Keresés

Részletes keresés

Atis57 Creative Commons License 2012.05.31 -1 0 786

SZIA!

 pedig pont Neked nem kellene magyarázni.

Mennyi plusz energia , honnan ?

De ha esetleg felvilágositasz , szivesem veszem...

                                                             köszi.

Előzmény: padisah (782)
padisah Creative Commons License 2012.05.30 0 0 785

vettem két grafit elektródát, úgyhogy lehet kisérletezni az egyik kvázi kuka aksival

a probléma másik fele, hogy nem látok bele az akksiba, nem fogom tudni az eredményt visszaellenőrizni

padisah Creative Commons License 2012.05.29 0 0 784

merrefelé laksz? nekem Budapest lenne jó, azon belül bringával vagyok mobil hétvégén

ez úgysem olyan gyors dolog, először be kéne szerezni grafit elektródát,

a neten szikraforgácsoláshoz láttam egy csomó helyen

Előzmény: NeomatiK (783)
NeomatiK Creative Commons License 2012.05.29 0 0 783

Nekem van néhány döglött akksim. Fel tudok ajánlani egyet vagy kettőt kísérletekre. Csak az eljuttatás okozhat némi fejvakarást.

Előzmény: padisah (780)
padisah Creative Commons License 2012.05.29 0 0 782

ezt nem értem...

Előzmény: Atis57 (781)
Atis57 Creative Commons License 2012.05.29 -1 0 781

Szia!

 Igen ötletes--De az áramutakat is bele kéne venni a lehetőségekbe? Mi, mennyi, hányszor?

Előzmény: padisah (780)
padisah Creative Commons License 2012.05.28 0 0 780

nézegettem különféle oldalakat, meg van egy régi elektrotechnika szakkönyvem, azt is az ólom aksikról, és az az ötletem támadt, hogy meg lehetne próbálni egy extra elektródát behelyezni az aksiba, azzal pedig fordított polaritást kötni a pozitív elektródára

 

ha jól vettem le a dolgot, a szulfátosodás azt jelenti, hogy a pozitív lemez pórusait eltömíti az ólom szulfát, és mivel az a pozitív lemezen van, töltéskor sem tud onnan visszakerülni a szulfátion a kénsavba, ehhez ellenétes irányú potenciál kellene, ha viszont ellentétes irányú potenciált kötök a cella mindkét sarkára (már a teljes kisütése után), akkor a negatív pólus elektródája tönkre fog menni

 

viszont elvileg, ha a karbantartó nyíláson bedugok egy grafit elektródát,és a szomszédos cellán keresztül adok negatív feszültséget a pozitív lemezre, akkor azzal a szulfát lehajtható, és az visszakerül a savba

 

ezt ki kéne próbálnom valamin ami feláldozható, most van is pár akksim amik dögrováson vannak, de mégsem annyira...

bzolko76 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 779

Sziasztok!

Keresek 9,6v 2000mah-ás akksit,ami a képen szerepel.

Előre is köszönöm.

email:bzolko76@gmail.com

 

üdv.:

bzolko76

 

[nexus] Creative Commons License 2012.04.17 0 0 778

Szia!

 

Nyugogtan használhatod ezt a kütyüt, nem fog semmilyen problémát okozni. Sem az autó elektronkájában sem pedig máshogy. Ezen kis szerkezet belső áramköri kialakítása olyan, hogy emiatt nem léphet fel belső zárlat sem üzemképes, sem üzemképtelen állapotában.

Bár a mai korszerű autók már jócskán tele vannak pakolva minden féle fedélzeti computerrel, meg igen érzékeny elektronikákkal, de ez nem zavarja (és ez vissza felé is igaz) az akku aktivátor  működését. Mivel az autód akkumulátora akkora nagy fuffer, hogy könnyedén elnyeli azt a néhány miliszekundumos  hullám impulzusokat. Ezért azok nem jutnak/juthatnak vissza az autó elektronikája felé. Voltmérővel nem is mérhetők ezek az impulzusok, csak oszcilloszkóppal. 

