ÚJ telekommunikációs és energia szolgáltató indult Magyarországon.
Az ACN az iparág vezető, meghatározó vállalata 18 éve, 4 kontinensen, 23 országban megbízhatóan működik.
Fő célja a legkorszerűbb technológia alkalmazásával a telekommunikációs és energia költségek csökkentése. Percdíj nincs!
Most találkoztam ezze l a témával, ma voltam egy agymosáson. ( nem is tudtam mi ez eddig). a mai beszélgetésen két pozitív dolog történt, velem. megkínáltak két pohár pálinkával. :))
Most olvasok vissza, ez eddig a legkedvesebb hsz.-m:
"Azert mert az MLM-est nem tudod kikapcsolni." :)))))))))) Köszönőm!!!!
Egyetértek, ha már ebben az irányba megyünk, a priorizálás meg fontos, mivel pl. a Telekom saját fizikai hálóján belül sok más is van priorizálva. Ezért is volt anno 512+ a mondás. De igazad van, el kéne müködnie 128 alatt is, ez meg nem tűnik elérhetetlennek 2011-ben. Lehet valami rosszul van beállítva az úréknál?
(Mi kb. 2 éve voip-ot használunk otthon is és a cégnél is, csak 3 másik szolgáltatótól. Ráadásul ugyanazt az adaptert. Talán ezért sem volt nekem kérdés, az átállás...)
Persze, ez a minimum amit elő szeret írni egy szolgáltató a tuti minőséghez. Egyébként az igénybe veendő sávszélességet három lépésben lehet állítani a felhasználói menüből.
BTW, én úgy emléxem, hogy a tömörítés nélkül Audio (G711 Codec) az 87 kbps-ot használ, a tömörített Audio (G729 Codec) pedig 33 kbps-ot használ minden egyidejű híváskor (NEB)...
Kérdés még, hogy az aktuális router használ-e QOS-t, amivel priorizálja a hangforgalmat
128-cal maximum elméletileg lehet voip szolgáltatást nyújtani. A tapasztalatok szerint minőségi szolgáltatásohoz legaább 512 kell. Egyébként jogos a kérdés!
Milyen sávszélességed van, amit a 128 kbps (videótelefonnál 256 Kbps) le tud ültetni? Itt egyszerűen meg lehet nézni, hogy alkalmas-e az internet csatlakozás Voip telefonhoz: http://eu-speed.acndigital.net
Mert gondolom voip-os telefonszolgáltatásról beszélsz, ugye? Amit egyébként számos más cég kínál itthon is, beleértve az összes nagy szolgáltatót...
Anyám az acn nevű mlm-piramisjáték-cég agymosásának áldozatául esett, és a már 5 éve is elavult ócska sz.r telerfonos szolgáltatásuk miatt a netem haldoklik! Hogy lehet valaki annyira ostoba, mint anyám és testvére, hogy hagyták magukat agymosni és átb.szni és hogy tudnám észheztéríteni anyámat, mert már elnézést de HÜLYE LETT ÉS NEM LEHET VELE ÉRTELMESEN KOMMUNIKÁLNI VÉDI EZT A SZ.ROS AGYMOSÓ KÖCSÖG MLM-ES PIRAMISJÁTÉKOS BANDÁT?
Elnézést a durva fogalmazásért, de kétségbeejtő. De ez a csodálatos cég tönkretette a családot, én pedig nem vagyok olyan anyagi helyzetben, hogy elköltözhessek (pedig felnőtt vagyok és dolgozó ember).
Bocs, lusta vagyok meg annyira nem is érdekel, hogy utánanézzek, de ez a hálózaton belüli ACN->ACN hívásokra IS vonatkozik vagy az ACN nem létező hálózatóból kilépő, és telefontársaságnál végződtetett hívásokra vonatkozik? Az én olvasatomban csak a kilép, más pl. British Telecom hálózatában végződökre vonatkozik.
"Az ACN Xtra díjcsomag ACN Digitális Telefon Szolgáltatás elıfizetık számára többletköltség nélkül tesz lehetıvé hívásokat más vezetékes számokraországon belül és a nemzetközi részben meghatározott célországokba 0 Ft percdíjjal, de legfeljebb 4000 percnyi belföldi hívást és 1000 percnyi nemzetközi hívást. Ezen ElfogadhatóFelhasználási Irányelvben meghatározott mértéken felüli hívásokért a normál díjakat kell fizetni."
Ez dec. 1-től érvényes. Azaz napi 33 percre korlátoztás a külföldi hivásokat. Gratula!
Hát igen. A kullancs eléri, ez igaz, de ez sok etikai és jogi problémát vet fel. Gondolom, te se szeretnéd ha a saját lakásodban nyitnék egy kuplerájt és a kislányod lenne a legkelendőbb termék. Tudod, van olyan, hogy magántulajdon.
