Keresés

Részletes keresés

HarunBp Creative Commons License 2020.04.05 0 0 1312

Értem, köszönöm. Sajnos az ilyen felépítményes kocsik gyártóiban és elnevezéseiben eléggé el vagyok veszve, már annak is örülök, ha egy Higert felismerek, ha már a Scania témánál vagyunk (igaz, ez még annyira nem nehéz, mint a kisbuszok esetében). Így viszont azt gondolom, hogy a RIS-441 is csak Sprinter alvázra épített valami lehet, de majd az okosabbak kisegítenek, mint ahogyan szoktak is (köszönöm a kiegészítéseket!).

Előzmény: Alexander Pistoletov (1311)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2020.04.05 0 2 1311

A JSZP ebben nemigen követ semmilyen koncepciót. Azt olvasod, amit a releváns vizsgaállomásokon beírnak, amit pedig ott beírnak, az az, amit először megtalálnak a buszon.

Egyébként egyáltalán nem ritka a kereskedelemben sem, hogy az alváz márkája alapján adják el a járművet, vagy éppen az alvázhoz köthető cég értékesíti a kész felépítménnyel rendelkező buszt (lásd: Scania Hungária és társai).

Előzmény: HarunBp (1310)
HarunBp Creative Commons License 2020.04.04 0 0 1310

Valahol gondoltam, hogy az Iveco csak alváz, de ezek szerint a JSZP is szakértő, hogy Iveconak írja.

Előzmény: robbanómotor (1309)
robbanómotor Creative Commons License 2020.04.04 0 2 1309

Csak közszolgálati jelleggel szeretném jelezni, hogy a RYK-074 egy Indcar Wing. :)

Előzmény: HarunBp (1308)
HarunBp Creative Commons License 2020.04.04 0 0 1308

Samsung Göd, valószínűleg újak, mert a fórumon nem találtam.

RIS-441, Mercedes Sprinter, előző rsz. OXF 260, finn eredet

RYK-074, Iveco Daily, előző rsz. 4201 CFZ, spanyol eredet

Érdekes szerzet mindkettő kinézetileg, a szélvédők mögött a Sorompó Göd Samsung cetlik voltak. Útvonal kérdés marad.

Nem messze tőlük pedig a korábban említett, szintén Samsungos MHK-267-es Neoplan parkolt, jelölés (cetli) nélkül. Krumplihámozóval mindegyikről van kép, de nem méltóak arra, hogy ott megosszam őket.

 

OFF

Fotobus csak engem nem enged regisztrálni? Próbálkoztam már 2 gmailes fiókommal is, de egyszer sem sikerült, hibaüzenetet dobott ki, az egyik mailről írtam az administrator címre, de persze várhatom a választ....

ON

robbanómotor Creative Commons License 2020.04.04 0 1 1307

Miután megnéztem a Fotoleakset, hogyne vágnám... :D

Előzmény: Alexander Pistoletov (1305)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2020.04.04 0 1 1306

Amúgy meg itt valami igazán bűzlik, mivel mindhárom kocsi 2019 végén került forgalomba, csak kis idővel a magyarországi bemutatkozásuk előtt.

Előzmény: robbanómotor (1304)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2020.04.04 0 1 1305

Azt meg gondolom vágod, hogy az RWA-652 és a 653 pedig a 280832 és 280833.

Előzmény: robbanómotor (1304)
robbanómotor Creative Commons License 2020.04.04 0 1 1304

Yup, ezt elírtam. :D 

Mindenesetre jeleskednek az alig használt francia Intourók beszerzésében (ahogy a kicsit használtabbakéban a Komtravel). :D 

Előzmény: Alexander Pistoletov (1303)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2020.04.03 0 1 1303

Olvass Fotobust :D

Amúgy meg az RWA-651 a pöcsömet 2019-es, hiszen a kolozsvári Conecto-flotta is már 2816xx, ez meg 280831.

Előzmény: robbanómotor (1302)
robbanómotor Creative Commons License 2020.04.01 0 0 1302

Azt nem is tudtam amúgy, hogy POR-165 is van. Azzal sose jöttek Békemenetre meg állami ünnepségre, csak a másik hárommal. :D 

Előzmény: robbanómotor (1301)
robbanómotor Creative Commons License 2020.04.01 0 1 1301

Igen, gondoltam, hogy az ITK busza lehet, a POH/POR-okból kiindulva. 

