Ha nem tudom, hogy mikor volt utoljára gyertya csere, akkor simán cseréljem vagy vannak valami jele, hogy csere érett?
2004es 307cc 2.0 Benzin 177ps - ről van szó.
Csere esetén mit ajánlotok, melyik típust illik venni a gépbe?
Olajcsöppeket találtam a kocsi alatt. Megállapítottam, hogy a klímakompresszorból jön. A meghajtó szíjtárcsa belső feléhez nyúlva olajos volt. Ez javítható-e tömítéscserével, vagy fel kell újítani? Milyen módon van tömítve a meghajtó tengely?
Mivel eléggé kellett a kocsi, ezért nem volt lehetőségünk olcsóbb alternatív megoldást keresni, így a márkaszerviz mellett döntöttünk. Hétfőn bevitettük a kocsit, keddre már készen is volt.
Mint kiderült, valahol megsérült a kábelkorbács, ami a motorvezérlő komputerhez megy (legalábbis bennem ez maradt meg a szűkszavú "ismertetőjükből" :-), és emiatt indítózhattunk a végtelenségig a motor beindulása nélkül.
Márkaszervizhez hűen az óradíjuk is elég magas volt :-(, és 3,5 órányi munkájuk volt vele.
A kábelköteget cserélni már nem tudják, mert új nem kapható állítólag, így a sérült szakasz kijavítása volt a megoldás.
Köszi mindenkinek, aki megpróbált ilyen-olyan jótanácsokkal ellátni - kipróbáltam is ezt-azt (másik kulcs, benzinpumpa, stb.), de mint látjátok, hibalehetőség "ezernyi" van.
Mostanaban lettem figyelmes arra, hogy inditas utan (sajnos nem mindig, de napi 1x az elso inditasnal biztosan) pontosan olyan hangot hallok, mintha menne a huto ventillator.
Meg is neztem az nem megy, de a motorter felnyitasaval jol hallani a zugast.
Kb 2 perc utan leall es tok olyan hangja van, mint amikor a huto leall es lassul - majd megszunik a hangja.
A kép alapján nehéz megítélni, de elvileg a tengelyre rászorul a lapát, ha ráhúzod az anyát. Semmi extra. Arra figyelj, hogy mielőtt rendesen meghúzod, a törlő gumi legyen vízszintesen (ne billenjen az üveg pereme alá).
2004. 307 1.4 benzin (3 KFU) peugeot távirányítós kulcsát még régebben elhagytam, ezért rendeltem helyette kínai utángyártottat 433mhz id46 chippeset, amit nem tudtak feltanítani! Az lenne a kérdésem, hogy honnan tudhatnám, meg hogy pontosan melyik fajta nyerskulcs való az autóhoz? Most látom hogy van belőle 434 MHZ-s is. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok! 2009-es 308sw 1.6 hdi 110 pacim van. Találtam az e-bay-en egy 2 din-es beépítő keretet. Valakinek van tapasztalata, hogy ha veszek bele egy egyszerűbb androidos gps-es multimédiás egységet, akkor pl az infós panelt hogy tudom állítgatni a gyári rádió nélkül? Itt van a keret:
Üdv. A CR nyomásszabályzónak ha problémás,van egy árulkodó jele. Nálam a 2.0 RHS-nél ha leáállítom a motort , még pár másodpercig tovább jár.Mondjuk úgy 3-ig a kulcs elfordítása után. ía nyomásszabályzót kiszedem és a végén levő pici szűrőt tisztítom.Onnantól sokáig jól műxik. Jena möndta,hogy maga a szelep ritkán megy tönkre. Legutóbb ő iesztelte a gépet és akkor kibukott , hogy a CR szelep c@r. Akkor vettem egy Bosch-t rá.
Üdvözet mindenkinek! Peugeot 307 2.0 hdi 136 le! Hol található a vezérműtengely jeladó? Sajnos reggel már nem indult be! Kiolvasták a hibakódot és a vezérműtengely hibát írja ki!
Attól függ, újkorában nem lehetett hallani, aztán meg már lehetett. Most új van benne, de még az ülés nincs visszarakva, így nem tudom, halkabb lett-e. Egyébként a meglévő nyomástól függ, hogy mennyi ideig szól, valahol 2-10 mp. Ha régen volt rajta gyújtás, akkor hosszabban szól.
Bocs ha nem ide tartozó a kérdésem ,de hiszem hogy tudtok segiteni.
Peugeot 308 II 1,6hdi 68kw 2015 évjárat, motorkód 9 HPA
Gondom az hogy neha rángat az autó 1700 1800 fordulaton.Diagoltuk is de minden érték jó. De a lényeg hogy ezt csak hideg időben csinálja -4-5 alatt. A rail nyomásszabájzóra tippelek de nem értem mi köze a hőmérsékletnek a működéséhez, esetleg sűrűbb a gázolaj. Próbáltam több kúton tankolni, kicseréltem a filtereket de ugyanaz.
Valami ötlet mi lehet az ok amiért rángat?
Minden ötletet elfogadok, mert én már kifogytam belölük.
Igen,ha a gyújtást ráadod,lehet hallani 1 kis halk zúgást.Ha az ülést felhajtod akkor jobban hallod.De csak pár mp-ig hallod ,mert leszabályoz. Javaslom először az ülést emeld fel :)
épp az enyémet, bár 1.6-os próbáljuk Zolysys-szel életre lehelni. Kb ugyanez a probléma, odébbálltam 2 métert, azóta nem indul. Majdnem beindul de nem. Hátha segít:
- bizti, aksi stb egyszerű dolgok rendben -> nem indul
- lehúztuk a benzincsövet a motortérben, jött a benzin, de nem tűnt százasnak. Kivettem a szivattyút, be lett méretve, ki lett cserélve -> nem indul
- motortérben bemértük a szivattyú reléjét, előfordul, hogy nem megy át a 12V -> rendben volt
- kicseréltem a holtponti jeladót -> nem indul
- kicseréltük a trafót, gyertyákat, néztünk szikrát -> nem indul
- most várom Zolit, és bontjuk a vezérlést (ehhez le kell szedni a felső motortartó bakot). Nálam az NFU-nál ha a vezérlést fedő műanyag felső két csavarját kicsavarod, akkor látni, hogy helyén van-e, de hogy átugrott vagy sem, azt nem.
Mi most arra tippelünk, hogy átugrott a vezérlés. Olaj is van vezérlésnél, épp vittem volna szerelőhöz.
Annyi info van, ha tolatásnál úgy állsz meg, hogy mozgás közben leállítottad a motort és még a kuplungról is leszálltál, akkor volt rá példa hogy átugott. Főleg most, hogy az enyém olajos, esélyes. Tolattam, de ilyen brutál megállást nem szoktam csinálni.
A benzinszivattyút meg tudod hallgatni, a jobb hátsó ülés alatt van.
Igen erre is gondoltam az aksi kinyírással kapcsolatban. De ismerek olyant aki vett egy akksit és meg sem nézte milyen a pozitív kiosztása jobb v bal és rákötötte.Vesztére. Meg persze a "bikázással" is vigyázni kell.
A benzinpumpát lehet hallani a hátsó ülés alatt, amikor gyújtásra kapcsoljuk az autót. Egy dolgot érdemes megnézni még otthon. Asszony beül és nézed az olajbetöltő nyíláson, hogy indítózáskor mozognak-e ott valami. Nem-e a vezérműszíj szakadt el. (remélhetőleg nem). Olajbetöltő kupakot levéve bevilágítva látszik, hogy mozognak-e a szelepek.