Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50167

...ezeken  utakon...  :-((  ..tegnap cseréltem első telókat ...  de hátul is kell valami szilentet cserélni mert van valami hangja ... 

Előzmény: BallyS16 (50166)
BallyS16 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50166

Hali! Azóta nem kopog semmi, csak tényleg a kormányon érezni olykor egy kottyanást - tél elmúltával aktuális lesz, szinte 100% - meg ami kijön még ezeken az utakon....

Előzmény: soryton (50164)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50165

Be tudnád a képen karikázni hogy kb holvannak a csavarok? Mert én már szedtem így szét, de nem láttam hogy mi tartaná.

Előzmény: Tuzmester84 (50158)
soryton Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50164

..na az elveszett bárány meg került ...  :-))    --egyébként a kormánymű még akzuális .. ? mert nálam csak porosodik...  :-))

Előzmény: BallyS16 (50162)
papesz06 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50163

Sziasztok! Köszönöm Tüzmester84! Holnap neki is állok a cserének. Eredményről beszámolok.

BallyS16 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50162

Sziasztok - I'm back :)

Keresek Xsara Coupe-ba első üléseket, ha II-es és szürke, vagy full belsőt, ha I-es és vagy nem szürke.

Oldallufis, nem forrasztott csatis érdekel, nem kiült, nem kiszakadt.

Ok: kezemben maradt a 2. ülésdöntő kar is... bezzeg az I-esen ilyen gond nincs...

Merci!

mcsontos Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50161

Lemerült akksinál volt, hogy ráindítóztam, kilengtek a mutatók, és jobb oldalre estek le, ahol ugye ha jobvbbra forog, felakad a pöcökbe (most is ilyen helyzetben van, és a pöcökig fel lendül, ottt pedig azon fennakad).
Másik indításos kilengésre bal oldalra estek már.

Előzmény: AxxeL91 (50155)
Hf1968 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50160

Sziasztok.

Hát ha valaki tud megoldást. Xsara II 1.4 2003-as az autó. Motorféknél rángat az autó,nem nagyon, de érezhető a probléma. Féltengely,tartóbak,esetleg más ötlet? Köszi.

Hf1968 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50159

A Frid-Car-nál a szíjkészlet (Delco márka citroen beszállító),+ én vettem b.szűrőt 27000Ft-volt összesen. Pesten van az üzlet a Jász u.97-ben. Ha most veszel valamit -33% az összes termékre. Egy 20000-ból kijössz.

Előzmény: Keri Arpi (50143)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50158

Ki kell szedned fölüle a rádiót és alóla a tárolórészt (ami mellett az ablakemelő kapcsolók vannak -> lásd a képen). Ez utóbbiba bel kell kapaszkodni és kihúzni, csak először jön ki nehezen... :) Utána látni fogod a csavarokat amik a középkonzolhoz tartják a fűtés vezérlőt. Rizsszemizzók felelősek a világításért, amiket nem olyan könnyű beszerezni (nekem a Mikronikában nem tudtak adni, így gányolni kellett másfajta izzókkal új foglalatot...)

Ez 2001-es XsaraII-nél van így.

 

Előzmény: papesz06 (50156)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50157

Nekem is 3 vezeték megy bele (Xsara II), 2 vastag zöld és egy vékonyabb szürke. A 2 vastag az áram, ami nekem gyújtás és kulcs nélkül is van. (Tehát mindig van benne áram.) A szürkében megy a világítás, ami csak a helyzetjelzővel együtt kap feszültséget. (Én ezt "csapoltam meg" pár poszttal lejjebb...)

Előzmény: AxxeL91 (50154)
papesz06 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 50156

Sziasztok! Egy kis segitségre lenne szükségem. xsara 2 em van, és a fütés kapcsolók műszerfal izzóit szeretném kicserélni. Részletes folyamat sorendet szeretnék kérni. Mit hogyan csináljak. Ellőre is köszönöm.

AxxeL91 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50155

Attól romolhatott el hogy lemerült az aksid, talán.

Nekem úgy romlott el hogy elszállt az akku, rá lett indítva...mostmár megsem mozdul a kmóra, de a fordulatszámmérő még megy.

Nem nagy ügy kicserélni de többfajta óra is van, és így pontosan ugyanolyat kell venned. hogy mennyibe kerül az passz, de órát azt már veszel kb 8000-ért. Egyébként csak pár csavar és csatlakozó. csak óvatosan kell és szakszerűen leszedni.

Előzmény: mcsontos (50142)
AxxeL91 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50154

Hali! 

Szivargyújtóval lenne egy kis gondom.

Még anno kilett szerelve belőle, és most szereztem egy gyárit, csak az a gond hogy 3 vezeték van.

2 zöld és egy sárga.

Eddig direktbe volt kötve egy kapcsolóval 12v elhúzva neki és a sárgával összekötve és így jó volt.

Nem a helyzetjelző kapcsolta a beltéri világítást, hanem a direktkapcsoló.

