Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GregHozta Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16598
Istenem, már szenilis is vagyok :)
A 4GB ára 3120.- (fehér)
A 8GB ára 6120.- (fehér)
A 8GB ára pedig 6720.- (fekete-narancs)
Előzmény: V imre (16597)
V imre Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16597
?
Előzmény: GregHozta (16456)
neho Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16596
Köszi a visszajelzést!
Előzmény: piti81 (16593)
vbandit Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16595
Tudom,de pörgetni sem szabad, valyon melyik a roszabb?
A vw dieselekbe van olyan tiltás,h amig nem éri el az üzemi fokot ,csak kis gázzal engedi menni a motort,a turbo és hengerfej védelmében!!!
ezért amikor még hideg a motor 2 tojással megyek ...
ekkor érzem csak,ha bemelegszik normál sebességgel gyorsítok,akkor nincs gond!!!
Én is kováncsi vagyok másnak mik a tasztalatai,én ugy érzem minta 1200 és 2000 között kicsit erősebb lenne.
Előzmény: Törölt nick (16590)
MotoGroom Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16594
Mondjuk én is kacérkodtam az automata ceed-el, de dízelben még nem lehet kapni.
Ráadásul, ha igazatok van és nem lehet tiptronic-ni vele, akkor lemondok róla.
Nálunk ugyanis azasszony szeret váltogatni én viszont mostanában eléggé szórakozott vagyok és össze-vissza kapcsolgatok tehát hajlok az automata irányába.
Viszont ennyi pénzt nem adnék ki egy régebbi fejlesztésű 4 sebessséges automatáért.
Előzmény: GregHozta (16583)
piti81 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16593

Én most legutóbb ott tankoltam, igaz spuri is van benne, de nem érzem, hogy roszabbúl menne mint az első tankolásom ami OMV volt.

 

Szerintem én ott fogom a következőt is tankolni.

 

Üdv.

 

http://ceedservice.extra.hu/

Előzmény: neho (16592)
neho Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16592
:)

Lemennek a - -ok én megpróbálom a dízelt is ott.
Előzmény: GregHozta (16591)
GregHozta Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16591
Azt el is felejtettem említeni, hogy 6800km és 3 OIL! benzines tankolás után, a kocsi fogyasztása 7,6Liter. (persze biztos az is szerepet játszik, hogy az utolsó tankolás óta a vezetési stílusomban kb. 30évet öregedtem... de ezzel a fogyasztással már meg vagyok elégedve)

1.4 EX Szfehérvár-Budapest belváros
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16590
Mínusz fokokban hideg motort nem szabadna alacsony fordulattal bántani, eleve.
Előzmény: vbandit (16584)
Doki50 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16589
Igaz, csak saját múltam tanulságait levonva, soha sem lehet tudni, mikor kerülhet az ember ismét ilyen helyzetbe, hogy nehezen tud kuplungot nyomni, de kocsival közlekedhet csak, tömegközlekedéssel nem. Ilyenkor jól jöhet az automata váltós.

És senkinek sincs 7 élete! (nekem azért a 7-ből eddig 2-3 már volt)
Előzmény: Tufaaa (16587)
kámi Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16588

Ez tényleg nem jó hír ,többieknek tapasztalat az új szoftverrel kapcsolatban ?

 

Előzmény: vbandit (16584)
Tufaaa Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16587
Akkor viszont már nem kell automata, manuális izgalmasabb :P (nekem mondjuk automata a verda, imádom, de mégis manuálisra cserélek hamarosan :) )
Előzmény: Doki50 (16585)
piti81 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16586

ÁÁÁ dehogy is... Nálunk ilyen kérem nincs, hogy kerreg a váltó... :-DD

 

http://ceedservice.extra.hu/

Előzmény: MotoGroom (16561)
Doki50 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16585
A szívem miatt volt gyenge a lábam, de ez már a múlt, mivel az már ÚJ!
Előzmény: Tufaaa (16582)
vbandit Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16584
Van egy rossz hirem...
az uj szoftverrel is rángat :(((
nem annyira mint eddig,de amikor hideg ugyan akkor (kis fordulat nagy terhelés)!!!
lehet én vagyok tul érzékeny
kicsit jobb lett de nem az igazi várom az ujabb szoftver!!!
GregHozta Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16583
"Én is kíváncsi lennék egy olyan statisztikára, hogy akinek hiperszuper baromidrága tiptronic kézzel is váltható automatája van, az a D és R álláson kívül használta-e még máshogy?"

1000%, hogy igen... a P állást :o)
Előzmény: vlevi (16570)
Tufaaa Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16582
Automata váltós autónál vészfékezésnél sem árt az egészséges láb. Nem csak számodra, de a többi vezetőre is veszélyes lehet ha valóban ilyen gyengék voltak a lábaid.
Előzmény: Doki50 (16579)
ProgiBee Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16581

Szia!

