Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15365

Jogos. Kanyarodjunk vissza.

Milyen gyártmányú kályha?

Előzmény: alapp (15364)
alapp Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15364

Vissza lehetne kanyarodni a fő kérdéshez? Ne rugózzunk már egy témán! Mit kell ilyen esetben javítani rjta, ha nagyon füstöl? Mit nézzünk meg, mit takarítsunk ki?  Stb. 

mica-r Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15363

Miért? A kályha nagyon rossz emissziójú szerintem

Előzmény: JAMIE222 (15362)
JAMIE222 Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15362

Ha a hülyeseget elkövetöket büntetnek, akkor jarna erte.Szvsz nem kisebb bün kikötni, mint az EGr-t.

 

Előzmény: mica-r (15361)
mica-r Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15361

"főbenjáró bűn"

Ezért már akasztottak embert?

Előzmény: JAMIE222 (15359)
alapp Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15360

Ezért kérdeztem, hogy mit nézzünk meg benne. 

JAMIE222 Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15359

Meglevö kalyha kiiktatasa föbenjaro bün.Egy XC90 tulajatol meg fökent.EGR-t lekötötted mar?

Ami szar, azt javitani kell.

Előzmény: alapp (15358)
alapp Creative Commons License 2018.02.28 0 0 15358

Sziasztok. Van egy 2005.-ös Volvo XC90-em, gyárilag van benne kiegészítőfűtés, ami +5  fok alatt rásegít a motor melegedérére, indítás után. Az a probkémám, hogy a kályha eléggé füstöl. Mi a teendő a kályhával? Ki kell takarítani? Szűrőcsere? Mit kell ilyen esetben megnézni rajta? Esetleg ki lehet iktatni valahogy ideiglenesen? Köszönöm előre hogy is. 

bevontelektroda Creative Commons License 2018.02.27 0 0 15357

 

 

Ámen! :-)

Előzmény: gibbonpitti (15356)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15356

jaaaa....  :)

 

hát van aki megfizeti a tanulópénzt és van aki a más kárán tanul....

Előzmény: bevontelektroda (15355)
bevontelektroda Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15355

 

 "Így kezdődik ,és nálad ér majd véget ,de te olcsón csináld ám majd,mer benn egy csomó lóvé  !"

 

:) 

 

 

"ezt te írtad :)) " 

 

(A sok előrenemgondolkodóra)  :-D

 

Előzmény: gibbonpitti (15327)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15354

lejjebb ott a telefonom,de csak munkaidőben ha lehet.

Előzmény: kallaikornel (15353)
kallaikornel Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15353

Hogyan tudnám eljuttatni hozzád? Somogy megye aljából vagyok. 

Valami elérhetőséget kaphatnék?

Előzmény: gibbonpitti (15351)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15352

a climatronic és a ventilátor azért indul mivel itt ezeket az óra indítja és nem a kályha mivel itt egy kieg kályha lett utólagosan állóvá alakítva.

 

ha a kályha nem is böfög akkor a diagot sajnos nem úszod meg.

Előzmény: speedshop79 (15348)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15351

persze,van hozzá mindenem polcon.

Előzmény: kallaikornel (15347)
speedshop79 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15350

Igazad van, benéztem. De a kérdés marad. :)

 

Előzmény: 409 (15349)
409 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15349

 

 Miből gondolod, hogy webasto, ha már a kezelője is eberspacher??  (meg gyárilag is az van bennük)

Előzmény: speedshop79 (15348)
speedshop79 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15348

Sziasztok!

A napokban vettem egy 2002-es Ford Galaxyt, amiben van egy webasto állófűtés. Bekapcsolom manuálisan, elindítja a ventilátort, bekapcsolja a climatronicot, de csak hideget fúj. Gondolom diag kellene, csak megkérdezem, hátha tudok én is valamit ellenőrizni, mielőtt szakihoz viszem, mert az a közelbe nincs.

Amúgy a víz se nagyon akar felmenni,, tegnap a termosztát csere meg volt, de hiába. Gondolom akkor ez a szerkezet lehet a kiegészítő fűtés is és az se megy.

Ilyen a kezelője:

Köszönöm a segítségeteket!

Üdv

kallaikornel Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15347

Esetleg el tudnád vállalni a javítást? 

Előzmény: gibbonpitti (15345)
kallaikornel Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15346

Már én sem látom a képet. Esetleg el tudnád vállalni, ha elküldeném? Én Somogy megyéből vagyok.

Előzmény: gibbonpitti (15345)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15345

képet nem látok,de a komplett kályha kell h lehessen vmit mondani,mert a venturiknak más is szokott a bajuk lenni.

Előzmény: kallaikornel (15344)
kallaikornel Creative Commons License 2018.02.26 0 0 15344

Ez maradt a vezérlőből...