A "kullancs" eléri, hogy a az alapszolgáltatók lentebb vegyenek az extraprofit igényükből, a fogyasztók hasznára. Az én meglátásomban ACN egy nagy, nemzetközi fogyasztói csoportot épített, aminek érvényesíti az érdekét a szolgáltatóknál. És ehhez MLM-et, személyes képviselőket használ, nem pedig közmédiát, reklámokat, irodákat, stb.
A külföldi tulajdonú cégek Magyarországon azt csinálják, amit a tulajdonos mond. Ez természetes. Legyen az bank, energiaszolgáltató, gyógyszergyártó vagy telekommunikációs cég. Egy tollvonással meghatározzák az itteni cég sorsát, stratégiáját. Ezzel mindent.
Tekintsd költői kérdésnek, hogy és akkor mi lenne. Simán és jogszerűen megteheti akár a UPC, akár a Digi, akár a T.
DT. Az nem német cég Németországban? Mi köze van a telekomhoz, azon kivül, hogy jön a pénzért negyedévente. Legnagyobb nagyker partnere az tévedés, talán legnagyobb kullancsa, de partnere... Nem ad el az ACN ott sem a saját nevében viszonteladóként szolgáltatást, ugye jól tudom...
Ez a kitiltás dolog engem is érdekel. Miért is tennék? Ad 1: más voip szolgáltató is ugyanazt a vasat (Linsys/Cisco) használja. Ad 2: az ACN az egyik legnagyobb nagykereskedelmi vevője a DT-nek...
Miért tiltanák ki? Mert megtehtik, és műszakilag meg is tudják indokolni. (ha gondolod, olvass utána). Nem az a kérdés, hogy jól müködik-e a júzernél, hanem, hogy a hálózaton mit müvel. Emlékszel, amikor kb két éve több ezer problémás iPhone lett kitiltva a T-Mobile hálózatból - tök jogosan, megalapozottan? És csak az lett visszaengedve, amit bevittek a hivatalos szervízbe, ha olyan volt, garancia, ha nem akkor fizetősbe?
Hát hallod, veled aztán hiába akar normális hangnemben beszélni az ember! Mondd, valami nem stimmel körülötted, hogy ilyen eszméletlenül negatív vagy? Amúgy látod? Te is az olcsóbb megoldást választottad az autódnál, és ez nálunk is így működik, de senki nem köteles megcsináltatni a CPS szerződést a vonala mellé. Sőt! Senki nem köteles sem videótelefont, sem pedig adaptert venni. Nekem van adapterem, és bármennyire is fáj neked, de kitűnően működik! És kurvára nem mindegy, hogy az évekig 5-6 ezres számláim lecsökkentek 2 ezerre. És még az előfizetéses mobilomon is kevesebb lesz a számla, mert megpróbálok a vezetékesen beszélni inkább, vezetékes vonalra, hogy még így is spórolni tudjak! DE EZ AZ ÉN DOLGOM! Miért tiltanák ki az ACN-t az alaphálózatokból? Nagyon jól működik a környezetemben mindenkinél. Elmondom neked, hogy én azt sem tudom, hogy mi az az MLM, soha nem volt azelőtt alkalmam tájékozódni arról, hogy mi ez. Nem igazán érdekelt, és mivel nem tudtam mi ez, így elriasztani sem tudott! Én nem mondanám piramisnak ezt, inkább csoportépítésnek. Én találtam egy jó kis kereseti lehetőséget(én kerestem őket), ennyi, és ráadásul megszerettem ezt az egészet. Ja, és nem kell piramist építeni! Anélkül is elég jó kis jövedelemre lehet szert tenni. Megmondom őszintén sokszor ledöbbenek, mert én egyszer nem hallottam, hogy az idén még bejön az energia! Miért ezen lovagolsz? Először tán a bizalmat kell megszerezni az emberektől, és ez nem igazán megy gyorsan. Egy cég sem zúdít mindent rögtön rá a vevőire, és az alkalmazottaira. Tanuló időszaknak nevezzük ezt, hisz fokozatosan ismerjük meg az alapoktól a működésünk egészét! Ez azért nem úgy van, hogy odaállítok valahová, és rátukmálom az ügyfélre a csomagot! Én alaposan elmagyarázok mindent, és nem erőszakoskodom a szerződéskötésen, de megjegyzi a cégünk nevét az ügyfél, és később köthet még szerződést. Fogalmad sincs ennek az egésznek a felépítéséről. Bármennyiszer hallgatom meg az előadásokat, mindig tudnak újat mondani! De nem akarlak meggyőzni egyáltalán. De ha te az ACN-ben látod életed legfőbb megkeserítőjét és ellenségét, az a te dolgod! Én meg csak jót tudok mondani róla. Nagyon rossz lehet úgy élni, hogy mindig vitatkozol, mert erre érzel kényszert! Én sem vitatkozok többet veled, megígérem! :) Minden jót!
