Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fúrószár Creative Commons License 2013.08.25 0 0 35968

3.-at sztornozhatjuk.

Előzmény: schmidtb (35966)
schmidtb Creative Commons License 2013.08.25 0 0 35967

Miskolc környékén is van valaki, Mandrás79 ajánlotta nekem, csak Tolnából messze van...

Előzmény: kocsisjan (35965)
schmidtb Creative Commons License 2013.08.25 0 0 35966

Hasonlóban gondolkodom én is - bár az biztos, hogy nem idén. Nekem eddig 3 műhelyt ajánlottak.

- Landy-Car

- Hatalyák János

- a 3. helyet Fúrólángos tudja megmondani...

Előzmény: kocsisjan (35964)
kocsisjan Creative Commons License 2013.08.25 0 0 35965
Legjobb lenne Debrecen környékén vagy a Dunától keletre!
Előzmény: kocsisjan (35964)
kocsisjan Creative Commons License 2013.08.25 0 0 35964
Üdv!

Tudnátok ajánlani megbízható mestert/műhelyt, aki-ahol váltó (R380) és terepváltó (LT230) felújítást vállalnak?
Télen átnézetném mindkettőt, de csak ott, ahol jók a referenciák!

Előre is köszönöm!
fúrószár Creative Commons License 2013.08.25 0 0 35963
tue-14 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 35962

Ez "A szikla"-bol van. 

Előzmény: fusti88 (35959)
szeszo Creative Commons License 2013.08.24 0 0 35961

Üdv. mennyiért adnád a megmaradt alkatrészeket egyben? majd egyeztetünk ha esetleg megfelelő írányárat mondassz.

Előzmény: 964carrera (35892)
fúrószár Creative Commons License 2013.08.24 0 0 35960

;-)

Előzmény: tue-14 (35942)
fusti88 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 35959

Eloszor azt hittem hogy a 13 harcos zeneje. Milyen zenet raktal alafestesnek?

koszi

Előzmény: tue-14 (35942)
fúrószár Creative Commons License 2013.08.24 0 0 35958

Hádde, mondja, hogy kormolt, amikor nyomta.

 

Csodálod, hogy megrepedt a blokk, bzmg. :-)

Előzmény: pinguru (35957)
pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35957

Cseszd meg, majdnem megégettem magam a vasalóval :)

Előzmény: fúrószár (35956)
fúrószár Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35956

Tőle vetted? :-)

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=563240163735504

Előzmény: TdiOxi (35923)
tue-14 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35955

Köszönöm! Tudatom Józsival.

Előzmény: schmidtb (35954)
schmidtb Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35954

Emlékeztem a kereskedés nevére...

Kopterkar...

(+36) 70/6314226

Előzmény: tue-14 (35953)
tue-14 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35953

Szia, ránéztem kettőkor, még fent volt. Írtam Józsinak egy SMS-t, mire két perc múlva felhívott, hogy nézzek rá a telefonszámra, akkorra megint levették. :-(

Ezúton közvetítem a kérését: Ha valaki látja a HAHU-n a 110-es automata 3.5 V8-as Defi hirdetését, az haladéktalanul jegyezze fel a hirdető telefonszámát, és tudassa Kompyval.

Előzmény: schmidtb (35949)
pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35952

Ezek még meg sem születtek, de már volt adókártyájuk. Vágási Feris alapossággal intézem az adóügyeket :)

Előzmény: spapda (35951)
spapda Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35951

Oszt' be vannak-e jelentve, vagy feketén melóznak a Pinguru-Garázsban? ;)

Előzmény: pinguru (35940)
pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35950

Tartalék váltó, terepváltó. Urias így dolgozni, irigyellek, de nagyon :)

Előzmény: b_nagy (35948)
schmidtb Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35949

Szia!

Megint felkerült a hirdetés!

 

(Esetleg ha Kompi nem olvasná, akkor szóljon neki valaki, aki tudja az elérhetőségét.)

Előzmény: s2a (35839)
b_nagy Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35948

A váltó/terepváló még nincs felújítva ami az autóban van. A tartalék osztóműn folyik a felújítás, de egyenlőre még nem kerül az autóba. Teljesen rendbe szeretném tenni a tartalék váltó/osztómű együttest, és csak azután lesz a cserére.

Sok az alkatrész költsége. Nem megy azonnal ;-)  

Előzmény: pinguru (35947)
pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35947

Hamár lekerül a váltó, akkor a váltót is és a terepváltót is kapd szét. Bár ha jól emlékszem te már ezeket megcsináltad. Nekem mindig akkor kell beavatkoznom a kocsiba, amikor erőssen dolgozom terepem, így nem tudom azt megcsinálni, hogy szétszedegetem, hetekig rendelgetek bele cuccot, hanem azonnal kell a vas, ergo viszem szervízbe.

 

Még szerencse, hogy a költségeket el tudom számolni, ezért vagyok ilyen nagylegény felújításilag ;)

Előzmény: b_nagy (35945)
pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35946

Tegnap este egy csőrös kamiont szedett szét apró darabokra a gyerekszobába a legkisebb gengszter, kérdeztem is tőle, hogy ezt van tartalékalkatrész is, vagy csak úgy szétszedte kiváncsiságból.

 

Hozd el a Pajerót, mindent megreparálnak, nincs előttük akadály, gátlás végképpen :)

Előzmény: Szabadbatthyany Béla (35943)
b_nagy Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35945

Kössz a segítséget. Azt hiszem nem találgatok.

