hát ugy hogy a kinti földem .320m és egyhuzamba kivitem vele 6 sort, maj pihenés véget ,megáltam ,nagyábol a kezemel letakaritotam agépet,majd kiváncsiságbol megnéztem az olajszintet és valoszinü hogy akor eshetet bele vagy a kezemröl vagy agépröl...
Addig túrtam a neten én is, hogy az ország másik végéből rendelve felezőt és ekét, futár díjával együtt is sokkal olcsóbb volt, mintha itt a környéken vettem volna.
Sőt még az alapgépet is így rendeltem, egy 20ast spórolva :)
Eddig nincs vele gond. Ez a nagyobb fajta hajtómű. Azt nem tudom, hogy a belső része, a csigatengely és társai masszívabbak-e, vagy csak a hajtómű háza nagyobb?
Mekkora most a gép tömege, mennyire akarod növelni?
Az enyémre úgy akadtam rá hogy a google megtalálta mert a webáruházban még nem volt látható,hívtam az oldal tulajdonosát (agrooroszi, Orosz Imre) azt mondta igen van neki és már délután mentem is érte.
Én még multkorában láttam fejér megyében mondjuk kérdés hogy neked milyen kell?
Az Agrimotor permetezőnkben is pár óra alatt megette a benzin és ömlött kifelé a benzin.
Csőbe építhető fém benzincsapot tettem bele helyette én is, mert a gyár sem tudott normális tömítést adni bele. (telefonban mondták, hogy megy a harc a kínai motorszálítóval, mert ismert probléma)
Hát igen, először mérnem kellett volna, aztán beszélni! Sajnos ez a módszer ebben az esetben nem járható, mert a csapágy helye ill.a kihajtórést a kapa felé egy méretű, a kaprész pár tizeddel kisebb, de ez nem elég! Elnézést!
Örülök, hogy sikerült! Ha elfogadsz egy ötletet, a hegesztéseket szoktuk úgyis megoldani, hogy a felrakandó felületet / mivel úgyis alá kell szedni /, méret alá szedi egy esztergályos,. Erre erős zsugorral /méret túlfedés, persely felmelegítés / ráhúztok egy perselyt, majd ezt szeditek méretre!