 

Én négy évig használtam a dizel fiestámban és nagyon rendben volt. Úgy is adtam el, (vele együtt) az autómat.

A mostani Toyota Auris 2.2 D-4D autómban, a nejem KIA C'EED 1.6 CRDi-jében és a lányom Honda Jazz-ében is beszereltem egyet-egyet rögtön az autók megvásásrlásakor, és ott is kifogástalanul teszik a dolgukat már közel két éve.

Én nyugodt szívvel tudom ajánlani Neked.

Előzmény: Aroundel (776)
kacagógerle Creative Commons License 2012.04.06 0 0 777

Háát ez benne van a pakliban, akis dobozkában nem hinném hogy lenne biztosíték üzemzavar esetére.:-)
Én többet biztosan nem veszek ilyen készüléket, találtam egy sokkal jobb módszert az akku karbantartására.

Előzmény: Aroundel (776)
Aroundel Creative Commons License 2012.04.06 0 0 776

Köszi a választ. Há ez nem jó hír. Mármint, hogy csak ilyen rövid ideig bírja. Most akarok venni éppen.  Mindjárt vegyek belőle kettőt?

 

A gondot egyébként arra értettem, hogy mivel az autó akkumulátorának a  pozitív és negytív sarkai közé van bekötve ez a kis elektronika és ha netalán behalna, akkor nehogy olyat tegyen, hogy esetleg rövidre zárja a két pólust, mert abból nagy égés lehet. Szó szerint értve.

Előzmény: kacagógerle (775)
kacagógerle Creative Commons License 2012.04.06 0 0 775

Nálam galibát nem okozott, viszont a 3 készülék közül egyik sem bírta 1.5-2 évnél tovább.

Előzmény: Aroundel (774)
Aroundel Creative Commons License 2012.04.06 0 0 774

Sziasztok!

 

Jó régen nem írt be senki, de talán csak jár majd erre valaki.

Van egy ilyen elektronika, hogy Akku Activator >> http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html

Azt szeretném megkérdezni, hogy ha ez elromlana akkor nem okozhat olyan hibát, hogy (mivel az autó akkumulátorának a két pólusára van kötve) rövidre zárja az autó akksiját?

Atis57 Creative Commons License 2011.07.16 -1 0 773

Szia!

 Teljesen felesleges , De ha időt pénzt, fáradságot és a munkaruhát nem sajnálod . Próbáld ki!

 Persze a precizek nem csapvizzel mosnak, hanem desztilált vizzel!

 Én előtte azért megnézném hány Ah-t tud még? Ha legalább a felét nem tudja az újnak --kihagynám ezt a melót.....

Előzmény: NeomatiK (772)
NeomatiK Creative Commons License 2011.07.16 0 0 772

Nekem van egy 4,5 éves autóakkum. Télen ment tönkre, egyik cellája zárlatos. Fekete színú lett a pozitív pólusa. Nem tudom, mi okozza.

 

Azt olvastam egy oldalon, hogy érdemes kiönteni az akksiból a löttyöt és kimosni. Na én ezt meg fogom próbálni kelló óvatossággal. Aztán feltölteni elektrolittal.

Előzmény: moonshadow (771)
moonshadow Creative Commons License 2011.07.15 0 0 771

Van egy akksim, ami tegnap szállt el, valószínűleg zárlatos lett, mert rohamosan veszíti a töltést.

Elég öreg, 2002 óta mostanáig bírta az autómban, már vettem helyette másikat.

Arra lennék kíváncsi, hogy meg lehetne-e szüntetni a zárlatot és valami nyufgdíjas állásban egy tönkremet ups akksi helyére benyomni, vagy lámpát, egyebet működtetni róla.

Mi a sorrend, ereszem le a savat és fokoljam be, vagy először próbáljam tölteni, hogy a szulfát visszaalakuljon savvá?

gondoltam át kéne mosni, az javíthatna valamit rajta?