 

Ha még nem próbáltad, a navi telepítő cd-én (Software and Documentation), a Mio Map v3 program helyreállítása pontot választva talán megjavul. Mini USB kábel kell hozzá. Ha ez nem segít akkor garis lesz. Elég érdekes lenne, ha a kocsi zavarna be.

 

üdv. ProgiBee

Előzmény: Vatomi (16052)
neho Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16580
De legalább az bejött, hogy "nem dobtad fel a talpadat".

Mi meg annak örülhetünk, hogy ékvezhetjük társaságodat itt a fórumon,
szerintem ez így egy pozitív mérleg. Az autómata váltó meg ráér, akármilyen jó is:))))
Előzmény: Doki50 (16579)
Doki50 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16579
3 éven belül volt 2 olyan időszak az életemben (súlyos betegség miatt), hogy annyira gyengék voltak a lábaim, hogy alig bírtam vezetéskor a kuplung pedált benyomni!! Ekkor elhatároztam, ha nem dobom fel a talpamat, és még lecserélem a Lanost, lehetőleg automata váltós kocsit fogok vásárolni.

Így lett a tervemből a végén, 1,4 EX MANUÁLIS:
ceeee Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16578
Amelyik meg tavaly belehajtott a Dunába a kompnál két gyerekkel az meg kéziváltós volt.
Ezekben az esetekben nem a technika a hibás, hanem a felelőtlen és meggondolatlan sofőrök! Benne hagyni a kulcsot, pláne járó motornál, akár automata, akár manuális, iszonyú nagy felelőtlenség!!
Előzmény: vlevi (16569)
hge1.3 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16577
Köszi az ötletet!

Megkérdezem a biztosítót!
Előzmény: vlevi (16574)
Brian63 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16576

Szerintem ez a jobb ajánlatok közé tartozik!

 

Előzmény: Newlf74 (16558)
vlevi Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16575
Nem tudom én sem a részleteket, csak olvastam.
Előzmény: M.Jocó (16573)
vlevi Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16574
Üvegtörés cascónál általában csak a %-os önrész játszik, úgy tudom. Nekem legalábbis a Megane-re az Allianz casconál így volt.
Előzmény: hge1.3 (16572)
M.Jocó Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16573
Szomorú az eset amiről írsz. A kérdés, hogy előre vagy hátramentben ütötte el a kisgyreket? és hogy az anya parkoló állásba hagyta-e a váltókart?
Jocó
Előzmény: vlevi (16569)
hge1.3 Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16572
Azt tudom, hogy gariban nem tudom megcsináltatni, a cascomnál meg 50 e az önrész, inkább arra lettem volna kíváncsi, hogy mi a tapasztalat csere után, mert mintha valaki valami zörgésről beszélt volna itt akinek már cserélték a szélvédőt, de lehet hogy nem emlékszem jól!
Előzmény: KiberLovag (16567)
cs_geza Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16571
normális automatát nem tudod - elvileg - sebességbe tenni retesz oldás (gomb) nélkül. A manuális módot pl. lejtőn használják, motorfékhez.
Előzmény: vlevi (16569)
vlevi Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16570
"De aki automata fun, az nem is akar kézzel kapcsolgatni."
Én is kíváncsi lennék egy olyan statisztikára, hogy akinek hiperszuper baromidrága tiptronic kézzel is váltható automatája van, az a D és R álláson kívül használta-e még máshogy? Mert szerintem elenyésző.
Előzmény: ceeee (16563)
vlevi Creative Commons License 2008.02.13 0 0 16569
"Egy vészfékezéskor nincs idő kikuplungolni így a motor leáll és ha a következő pillanatban gázt kelene adni...nincs motor. "
nem akarok nagy vitákat elindítani automata váltó ügyben, de ennek az ellenkezője már fordult elő, magyarország. olvastam pár éve a hírekben. Amíg a nő kiszállt, hogy kinyissa a garázskaput, addíg az egyik gyerek valahogy sebességbe rakta az automata váltós kocsit, ami elindult. Sajnos a másik gyerek épp a kocsi előtt (vagy mögött) volt. Szóval szerintem ez nem tűnik olyan biztonságosnak.
Sokkal inkább mégakármilyen biztonsági, és más kényelmi ketyerére költök még pluszban, mint automata váltóra. Inkább egy EX, mint egy LX automatával. Szerintem. (Jó, tudom, LX-hez nincs aut. váltó, csak a példa kedvéért írtam) Ha meg valaki a kétezres CRDI TX-hez venne automatát, annak üzenem : inkább egy Sorrento :)
Mindamellett, hogy nekem eddig csak rossz élményeim voltak automata váltó ügyileg, és ezen egy 4seb. automata biztos nem tudna változtatni.
Előzmény: M.Jocó (16549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!