Előzmény: 11István11 (1300)
11István11 Creative Commons License 2020.04.01 0 4 1300

A papíron ez áll: "National Instruments".

 

Pénteken indult két szerződéses járat, ezek:

1) Debrecen, Diószegi út => Nagyállomás => István út => NI

2) Hajdúböszörmény => Bodaszőlő => Józsa => NI

útvonalakon közlekednek.

 

Első nap a helyi járaton az RWA-653 volt, a másodikon meg a POR-166.

 

Az ITK további szerződéses járatot is szerzett, a PAM-794 3 műszakba jár a déli ipari parkba.

+ Hiányzott a telepről a POH-967 & 8, valamint a POR-165. (Lehet ezek is kaptak valamerre járatot.)

A PAM-795 meg Budapesten van.

Előzmény: robbanómotor (1298)
robbanómotor Creative Commons License 2020.04.01 0 1 1299

RXS-494 is van, ez egy zöld, belga eredetű Tourino, 99%, hogy ez (XAK-217) volt. 

Előzmény: Balázs1a (1261)
robbanómotor Creative Commons License 2020.04.01 0 2 1298

RWA-651, 2019-es évjáratú (!) Mercedes Intouro (WEB63372313280831), tegnap délelőtt, a hajdúböszörményi buszállomásnál - azt sajnos nem tudtam elolvasni, mire volt táblázva, de valami kék papír volt a szélvédő mögött. 

Balázs1a Creative Commons License 2020.03.29 0 3 1297

Alpine frissítés:

 

1 IRG-917 (Mercedes Sprinter) (nem változott)

2 NKP-116 (Fiat Ducato)

3 NPA-868 (Temsa Safari) (nem változott)

4 MFS-994 (Mercedes O350 Tourismo)

5 (most nem jött, ez lenne a battai)

6 LBR-332 (Volkswagen LT46)

7 RWP-014 (Ford Transit) (ez régen csákvári járat volt, de most Tatabányán is látni, változhatott a vonal)

8, 9, 10, 11 nem változott

12 NSF-326 (Setra S315UL)

13 RFF-954 (Irisbus Ares)

14 PHR-595 (Irisbus Ares) és PHR-596 (Renault Ares), a budapesti szállókhoz.

Előzmény: Balázs1a (864)
Balázs1a Creative Commons License 2020.03.27 0 1 1296

Köszi!

 

A csuklós előtt csak az egyik berlini háromtengelyes járt Sárvár helyin (NJR-161), a másik a zalaegerszegi Flexhez járt (NJR-147). Most ez a kettő volt Sárváron? A harmadikat még Fehérváron láttam a héten (PFC-857).

(A 147-nek nem láttad véletlenül az előéletét? VIN vagy azonosító formájában?)

Előzmény: matteo14 (1295)
matteo14 Creative Commons License 2020.03.27 0 1 1295

A PBT-314 nem csak talán. Már régóta Tatabányán van.

- - -

Más:

Sárvár Flexes helyi járatán a csuklós megvan még, vagy csak a buszállomás előtti utat elkerülve közlekedik? Ma csak a két berlini háromtengelyeshez volt szerencsém, a csuklóshoz nem.

Előzmény: Balázs1a (1294)
Balázs1a Creative Commons License 2020.03.27 0 1 1294

Az Audi (és a FlixBus, na meg a kínaizás) leállásával a tatabányai NYIP lett talán a legmodernebb műszakváltás: oda került az összes, eddig audis, flixes vagy különjáratos Neoplan Tourliner, MAN Lion's Coach, csupa fiatal kocsi.

PBT-311, 312, 313, talán a 314 is, PEF-901, 902, PWT-290, 292, 652, 654, 655, PSY-840, RLN-960, 964...

Előzmény: Joe0401 (1293)
Joe0401 Creative Commons License 2020.03.19 0 3 1293

A két jelöletlen MAN az alvállalkozó új szerzeményei:

- ROH-447 MAN R12 Lion's Regio ÜL404 ; osztrák eredetű

- RWC-849 MAN R14 Lion's Regio C ÜL364 Hollandiából érkezett.

