Hát igen.A Skandináv-fsz.-en sokat esik az eső!!De ahogy a Kapos Volánosokat ismerem,egy nagyon nagy felújítás lesz a vége az egésznek!!Ezt csiripelik a madarak is!
Kizárólag a ritkaság-értékük miatt, egyébként tudom, hogy széjjel vannak rohadva, méghozzá elég durván, nehogy azt hidd. :-) De talán rendbe szedték őket.
Igen, én is észrevettem már ezeknél a hosszú járatoknál, hogy csak kisebb szakaszokon visznek több utast, úgy értve, hogy a nagyobb távon, vagy végig utazás ezeknél elég ritka. De akkor minek a csomagtér, így jobban belegondolva? Csak erős motor kell a nagy távra, aztán jól van. Annyi jó is van benne, hogy ha levennék a járatokról azokat az E95-ösöket, amik arra közlekednek, az E94-esek helyettük állandó kocsivá válhatnának (mert ezek nem éppen alkalmasak különjárati vagy szerződéses gépeknek), és akkor az E95-ösöket más vonalakról lehetne alkalomadtán leszedni különjáratnak. Senki nem veszt semmit. :-)
Az az IAW-002 leginkább HFL-397, bár szinte ugyanaz a kettő (az IAW-ok 14 sorosak, ha jól emlékszem).
A Marcali - Pécs - Mohács járatot jobban ismerem, de szerintem a Siófok - Pécs sem lehet másabb. Van rajt utas Siófoktól Tabig és Kaposvárig, Tabtól Kaposvárig, meg Kaposvártól Pécsig. Kevés, aki végigutazza. Mondjuk egy hét utolsó iskolai napján biztosan több a végigutazó Pécstől Siófokig. A Marcali - Mohács ugyanez a szisztéma. Marcalitól begyűjti a Kaposvárra utazókat, Kaposváron begyűjti a Pécsre utazókat, Pécsen meg a Mohács felé tartókat. Legutóbb valamikor tavasszal utaztam a járattal Kaposvártól Mohácsig egy szombati napon. Kaposváron talán 2-3 utas, Pécsen rajtam kívül senki sem utazott át.
Véletlenül itthon vagyok ma, túl sok dolgom sincs, így kicsit nagyobb a pofám. Na de sokat nem járatom, mert a végén még kétségbeesnek azok, akik azt hiszik, hogy meghaltam ;-)
Tehát van eddig egy Siófok - Pécs, Csurgó - Pécs, Marcali - Mohács... állítólag, persze... még valami, ahova kerülhetne? Kissé szétszórják őket, úgy tűnik. De még mindig nem világos, 4 vagy 5 buszról van szó?
A sofőrpanasz a csomagtér hiányára, valamint az erősebb kanyarokat magába foglaló útszakaszokra vonatkozott. IAW-002 után ez lehet, hogy kissé visszalépés. De azt írod, hogy kevés a végigutazó? Mekkora a forgalma ennek a járatnak, vagy a Csurgó - Pécsnek? Én mindenesetre támogatom, hogy ezeken a vonalakon járjanak - utastéri fotók alapján pedig nem tűnnek azok az ülések olyan vészesnek. Sőt, az eddig mindenkinek bejött.