 

Előzmény: gibbonpitti (15343)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.24 0 0 15343

minden javítható,de ameddig az ember nem látja addig nem lehet még kb árat sem mondani.....

Előzmény: kallaikornel (15341)
atis7908 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 15342

Köszönöm a segítséget. Ismerösöm is ezeket az akkukat javasolta inkább.

Valóban töbször is lemerült az akku ,bemértetem hétfön ,és kipróbálom a másikat!

kallaikornel Creative Commons License 2018.02.24 0 0 15341

Igen, beázott...

 

Édeklődnék, hogy javítható-e??? (Esetleges -tól, -ig ár)

A vezérlőelektronika szétégett, az elektromos keringető szivatyú, hol elindul, hol nem...(nem szénkefés)...

Köszönöm....

Előzmény: gibbonpitti (15306)
loganos Creative Commons License 2018.02.24 -1 0 15340

Ilyen használat mellett egy indító akkumulátor (állófűtéstől függetlenül, tehát ha nincs is az autóban) jóval hamarabb megdöglik, mint normál távokon használva. Az idő, és a merültség foka a nem mindegy,a hogyan gibbonpitti is írta. Ilyen rövid távos, sok indításos használat mellett az sem segít, ha minden este töltőre teszed az akkut, mert a szulfátosodás megindul, az állandó nagy amper felvételektől meg sérülnek a cella lemezei.

Állófűtéshez köttess be a egy munka akkut leválasztóval. Oly módon, hogy az álló fűtés levett gyújtásnál csak arról mehessen, ha jár a motor, akkor viszont a generátor töltse mindkét akkut. Az utóbbi kisebb akkut külön szabályzóval, mert az meg attól döglene meg.

Mire ezt összeszámolod mennyibe kerül akku, elektronika, beépítés, le is fogsz mondani róla. És még ekkor is teheted minden éjszaka töltőre a rövid távok és sok indítás miatt.

A mostani akkud is kuka. Vegyél egy Exide Prémiumot, tapasztalat alapján taxis ügyfeleimnél is ez bírja legtovább. És a gyári előírtnak megfelelőt, ne nagyobbat, ne kisebbet. Sokan azt hiszik a nagyobb akku jobb. Ezt tévedés, (főleg a mai autóknál, ahol még az akku paramétereit is fel kell tanítani az autónak) mert egy akku élettartama akkor a leghosszabb, ha minél több ideig minél inkább tele van töltve. Egy nagyobb kapacitású akkut pedig nem bír tele tölteni egy kisebbre tervezett rendszer.

Előzmény: atis7908 (15338)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.24 0 1 15339

látom nem értelmezted amit írtam...a savas akku 12.4 volt alatt elkezd erősen szulfátosodni.....ez kémia,nem lehet megerőszakolni és félremagyarázni.

 

ha egy jó akkut 1x lemerítesz 12v körülre és ott hagyod akár csak fél napra is az már elkezd az elmúlás útjára lépni elég gyorsan.és te ezt gondolom párszor megtetted.

Előzmény: atis7908 (15338)
atis7908 Creative Commons License 2018.02.23 0 0 15338

Igen ,valóban a kályha védi az akkut ,nem engedi az indítást alacsony feszültségnél. De egy harmincperces program alatt képes anyira megmeríteni ,gondolom a ventilátor is keményen közrejátszik,hogy izzítás stb..és nem fordítja meg. Megbikáztuk ,indult.

mentem max 1km et,járműboltig. Leálítottam ,és indult. Akkut mértük 12 volt kereken.

Varta blue ,2 éves. Ha mennék utánna 60-100km akkor biztos nem lenne semmi gondom.

de városi rövid szakaszokat megyek ,sok állásidővel. Ezért gondoltam egy külön áramforrást.

gibbonpitti Creative Commons License 2018.02.23 0 1 15337

mindegyik kályha védi az akkut,de csak a JÓ!!! akut lehet védeni.ami 12.4 volt alatt van az már elkezd szulfátosodni.ezt még általánosban is tanították technika órán,szóval nem kell villanyásznak lenni e tudáshoz.

 

egy jó akku ha beesik pár percre 11 alá akkor annak semmi baja nem lesz ha rövid(max 30 perc) időn belül megindul a töltése....de ha úgy marad 1-2 órát akkor már elkezd leszulfátosodni a cella.ez meg ugye egyrészt egyenes út a kisüléshez másrészt kapacításvesztéssel is jár.

majkel Creative Commons License 2018.02.23 0 0 15336

valami ilyen eszközt kellene beépíteni, ha a kályhában nincs valami programozható akku védelem

https://www.conrad.hu/hu/akkuvedo-12v-os-kemo-m148a-190095.html

persze, nem a conrad a legjobb forrás

Előzmény: atis7908 (15335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!