semmi dolgod vele, max jó fény mellett ellenőrizd, hogy nem lett-e púpos az oldalfal (belül szálszakadás), illetve simítsd végig kézzel, hogy a felületén van-e valami nem látható vágás, rücskösödés, olyasmi, ami utalhat a komolyabb sérülésre. Ha egyik sincs, és a nyomást is tartja, akkor megszabadítottad az oldalfalt egy kis gumitól, de ez semmi bajt nem fog okozni.
Azért csak másabb volt úgy bevonulni katonának ismertük nagyjábol egymást,a tiszti,tiszthelyetesi álományt. Akkor még volt MHSZ,és összevont ejtöernyős táborok,Békéscsabán,Gödölőn a honvédséggel. 71-be augusztus 20-án még mi ugrottunk a Parlamentnél:))
Sikerült ma a bal első gumi oldalfalával kicsit megcsípni egy padkát 1esben alapjáraton és éppen kanyarodtam, tehát nem teljes terjedelmében súrolta a gumit. Amennyire tudtam ellenőriztem, nyomást tartja, felületi sérülést nem látok rajta, semmi sem kopott le a gumiról, csak azon a részen egy kicsit sötétebb lett. Szerintetek érdemes ellenőriztetni?
Nincs tippe valakinek hogy 1.6 hdi 90 le sebességben való meghúzatásakor nehezen akarja kiadni sebességből?!pl 1 böl 2 be vagy 3 ból 4 be!Ha szépen megyek akkor nem, csak ha terhelem?!Olajszintet hol tudom a váltóban ellenőrizni?
Csere lesz az egész én ezen nem is gondolkodtam.Nem pénz kérdése.
A szervizkönyv szerint a vezérlés csere megtörtént,garanciát is vállaltak rá 1-évet számlával igazoltan.Na ez szeptemberben le is járt.Hogy aztán mi tartozott bele a vez.cserébe? ez talány.
Én az autóhoz kaptam egy év garanciát,és egy év asistens szolgáltatást,ezt az eladó autószalon adta,a kocsi állapotfelmérése alapján.Nem magánszemélytől vettem meg,csak beszéltem vele mert kiadták számát információkért.A gondom csak az hogy a jövőhéten nem találok szerelőt aki be vállalná a teljes vez.cserét a rövid hét miatt.
Valamikor annál az MN3100-nán voltam Szolnokon együtt voltam még annó Keresztúri László ny.ezredesel aki az MN 88Vegyes légi-nek lett a parancsnoka igaz akkor még ő is szkv volt:) 1971-be akkor még az alakulatot Különleges Mélységi Felderitő zászlóalj volt. Elég sok régi ott szolgált ejtöernyősel tartjuk a kapcsolatot.
Együtt kellett volna cserélni a vezérléssel. Az új szíj erősebben feszíti így ilyenkor szokott előjönni a hiba. Szét kell szedni megint. A fagyálló nem tesz jót a szíjnak.
Ma lettem figyelmes arra hogy valószínű szivárog a vízpumpám.A karter alsó hátsó felőli sarkán cseppenő fagyállót tapasztaltam a vezérlés felőli oldalon..1hete cseréltük a fagyállót.Meddig lehet így használni?Van tapasztalat?A fagyálló nem fogy és pici folt van a padlón a kocsi alatt.
Tudom cserélni kell,de a vezérlést is.149000-nél cserélték a vezérlést de valószínű a vízpumpát nem.
Van pár potrohos Őrkutya azok is Cipruson,meg máshol vannak,aztán van a 34.Bercsényi KMZ,akik közül kint Afganisztánba vannak páran mint harcoló alakulat,meg vannak a könnyű vegyes rohamlövészek,és kifujt:)))
motortartó cserénél érdemes mindhárom tartót cserélni? Az alsót már kicserélték, amin átmegy a féltengely. Most lesz a jobb oldali cseréje. Ha jól tudom, van egy baloldali is. Azt is érdemes kikulázni? 2003 1.6b...
Sziasztok! Tudom, hogy volt már róla szó, de nem emlékszem, hogy megoldás/konkrét javaslat született-e.
Az a problémám, hogy ha az autó (1,4 benzin,ráncfelv.) éppen úgy gondolja, hideg indítást követően az első 100 méteren fulladozik. (bizarr eset, mert nem mindig csinálja) 1es - 2es, hiába nyomom a gázt, megtorpan. Ilyenkor kuplung be, bő gáz, és úgy túl lehet élni ezt a fél percet. Indítást követően alapjárat hibátlan, víztartály tiszta és az autó dinamikájával sincs semmi gond.
Azon kívül, hogy a KFU motor egy sz.r, minden ötletet szívesen fogadok :) Thx!