Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2700
Szóval Demszky autója ezek szerint páros rendszámú.
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2699
Bocs,tényleg ostoba poénkodás volt tőlem.
Előzmény: missparker (2697)
RontóPál Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2698
hasonló velem is történt '86 telén, a 40 cm-es hóban álldogálók inkább várták tovább a buszt, ami persze el sem indult.:)
Előzmény: missparker (2687)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2697
Ez rossz vicc. Hogy miért? Go to www.lathatatlan.hu, és járd végig IRL is. Ha megvolt, nem poénkodsz többé vele.
Előzmény: Törölt nick (2694)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2696
Miért ne vehetnél tízszeres áron jegyet? Ha neked megéri, hajr Az általános jegyek, bérletek mindig érvényesek, a felülbélyegzett vonaljegyek csak aznap. A pótdíj maradna annyi, amennyi, aki 30 Ft-ot nem hajlandó kifizetni, az már tényleg megérdemli. Pont. Nem bonyolult ez. á.

Ha minden ingyenes, az az egyszeri pógárnak úgy jön le, hogy a szmogriadó jó, mer' ingyé' van a békávé. Nem-nem, ez egy kényszermegoldás, amit a lehető legjobban kell kezelni, de tarthatatlan állapot.

A forgalmival leírtam mi a bajom (nem rossz, csak kevés), az általános ingyenességgel a fenti.
Előzmény: Törölt nick (2693)
Jókai út 27 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2695
- Egy jogosítvány kellene.
- Húszezer
- Van egy kis gond
- Na már megint. Féllábú?
- Nem.
- Félkarú?
- Nem
- Epilepsziäs?
- Nem
- Süket?
- Nem
- Akkor, akkor, csak nem.
- De. Vak.

Schwajda György; Csoda (1987)
Előzmény: Törölt nick (2694)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2694
,,...megálltunk minden útbaeső buszmegállóban, hogy feltöltsük a hátsó ülést két emberrel, 'zuhogó esőben nem jó álldogálni' jelszóval. Nem akartak jönni, inkább vártak a buszra! (Skoda Felicia, nem egy mai db, de fűtött, és jó állapotú, férjem is, én is konszolidált kinézetű, nem túl félelmetes egyének vagyunk :))"
Nem lehet az,hogy kissé megrémültek,amikor a kormány mögül kiszállt a férjed,hogy kinyissa nekik az ajtót ? :-)
Előzmény: missparker (2687)
midnight coder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2692
Errefelé az egy lépcsőházban lakók sem igen ismerik egymást. Vadidegen embereket meg furikázzon a görcs. Másrészt meg jönni kell ott visszafelé is. Ez max. úgy működik hogy a cégnél a bejárókat valaki összeszedi ha egy faluban laknak. Ez pedig már megy vagy 1000 éve...
Előzmény: Törölt nick (2682)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2691
Az már ellenőrizhetetlenné válna, bemondásra mindenki ingyenkedne. Ezért jobb a jelképes összeg, és lássuk be, az én általam javasolt tarifa tényleg jelképes.
Előzmény: Törölt nick (2686)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2690
Jóvan, egy dátumbélyegző van vagy max. ötezer forint, kb. 10 évig használható, tán nem hal bele senki ebbe a beruházásba. Az automatákat meg legfeljebb nem használják aznap, amúgy sem láttam még működőképes példányt.
Előzmény: Törölt nick (2684)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2688
,,Miért más nem utazhat az autóban?"
Naná,hogy utazhat más is.
De akkor már bemondásra járna a szomszédnak is,meg a havernak is.
Aztán ha mindenkire így kiterjesztenék,akkor meg lószart sem érne az egész kedvezmény.
Ennyi erővel akkor legyen mindenkinek ingyenes.
Előzmény: Törölt nick (2686)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2687
Az összefogás mégsem olyan kézenfekvő, mint hiszed. Pl. a férjem reggel hatra jár dolgozni a fővárosba, én reggel kilencre. Ő 4-kor kegyetlenül befejezi (bezárja a boltját), én éjfélig is maradok, ha kell.

Amikor vasutas-sztrájk volt, én korábban keltem, hogy vele bejussak (most is így teszek, sztahanovistának is tartanak), haza meg ő várt rám órákat, majd aludt 4 órát, másnap így ült újra autóba. Ez hosszútávon tarthatatlan lenne (és életveszélyes, ha így vezet).