 

Valamint az RCX-474 is járt egy rövid ideig az Audihoz.

 

(Mindről van kép a fotobuson, de nem linkeltem, mert nem én készítettem.)

 

A Blagussnál futott PST-645 meg a Kékesbuszhoz került.

Előzmény: Balázs1a (1240)
lobbanórotor Creative Commons License 2020.03.17 0 0 1292
Balázs1a Creative Commons License 2020.03.13 0 0 1291

Köszi szépen! :)

Előzmény: Racilaci (1287)
lobbanórotor Creative Commons License 2020.03.13 0 2 1290

A spanyoloknál pont fordítva van: rozsda nincs (legalábbis eleinte, itthon már lesz rajta), a fényezés szuper (ha még az eredeti van rajta), de a belterük rendszerint olyan, mint a lefosott kilométerkő (különösen, ha az adott busz kint is menetrend szerinti vagy munkásjáratokat végzett). Víz az ablakokban, beázás, penész, meg amit akarsz. A mediterrán klíma máshogy bánik el a buszokkal. 

Előzmény: Racilaci (1289)
Racilaci Creative Commons License 2020.03.13 0 0 1289

Na hát akkor igyekeztem a gyár közelébe se menni, annyira zavartak azok a hulladékok. (Egyébként ezek a Bovák, amennyire be lehet látni az utastérbe, meg amennyire a hangjukból meg lehet ítélni, alapvetően rendben is lehetnek. De a fényezésük kritikán aluli.)

Előzmény: lobbanórotor (1288)
lobbanórotor Creative Commons License 2020.03.13 0 0 1288

Én a köztes időszakot karmoltam a legjobban, az Euro-Tours-féle spanyol/francia selejtsorral. :D 

Előzmény: Racilaci (1287)
Racilaci Creative Commons License 2020.03.13 0 1 1287

Mostanában ennyi. Sokkal kevesebb a járat, mint a volános időkben, amikor 32 volt az általam számolt csúcs. (A volános kocsikat sokkal jobban tudtam követni, mint ezeket az egyformán romos Bovákat.)

Előzmény: Balázs1a (1284)
Racilaci Creative Commons License 2020.03.13 0 1 1286

Köszönöm, én nem követem ezeket napi szinten. (Ahhoz mindig ott kellene lenni, vagy még inkább a Jabilban dolgozni.) Csak épp aznap volt egy kis időm, s felírtam, amit láttam.

Előzmény: 11István11 (1285)
11István11 Creative Commons License 2020.03.12 0 2 1285

Egy kis kiegészítés:

A 'nánási járat Hajdúdorogon át Hajdúhadházig megy.

A nyíregyházi járat busza NCX-575 Hajdúnánáson keresendő.

A 'hadházi járat már a volános időben is úgy járt, hogy hármat nappalra hármat pedig éjszakára ment. Amíg a dolgozók a gyárban voltak a busz is ott maradt.

A debreceni busz két műszakban jár heti 5 napot.

Előzmény: Racilaci (1279)
Balázs1a Creative Commons License 2020.03.12 0 1 1284

És a Jabilnál ennyi is a felhozatal? Csak azért kérdezem, mert a borsodos időkből sokkal több járat rémlik.

 

Az NJW-223 is Sprinter, nem? (Nem akar ma dolgozni a jszp.) Úgy emlékszem, év elején még Flaga-járatos volt.

Előzmény: Racilaci (1279)
Balázs1a Creative Commons License 2020.03.12 0 1 1283

Egy járat van, és az helyi járat, ahogy láttad. Nagyon régen egy alacsonypadlós Neoplan csinálta, én egy Setra S319-est láttam rendszeresen, még tavaly.

Útvonala: Haszkovó forduló - Haszkovó u. - Munkácsy u. - Aut. áll. - Hotel - Színház - a néhai börtön alatti megálló, a völgyben - aztán a gyár. Indulás: 5:30 / 13:30 / 21:30.

A visszaúttal és indulással nem szoktak sokat várni... :)

Telephely: a Tüzér utcában, a fordulótól a jutasi körforgalom felé, egy kamionos cégnél.

Előzmény: lobbanórotor (1278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!