Az lenne a kérdésem, hogy ezt a 3 vezetéket hogy kell úgy bekötni hogy ismét a helyzetjelzővel tudjam kapcsolni a benti világítást is és jó legyen a szivargyújtó is???

Bocsi ha valamit nem jól fogalmaztam meg csak már este van.

Előre is köszönöm a választ!

Üdv!

 

ui.: 1999-es Xsara I !!

tahepa Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50153

A hozzáláncolt pulikutyát nem akarták felszámolni? :)

Na mindegy , ők így értelmezik a kereskedelmet.....

Tévedek ha azt gondolom hogy van némi közöd a civis városhoz?

Előzmény: VTS Tibi (50152)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50152

Én egy darab ködlámpát akartam venni, és nem adták volna csak kompletten lökhárítóval és merevítővel :D

Előzmény: tahepa (50151)
tahepa Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50151

"vagy a Mikepércsi út végén a bontóban. Ott biztos hogy van bár ők néha elég érdekes számokat mondanak. "

Erről még Astrás korszakomból tudnék mesélni....Bontott alapjárati motor máshol 6 rugóért kínálták ők lazán egy 10 -est súgtak...Hmmmmm

Előzmény: VTS Tibi (50148)
tahepa Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50150

Nekem 23 rugó + munkadíj :)

Kaptam egy kevéske kedvezményt....

Előzmény: Törölt nick (50147)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50149

Nekem 195/50 R15 volt a HDI-n 5 évig, a VTS-en pedig mióta megvan. :)

Előzmény: Törölt nick (50146)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50148

Ha a fordulatszámmérő nem mozdult ki egy adott fordulatig, az lehet konkrétan a mutatót mozgató motor hibája (főleg akkor szokott baj lenni ezekkel, ha a mutatót nem szakszerűen szerelik le, ekkor teljesen tönkre lehet tenni az egészet). 

 

Ilyenkor sokszor egyszerűbb egy új óracsoportot venni az autóba bontóból, hiszen a mozgató motort elég nehéz beszerezni, és persze az árát és a munkadíjat is meg kell fizetni. Ha körülnézel a bontókban, biztos találsz olcsón komplett km órát (főleg 1.4-es Xsara I-hez).

 

Megkérdezheted esetleg Bocskai Úrnál Józsán (bár ők főleg Peugeot-t bontanak, de van ott Citroen is), vagy a Mikepércsi út végén a bontóban. Ott biztos hogy van bár ők néha elég érdekes számokat mondanak. 

 

Ha pedig szeretnéd hogy az órád azt a km-t mutassa mint ami a gyári óracsoportban van, abban tudok segíteni :)

Előzmény: mcsontos (50142)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.07 0 0 50147

Szíj+vízpumpa+görgők kb. 35-40-től + munkadíj.

Előzmény: Keri Arpi (50143)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50146

Javaslom a 185/60 R15-öt...

Előzmény: Keri Arpi (50144)
Kárász00 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50145

195/55 R 15

Sajnos ez egy drága méret. A márkás gumik esetében kb. másfélszeresébe kerül mint a kategória slágerméretének számító 195/65 R 15.

 

Előzmény: Keri Arpi (50144)
Keri Arpi Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50144

Egy gyári gumi alapméretet (acélfelni) tud mondani valaki, 2003 1.6 16V-re?

Keri Arpi Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50143

Köszi a tippeket!

Elméletileg szervizkönyves, illetve a hirdetés szerint 1 év garit is adnak mellé, ráadásul úgy került képbe, hogy ajánlották konkrétan ezt az autót... Holnap megyek megnézni, ráadásul ha szerencsém van addig még utána is tudok nézni a futásteljesítménynek... Vezérlés csere kb mibe' fáj?

Előzmény: Törölt nick (50136)
mcsontos Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50142

Sziasztok!
'97es 1.4 sx Xsaram van. A km-óra és fordulatszámmérő elromlott, gyújtás ráadásakor/levételekor néha kileng egyet,mint mikor le van az akku merülve. Korábban működött, bár nem jól mutatott (bizonyos fordulatszámtartományig nem mozdult ki, sebességnél pedig kb 30-ig nem mozdult ki és egy tizessel kb. kevesebbet mutatott).

Kérdésem a következő: mennyire nehezen orvosolható a probléma? Javíttatnám, ha nem kerülne annyira sokba (ugyanitt Debrecenben ilyennel foglalatoskodó szaki elérhetőségét keresem :) )

Válaszotokat előre is köszönöm (és remélem nem sok nullás számot látok majd a válaszokban :D )
Máté

soryton Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50141

...nem akarom rontani a boltodat ,de     9500-ért már új MAPszenzor   18500 -ért pedig új trafót lehet venni ...

Előzmény: pamkutya (50140)
pamkutya Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50140
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50139

Igen, a dobozt nem kell szétszedni, hogy cserélhesd őket! Az a 3 fehér "pöcök", 1-1 rizsszem izzóval az eredeti világítás.

Előzmény: Törölt nick (50138)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.06 0 0 50138

Az égők nem is a fedcomp. dobozban vannak, hanem szabadon?

Előzmény: Tuzmester84 (50137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!