Szintén vasutas-sztrájk alkalmával, megálltunk minden útbaeső buszmegállóban, hogy feltöltsük a hátsó ülést két emberrel, 'zuhogó esőben nem jó álldogálni' jelszóval. Nem akartak jönni, inkább vártak a buszra! (Skoda Felicia, nem egy mai db, de fűtött, és jó állapotú, férjem is, én is konszolidált kinézetű, nem túl félelmetes egyének vagyunk :))
Előzmény: Törölt nick (2682)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2685
Hozd ki az ellenőrződet,neked is beverek egy 5****-öst. :-)
Előzmény: Törölt nick (2681)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2683
Ha van a családban autó,akkor csak a család tagoknak adnám a kedvezményt,nem a férőhelyek száma alapján.
Vannak 2-4 személyes autók is,de szgk.-nak műszakiztatható a 7 személyes kisbusz is.
Előzmény: Törölt nick (2679)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2680
Hát szerintem egy autósnak sem lenne gond 30 Ft-ot kifizetni egy vonaljegyért, ha van nála forgalmi, ha nincs. A BKV részéről sem kellene nagy beruházás a bevezetéséhez, minden pénztárba kell egy zöld tintás dátumbélyegző, és kész. Úgyis csak a vonaljegyeket és a napijegyeket lehetne így árulni.
Előzmény: midnight coder (2678)
midnight coder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2678
Szerintem MissParkeré még jobb a 10%-os jegyárakkal. Erre az időszakra szvsz kibírná a BKV és a MÁV - ugyanakkor valóban mindenki élvezhetné a dolog előnyeit, az utasok is nem csak a sofőrök. De mivel az autók nagy részében úgyis egy ember utazik egyszerre, így lehet hogy a forgalmis módszer is beválna.
Előzmény: Törölt nick (2676)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2676
,,....ezt az egészet civilizált módon nagyon egyszerűen meg lehetett volna oldani: amikor szmogriadó van akkor BKV jegy vagy vonatjegy helyett legyen elég a forgalmi engedély. Azaz akinek autója van és nem jár vele, az mehessen ingyen a tömegközlekedésen."

Látod,mégsem olyan egyszerű ötlet,mert rajtad kívül senkinek sem jutott ez eszébe.
Gartulálok, az eddigi legjobb ötletet olvashattam tőled.
5********
Előzmény: midnight coder (2667)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2675
Valamint sokan visszaálltak a vegyestüzelésről a gázra, mert megoldódni látszik a gázvita.
Előzmény: tollas (2673)
midnight coder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2674
Fizeti azt mindenki, és mégsem lesz jobb tőle semmi.
Azért szvsz az adófizetők és az autósok halmaza nagyobb metszetet ad mint mondjuk a segélyezettek és az autósok.

Egyébként a forgalmis BKV-s utazással csak annyi bajom van, hogy csak a volán mögött ülőnek jó, az utasainak nem kedvez, pedig ők is lemondtak a komfortról. Én szmogmentes napokra külön jegyrendszert vezetnék be a BKV-n, mondjuk az eredeti ár 10%-át. Ha azért, mert ilyen olcsó, pluszban még vesz pár megrögzött bliccelő is, az külön jó.
Ebben látod nagy igazságod van. De alapvetően a lényeg az hogy ilyenkor nem kényszeríteni lenne ildomos hanem vonzani az olcsó tarifákkal (ha már a sűrű járatokkal és a tisztasággal nem lehet).
Előzmény: missparker (2672)
tollas Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2673
Nem csökkent a forgalom. A hőmérséklet emelkedett kicsit, ezért a fűtési szennyezés  csökkent.
Előzmény: ági anyu (2671)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2672
Nézd, ha Demszky elvtárséknak az a célja hogy vonatra/bkv-ra tereljék a népet akkor ezt vonat és bkv járatok nélkül azért elég nehéz lesz megoldani.

Józan paraszti ésszel én is így gondolnám, aztán reggelente a harmadik 4-6 vilire férek csak fel, kettő elmegy az orrom előtt. Ezután legfeljebb majd a negyedikre-ötödikre jutok fel.

Persze ha csak az a cél hogy ismét jót büntethessenek a rendőrök az más
Naná, hogy az, bevétel kell! Az objektív felelősség a hülye helyre tett 30-as táblákkal nem hozta meg a kívánt hatást.

És a tömegközlekedés ma is nagyrészt adóból megy - amit egyébként szvsz úgy 90%-ban szintén az autósok fizetnek.
Fizeti azt mindenki, és mégsem lesz jobb tőle semmi. De hihetetlen, hogy az autósokról hány bőrt lehúztak, és még mindig terhelik őket.

