Sziasztok! Hátha valaki csipőböl tudja a gondom megoldását.
1999, Bora, 1.6 akl, digit klíma
00668 hibakód, azonnal visszajön a motorvezérlőbe. Élő adatba is durván ingadozott a feszültség(0.5 voltokat) de 14 alatt volt a kiugrás.
Hiba régóta fentállt, napokba kapott új hueco fesszabalyzót, 3 nap mulva kuka, túltöltött, abs, klíma, stb vezérlő bedobta ugyanezt a kódot, abs vadul írta a stop-ot a kijelzőre.
Ma kapott másik bontott generátort, töltés remek, 14.4-14.0 fordulaton, klímával, stb.
De hibakód ugyanúgy van(csak a motorvezérlőbe), és pislákol a lampa is ahogy ugrandzik az alapjárat. (És élő adatba is, bár akkun mérve minimalis az ingadozás, de a multiméter nem is túl gyors)
Adtam plusz testet az akkuról a bódénak, semmi valtozás.
Szeretnék egy kis tanácsot,infot vagy segítséget kérni Tőletek!
Van egy Audi A4 B8 2009 évi autóm amiben szeretném lecserélni a Óracsoportot piros boardos-ról színesre, meg is van a másik óracsoport (MagnetiMarelli)
Az lenne a kérdésem hogy ennek mi lenne a menete, hogyan tudnám ezt kivitelezni!? (Márkaszervizbe nem igazán szeretném elvinni)
lehet hülye lesz a kérdés, de ezt gondolom VCDS-el nem igazán lehet kivitelezni!?
Mert a sok okos nem menti le/vagy lementi csak nem adja oda az autósnak az eredeti tartalmat, csak ráteszi a csodaszoftvert! Néha ki kell menni a pályára, és regenerálja magát. Ha világítani kezd, akkor a legtöbb esetben még kényszer regenerálással menthető a dolog. Csináltam a haveroknak is, és volt amelyikkel 60 km-t kellett menni, míg kényszer regenerálta magát. VCDS-el alkottam meg, mert sokan már a kimosást, és hasonlókat mondtak neki! Megértem a szerelőket, mert egy részecskeszűrő cserén többet lehet keresni......, mint, egy kényszer regeneráláson... Kódok hiányában nem lesz egyszerű a mutatvány.....
Akkor nem értem... azt nem tartom valószínűnek, hogy hibás alkatrészt építettek volna be. Persze előfordulhat, de nem valószínű.
Már csak arra tudok gondolni, hogy esetleg egy komplett szoftverfrissítés is kellett volna, mert pl. változott a mapping is amikor új revíziót vezettek be a VW-nél (ez a termosztátház többször át lett dolgozva, ismert probléma, tele van a net a beázott darabokkal, itt az enyém: http://indafoto.hu/ruskyy/image/25730965-46fec03c/user
Márkaszerviz cserélte 3 hónapja (cikkszám: 06L121111H), de azóta nem működik megfelelően.
Hamarabb és többet/nagyobbat nyit a hűtőradiátor irányába, mint kellene, emiatt nem melegszik fel kellőképp a hűtővíz mert túlhűti a menetszél.
Gyári specifikáció szerint részterhelésen 107 celsius fokon kellene tartsa a hűtőfolyadékot, de ehelyett a 80-95 celsiusfokot éri csak el, emiatt az olaj se melegszik fel teljesen, mert az olajhűtőben is ez az alacsonyabb hőfokú víz kering...
A csere előtt minden rendben is volt (addig, amíg szivárgás miatt zárlatos nem lett a termosztátház).
Visszavittem 1x már oda, ahol cserélték + 1x másik márkaszervizbe is, de mivel nincs ezzel kapcsolatban hibakód, szerintük rendben van és tojnak rá, olyan mint lóval imádkozni.
A gond csak az, hogy emiatt egyrészt kb. 10%-kal nőtt a fogyasztásom + felmelegedett autónál be-be dobálja a katalizátor hatásfok alacsony hibakódot. A cserét követően 30 perccel hogy elhoztam az autót kivillant a MIL ezzel a hibakóddal. Azelőtt soha...
Az autóban 50e km van, gyári állapotú. A lamdaszondákat és a katalizátort is bemérettem független szervizben, tökéletesen funkcionálnak. 100%, hogy amiatt dobálja hosszabb utakon a hibát, mert hiányolja azt a 10-15 celsiusfokot az autó és más minimálisan más feszültséget vár a katalizátor mögötti szondától az ECU.
A kérdésem olyan emberhez szólna aki jártas diagnosztikában vagy már volt tapasztalata a következő jelenséggel. Az autó egy caddy 2.0 TDI 140 LE BMM motorkód gyári állófűtéssel. +5 fok alatt amíg a motor el nem éri az üzemi hőmérsékletet (víz 90 fok) addig érezhetően erőtlen az autó és hiába próbálom nyomni a gázt akkor kidobja hibára és leszabályoz. A hibakód P0299. Reggel indulás előtt 10 perccel elindítom az állófűtést de ez nem segít mert amíg a vízhőfok el nem éri a 90 fokot addig nem megy miután elérte ezt a hőmérsékletet utána gond nélkül működik. Az érdekesség, hogy utána napközben már nem jön újra elő a probléma csak első indításnál vagy akkor ha teljesen vissza hűl a motor és ebben a hidegben most visszahűl reggeltől estig amíg munkában vagyok. Ha valaki találkozott ilyen hibával az ossza meg a tapasztalatát velünk. A válaszokat ötleteket előre is köszönöm.