket előre is köszönöm. 

direx Creative Commons License 2018.03.20 0 0 34182

Miért kell? Az Ecu vezérli a mindenkori igénynek megfelelőnek!

Előzmény: ruskyy (34179)
M.Jocó Creative Commons License 2018.03.20 0 0 34181
Előzmény: LacEA211 (34180)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!