 

fil Creative Commons License 2011.07.04 0 0 769

Én már velük http://www.gp.hu/ újíttattam fel akkut. (notebookot és barkácsgépet is) Nem volt semmi gond. A honlajukon vannak árak is.

Előzmény: kaltenpeti (768)
kaltenpeti Creative Commons License 2011.07.03 0 0 768

Sziasztok!

 

1. Melyik cég dolgozik a legjobban és legolcsóbban, ha 2 kis Sony laptop akku felújításáról lenne szó?

2. Menyibe kerülne ez nekem?

3. Esetleg itt a fúrumon is csinál ilyet valaki?

 

Köszönöm.

''Energy'' Creative Commons License 2011.05.23 0 0 767

Oké, de hogy derítem ki, mert töke nem értek hozzá :((

Előzmény: mlas (766)
mlas Creative Commons License 2011.05.23 0 0 766

Addig ne vegyél semmit, amíg ki nem derítetted, hogy a 3. érintkező mire van. Lehet, hogy funkciója van, de lehet, hogy csak a töltéshez kell, akkor pedig elhagyható, de akkor esetleg nem tudod USB-ről tölteni.

Előzmény: ''Energy'' (765)
''Energy'' Creative Commons License 2011.05.23 0 0 765

Nekem kívülre is megfelelne.

Ha vennék egy ilyet:

http://li-ion.unas.hu/spd/unas_388569/LiIon_18650_37V_2300mAh_akkucella

 

és ehhez egy tokot, amibe ezt berakom (olyat hol tudnék kapni mert a fenti bolt csak akkukat árul, belevaló tokot nem) és a tok két érintkezőjét valahogy rákötném a minikamerámra akkor működhet a dolog szerinted?

Előzmény: mlas (764)
mlas Creative Commons License 2011.05.23 0 0 764

2 ceruza nem elég, az nem 1.5V, csak 1.2V. Abból 3-at kell használnod, a gyáriban is 3 db cella van, fogadnék.

Hogy a lábak hogy vannak bekötve, méréssel, ha úgy nem, akkor szétszedéssel (a régi akkut) Lehet, hogy nem hőmérő, hanem 2.4V van ott.

Az Ah-szám mindegy, az csak a kapacitását jelenti, de sokkal nagyobb nem fér be az erdeti helyére, csak kívül tudod rákötni. 2500 mAh-s ceruzával (3db) elmegy 6-7 órát is.

Előzmény: ''Energy'' (760)
''Energy'' Creative Commons License 2011.05.22 0 0 763

Gondoltam rá, USB-n keresztül lehet tölteni, viszont töltés közben nem lehet filmet felvenni vele.

Előzmény: gessztenye1 (762)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.05.21 0 0 762

Én nem matatnék idegen akksival a kamerában. Hamar elfüstöl az elektronikája. Majd minden kamerán van egy külső tápcsati. Nézd meg, hogy a tápcsatin milyen áramnak kell bemenni, és a jármű elektromos rendszeréről alakíts át olyan feszültségre, amit a gép megkíván. Akkor aztán annyit videózol vele, amennyit akarsz.

Előzmény: ''Energy'' (761)
''Energy'' Creative Commons License 2011.05.20 0 0 761
Előzmény: ''Energy'' (760)
''Energy'' Creative Commons License 2011.05.20 0 0 760

Sziasztok. 

 

Tudnátok-e segíteni hogy hogyan lehetne megoldani az akku gondomat.

Van egy kis minikamerám 3,7 V 200mAh Litiom ionos gyári kis akkuval.

A kamera ezzel kb 40 percet működik teljes töltés esetén, utána lemerül. 