Ezt egyébként tudom, elárulom, vannak a panelek javítására szakosodott ügyes vállakozók... PL. a kocsimban probléma volt az elektronikával tavaly: csere 450 ezer, bontott 200-250, szakember megcsinálta - teljes javítás és felújítás: 15-ért.
De nem válaszoltál, mi lesz a helyzet, ha kitiltják esetleg az ACN-t az alaphálózatokból? Azaz sem a CPE se a szolgáltatás nem müködik.
Energia: nem erre az évre volt ígérve? Ilyen lassan halad a piramisépítés?
A Calgonnak az elektronikához semmi köze. Ugyanis az összesnél az volt a hiba! Kivétel nélkül mindegyiknek az elektronikája volt a baja! Amit nagyon ritka esetben tudnak orvosolni sajnos. Cirka 30 ezer másik panelt kapni. Jó páran jártak így az ismerőseim közül. Az energiáról annyit, hogy lesz, de most gondolj bele, ha bejönne, kik csinálnák a szerződést? Ezért folyik először a csapatépítés. És azt sem úgy kell elképzelni, hogy rögtön mindenki tudja majd csinálni a szerződéseket! Azért hidd el, hogy értelmes emberek csinálják a munkát itt, aki meg nem az, kimorzsolódik, mint ahogy ez minden munkánál így van. Köszönöm válaszod! Minden jót! :)
Ez soakt elárul. A "Back Office" nincs a helyzet magaslatán. De akkor miből élnek? És ha közben csináltál 5 milla telefonszámlát és nekik fizetni - vagy legalábbis ilyen esetben manuálisan ellenőrizni - az interkonnektet, akkor mi van. Ajaj, az nem vmi profi.
Hosszas levelezgetés után sem rendeződött a csoportos beszedési megbízásom.
Az ACN szerint leemelték az összeget a számlámról, az OTP szerint még nem.
Most itt állunk:
"Bankunk számára fontos, hogy minden ügyfelünk, így az Ön pénzügyeit is szakszerűen kezeljük.
Az Ön folyószámlájához 2011. augusztus 16-tól kapcsolódik csoportos beszedési megbízás az ACN Communications Hungary Kft. felé XXXXXXXX azonosítóval.
Nyilvántartásunk szerint számlájára a szolgáltató vállalat még nem nyújtott be díjlehívást. Ebből adódóan a felhatalmazás alapján nem teljesíthettünk átutalást, ezért nem látszik az internetes felületen sem.
A vitatott tétel egyeztetése érdekében felvettük a kapcsolatot a szolgáltatóval. Tájékoztatásuk szerint előfordulhat, hogy adminisztrációs hiba történt, ezért kivizsgálják az esetet."
1-2 alatt több mosógéped is tönkrement? Calgont használtál? :-)
Az általam említett eset más, hiszen az eszköz kifogástalan állapotban lenne müködésképtelen, és a szolgáltatást se tudná a beteg igénybevenni. Tehát hiába venne másikat.
Bármennyire is meglepő, egyre szimpatikusabb vagy a beírásaiddal, tájékozott, nem egy elveszett ember vagy! Ha pedig a készülékek nem működnek tuti visszaadják a vételi díjat, hidd el. Most más oldalról közelítem meg a dolgot, női szemszögből. Én egy-két év alatt jó pár mosógépet, mikrót elhasználtam, és kizárólag az elektronikai hibáik miatt kellett kidobni őket. És, nem adták vissza az árukat, sőt meg sem lehet csináltatni őket, mert olyan a hibájuk. És éppen akkor romlanak mindig el, mikor a jótállás lejár. És azok nem éppen annyiba kerülnek, mint például egy adapter. És még ugye amennyi villanyt, vizet elhasználnak ezek a gépek. Mi mit csinálunk? Szó nélkül veszünk másikat. Jó, igaz, hogy ezek a mindennapi élet szükségszerűségei mostmár, de akkor is. De egyáltalán nem akarlak meggyőzni hidd el. De egy előttem szólónak igazat adok! Az ACN-nél óriási karriert futnál be ilyen mentalitással. Alapos vagy, körültekintő. És ezt a legkomolyabban mondom! Jó pár ilyen emberre lenne szükség! Minden jót Neked! :)
pár napja hallottam afféle iparági pletykaként, hogy már gondolkoznak rajta páran, mivel pár eszköz generált különféle hibajelenséget, pl. bejelzett a DSLAM vagy fejállomás, hogy lehet, hogy az eszközök ki lesznek tiltva az alaphálózatokból a picsába.
