Csak egy a baj: a vasút (jelen esetben a MÁV) üzletszabályzatában benne van, hogy az "üzleti nap" éjjel 1 óráig tart. (Ez nem magyar sajátosság csupán, például Moszkvában is így van.)
Következésképpen: a kezelő programot kell átírni (ha sosem tudta, eleve hibás, aki pedig átvette ezzel a hibával, ugyanúgy részes) úgy, hogy éjjel 1-ig induló vonatokat 0.00-tól 0.55-ig) még az előző napi vonatokkal egy táblázatban mutassa.
Rendszerint Dunakeszin tapasztalok igen jelentős leszálló utasmennyiséget. Egyes járatoknál úgy 100 körüli is lehet a leszállók száma. (Igaz, nem számoltam, de a leszállni készülődők fele sem fér el gyakran a bhv-k előterében, az utastérben is szép sor áll.) Talán mióta elkészültek a P+R parkolókkal, még némi növekedés is volt. Azért is kérdeztem, mert kíváncsi voltam, hogy kimutatható volt-e a növekedés, a parkolót igencsak jól kihasználtnak látom. Ha ugyanennyien szállnának le Gyártelepen, akkor igencsak szellősen mehet tovább az S70. ;) Egyszer megfigyelem ott is, bár mint írtad, készült felmérés és abban is igazad van, hogy ott hozzá lehet számítani a gyorsítottról leszállókat is.
Izsó001: Szvsz és tapasztalatom szerint az állomásnak nagyobb az utasforgalma.
Az én tapasztalataim, a jegyeladási statisztikák, az utaskikérdezések sem ezt mutatták. Nem hinném, hogy az utóbbi időben ez drasztikusan megváltozott volna.
(Lehet, hogy egyes személyvonatoknál igaz ez, de gondoljál bele Gyártelepen még a gyorsított utasok számát is hozzá kell adni a személyeken látható utasszámokhoz!)
Tőled, mint aki a legjobban átlátja ezt az egészet, kérdezném: a gyorsítottak miért nem Dunakeszin, hanem Gyártelepen állnak meg? Szvsz és tapasztalatom szerint az állomásnak nagyobb az utasforgalma.
Alsógöd előtt az útátjáróban elég nagyot dob a vonat a jobb vágányon, meg kéne nézni, szerintem nem természetes... Ma olyan érzés volt, mintha leugrana a sínről...