Megrendeltem egy komplett kuplung készletet alsó-felső munkahengerekkel, erősített kiemelő villával és főtengely szimmeringgel. (ez már régóta esedékes csak húztam míg le nem kerül a váltó)

Ha már lent a váltó akkor kicseréljük a kuplungot kompletten.

Előzmény: pinguru (35935)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35944

Bocsi!

Most látom csak, hogy az egyik „szerelő úr” szoknyában van...

Hiába, úgy tűnik erősítenem kellene már a dioptrián!

:-)

Előzmény: Szabadbatthyany Béla (35943)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35943

Szép jó reggelt!

:-)

Ahol ilyen mester és segéd dolgoznak a műhelyben, ott aztán frappánsan megy a meló!

Érdekődöm, hogy Micut is vállalnak-e a szerelő Urak?

Csak azért kérdezem, ha legközelebb a Pajerom bekrepál, tudjak egy megbízható szerelőt!

:-)

Előzmény: pinguru (35939)
tue-14 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35942

Alig két hónap telt el azóta, és máris kész a videó. :-)

 

pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35941

Ellentétben a Td5-el, a 300TDI nem egy repedős blokk. Ha kapott egy nagyobb hősokkot, akkor talán, például sokszor hirtelen eszement száguldozás az autópályán, majd majd megállás utóhűtés nélkül. Erre szoktam mondani, hogy tök mindegy a kilométer, egy motort 1000 km alatt is tönkre lehet vágni, pontosabban időzített bombaként fog ketyegni, egyszercsak elspricolja a vizet valahol, vagy kikönyököl a hajtókar.

 

De lehetett anyaghiba is. Lehet, hogy máshol is folyt a hűtővíz (valamelyik rossz cső, tömítések) a tulaj meg megszokta, elfogadta, hogy egy ilyen autónak megy el a hűtővize, adalékkal kevésbé. A szervízben általában nem szeretik az ilyen trükkös hibákat, a tulaj sem, ha meghallja a várható munkadíjat, így békénhagyták, hadd menjen.....

Előzmény: spapda (35938)
pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35940

Hát biza a fogak igen csak bibisek, ezek már nem tejfogak voltak, nem fognak újak kinőni.

 

 

Dezső türelmesen átbogarászta a játékgyűjteményét, de ilyen fogaskereket nem talált, ezért úgy döntött, hogy kihegeszti a fogak helyét.

 

 

Bertike eközben beállította a megfelelő áramértéket, gáznyomást a reduktoron, a hegesztőhuzal előtolási sebességét.

 

 

A kis praclik magabiztosan tartották a hegesztő pisztolyt, még a legnagyobb villogások közben is.

 

 

Íme az elkészült korona, ebből kell fogakat csiszolni.

 

 

Szerencsére a manókák igen ügyesen kezelik a flexet, szépen kivágták a fogakat, amik passzoltak az emelőmotor fogaskerekéhez.

 

 

A mechanika összeszerelése után leellenőrizték, hogy a motor szerint is jók-e az illesztések, az eredmény megfelelő, nincs szorulás.

 

 

Ezután nem maradt más, mint az ablakemelő szerkezet visszaszerelése, előtte a hellokitty-s PEZ adagolóval megfelelő mennyiségi zsírt kentek a fogaskerekekre és a sínekre.

 

Összeszerelés után nem maradt más hátra, mint a szerszámok összegyűjtése, éppen ideje volt, mert már fürödni kellett menni, persze nem maradhat el pár Bogyó és Babócás (igaz) történet.

 

 

Összegezve, érdemes a kölköket tanítgatni a szerelgetésre, sosem lehet tudni, hogy mikor lesz szükség ilyen hatékony segítségre.

 

u.i.: Gézuka fiam sajnos nem volt otthon, ő telefonon keresztül osztotta a tanácsokat a testvéreinek, kitűnő csapatmunka volt.

Előzmény: pinguru (35939)
pinguru Creative Commons License 2013.08.23 0 0 35939

Sziasztok

 

Mint ígértem, tartok egy kis szerelési beszámolót.

 

A helyzet az, hogy a kölkök valami eszméletlen vírust akasztottak rám, amiből ők gyorsan kigyógyultak, én meg egy hétig dögrováson voltam.

 

Miközben kínok között fetrengtem, eszembe jutott, hogy a jobb oldali ablakemelő nem tudja teljesen feltekerni az ablakot (kb. 2 hónapja). Korábban Szityu-val konzultáltam a témáról, mondott egy jó ötletet, úgy döntöttem követem ezt a vonalat.

 

Szóval ágyhoz voltam kötve, ezért kiszóltam a kölköknek, hogy javítsák ki ezt a hibát, sokat szereltünk közösen, így már nekik is kell tudniuk a szakma fortélyait.

 

Dezső fiam meghallotta a kiáltásomat, egyből felpattant a fekete paripájára és elnyargalt Berti lányomért.

 

 

Amint  megérkeztek a hibás ajtóhoz, egyből nekiálltak az ajtókárpit lebontásának.

 

 

Az oldallap levétele után Dezső alaposan tanulmányozta az ablakemelő szerkezet kiemelésének a lehetőségeit, gyorsan rögzítette az ablakot a felső pontján néhány ragasztószalaggal.

 

 

Hamár leszedték az oldalkárpitot, Bertike ellenőrizte a tükörhöz tartozó elektronika csatlakozójának állapotát, megfelelőnek találta.

 

 

Eközben Dezső kitekerte az ablakemelő rögzítő csavarjait, majd a kis kezecskéjével benyúlt az ajtó belső rekeszébe és kiakasztotta a görgőket a sínekből, így akadálytalanul ki tudta venni a szerkezetet.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!