 

A Gond az hogy én ezt a kamerát kerékpárra/autóra szerelve szeretném használni kb 1,5 - 2 órán keresztül, ugyanilyen méretű akksit nem kapok bele ami nagyobb kapacitást bírna, viszont a kamera érintkezőire elvileg rá tudnék forrasztani két vezetéket (a 3ik állítólag az akku hőmérője - ez lehet középen???) és ezt kivezetném egy 2db ceruzaelem tartó boxba.

 

Kérdésem az lenne hogy ez így vajon működhet-e?

Nem nagyon értek hozzá, így meg tudnátok-e mondani hogy milyen ellemet/akkut kellene vegyek hogy ne kapjon túláramot/túlfeszt?

 

Elvileg létezik olyan elem ami 3,7V és 2000 mAh-t tud? Ha ezt beteszem akkor nem fog "leégni" a kamerám, és akkor lehet hogy 3-4 órát is bírna? 

vagy ez túl nagy Amperszám, vagy hogy kell ezt kiszámolni?

 

Kellékeket hol tudnék kapni hozzá? 

ha 2 ceruzaellemet veszek akkor még mindig csak 3V feszültségem van, úgy fog működni, vagy ha 3-at kötök sorba akkor az már  4,5 V ki fogja bírni?

 

köszi szépen minden ötletet.

Atis57 Creative Commons License 2011.05.18 -1 0 759

Szia!

 A használt 155Ah -s akkut feltöltöd  külön-külön .Ha esetleg valami áram-idő grafikont is felvennél kb láthatnád mennyire lehasználtak (kb. hány Ah-t tudhatnak. ?)utána kisütés , majd töltés , s már használhatod is őket.....................

 De ,ha irsz adatokat ;akkor pontosabban is saccolok..........

Előzmény: erdőszéli (758)
erdőszéli Creative Commons License 2011.05.17 0 0 758

itt vagyok, köszi, figyelek!

Előzmény: Atis57 (757)
Atis57 Creative Commons License 2011.05.11 0 0 757

Szia!

 Kb igy kellene;

Töltöttségi állapot meghatározása

Nyugalmi feszültség: az akkumulátor kapocsfeszültsége az utolsó töltés vagy kisütés után 5 órával.

Savsűrűség korrekció a hőmérséklet függvényében:
-0.0007 g/cm3/C * ( T - 25 C )

Nyugalmi feszültség
V/cella Nyugalmi feszültség
V Savsűrűség 25 C-on
g/cm3 Töltöttség Megjegyzés >2,1 >12,6; 25,2 1,26-1,29 1 Rendben 2,07-2,09 12,40-12,55; 24,80-25,10 1,24-1,25 0,7-0,75 Rendben 2,04-2,07 12,25-12,40; 25,40-24,80 1,21-1,24 0,5-0,7 Tölteni kell 1,98-2,03 11,88-12,18; 23,76-24,36 1,13-1,18 0,2-0,4 Tölteni kell <1.98 <11,88; 23,76 <1,12 0 Mélykisütött 

Töltöttségi állapot meghatározása

Nyugalmi feszültség: az akkumulátor kapocsfeszültsége az utolsó töltés vagy kisütés után 5 órával.

Savsűrűség korrekció a hőmérséklet függvényében:
-0.0007 g/cm3/C * ( T - 25 C )

Nyugalmi feszültség
V/cella Nyugalmi feszültség
V Savsűrűség 25 C-on
g/cm3 Töltöttség Megjegyzés >2,1 >12,6; 25,2 1,26-1,29 1 Rendben 2,07-2,09 12,40-12,55; 24,80-25,10 1,24-1,25 0,7-0,75 Rendben 2,04-2,07 12,25-12,40; 25,40-24,80 1,21-1,24 0,5-0,7 Tölteni kell 1,98-2,03 11,88-12,18; 23,76-24,36 1,13-1,18 0,2-0,4 Tölteni kell <1.98 <11,88; 23,76 <1,12 0 Mélykisütött
Előzmény: gessztenye1 (756)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 756

Ott a pont fiatalember. Kis járatgatás után meg is mérem benne a savat.

Előzmény: Atis57 (754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!