Egyébként a forgalmis BKV-s utazással csak annyi bajom van, hogy csak a volán mögött ülőnek jó, az utasainak nem kedvez, pedig ők is lemondtak a komfortról. Én szmogmentes napokra külön jegyrendszert vezetnék be a BKV-n, mondjuk az eredeti ár 10%-át. Ha azért, mert ilyen olcsó, pluszban még vesz pár megrögzött bliccelő is, az külön jó.
Előzmény: midnight coder (2669)
ági anyu Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2671
Viszont ebben az esetben miért csökkent mégis a légszennyezettség? Avagy tegnap kitört a kánikula és nem kellett fűteni?
Valamelyik zseniális tán a HírTv-n azt mondta, hogy a tegnapi forgalom megegyezett az egy héttel korábbival - azt viszont már elfelejtette elmondani, hogy aznap valamennyi közlekedési infóban azt lehetett hallani, hogy meglepően kicsi a forgalom.
Előzmény: tollas (2670)
tollas Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2670

Már két nap óta hülyíti a népet valami egészségügyi  őszülő főnő a szmog okait illetően különböző médiában.

Egyértelműen az autókat jelöli meg okként.

 

Ez annál is furcsább, mert az autóforgalom nyilvánvalóan nem növekedett az elmúlt napokban, sőt, az évkezdet miatt kicsit kevesebb volt.

 

Viszont a hideg miatt a fűtési terhelés jelentősen megnőtt. Még jó, hogy nem a fűtést tiltják le minden páros vagy páratlan házszámban.

 

Tipikus pótcselekvés Demszky részéről az autósok basztatása, amihez ezek a hülye hivatalnokok asszisztálnak.

 

Persze az autóforgalom is káros, de most igazán nem az volt főbűnös.

midnight coder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2669
Nézd, ha Demszky elvtárséknak az a célja hogy vonatra/bkv-ra tereljék a népet akkor ezt vonat és bkv járatok nélkül azért elég nehéz lesz megoldani. Persze ha csak az a cél hogy ismét jót büntethessenek a rendőrök az más, bár ettől persze nem lesz jobb a levegő.
És a tömegközlekedés ma is nagyrészt adóból megy - amit egyébként szvsz úgy 90%-ban szintén az autósok fizetnek.
Előzmény: missparker (2668)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2668
Ez jó, de ahhoz vonat és bkv is kellene megfelelő mennyiségben.
Előzmény: midnight coder (2667)
midnight coder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2667
Egyébként nem tudom elhangzott-e már, de szvsz ezt az egészet civilizált módon nagyon egyszerűen meg lehetett volna oldani: amikor szmogriadó van akkor BKV jegy vagy vonatjegy helyett legyen elég a forgalmi engedély. Azaz akinek autója van és nem jár vele, az mehessen ingyen a tömegközlekedésen. Ezzel egyből nem egyoldalúan tennék rá a társadalom egy (amúgy is agyonterhelt) részére a további terheket a szent Közösség érdekében hanem bizony a kölcsönösség jegyében történne a dolog - egyrészt az autós ha úgy gondolja lemond az autó használatáról a köz javára (annak ellenére hogy a kötelező biztosítás, autópálya matrica, amortizáció, stb erre a napra is ketyeg), cserébe pedig a köz addig amíg szükség van rá addig ingyenes tömegközlekedést biztosít nekik. De kis hazánkban sajnos a "köz" hajlamos a más farkával verni a csalánt. Különösen igaz ez a ballibes politikusokra.
Saker Falcon Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2666
Szerintem ez túlzás.
Előzmény: fekete vipera (2660)
midnight coder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2665
jav: elkerülése végett
Előzmény: midnight coder (2664)
midnight coder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2664
Azt nem, de a befolyó helyi adók volumene csökkenésének elkerülésének végett a polgármesteri hivatal minden manikűrös tevékenységgel foglalkozó vállalkozáshoz díjmentesen kiküld egy erős fogazatú kisegítő munkatársat aki díjmentesen és abszolút környezetbarát módon lerágja a vendégek körmeit :-D
Előzmény: missparker (2663)
missparker Creative Commons License 2009.01.13 0 0 2663
Ííí, ez kemény :) Szóval a fűrészelést és a csiszolást. Körmöt reszelni lehet, vagy a manikűrösöknek be kell zárniuk?
Előzmény: Törölt nick (2603)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!