Ez megoldható, simám MAC Ad. alapján egyébként, de vannak szofisztikáltabb megoldások is.
Ráadásul, bármennyire meglepő, ez nem is üzleti hanem műszaki problémaként merült fel, az eszközök gebacosak. Minél jobban terjedni fognak, annál jobban érzékelhető lesz ez vajon...?
Tudtok erről? És akkor mit fogtok mondani a kedves előfizetőiteknek, akik kéri vissza a videótelefon eszköt árát...?
Tényleg, és mikor spórolhatok már az energia árakon végre? :-) Nagy a csend, nagy a csend... az meg sosem jelent jót.
Sajnos, csak most olvastam a hozzászólásodat, és garatulálni tudok, szívemből szóltál!És igen így van! Nem mindenki tudja ezt csinálni, de több lehetőség is van a pénzkeresésre itt. Úgyhogy ki ezt, ki azt választhatja. Nem mindenki szeret szerződések után járni, nekik van kitalálva a hálózatépítés, vagy inkább csoportépítés, az első kifejezés olyan riasztó! De szépen el lehet lenni a szerződésekből is, az emberkék meg majd jönnek menet közben! Ismeretségi körtől függ még ez nagyon. És a hozzáálástól. Én egyáltalán nem vagyok irígy, hogy némelyik munkatárs villámgyorsan tudott csoportot létrehozni, én lassabb vagyok, nehezebben megy, de nem fogom feladni, mert olyan óriási önbizalomra tettem szert egy hónap alatt, hogy magam is csodálkozom rajta. Nekem nagyon sokat adott ez a cég, és hiszek bennük!
Szép napot mindenkinek! Én csak olvasgatom, olvasgatom a hozzászólásokat, és néha elborzadok. Valamikor két hónappal ezelőtt, amikor hallottam erről a lehetőségről, sajnos itt keresgéltem infó után. Kár volt. Igaz, nem tántorítottak el a dologtól, sőt, máshol is utánanéztem, és meggyőzött. Kicsiny falumban a telefonvonalak felére megcsinálták a lakosok a szerződést, és mindenki elégedett. Rohamosan terjed annak ellenére, hogy egyenlőre csak a vezetékes CPS szerződések vannak a szolgáltatásoknál. Az emberek egyre nyitottabbak. De azért nem értem azt, hogy ha nem hallgat meg egy képviselőt valaki, nem hallgatja végig, hogy pontosan miről is van szó, akkor miért kell pocskondiázni? Biztosan vannak olyan képviselők, akik nem igazán rátermettek, de való igaz, hogy az az öröm és az elégedettség az emberek szemében, amikor megjön a számlájuk, annak a látványa semmihez sem fogható. És főleg hozzá kell tenni, hogy ismerősök, akik a későbbiekben is bizalmat fognak érezni ez iránt a szolgáltató iránt. De nem értem, hogy a hálózatépítéssel mi a gond? Itt nem kötelező, emberfüggő a dolog. Nem minden így épül fel? Aki normálisan megtanulta a törit, emlékszik arra, hogy milyen piramisokat rajzolt a táblára a töritanár? Hogy épült fel minden ország hierarchiája? Miről beszélünk? Minden ebben a világban így működik, a munkahelyek, a bankok, az önkormányzatok, csak gondoljon bele alaposabban mindenki, aki piramisjátéknak nevezi ezt a dolgot! Az egész életünk így épül fel! Voltak, vannak és lesznek is bizalmatlan emberek, akik mind ügyfelek lesznek később. Tudnék mit mesélni! :) Nagyon sok munka van egy képviselőséggel, de senki nem mondta, hogy könnyű lesz, és SENKI nem erőltette, hogy én is elkezdjem ezt. Én a lehető legkomolyabban mondom, hogy én az emberek segítésének tartom a legfőbb célt, és hogy az ACN nevet lehetőleg mindenki megismerje a környezetemben. Ráadásul bizonyíthatom, hogy remek segítőim vannak, megfordultam sok munkahelyen, de ennyire egyenrangúnak nem tekintett senki még. De ezt nem azért írtam le, hogy bárkit is meggyőzzek, mindenki saját maga dönti el, hogy köt-e szerződést, vagy dolgozni szeretne-e benne? Én nem bántam meg! És a környezetemben senki sem! A lányom órákat beszélhet a szomszéd falubeli barátnőjével, mivel ők is kötöttek szerződést, így ingyen beszélhetnek! Ez nem bizonyíték? Akkor mi az?