Keresés

Részletes keresés

lacosska Creative Commons License 2016.09.18 0 0 3113
mcg Creative Commons License 2016.09.14 0 0 3112

eért akarják minden évben kivenni a vonatot az ütemből páran... :(

Előzmény: István Gyuri (3110)
kihúzóvágány Creative Commons License 2016.09.14 0 0 3111

Csak egy a  baj: a vasút (jelen esetben a MÁV) üzletszabályzatában benne van, hogy az "üzleti nap" éjjel 1 óráig tart. (Ez nem magyar sajátosság csupán, például Moszkvában is így van.)

Következésképpen: a kezelő programot kell átírni (ha sosem tudta, eleve hibás, aki pedig átvette ezzel a hibával, ugyanúgy részes) úgy, hogy éjjel 1-ig induló vonatokat 0.00-tól 0.55-ig) még az előző napi vonatokkal egy táblázatban mutassa.

A frissítést meg ráér lefuttatni 1.00 órakor.

Előzmény: István Gyuri (3110)
István Gyuri Creative Commons License 2016.09.14 0 0 3110

Sosem tudta....

00:00-kor újraindul, majd  pár perc után tölti be csak a "másnapi" vonatokat.

Előzmény: zjakabfi (3108)
lacosska Creative Commons License 2016.09.14 0 0 3109
zjakabfi Creative Commons License 2016.09.04 0 0 3108

Egyik este a éjfél előtt a Nyugatiban jártam, és a kijelző és a hangos is 23:59-es indulással mondta a veresit, miközben az 0:00-kor indul.

 

Nem tudja ezt kezelni a rendszer?

 

 

lacosska Creative Commons License 2016.09.04 0 0 3107
pavarotti Creative Commons License 2016.08.31 0 0 3106

de az is igaz hogy érzésem szerint "nagy"-Dunakeszin az elmúlt években érezhetően nőtt a forgalom - valószínűleg

- a P+R is segített

- még mindig jöttek újépítésű házak a környéken

- a válság elmúltával az autós bejutás Pestre is nehezedett.

Előzmény: pavarotti (3105)
pavarotti Creative Commons License 2016.08.31 0 0 3105

Ha ugyanennyien szállnának le Gyártelepen, akkor igencsak szellősen mehet tovább az S70.

 

Pontosan ez történik:) //márhogy arányaiban, mert csúcsban azért ez még mindig kb. 70%-os ülőhely-kihasználtságot jelent//.

Erre (is) volt ötletem a Gyártelep-Gödi gyorsított kirohanós sűrítés de Gyuri azt írta az hülyeség:)

Előzmény: Izsó001 (3104)
Izsó001 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 3104

Köszönöm.

Rendszerint Dunakeszin tapasztalok igen jelentős leszálló utasmennyiséget. Egyes járatoknál úgy 100 körüli is lehet a leszállók száma. (Igaz, nem számoltam, de a leszállni készülődők fele sem fér el gyakran a bhv-k előterében, az utastérben is szép sor áll.) Talán mióta elkészültek a P+R parkolókkal, még némi növekedés is volt. Azért is kérdeztem, mert kíváncsi voltam, hogy kimutatható volt-e a növekedés, a parkolót igencsak jól kihasználtnak látom. Ha ugyanennyien szállnának le Gyártelepen, akkor igencsak szellősen mehet tovább az S70. ;) Egyszer megfigyelem ott is, bár mint írtad, készült felmérés és abban is igazad van, hogy ott hozzá lehet számítani a gyorsítottról leszállókat is.

Előzmény: István Gyuri (3102)
DVB Creative Commons License 2016.08.31 0 0 3103

Pontosan igy tortent.

Előzmény: zjakabfi (3100)
István Gyuri Creative Commons License 2016.08.31 0 0 3102

Izsó001: Szvsz és tapasztalatom szerint az állomásnak nagyobb az utasforgalma.

Az én tapasztalataim, a jegyeladási statisztikák, az utaskikérdezések sem ezt mutatták. Nem hinném, hogy az utóbbi időben ez drasztikusan megváltozott volna.

(Lehet, hogy egyes személyvonatoknál igaz ez, de gondoljál bele Gyártelepen még a gyorsított utasok számát is hozzá kell adni a személyeken látható utasszámokhoz!)

Előzmény: Izsó001 (3097)
375 694 Creative Commons License 2016.08.31 -1 1 3101

Üzenet:

Te tagbaszakadt marha,aki lekapcsolgatod a 400-as vezérlőkocsik vörös fényét-bekaphatod!

A többiektől elnézést.

zjakabfi Creative Commons License 2016.08.30 0 0 3100

Gázolás volt, mindkét vágány ki volt zárva, és gondolom a 273-as késéses közrejátszhatott ebben...

 

nem abból fordult volna?

 

 

Előzmény: PanzerMk5 (3098)
_karika Creative Commons License 2016.08.30 0 1 3099

Gyártelep forgalma az én tapasztalataim szerint nagyobb. Mint ahogy Göd és Felsőgöd esetében is.

Előzmény: Izsó001 (3097)
PanzerMk5 Creative Commons License 2016.08.30 -1 0 3098

A 274-el Vácig összeszedni 54 perc forgalmi késést, ez is a kirakatvasutat erősíti!

Izsó001 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 3097

Gyuri!

Tőled, mint aki a legjobban átlátja ezt az egészet, kérdezném: a gyorsítottak miért nem Dunakeszin, hanem Gyártelepen állnak meg? Szvsz és tapasztalatom szerint az állomásnak nagyobb az utasforgalma.

Előzmény: István Gyuri (3095)
zjakabfi Creative Commons License 2016.08.29 0 0 3096

Jó kis cikk, kár, hogy nem hosszabb, szívesen olvasok ilyeneket.

 

 

Más. Ma már volt BMX a vonalon?

 

(Este az utolsó tapolcai személy még BMX volt, kicsit furcsálltam is.)

Előzmény: István Gyuri (3095)
István Gyuri Creative Commons License 2016.08.29 0 0 3095
zjakabfi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 3094

Alsógöd előtt az útátjáróban elég nagyot dob a vonat a jobb vágányon, meg kéne nézni, szerintem nem természetes...  Ma olyan érzés volt, mintha leugrana a sínről...

 

 

hivi Creative Commons License 2016.08.19 0 1 3093

Gigantikus Vác 2016.06.15-én

lacosska Creative Commons License 2016.08.07 0 0 3092
martinaxe7 Creative Commons License 2016.08.04 -1 0 3091
Előzmény: zugkraft aargau (3080)
lacosska Creative Commons License 2016.07.31 0 0 3090
siófoki35 Creative Commons License 2016.07.26 0 1 3089

Utazzunk Vácra! :)

lacosska Creative Commons License 2016.07.23 0 0 3088
Zolas Creative Commons License 2016.07.23 0 0 3087
Nagyon úgy tűnik...
Előzmény: siófoki35 (3086)
siófoki35 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 3086

A Dömösi átkelés vmh - Dömös falu kishajó ugye már nem működik? :(

siófoki35 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 3085

Knyìrlift :-D

Előzmény: zugkraft aargau (3080)
hivi Creative Commons License 2016.07.11 0 0 3084

Az Albatros Club különvonata 2016. május 28-án, Verőcén.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!